Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 7 minutami je Bini napisal:

Ko menjaš letni za zimski komplet ali obratno se ponavadi vedno tole na sliki pojavi :nevem: zato jih je potrebno dofilat na 2.5 atm. drugače grejo kmalo u maloro... 😉

IMG_20231114_075256.jpg

Ko menjaš vse gume nafilat na isto in samo gas

 

Jaz moram še ročno resiterat na moji M6

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal:

20231111_115738.jpg

 

Jaz imam tudi tako dvigalko, le da na njen kovinski del dam hokejski pak iz trde gume, da ne nalega kovina na kovino. Itak je avto toliko težak, da vse skupaj dovolj stisne, da ne miga nikamor (na paku se pozna milimeter ali dva).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Tilen5 napisal:

Jst moje na 2.7 za zih 🤪

 

Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda, mi se vozimo po urejenih cestah in ne po vukojebcih. 😜

 

Tisto kar imaš napisano je načeloma minimalna napolnjenost pa še to je bolj dvomljivo kot ne. V bistvu je marsikaj odvisno od modelov gum, tipov, bočnic itd itd. Potem od načina vožnje in seveda tudi ali se voziš s polno naloženim avtom ali ne.

 

Pa še tako je, da načeloma nizkopresečne gume bi morale biti malo več napumpane kot balonarce. Sej pri biciklih je enako, bolj k si na tabularjih več mora bit tlaka kot recimo na MTB gumah. Al pa F1, ki je na balon gumah, ima pritisk v gumah zgolj malo več kot 1 bar.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal:

 

Moja dva mulca (20 in 24) pa sta med menjavo na istem dvorišču igrala pingpong. :(

Sicer pa sem poskusil uporabiti tiste Lidlove podstavke in ugotovil, da je lesena klada z nekaj deščicami za uravnavanje višine zame neprimerno bolj praktična in stabilna. Tako da, če koga zanimajo, niso še uporabljene ... mu jih prodam 25% ceneje (sam sem dal lansko leto 20, dam jih za 15€).

 

20231111_115738.jpg

 

20231111_114156.jpg

 

 

Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba ;)

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je x-layer napisal:

Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba ;)

 

Dvigalko vedno nastavljam zelo natančno - tja, ker ima Mazda označeno z dvema odebeljenima navpičnima črtama (izboklinama). Ker se težko hitro vidi to področje za vpenjanje dvigalke, sem sredino med zarezama označil s florescentno barvo (pikami)

 

Ideja z deščico je sicer prijazna do Mazde, vendar se bojim, da na račun moje in tudi njene varnosti. Nastavek dvigalke ima ravno zaradi varnosti 4 široke zareze, da ne zdrsne z avtomobilskega nosilca (roba), ampak se vanj zahakla.  

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.

Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Bini napisal:

Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....:nevem:

kok s ti čudn? 😜

 

Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Haxballer napisal:

Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami :D 

 

 

IMG20231114151341.jpg

IMG20231114151352.jpg

Jaz tudi imam, glej škodit ne more, nič ne pije nič ne je 😄

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Boss napisal:

kok s ti čudn? 😜

 

Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.

2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉

Poleg tega je pa cx30 pri 2.7 že precej trda.....🥴

pred 2 urama je Haxballer napisal:

Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami :D 

 

 

IMG20231114151341.jpg

IMG20231114151352.jpg

Vau,vse več nas je piščalkarjev, zavarovalnice bodo zelo vesele.....😉👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Boss napisal:

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

Motiš se, ker pri Mazdi oziroma vseh av. proizvajalcih so plačani, da določijo tapravo polnjenje. 😉

So pa redke specifične gume, ki pač odstopajo od splošnih standardov.... :nevem: 

Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

Če je guma premalo napumpana, se obrabi po zunanjih robovih. Če je preveč (kar je več kot 2,5 bara za CX30) se obrabi tekalna površina po sredini. Tako, da se je potrebno držati predpisanega tlaka za posamezno gumo (+0,2 max). 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če je napumpana na pravi tlak, je za vožnjo po avtocesti. Če se voziš po ovinkastih hribovskih cestah, je treba polnit vsaj pol bara več. Včasih so Lade Nive imele normalne gume. Stoenke in katre tudi. Zdaj so začeli pa proizvajalci nekaj bloditi pa gor montirajo gume, ki so široke 1/4 metra. V ovinkih se pa sprednje gume nagnejo. In ker so tako široke, voziš takrat po robu gume. In če imaš veliko ovinkov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za to pa so za ovinke gume z nižjimi bočnicami, ki se ne morejo zrolat.

 

Nagnejo se pa zaradi višine in ne zaradi širine. Profila nikoli ne zvije, vedno bočnico.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Slivka napisal:

Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne...

 

Mah, pusti stat...

Tudi ja.

Ampak to vpliva majn.

 

Se pa je z večjim obsegom skozi leta stična površina povečala.

To pa nisi upošteval. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Bini napisal:

Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. 

 

A res? Kje pa si to slišal pri več napolnjeni. Ne res me zanima, ker mrbit mi logika ne deluje najbolje. Pa da ne bo narobe razumljeno še vedno se pogovarjamo samo o 0,2 do 0,3 bara več kot je na nalepki. Ne hodimo v ekstreme

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno). Obtožb o insider tradingu ni kar tako za preč vržt, in musk jih ima ogromno. Tamle iz twitterja: "I also disagree with the hype. I mean, expressing an ambitious vision for the future is great.  But telling the public blatantly false prediction ("AGI next year", "1 million robotaxis by 2020", "AGI will kill us all, let'spause",...) is very counterproductive (also illegal in some cases)."   Temu se tudi reče zavajanje, in po vsaki taki izjavi je delnica tesle, ali katerega drugega njegovega podjetja poskočila. Se spomniš tudi unega robota teslinega ki je "sam" cunje zlagov? Delnica je takrat skočila za 10%, kasneje so pri tesli tudi sami priznali da to ni AI, ampak je zadej en upravljov robota, to je zavajanje in nategovanje, oziroma bi lahko rekli da je manipulacija trga.   Zj gremo pa na razvoj, treba je priznati da je musk zaposlil izjemne ljudi, ki to delajo in so tehnološko dejansko pred vsemi, dejansko bo trajalo par let da veliki ujamejo teslo po učinkovitosti motorjev, ampak musk sam pri razvoju nima nič, edino da on predstavlja kot da glih da ne sam vse to dela ... Glede hitrosti iteracij, hvala bogu da pri spaceX ne more vse polovično delati, ker se vidi pri tesli in kvaliteti izdelave avtomobilov kaj pomeni ta njihova hitrost. Cybertrucki dejansko skoraj razpadajo, oz crkuje vse kar se spomniš, pri ostalih pozabljajo dajat čepe na zavorne sisteme, počene šasije grejo vn, ... Pol pa še vidš za kaj se musku gre, da čim več avtomobilov proda, servisne mreže in podpore so pa skoraj neobstoječe, maš kar dost člankov že na netu kjer se pri tesli sprenevedajo na servisih. No to je pa nekaj kar bi dober podjetnik lahko zrihtov, nategun pa pač tega ne bo, ker nategunom je važno da prodajo, ne da kvalitetno prodajo, ali pa poservisirajo.   Tisto, da je bilo že kar nekaj takih v zgodovini, je pa dost žalostno, take ljudi bi bilo treba izpostavt in nehat podpirat, ne pa iskat izgovore za njih v stilu, saj so drugi tud to delal....   Še enkrat, tehnološko so njegova podjetja dost spredaj, ampak mislim da tukaj musk ni glih prov fejst zaslužen, ampak za tem dejansko stojijo kar pametni ljudje in leta prednosti pri razvoju. Zelo dober primer kaj pomenijo leta zaostanka pri razovju je  nokia (lahko tudi microsoft) pri pametnih telefonih, enkrat ko so se spomnli slediti temu je bilo že prepozno. Ko ostali enkrat ujamejo teslo pri razvoju motorjev, bi pa reku da bo tesla takrat samo še nišna znamka, ki bo služila samo navdušencem, oz fanboyem, in mislim da to ni toliko daleč. Vlogo pri tem igra prov musk, k njega samo zanima da ima avto pospeške, ostalo je pa sekundarnega pomena, pol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela
    • Politik je kot vol na strehi: gledaš ga in se sprašuješ, kako je to govedo lahko prišlo tako visoko...
    • ali ima kanal samo preko ebay-a?
    • Parček sedi v parku na klopci in se objema. Fant jo vpraša: - "Kaj si ti misliš o kritični  finančni situaciji avtomobilske industrije?" - "Jebe se mi…" - "Meni se tudi, pa nisem vedel, kako bi ti rekel..."
    • - "Dedi, kaj je to statistika, kaj je to povprečje?" - "Pa glej, vnukec, če seštejemo tvojega malega bratca, ki je star 2 leti, tebe, ki si star 4 leta in mene, ki jih štetjem 75, mi vsi skupaj jih štejemo 81 let. Naše povprečje je 27 let. Statistično gledano smo v najboljših letih za seks, v bistvu pa nobeden od nas ne zmore..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.