Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Trenutno je še vedno tako z električnimi avti kot bi mel drisko - nikoli ne veš kolk daleč ti bo ratal prit. :hudicek:

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano

Evo....pa naredi toliko km v enem dnevu z električnim avtom. 

Od 2 do 14ih 740 z busom in od 14 do 20 30, 640 s kombijem. 

Bus max 100 na uro, kombi pa 140...

Napisano
pred 7 minutami je Shrek napisal:

Evo....pa naredi toliko km v enem dnevu z električnim avtom.

Jaz sem jih 833 s Smartom, sredi januarja, torej pozimi.

 

Tako da vaše teorije, da se to ne da, padejo.

 

Sicer pa ne vem, zakaj ste v tej temi najbolj glasni tisti, ki električnega avta še peljali niste, kaj šele, da bi ga peljali nekaj sto kilometrov.

 

Probajte, pa se bomo potem pogovarjali. Mogoče potem sploh ne boste več Mazde vozili?! Ali česa vas je strah?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 minutami je Shrek napisal:

1380 km v 18 urah z električnim avtom? 

Jah, če bi moral, bi tudi 1380 km prevozil z EV-jem v 18h, čemu pa ne.

 

Praktično vsak novejši EV se od 10-80% baterije napolni v pol ure in to je ravno tisti postanek, ki ti paše po dveh do treh urah vožnje.

 

Naj izbere kak forumaš rabljen avto v Nemčiji, ki bo 700 km iz Ljubljane, pa ti bomo to pot praktično demonstrirali. 😃 Še zraven boš lahko sedel, tudi vozil, če je želja. 😃

Napisano

No... Začni s prazno baterijo, na točno določeni relaciji ko je gužva na cesti in polnilnicah...

Ma, brez veze. Z električnim avtom prideš dlje. Imaš prav. 

Napisano

Kaj zdaj spet mešetariš z nekimi scenariji?

 

Če greš na 1380 km dolgo pot, greš s polnim tankom nafte in/ozr. napolnjeno baterijo - ali pač ti to počneš drugače od ostalega sveta?

 

Nihče ni rekel, da z električnim avtom prideš dlje. Jaz ti/vam samo želim dopovedati, da tisoč in več kilometrov prevoziti z EV-jem danes ni noben bav-bav, kot bi mnogi to radi prikazali v gostilniških in forumskih debatah.

Napisano

Jaz zjutraj tankal prazen rezervoar. Na AC max hitrost 100 na uro in prehiteval električne avte. 

Men ni nenormalno, če moraš preden greš na pot tankat. Pa sem normalen...dokazano. Z busom stal 2 uri...obvezen postanek. S kombijem pa pol ure, ko sem v gostilni jedel in tankal. Ostalo pa gasa. Dve uri in pol imaš dovolj polnjenja za 1380 km? 

Napisano
pred 9 minutami je Shrek napisal:

Dve uri in pol imaš dovolj polnjenja za 1380 km? 

Imaš. Sploh ob AC, kjer so res hitre polnilnice. Še za kakih 100-200 km več.

Če je pa bi šel s kakšno novejšo Teslo, je pa vse skupaj "dječja priča".

Pa sploh ne rabiš Tesle, MB, Audija ali kakih drugih pregrešno dragih strojev z božjastno velikimi baterijami.

 

Glej, še s "cenovno ugodnim Kitajcem" se lahko greš 1000 km challenge:

 

Napisano

Pa zaustavi si posnetek na 18min 52sek in boš videl, da je več kot ducat EV-jev, s katerimi 1000 km prefuraš v cca. 10 urah s polnjenjem vred.

Torej je 1380 km v 18 urah izvedljivo z dovolj rezerve.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz sem jih 833 s Smartom, sredi januarja, torej pozimi.

 

Tako da vaše teorije, da se to ne da, padejo.

 

Sicer pa ne vem, zakaj ste v tej temi najbolj glasni tisti, ki električnega avta še peljali niste, kaj šele, da bi ga peljali nekaj sto kilometrov.

 

Probajte, pa se bomo potem pogovarjali. Mogoče potem sploh ne boste več Mazde vozili?! Ali česa vas je strah?

 

S Smartom ne nardiš 100km z enim polnjenjem pri njegovi max hitrosti 130km/h. Kapaciteta baterije je uporabna cca okoli 16kWh, kar pri tej hitrosti bo bolj tam nekje 85-90km. To je tankanje na vsake 45 minut od skoraj 0% do 100%. Če greš pa do 80% si pa vsake pol ure na polnilnici. Če se ne motim je max polnilna moč pri njem 22kW tko, da pod pol ure ne prideš.

 

Za 800km torej cca 5 ur samo na chargerjih. S klasiko si v 6,5 ure na cilju z enim vmesnim pol urnim postankom, kar je dovolj za tako pot.

 

Aja pa da se ne boš hudoval kako se oglašamo tisti, ki ne vozimo elektrike. Men je bila dost izkušnja s Smartom od Lj do Trebnja in mi ni ratalo nazaj pridet z enim polnjenjem ter sem mrzlično iskal polnilnice, pa nameščal app za polnjenje. Čist preveč afnarije za cca 100km vožnje.

 

Za po mestu in če se drugi ukvarjajo s filanjem teh zadev (Avant2Go recimo) je pa to zelo prijatno vozilce in za mestno vožnjo takoj podpišem in si ga omislim.

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Bini napisal:

Polnilnice so glavni problemin to zelo velik problem.... :nevem:

Tudi sam sem videl največji problem ravno v polnilnicah. 

 

 

Napisano

No...pojdi relacija Ljubljana - Orebič - Ljubljana. 

Ni problema se peljat, problem je tankat. Včasih še pumpe ni...

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Jaz sem jih 833 s Smartom, sredi januarja, torej pozimi.


Tole je bilo pa precej mazohisticno ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je Shrek napisal:

No...pojdi relacija Ljubljana - Orebič - Ljubljana. 

Ni problema se peljat, problem je tankat. Včasih še pumpe ni...

To, kar predlagaš kot primer, je dopust.

In takrat se ti tudi ne mudi - oziroma se ne bi smelo muditi.

Pa tudi na tej poti se najde dovolj polnilnic - Otočac, Zadar, Split ... S Teslo se ustaviš samo pri Zadru za pol ure in je to to.

Na lokaciji pa lahko "tankaš" tudi iz navadne šuko vtičnice, če res ni druge možnosti. Torej, za razliko od bencinskih črpalk so vtičnice malodane povsod.

 

Razviti del sveta (beri: severno od nas), pa ima vse AC že danes dobro pokrite s polnilnicami, torej potovanje z EV niti približno ni takšna drama, kot bi vi to radi prikazali. Saj pravim, najprej preizkusite, potem komentirajte, prej je vse tole "dopisovanje" brezpredmetno.

Napisano

Na južnem Jadranu so bili e-avti res redke ptice, mislim pa da na otoku nisem videl prav nobenega.

 

Zgleda da za na morje lastniki električarjev raje najamejo kaj, kar laufa na dinozavre.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

To, kar predlagaš kot primer, je dopust.

In takrat se ti tudi ne mudi - oziroma se ne bi smelo muditi.

Pa tudi na tej poti se najde dovolj polnilnic - Otočac, Zadar, Split ... S Teslo se ustaviš samo pri Zadru za pol ure in je to to.

Na lokaciji pa lahko "tankaš" tudi iz navadne šuko vtičnice, če res ni druge možnosti. Torej, za razliko od bencinskih črpalk so vtičnice malodane povsod.

 

Razviti del sveta (beri: severno od nas), pa ima vse AC že danes dobro pokrite s polnilnicami, torej potovanje z EV niti približno ni takšna drama, kot bi vi to radi prikazali. Saj pravim, najprej preizkusite, potem komentirajte, prej je vse tole "dopisovanje" brezpredmetno.

Za sever- skandinavijo in Islandijo imaš pa prav 100%..... 👍V Nemčiji, Danski, Avstriji in še kje so celo kolone za polnit na tranzitnih poteh, takšna je realnost..... :nevem: Je pa res, da v večini primerov vsak sam ve kaj mu najbolj ustreza. 👍😉

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:


Tole je bilo pa precej mazohisticno ;) 

Res je. Najslabši scenarij za EV - avtocesta in zima. Pa še v kombinaciji z majhno baterijo. A je šlo tudi to, pa čeprav v režimu 1h vožnje, 30-40 minut polnjenje.

 

Z "nemestnim električarjem" pa nimam nobenih zadržkov prepotovati stare celine. Še največ izzivov - povezanih z načrtovanji poti - bi imel na jugovzhodu.

pred 24 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Na južnem Jadranu so bili e-avti res redke ptice, mislim pa da na otoku nisem videl prav nobenega.

 

Zgleda da za na morje lastniki električarjev raje najamejo kaj, kar laufa na dinozavre.

 

Verjetno jih nisi videl zato, ker nisi bil pozoren nanje.

Jaz jih vsako leto v Grčiji po otokih vidim več, pa ne le lokalnih tablic.

Je pa res, da EV s slovenskimi tablicami v Grčiji pa še nisem srečal, čeprav vem, da Teslaši kar gredo ...

Napisano

Moje mnenje je, da je odvisno kako želiš potovati, po razvitih državah lahko potuješ brez težave tudi z vlakom (sam imam izkušnje Italija, Nemčija, Finska), tam si z vlakom en dva tri kjer koli ... sam če že grem z avtom na dopust mi je cilj, da tja pridem asap po omejitvah, torej edini postanek je wc ali pa tankanje, kar mi vzame 5.min, enostavno mi ni life se ustavljati na parkingih za pol ure....in kot sem rekel, vsakemu svoje (imam kolega ki ima id4, pa so šli v Bosno na dopust s klasiko, ker kao niso hoteli imeti težav na poti....?!?).

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Na južnem Jadranu so bili e-avti res redke ptice, mislim pa da na otoku nisem videl prav nobenega.

 

Zgleda da za na morje lastniki električarjev raje najamejo kaj, kar laufa na dinozavre.

 

 

Sodelavec je že 2 leti šel na Hvar z ID4.

 

Ko bo več štromarjev boste vidli na poti na morje:

-gužve pred polnilnicami

- težave z omrežjem zaradi nihanja napetosti

- ....

 

Predstavljaj si da na hvaru polni 700 ljudi na hitri polnilnici. Mrk na otoku 😆 evo pa so tu robinzonke počitnice.

 

Popravljeno od godlike
Napisano

Glede na nepotrpežljivost ljudi se bo to težko prijelo. Da bi se trije al pa štirje čakali 10 do 20 minut in se skupaj vozili od točke A do točke B, bodo raje skupaj čakali pred polnilnico vsak s svojim avtom. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 25 minutami je dvorjan napisal:

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

Se strinjam. Ko se enkrat pelješ s pravim električarjem ugotoviš, da niti ni tako naporno vse skupaj. Seveda, če dobiš polnilnico fraj. Zase vem, da bom v prihodnjih zanesljivo nabavil kakega. 

Ja, včasih se res vprašaš na kakem forumu si pristal. O samih avtomobilih je v zadnjih časih  bolj malo debate. Največkrat odgovoramo morebitnim novim kupcem mazd, a imam občutek, da imajo sami itak že izdelano sliko, kaj bodo kupili. 

 

 

 

Napisano
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

 

Če drži, da je čas denar, potem pa so EV še posebej predragi. Ali pa tudi ne.

 

Kolega ima doma ID4 in se v službo vozi 80 km v eno smer. Na streho so dali fotovoltaiko in vstopili v svet neto meritev. Namontirali so še TČ. Pri obeh investicijah so od Eko sklada pokasirali nekaj 1000 €.  Njihovi obratovalni stroški za ogrevanje in prevoz so sedaj in naslednjih 15 let praktično 0. Človek bi rekel, da se znajdejo. Jaz pa se sprašujem, kdo bo vse to plačal? 

 

Vse te zavajajoče reklame o trajnostnih "zelenih" tehnologijah ..... kot da narod gleda in ploska cesarjevim novim oblačilom. In jih seveda drago plačuje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.