Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

Ko menjaš letni za zimski komplet ali obratno se ponavadi vedno tole na sliki pojavi :nevem: zato jih je potrebno dofilat na 2.5 atm. drugače grejo kmalo u maloro... 😉

IMG_20231114_075256.jpg

Ko menjaš vse gume nafilat na isto in samo gas

 

Jaz moram še ročno resiterat na moji M6

Napisano
dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal:

20231111_115738.jpg

 

Jaz imam tudi tako dvigalko, le da na njen kovinski del dam hokejski pak iz trde gume, da ne nalega kovina na kovino. Itak je avto toliko težak, da vse skupaj dovolj stisne, da ne miga nikamor (na paku se pozna milimeter ali dva).

Napisano
pred 32 minutami je Tilen5 napisal:

Jst moje na 2.7 za zih 🤪

 

Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.

33112_1.png

Napisano

Pa kaj to tovorne kombije vozite?

 

Mazda BT-50 ima 2,1 bar, pa je po homologaciji tovorno vozilo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Seveda, mi se vozimo po urejenih cestah in ne po vukojebcih. 😜

 

Tisto kar imaš napisano je načeloma minimalna napolnjenost pa še to je bolj dvomljivo kot ne. V bistvu je marsikaj odvisno od modelov gum, tipov, bočnic itd itd. Potem od načina vožnje in seveda tudi ali se voziš s polno naloženim avtom ali ne.

 

Pa še tako je, da načeloma nizkopresečne gume bi morale biti malo več napumpane kot balonarce. Sej pri biciklih je enako, bolj k si na tabularjih več mora bit tlaka kot recimo na MTB gumah. Al pa F1, ki je na balon gumah, ima pritisk v gumah zgolj malo več kot 1 bar.

33112_1.png

Napisano
dne 12. 11. 2023 ob 8:57 je Janez007 napisal:

 

Moja dva mulca (20 in 24) pa sta med menjavo na istem dvorišču igrala pingpong. :(

Sicer pa sem poskusil uporabiti tiste Lidlove podstavke in ugotovil, da je lesena klada z nekaj deščicami za uravnavanje višine zame neprimerno bolj praktična in stabilna. Tako da, če koga zanimajo, niso še uporabljene ... mu jih prodam 25% ceneje (sam sem dal lansko leto 20, dam jih za 15€).

 

20231111_115738.jpg

 

20231111_114156.jpg

 

 

Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba ;)

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je x-layer napisal:

Naslednjič daj še kakšno deščico med dvigalko in rob, da ne poškoduješ roba ;)

 

Dvigalko vedno nastavljam zelo natančno - tja, ker ima Mazda označeno z dvema odebeljenima navpičnima črtama (izboklinama). Ker se težko hitro vidi to področje za vpenjanje dvigalke, sem sredino med zarezama označil s florescentno barvo (pikami)

 

Ideja z deščico je sicer prijazna do Mazde, vendar se bojim, da na račun moje in tudi njene varnosti. Nastavek dvigalke ima ravno zaradi varnosti 4 široke zareze, da ne zdrsne z avtomobilskega nosilca (roba), ampak se vanj zahakla.  

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz dvigujem z originalno dvigalko.

Včeraj še na 08 in 09 letniku zamenjal gume in tepihe. 

Napisano

Jaz dam vmes samo odrezan kos gume, tako da se ne poškoduje pa vseeno drži.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.

Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....:nevem:

Napisano
pred 10 minutami je Bini napisal:

Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....:nevem:

kok s ti čudn? 😜

 

Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.

33112_1.png

Napisano
pred 31 minutami je Haxballer napisal:

Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami :D 

 

 

IMG20231114151341.jpg

IMG20231114151352.jpg

Jaz tudi imam, glej škodit ne more, nič ne pije nič ne je 😄

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

kok s ti čudn? 😜

 

Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.

2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉

Poleg tega je pa cx30 pri 2.7 že precej trda.....🥴

pred 2 urama je Haxballer napisal:

Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami :D 

 

 

IMG20231114151341.jpg

IMG20231114151352.jpg

Vau,vse več nas je piščalkarjev, zavarovalnice bodo zelo vesele.....😉👍

Napisano

Kako pa veš a piščalka sploh deluje? Ker sliš se jo ne, psi in mački pa tud ne padajo vznak, ko se mim pelješ - vsaj mislim, da ne.:nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

Motiš se, ker pri Mazdi oziroma vseh av. proizvajalcih so plačani, da določijo tapravo polnjenje. 😉

So pa redke specifične gume, ki pač odstopajo od splošnih standardov.... :nevem: 

Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. 

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.

 

Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.

 

Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.

 

Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.

Če je guma premalo napumpana, se obrabi po zunanjih robovih. Če je preveč (kar je več kot 2,5 bara za CX30) se obrabi tekalna površina po sredini. Tako, da se je potrebno držati predpisanega tlaka za posamezno gumo (+0,2 max). 

 

 

Napisano

Če je napumpana na pravi tlak, je za vožnjo po avtocesti. Če se voziš po ovinkastih hribovskih cestah, je treba polnit vsaj pol bara več. Včasih so Lade Nive imele normalne gume. Stoenke in katre tudi. Zdaj so začeli pa proizvajalci nekaj bloditi pa gor montirajo gume, ki so široke 1/4 metra. V ovinkih se pa sprednje gume nagnejo. In ker so tako široke, voziš takrat po robu gume. In če imaš veliko ovinkov...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Za to pa so za ovinke gume z nižjimi bočnicami, ki se ne morejo zrolat.

 

Nagnejo se pa zaradi višine in ne zaradi širine. Profila nikoli ne zvije, vedno bočnico.

Popravljeno od godlike
Napisano

Ampak bolj kot je široka in še zraven višja bolj je občutliva na to stransko obrabo,robove.... :prstgor:

Napisano

Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne...

 

Mah, pusti stat...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne...

 

Mah, pusti stat...

Tudi to je ja.... 👍

Napisano
pred 56 minutami je Slivka napisal:

Ne govorim o zvijanju gume ampak o optiki podvozja. Pri zavijanju se guma obrne in nagne...

 

Mah, pusti stat...

Tudi ja.

Ampak to vpliva majn.

 

Se pa je z večjim obsegom skozi leta stična površina povečala.

To pa nisi upošteval. 😉

Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:

Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena. 

 

A res? Kje pa si to slišal pri več napolnjeni. Ne res me zanima, ker mrbit mi logika ne deluje najbolje. Pa da ne bo narobe razumljeno še vedno se pogovarjamo samo o 0,2 do 0,3 bara več kot je na nalepki. Ne hodimo v ekstreme

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.