Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tisto v koloni gre z ICE tudi lepo, samo radarski tempomat rabiš. Lahko daš nogo lepo dol z gasa. Avto se sam ustavi in potem pritisneš resume na volanu in se odpelje naprej do naslednjega ustavljanja. Brez tikanja bremz in gasa s podplati.

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Medtem, ko se vi prepucavata EV da ali ne, sem jaz včeraj postavil nov dnevni osebni rekord glede razdalje, prevožene z EV. Ta je sedaj pri 978,5 km. 😃 

 

Tako razdaljo sem jaz že večkrat opravil, samo da nisem potreboval "krompirjevih počitnic" za to ampak je šlo v enem dnevu...

Napisano

Ker so EV vsi avtomatiki, z vsakim AT je lazje v koloni. Edino start stopa ni vec, to res ne pogresam vec :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 3 urami je Agerg napisal:

Tisto v koloni gre z ICE tudi lepo, samo radarski tempomat rabiš. Lahko daš nogo lepo dol z gasa. Avto se sam ustavi in potem pritisneš resume na volanu in se odpelje naprej do naslednjega ustavljanja. Brez tikanja bremz in gasa s podplati.

 

Tko se je men uzad pocu. Pol pa prav "sm mislu da bo avto ustavu"

  • Všeč 1
  • Haha 6
Napisano
pred 31 minutami je Matick napisal:

 

Tko se je men uzad pocu. Pol pa prav "sm mislu da bo avto ustavu"

 

Ja no, priseben pa moraš biti, brez tega pa še ne gre. Bolj sem hotel reči, da se lahko malo manj matraš...

Napisano
pred 22 minutami je Agerg napisal:

 

Ja no, priseben pa moraš biti, brez tega pa še ne gre. Bolj sem hotel reči, da se lahko malo manj matraš...

A se je Teslovec izgovarjal na avtonomni sistem in avtomatsko panično zaviranje?

Napisano
dne 1. 11. 2024 ob 15:21 je Slivka napisal:

 

Tako razdaljo sem jaz že večkrat opravil, samo da nisem potreboval "krompirjevih počitnic" za to ampak je šlo v enem dnevu...

Če bi ti bolj natančno bral, bi videl, da je bilo to v enem dnevu. No, skupaj z opravki nekih 14 ur total.

Napisano
pred 7 urami je dvorjan napisal:

Če bi ti bolj natančno bral, bi videl, da je bilo to v enem dnevu. No, skupaj z opravki nekih 14 ur total.

amaterja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 19 urami je dvorjan napisal:

Če bi ti bolj natančno bral, bi videl, da je bilo to v enem dnevu. No, skupaj z opravki nekih 14 ur total.

 

980 km v enem dnevu. Se pravi v eno smer 490 km.

 

Prav.

 

Kolikor vem, imaš Reno. ZOE, kajne?

 

Kolikor vem, je pri taki vožnji, da si tekoč s prometom (in ne ovira v prometu) domet 350 km. Se pravi si se vsaj enkrat nekje ustavil za kakšnih 45 minut, da si polnil baterijo. In nazaj grede tudi. Pa recimo, da si imel povprečno hitrost 100 km/h, čeprav je to zelo visoko povprečje glede na zastoje, ki jih omenjaš...

Torej si se vozil najprej tri ure in pol, nato 45 minut stal in polnil baterijo, nato vozil še uro in pol. Torej pet ur in pol v eno smer in pet ur in pol v drugo smer. Se pravi enajst ur samo vožnje. Ja, verjamem, da je moralo biti opravkov za tri ure, da si v tem času pred povratkom sploh napolnil baterijo na 100%...

 

Mimo grede, Mazda 5 z dvolitrskim turbo-dizlom in polovično obremenjena (ne sedem potnikov, kot ima sedežev ampak samo štirje potniki brez prtljage) zmore tako razdaljo z enim rezervoarjem. Preverjeno, sem jaz vozil.

 

Glej, saj nimam nič proti, ti kar uživaj z električnim avtom. Zame pa to ni. Ker si ne predstavljam loviti dva majhna otroka 45 minut nekje po počivališču ob avtocesti...

Napisano

EV se polni drugače kot ICE. Izjemno redko napolniš na 100%. Npr. ko greš na kako daljšo pot. In tudi takrat na poti ne polniš na 100%, ker zadnjih 20% moč in hitrost polnjenja znatno upadeta.

 

Jaz na potovanjih ZOE pri vožnji po avtocestah polnim do nekako 60%, torej do meje, kjer še drži polno moč polnjenja, nato pa nadaljujem. Torej bolj v režimu 5/10-60%.

 

Tokrat sem imel tri polnilno-prehrambno-wc-jaške postanke ob avtocestah, in sicer v dolžini 12, 20 in 19 minut. Ali je to "deal breaker", naj presodi vsak sam. Še raje pa naj vžge štoparico, ko se bo kdaj peljal na tako razdaljo - in izmeri dejanski čas postankov. Če potuješ z družino, so zagotovo daljši. Pa tudi če voziš sam, 1000 km v kosu ni niti zdravo, niti pametno. Pa sem večkrat to odpeljal.

 

@jures: Moj osebni vozniški rekord je 2500 km v 29 urah. Ne bi ga ponavljal.

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je dvorjan napisal:

 

 

@jures: Moj osebni vozniški rekord je 2500 km v 29 urah. Ne bi ga ponavljal.

Ponovim parkrat na leto....ni za hvalit ampak sluzba narekuje tempo.

 

Ce pa iscemo dnevni rekord v 24 urah !z enim samim postankom, in sicer sestanek vmes! je bil to Tarraco - 1900km, v Sofijo gor pa dol.

 

Z enim samim tankom je bla pa Civitavecchia z Seat exeo - to je cca 1500-1600km, tank 70L

 

Sem pa v letih 2020-2021 vsak vikend sel direkt iz Sofije 950km v eno smer tud z motorjem. Ravno motor je bil najhitrejsi ker ne caka na mejah, cestninah..., kljub temu da rabis vsaj 2x tankat

 

Rekord v eni furi pa ne vem, vem samo da naredim veliko vec kot 50.000km letno na 2h avtih in 2h motorjih mesano

 

In kot je Slivka rekel - predvsem časovno in še marsikako drugače bi pop....če bi mel štrom.

 

Jaz osebno vidim samo dizla na doooolge proge. Vsakih 300km je treba prišteti eno uro časa hočeš nočeš.

 

Sem pa elektriko resno iskal za drugi avto v LJ. Aleluja majhnega avta pod 20-25k NI, Zoe moraš rentat baterijo, 2-3 leti stari ZOE na avto netu vsi s komentarjem rabi novo baterijo....

 

Pol pa sem vzel nov AygoX avtomatik z vso opremo tudi radarski za 15k!

 

Ni racunice

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 15 minutami je Shrek napisal:

20 ur 2000 km golf caddy z max hitrostjo 120 na uro...

To star caddy... 

To misliš čisto prvo generacijo, kajne?

Do leta 1991 so jih izdelovali tudi v TAS-u, v Južni Afriki pa do 2007

 

Napisano (urejeno)

Toyotin sistem MHEV bi takoj inel v malcku za mesto oz po SLO. 

 

Moja rav4 ni za mesto (ampak za dolge, zimo, kolesa, 2 prikolici :) ) ampak vidim kako lepo dela masina v mestu, cel cas na EV pa nikoli ne treba misliti kdaj kje filat

 

Res pa da je spet treba pogledat ROI......cene so pretirane

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 6. 11. 2024 ob 8:52 je jures napisal:

:) 

 

Res pa da je spet treba pogledat ROI......cene so pretirane

 

Za mojo najdražjo mal gledam, kaj bi lahko kupil namesto 15+starega megana (še vedno dela odlično)

Toyota yaris cross hybrid je ena od opcij. Samo, gretje zicev, led luči, pa 360 kamera pa smo na 35jurjih. Za to se je nekoč vavdije kupoval.

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Za mojo najdražjo mal gledam, kaj bi lahko kupil namesto 15+starega megana (še vedno dela odlično)

Toyota yaris cross hybrid je ena od opcij. Samo, gretje zicev, led luči, pa 360 kamera pa smo na 35jurjih. Za to se je nekoč vavdije kupoval.

 

ja noro....najina Aygo X je zdaj dobrih 17k...leta 2022 naročena slabih 14k....dobavljena 2023 - 1 leto :), saj res januarja bo že 2 leti stara, hito gre.

 

Na rit me je vrgel Suzuki Ignis - 16-19k??????????????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja je tudi lani vzela Yaris Cross in tudi čakala malo manj kot eno leto :) (januar-oktober). Sicer je pa vzela sport pa 125 km bencinerja, ročni menjalnik...za 6k na leto je brezveze kaj druga, je pa hotla novega ker prej je imela 20 let staro Corso C. Cene so po covidu res znorele...

Napisano

Zato pa zdaj spet vse firme jamrajo, ko skoraj nič ne prodajo... :nevem:

Cene zdaj ob koncu leta spet padajo.... 🤗

Napisano
dne 8. 11. 2024 ob 11:54 je Mraušk Mčk napisal:

 

Za mojo najdražjo mal gledam, kaj bi lahko kupil namesto 15+starega megana (še vedno dela odlično)

Toyota yaris cross hybrid je ena od opcij. Samo, gretje zicev, led luči, pa 360 kamera pa smo na 35jurjih. Za to se je nekoč vavdije kupoval.

 

Za 35 jurjev dobiš Hyundai Tuscona 1.6 s točno tako opremo, je pa res da ni hibrid in ti bo pil 7,5l :)

 

Motor je zelo dobra kopija Toyotinih motorjev

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.