Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobil olje za mazdo,.. pa včeraj sem kupil vse filtre, bosch, fram pa blue-print. Za te zadnje prvič slišim

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Dobil olje za mazdo,.. pa včeraj sem kupil vse filtre, bosch, fram pa blue-print. Za te zadnje prvič slišim

danes bi bilo boljše da bi bili green-print, da te ne bo greta po riti

 

šalo na stran, kako je z turbino

Napisano

Pri mehaniku, čakam na klic al je senzor al loputa

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Nevem kaateri je že rekel da je. Un spredi na sesalnem kolektorju.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... 

 

image.png

 

Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje :) 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Kake kamenčke.... 🤔😉

 

Kamnite :P pac v profilih na gumah je cel kup kamenckov  ... :P 

 

nullimage.png

  • Všeč 2
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prepočas se voziš... to daš samo gas pa 200km/h pa vse samo ven zleti zarad centrifugalne sile. BMW-jaši tko redno čistijo in vzdržujrjo gume v top kondiciji, da pol lepš kadijo na raznih burnoutih.

33112_1.png

Napisano

Kamenčki morajo ostat notri. Ker "ježevke" pri nas niso dovoljene, pa se tako malo pojača oprijem...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Kamenčki morajo ostat notri. Ker "ježevke" pri nas niso dovoljene, pa se tako malo pojača oprijem...

Ubistvu je pri zimski gumi najbolj pomembno, da imaš čim več profila, ki ga lahko zapolni sneg, ker sneg ob sneg naredi največje trenje in potem gume najmanj drsijo.

Napisano
pred 34 minutami je SpEkTr napisal:

Ne bi rekel....Ko se na mestu vkoplješ in imaš gume polne snega, ne gre nikamor naprej :)

Guma ob sneg - minimalno trenje

Sneg ob sneg - maximalno trenje

 

Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike :) 

 

Slivkine ježevke pa pridejo prav izključno in zgolj v ledu

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Kaj pa vem, ko je bil zglajen sneg to zimo, se od žene avto ni kej dost premaknil, dokler nisem vse odmetal :D

Napisano

Ok :) 

Sila lepenja more delat s silo trenja, če bi premikou sklopko za milimeter bi šlo naprej. Tako kot elastika, če jo takoj napneš na full - poči

Napisano
pred 5 urami je Jest napisal:

Vceraj koncno nasel malo casa, da sem dal zamenjat gume ... 

 

image.png

 

Sedaj pa se zimske spucam, kamencke odstranim iz profila in potem gredo do jeseni na skladiscenje :) 

 

image.png

Uff to pa ni zajebancije, je pol u nulo zrihtan 😉 

 

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Guma ob sneg - minimalno trenje

Sneg ob sneg - maximalno trenje

 

Nism si jst tega zmislu, to so zakoni fizike :) 

 

Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.

 

Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.

 

 

Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.

 

Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?

 

V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 23 urami je Boss napisal:

 

Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.

 

Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.

 

 

Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.

 

Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?

 

V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.

 

 

 

 

Sem imel en videjo, pa ga ne najdem. Bom poiskal, brez skrbi. Fant naredi test gume s kepo snega.

Napisano

A ti niti svojim občutkom ne zaupaš? Ok je res, da se zadnja leta malo vozimo po snegu, ampak najslabša je počasna vožnja po neutrjenem snegu, ko se sneg lepi na gumo. Večino je zaradi tega tako strah, da vozijo k po jajcih počasi in drseče. Ko se kolesa dovolj zavrtijo, da sneg odletava iz lamel je precej bolje, samo tam pač deluje fizika zaradi večjih gibalnih količin, ki s povečanjem hitrosti začnejo slabšati situacijo.

 

Problem videa, ki si ga ti objavil je v tem, da model slika gumo, ko se je ustavil in zaradi nizkih hitrosti pred ustavljanjem se je sneg nabral gor in iz tega on vleče zaključke. Poglej hitro premikajoče gume in v večini snega v lamelah skoraj da ni. Se pravi sneg nikakor ne bi mogel pomagati pri boljšem oprijemu.

33112_1.png

Napisano

Pa še nekaj je zanimivo, ko izvajajo pospeševanje in je guma pokrita s snegom, se komaj štarta, ko pa se snega znebi se pa dejasnko vidi kako šele pospeši. V tem videu se tole vidi prav lepo

 

 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
    • Kdaj pa si imel zamenjan akumulator?   Meni Ford pri bolj praznem akumulatorju feršterker vgasne, da špara.
    • Hmmm.    @Boss premakneš? Tole ni tehnična težava s forumom 😉
    • A ima kdo kako idejo še oz pozna koga k rihta avto-ojačevalce, namreč meni se nekaj časa že dogaja da ga meče v protect mode. Lahko ga vrže 1 minuto po vklopu lahko pa cel dan nič, čeprav se mi zdi da je ta frekvenca vedno bolj pogosta. Odklopil sem činče in zvočniške kable in se dogaja enako. Sumim, da je po nekaj letih ojačevalec začel kazati zobe  Se priporočam za kakšno info.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.