Skoči na vsebino

kaj je odvec danes na avtu?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

Enako, le da ne bi pogrešal  električnega odpiranja oken

-dodal bi zraven benzinski motor. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

HEADUP!!!

Napisano

 Treba je vedeti, da je narod čedalje bolj zabit v glavi in enostavno več ni sposoben voziti avt brez različnih retard funkcij. 

 

Jaz bi v avtu pogrešal usnjene sedeže in gretje le teh. Dober avdio sistem, dobro klimo, centralno dalj. zaklepanje.

 

Odveč je pa vsak velik LCD ekran, pa razni asistenčni pomagači...

 

Najbolj pa je odveč retard pilot.... Oz auto pilot:rolleyes:

 

Zame ne bo novejšega avta, kot ga imam sedaj. 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

HEADUP!!!

Prav nič ga ne bi pogrešal, morda me celo moti. Saj so vse informacije že na števcu, zakaj je potrebno podvajanje? 😏

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

Tudi sam ugibam, da je velika debelina kabla zadnja, ki bi lahko bila vzrok težave. 

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Sem prav nalašč počakal z odgovorom, pa še kar ni nihče napisal "avtomatski menjalnik" ... To je danes "must have".

Sploh je fin, ko v podvozu avto zalije voda in potem avta še gasilci ne morejo na roke porinit na suho. 😄

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

... ... ... ...ben voziti avt brez različnih retard funkcij. 

 

Meni osebno bi pa, sploh v BTjki, zelo prav prišla katera koli oblika retarderja.

 

 

Pred eno uro je Scr3am napisal:

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

 

Kaj imaš pa tu za zgrešit? Rdečo klemo na + obeh akumulatorjev, modro na - obeh akumulatorjev in to je to. A najprej priklopiš na svojem ali najprej na njegovem - kaj ima pa to veze? Tokokrog ni sklenjen, dokler ni vse povezano - torej je vseeno, kje je prekinjen...

Napisano (urejeno)

Seveda da ima veze kaj prvo priklopis.... ravno zaradi tega kar si prej napisal.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

@Slivka a maš ti slučajno 24V akumulator? ker pol je lahk bil to problem :) 

  1. Rdeča na nedelujočem avtomobilu +
  2. Rdeča na delujočem avtu +
  3. Črna na delujočem avtu –
  4. Črna na neizoliran prevodnik na motorju ali karoseriji nedelujočega avtomobila (npr. vijak)
Napisano

Ne, BTjka ima samo en, 12V akumulator. 

Najprej sem povezal oba + pola (rdeča) na akumulatorju (najprej na svojem, potem še na njegovem.

Nato še oba - pola (črna) na akumulatorju. Ker je BTjka kar malo 'počepnila', je sin dodal 'gas' na 1200 obratov in ga držal nekaj časa. 

Kakorkoli, tistemu računalniku nekaj ni bilo prav...

Napisano
pred 39 minutami je Slivka napisal:

Ne, BTjka ima samo en, 12V akumulator. 

Najprej sem povezal oba + pola (rdeča) na akumulatorju (najprej na svojem, potem še na njegovem.

Nato še oba - pola (črna) na akumulatorju. Ker je BTjka kar malo 'počepnila', je sin dodal 'gas' na 1200 obratov in ga držal nekaj časa. 

Kakorkoli, tistemu računalniku nekaj ni bilo prav...

kero čudo pa je mel? To da je blo na BT treba po gasu dat je že čudno ja. 

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Sem prav nalašč počakal z odgovorom, pa še kar ni nihče napisal "avtomatski menjalnik" ... To je danes "must have".

Avtomatski menjalnik. 

pred 9 urami je Janez007 napisal:

Prav nič ga ne bi pogrešal, morda me celo moti. Saj so vse informacije že na števcu, zakaj je potrebno podvajanje? 😏

Meni je to ena boljših stvari. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 19. 8. 2022 ob 18:38 je FuManchu napisal:

 Treba je vedeti, da je narod čedalje bolj zabit v glavi in enostavno več ni sposoben voziti avt brez ... ... ... ...

 

 

 

Še z vsemi temi sistemi ga ni sposoben vozit!

 

Dež se je zlival na polno, vidljivost nikakršna, kombi bele barve (da ga je še težje opazit), pa možakar ni sposoben obrnit stikala in prižgat luči. No, luči bi že prižgal, ampak mu noben sistem ni sporočil, da jih mora...

IMG_20220908_092034423.jpg

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Dobro, sicer je tema "Kaj je ODVEČ", ampak jaz bi pa spregovoril tudi o tem, kaj MANJKA. Zakaj, pri vsej moderni tehnologiji, ki so jo stlačili v avte, vseh kamerah in aktivnih tempomatih, ki samodejno bremzajo, če dohitiš počasnejše vozilo in podobno, ni nihče vgradil v avto radarja, ki bi meril tvojo oddaljenost od avta pred tabo in te s piskanjem opozoril, ko imaš, glede na hitrost, prekratko varnostno razdaljo?

 

Jaz imam vedno tako varnostno razdaljo, da mi včasih kak sodelavec reče, da pretiravam. Potem pa on vozi in jaz njemu nazaj rečem, da pretirava, samo v obratni smeri, ker je naliman tistemu spredaj na rit. Včasih se mi zdi, da so tako blizu, da če tisti spredaj zabremza, ne bi utegnil niti zaznati, da je zabremzal, ko bi ga že nabil...

 

Nekoč so preprosto začeli vgrajevati nadležno piskanje, če nisi pripet in se niso obremenjevali s tem, a bo to ljudem všeč ali ne in jih ni skrbelo, da se taki avti ne bi prodajali. Tako bi enostavno vgradili piskanje, ko se avtu preveč približaš in bi se ljudje vsaj zavedali, da so preblizu avtu pred sabo...

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 50 minutami je Slivka napisal:

Dobro, sicer je tema "Kaj je ODVEČ", ampak jaz bi pa spregovoril tudi o tem, kaj MANJKA. Zakaj, pri vsej moderni tehnologiji, ki so jo stlačili v avte, vseh kamerah in aktivnih tempomatih, ki samodejno bremzajo, če dohitiš počasnejše vozilo in podobno, ni nihče vgradil v avto radarja, ki bi meril tvojo oddaljenost od avta pred tabo in te s piskanjem opozoril, ko imaš, glede na hitrost, prekratko varnostno razdaljo?

 

Jaz imam vedno tako varnostno razdaljo, da mi včasih kak sodelavec reče, da pretiravam. Potem pa on vozi in jaz njemu nazaj rečem, da pretirava, samo v obratni smeri, ker je naliman tistemu spredaj na rit. Včasih se mi zdi, da so tako blizu, da če tisti spredaj zabremza, ne bi utegnil niti zaznati, da je zabremzal, ko bi ga že nabil...

 

Nekoč so preprosto začeli vgrajevati nadležno piskanje, če nisi pripet in se niso obremenjevali s tem, a bo to ljudem všeč ali ne in jih ni skrbelo, da se taki avti ne bi prodajali. Tako bi enostavno vgradili piskanje, ko se avtu preveč približaš in bi se ljudje vsaj zavedali, da so preblizu avtu pred sabo...

To imaš na novih Mazdah,piska in nato še zabremza,če ti ne reagiraš.....😉👍

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

To imaš na novih Mazdah,piska in nato še zabremza,če ti ne reagiraš.....😉👍

 

Raje bi videl, če bi to bilo na Audijih, ampak dobro, vsaj nekaj je...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Saj naceloma pri vseh, ki imajo radarski temopomat, ce si preblizu tistemu spredaj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Napisano

Meni te funkcije načeloma kar delujejo. Ok, je še prostor za izboljšave ponekod, sicer mi je pa najbolj odveč stvar na avtu pač prah in umazanija.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 4 urami je Jaka32 napisal:

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Meni je na 3ki delal vse u nulo😊

Sem že po treh letih mislil, da nimam v opremi funkcije zaviranja v sili, ki naj bi bila pri Revolution pa mi je par dni nazaj rekla hči, da ji je skoraj "ušlo😊", ko ji je avto v rikverc vožnji iz nenada zavrl, ko je spregledala enega od treh pešcev v temi in dežju zjutraj. Tako, da očitno dela 😉👍

Napisano

Jaz tudi nimam nekih vecjih pripomb cez te asistencne sisteme ... Se zgodi recimo, ko je sonce nizko, da javi, cetudi ni videti nic narobe ... Ampak zaviral pa se nikoli ni brez veze ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.