Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je jures napisal:

Malung - Švedska, razvit kraj kjer so sli na veliko v ev

 

MAPS.APP.GOO.GL
WWW.FACEBOOK.COM

Teslakuskia ei Vitut@ #teslalove #tesla #åre.

20 polnilnih postaj = 40 polnilcev, čakalna doba do 48 ur

 

Zdaj razumes pomen razvoja infrastrukture?

Ce ti mas sreco da najdes eno-dbe prosti polnilnici se ozri naokoli in pomisli da gre vse okoli tebe na elektriko

SPet operiraš z robnim primerom. Res robnim.

 

To je kot bi cela Slovenija na dela prost dan šla smučat na Kanin in tankat na črpalko v Bovcu. Rezultat bi bil isti. Kolaps. Pa še bencina in dizla bi zmanjkalo. Tukaj vsaj štroma ni zmanjkalo.

 

 

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

SPet operiraš z robnim primerom. Res robnim.

 

To je kot bi cela Slovenija na dela prost dan šla smučat na Kanin in tankat na črpalko v Bovcu. Rezultat bi bil isti. Kolaps. Pa še bencina in dizla bi zmanjkalo. Tukaj vsaj štroma ni zmanjkalo.

 

 

Aja ker ta kraj je res smucarski :). Zanimivo kako zivis ti samo z robovi :)

 

Ko se je slo smucat v bovec smo sli vsi na tisto malo pumpo ker druge ni :) guzvo so delal samo tisti ki so sli po cike pa morajo pred vrati parkirat.

 

Lej ce ti uzivas v tem daj, ne se sekirat ce se nas ne prime, se bolje, ne spodbujaj nas, ker sedaj uzivas prijetno manjsino, ki ti paše. Pač (mamica :) ), mamo drugačne poglede in pričakovanja tu. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 1 uro je jures napisal:

Aja ker ta kraj je res smucarski :). Zanimivo kako zivis ti samo z robovi :)

 

Ko se je slo smucat v bovec smo sli vsi na tisto malo pumpo ker druge ni :) guzvo so delal samo tisti ki so sli po cike pa morajo pred vrati parkirat.

 

Lej ce ti uzivas v tem daj, ne se sekirat ce se nas ne prime, se bolje, ne spodbujaj nas, ker sedaj uzivas prijetno manjsino, ki ti paše. Pač (mamica :) ), mamo drugačne poglede in pričakovanja tu. 

V bistvu ima vsak svoje mnenje glede tega in vsak svoj prav. Nikoli ne veš, kdaj se boš lahko zarečenega kruha najedel.

Zase sem vedno trdil, da ne bo nikoli nobenega suva v mojem voznem parku. 😊 Tako, da tudi za električarje nikoli ne reci nikoli. Lahko, da bo v kratkem preboj glede baterij  in bo realen domet 1000 km in polnjenje le 10 min. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

V bistvu ima vsak svoje mnenje glede tega in vsak svoj prav. Nikoli ne veš, kdaj se boš lahko zarečenega kruha najedel.

Zase sem vedno trdil, da ne bo nikoli nobenega suva v mojem voznem parku. 😊 Tako, da tudi za električarje nikoli ne reci nikoli. Lahko, da bo v kratkem preboj glede baterij  in bo realen domet 1000 km in polnjenje le 10 min. 

Za 20.000€ max :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kdo bi si mislil, da ima VW skoraj 40 fabrik na Kitajskem? Pa skoraj polovico prihodka naredi na tem trgu. Težka bo kmalu...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1
Napisano

Kaj pa Škoda na Kitajskem iz 350.000 prodanih letno so padli na 30.000. In to v dveh letih.

 

VW je še vedno na nekje 2.000.000 prodanih samo na Kitajskem. Pa že oni so padli na polovico prodaje izpred kovidiranja.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Ja, pogosto videno: učenec je prehitel učitelja. Še želeli si bomo kitajskih avtov ... ker bodo preprosto boljših od evropskih.

Nekaj podobnega, kot ste si do zdaj želeli japonskih ...

Napisano (urejeno)

Kitajski motorji so na pohodu za smešen denar. CFMoto, Vogue pa se en so no1 prodan motor v Spaniji, Italiji, Nemciji. Rečem smešen a vendar realen. Kitajska konkurenca je nujno potrebna da EU ne pobezla. V ceni pa popolnoma vsa oprema

 

Jaz sem ga naročil dobim drug teden

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

S konkurenco se strinjam, tudi s tem, da je avtomobilska industrija malo zaspala in da EU brca sama sebe v rit. Samo cena in produkt, ki ga dobiš v nekem trenutku v roke ni vse. Se bo treba še na dolgi rok izkazati s kvaliteto in POPRODAJNO PODPORO. Tu je še veliko neznank, vsaj če mene vprašate in to ne gre iz danes na jutri. Zaenkrat vsi pozitivno komentirajo prve vtise in ceno, ker je to vse kar lahko. Hyundai in Kia sta zdaj pri nas na visokem nivoju, samo ne pozabiti, da je trajalo 20 let, da se je to postavilo na mesto.

 

V glavnem, jaz bi še malo počakal, preden skočim na vlak, ki ne vem kam pelje.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 38 minutami je Agerg napisal:

V glavnem, jaz bi še malo počakal, preden skočim na vlak, ki ne vem kam pelje.

 

Enako razmišljam sam. Naj bodo drugi poskusni zajčki, ker tolk nujno mi ni treba hitet. Jaz največji problem vidim v mentaliteti razmišljanja Kitajcev, ki jim je moto nekoga nategnit ali se okoristit. Korejci sploh pa Japonci imajo bistveno več časti, da bi se spravili na ta nivo. Zato sam nisem imel problemov v 90-ih kupit KIO, danes si pa Kitajca (še) ne upam.

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

 

... ... ... ... ... Zato sam nisem imel problemov v 90-ih kupit KIO, danes si pa Kitajca (še) ne upam.

 

... čez trideset let pa drugega ne boš imel...

 

Mazge in ostali Japonci bodo predragi, Ameriških V8 v Evropi ne bodo odobrili, Tata motors ima dovolj svojih težav in se ne bo bodel z Bruseljsko birokracijo, Lada pa bo imela dovolj svojega trga, da bi se še z Evropo in njenimi predpisi jajcala. Zna biti, da bo tvoj zadnji avto Kitajc...

 

Ja, Evropska avto-industrija se pa že zdaj počasi zapira, tako da bo celina, ki je začela z avtomobilizmom, najbrž ostala brez avtomobilskih tovarn. Že zdaj je polovica znamk v bistvu isti avto z istega traku, samo značka je druga...

Napisano
dne 21. 1. 2025 ob 22:38 je Agerg napisal:

čudovit video, lepo pokaže realno stanje...

 

...ki je za moje pojme v resnici še slabše

 

sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota

 

v eu trenutno delo ni več vrednota

 

to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno

 

mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah

 

 

verjamem da je severno od nas vse samo še slabše

 

in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur

 

in potem smo prišli v ta cikelj

 

mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem :) 

 

pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen

 

če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo :D 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je NevLado napisal:

- v eu trenutno delo ni več vrednota

 

- to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno

 

- mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah

 

1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka...

2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička.

3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.

 

Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 36 minutami je Agerg napisal:

 

1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka...

2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička.

3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.

 

Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.

elaboriraj prosim

Napisano (urejeno)

Elaboriram:

Nekako takole - 40, 50 in 60 let nazaj je bilo mogoče malo lažje priti do nepremičnine oz. je bilo nekako lažje rešiti enega izmed osnovnih izzivov mladega človeka, ki se mu reče stanovanjski problem, ker cene še nekako niso bile tako odvisne od lokacije in tudi ljudi je bilo manj. Te nepremičnine se danes mlajšim generacijam prodaja za faktorje vrednosti proti včasih. Pa tu ne govorim o inflaciji, ampak splošno razmerje cena / plača. Res je, da večini ljudem manjka osnovna izobrazba o financah, ki včasih ni bila tako nujna, ker je spet bilo manj ljudi, ki bi jo imelo.

Na koncu je pa nekako tako - če ni rešen stanovanjski problem, potem tudi otrok ni in spet se vrtimo v krogu glede demografije. Nujne stvari, kot je infrastruktura, pa trpijo, ker ni ljudi, ki bi opravljali delo, ker primanjkuje že tistih, ki bodo v domovih za ostarele riti brisali. Kaj je zdaj prioriteta? Berem, da v nekatrih naših šolah že čistilke kuhajo... Super.

Lahko bi se še razpisal, verjetno se nikoli ne bomo o vsem strinjali, ampak to je nekako temelj problemov. Lahko zraven vmešaš še globalizacijo in konkurenco iz delov sveta, o katerih so 50 let nazaj tukaj mislili, da znajo samo riž žreti in nič drugega početi. Pa da jih briga, kaj zlijejo v vodo, ko nekaj proizvajajo, tu pa nas vsak metuljček prestraši.

Dejstvo je, da postajam pristaš tega, da tekom življenja vsak sam s pravo finančno izobrazbo poskrbi za svojo penzijo, klasični sistem penzij bi bilo treba pa ukiniti, ker je deloval v primeru demografske piramide (več delovne populacije), ne demografskega tornada (več starejših), kot ga imamo danes. Sam - to pomeni, da dobiš bruto plačo, zdaj jo pa zagoni za droge, pijačo, kurbe ali pa razmišljaj, kako boš živel čez 50 let, da ne bo vse obviselo na mlajših.

Popravljeno od Agerg
Napisano
dne 22. 1. 2025 ob 14:45 je jures napisal:

Kitajski motorji so na pohodu za smešen denar. CFMoto, Vogue pa se en so no1 prodan motor v Spaniji, Italiji, Nemciji. Rečem smešen a vendar realen. Kitajska konkurenca je nujno potrebna da EU ne pobezla. V ceni pa popolnoma vsa oprema

 

Jaz sem ga naročil dobim drug teden

Daj ga pokaži potem v svoji temi ko ga dobiš

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 16 minutami je mazdaman napisal:

Daj ga pokaži potem v svoji temi ko ga dobiš

A mam temo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 8 minutami je jures napisal:

A mam temo :)

Idi na predstavitev članov, tam sem  ti napisal v njo :)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sholz naj raje govori o subvencijah za jedrske, bumbar. Da bomo imeli s čim filat tiste električne tomovinkoviče. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Haha, kaj sem vam napisal nedolgo nazaj. Nemčija je bolnik in zdaj bo cela EU plačevala, da bo VW lahko prodajal mobilno belo tehniko.

 

Če ne bomo spizdili iz te EU se nam gadno piše. Kar dolfetu ni uspelo ratuje Merkelci, Sholzu in Ursuli pa še nekaj kriminalcev poleg.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

Haha, kaj sem vam napisal nedolgo nazaj. Nemčija je bolnik in zdaj bo cela EU plačevala, da bo VW lahko prodajal mobilno belo tehniko.

 

Če ne bomo spizdili iz te EU se nam gadno piše. Kar dolfetu ni uspelo ratuje Merkelci, Sholzu in Ursuli pa še nekaj kriminalcev poleg.

 

Kam bi ti zbežal? Se združeval z balkanskimi državami, mogoče z vzhodnoevropskimi ? Tolk majhni smo, da nas skoraj vsak pohopsa za malico ... še dobro da nismo Grenlandija, bi bili jutri že zvezna država ZDA ... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.