Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Svojo Mazdo posodil na ?tajersko, jaz pa vozim 6-ko 1.8B, ki ji je SIGAS vgradil LPG, danes pa ?e dr. Pelko naredil redni servis in je kasneje seveda zlahka opravila tudi tehni?ni pregled. Avto pripada kolegici, ki bo skoraj zagotovo Simonova redna stranka v nadaljevanju. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no sem ji naro?u neki za bolj veselo zoomzoomanje..Ker pa je zadeva custom delana po naro?ilu, pride iz nem?ije ?ele konc naslednega tedna ^_^

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Svojo Mazdo posodil na ?tajersko, jaz pa vozim 6-ko 1.8B, ki ji je SIGAS vgradil LPG, danes pa ?e dr. Pelko naredil redni servis in je kasneje seveda zlahka opravila tudi tehni?ni pregled. Avto pripada kolegici, ki bo skoraj zagotovo Simonova redna stranka v nadaljevanju. :D

 

A 1.8 sploh gre kam?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjal gume in sem tako pripravljen na sneg :D:P:harhar: ...

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

heh, mislim da bo na kredarici manj kot 7 stopinj tko da pravilno si naredil :D:P

 

(celo v istri se se da kopat) :ninja:

 

 

Cas je bil, pa se guzve ni trenutno... Nimam planiranih nekih dolgih vozenj... cez dober teden pa bo itak ze naval pri vulkanizerjih :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

heh, mislim da bo na kredarici manj kot 7 stopinj tko da pravilno si naredil :D:P

 

(celo v istri se se da kopat) :ninja:

 

preverjeno :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjal gume in sem tako pripravljen na sneg :D:P:harhar: ...

 

Objavljena slika

 

Pa ?lovk ti ?vi? nekje v eni hudi civilizaciji pa tolk hiti? z zimaki. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?lovk ti ?vi? nekje v eni hudi civilizaciji pa tolk hiti? z zimaki. ?zmeden?

 

 

Verig za 19ke nimam ... 15. november pa je ze zelo blizu ... In nasa zakonodaja je tolk bedasta, da upsoteva samo datum in ne tako kot pri severnih sosedih tudi vremenske razmere ... :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredil sem ji gadget za DPF regeneracijo, ki sprozi alarm ko se temp dvigne nad 500C. Med redno voznjo ne gre cez 450C pri reg pa nad 600C

 

:punk:

 

Sedaj samo furam telefon pa piska

post-2637-1383062334_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A 1.8 sploh gre kam?

 

?e sem iskren, sem kar vesel, da sem danes dobil nazaj svojo. Sicer pa mislim, da 1.8 120KM popolnoma zado??a za vsakodnevne potrebe in povpre?no umirjenega voznika. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem iskren, sem kar vesel, da sem danes dobil nazaj svojo. Sicer pa mislim, da 1.8 120KM popolnoma zado??a za vsakodnevne potrebe in povpre?no umirjenega voznika. :D

 

No, to sem ?elel sli?at... :D Umirjen voznik ravno nisem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredil sem ji gadget za DPF regeneracijo, ki sprozi alarm ko se temp dvigne nad 500C. Med redno voznjo ne gre cez 450C pri reg pa nad 600C

 

:punk:

 

Sedaj samo furam telefon pa piska

 

Lepo, morem sprobat to aplikacijo (zaenkrat samo Torque)...

 

Jaz pa pelal k AMZSju na optiko (izravnanje volana) pa monta?o zimskih kole??k. Moram priznat da glede na kolk me je skrbelo, sploh niso tako hudo napa?ne tele 16ke...

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp mazda?i pred krtkim sem pri doktor .p.montir .nove zimske gume plus ser klime super. :prstgor: takega dokt.za mazde rabimo v kopru.ale? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa v svojo nalil malo bencina, da bo zado??alo za ?tart nekaj ?asa. :P

 

@Aci, ti pa tako po voja?ko skraj?uje? besede, da komaj razumemo kaj ?eli? povedat. :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.