Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hja, vsak po svoje. Jaz sem najbolj zadovoljen, če grem lahko 5x na teden z motorjem v službo. Še da bi bil dizelaš, bi bilo pa že pravljično...

 

Kakorkoli, dobro razmisli. Če je Mazda CX-30 itak zrela za menjavo, ja, prav. Če bi pa menjal samo zato, ker misliš, da boš z drugim prišel ceneje skozi, pa dobro preračunaj:

- že sama menjava bo strošek

- staro za novo ti ponavadi ocenijo malo slabše, da potem z dobičkom prodajo naprej

- kako hitro električni zgublja vrednost

- imaš dovolj močne varovalke ali bo treba "dvigniti" varovalke, kar pomeni večjo priključno moč in večjo omrežnino

- kasko zavarovanje

- ... ... ... ... ...

 

 

Tak račun nikakor ni enostaven, zato si je treba kar čas vzet...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tako kot je napisal @Slivka. Močno dvomim, da boš tukaj na koncu v zaželjenem profitu. Verjetno bi nekaj prišparal ko bi potegnil črto čez 5-10 let, samo dvomim, da bo to takšen znesek, da se je smiselno s tem sploh ukvarjat, predvsem pa sedaj ko tale EV prihodnost ni jasna.

Napisano

@Slivka ma nisem lih nek motorist da bi to izvajal. Vsec se mi je kdaj peljat (ceprav zdaj pri bajti ni motorja) toj pa to.

 

Pa saj ni sam ta "letna razlika" neki. CX30 je se 1 leto v garanciji, mogoce je se nekaj vredn in bi bil cas za menjavo. Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.

 

Zdaj nekako jaz bi mojo dal na a.net za 22,5k in recmo, da bi se sprijaznil z 21k. Staro za novo bi verjetno ponudili pod 20k.

Kone impression z tavelko baterijo so cca. 40k (nekatere malo pod) in pa 6,5k subvencije. Optimisticno je to 15k doplacila.

Kasko imam ze sedaj tle ne bi blo neki razlike.

Varovalke so 3*25A tko da to b blo pomoje ok, samo bi bil pa verjetno dodaten strosek 1,5k (napeljava + naprava).

 

Ma sej najraje bi mel to se naslednjih 10 let :)

Napisano

Zdaj je takole, denar za subvencije fizičnih oseb počasi gre h koncu. Za naprej se ne ve a bo še kaj na novo na voljo, sigurno pa ne v taki višini. Torej, moraš ukrepat kr hitro, če si se odločil.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 56 minutami je Bossek napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Ma sej najraje bi mel to se naslednjih 10 let :)

 

Mogoče bi bilo to še najugodnejše...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Pred eno uro je Bossek napisal:

Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.

Kaj pa naj bi crknilo? Ni to dizel, tako 2.0, kot X motor so očitno več kot zanesljivi, tako da samo gasa.

Napisano (urejeno)
dne 15. 5. 2025 ob 20:21 je Bossek napisal:

Malo se spogledujem, da bi mojo premium CX30 menjal za polno elektricno Kono (in pol lih en review napise).

 

95% mojih vozenj predstavlja Ziri <-> Ljubljana (50km v eno smer). Predvidevam da tavelka baterija (64kWh) bi to zdelala brez problema. Zjutraj je vecinoma na AC dokaj guzva kar pomeni pocasna voznja s 60, nazaj pa tudi ni nekaj.

Imamo seveda se family car (Citroen C4 SpaceTourer), kjer udobno sedi 5 oseb.

 

Je pa mal vprasanje kaksna bi bila ponudba stara za novo. Koliko bi mi ponudili za moj avto in koliko bi bila cena kone. Verjetno bi bilo cist prevec doplacila in lahko to misel kar opustim :)

Da bi pa za drug avto imel premium malcka pa ne? 10k, razlike, ostane ti se denar za ves bencin do konca tvojega terminskega plana.....pa se hibrid je. To je totalna zmaga ce mene vprasas....

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18635491&display=Mazda Mazda2

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
dne 15. 5. 2025 ob 20:21 je Bossek napisal:

Malo se spogledujem, da bi mojo premium CX30 menjal za polno elektricno Kono (in pol lih en review napise).

 

95% mojih vozenj predstavlja Ziri <-> Ljubljana (50km v eno smer). Predvidevam da tavelka baterija (64kWh) bi to zdelala brez problema. Zjutraj je vecinoma na AC dokaj guzva kar pomeni pocasna voznja s 60, nazaj pa tudi ni nekaj.

Imamo seveda se family car (Citroen C4 SpaceTourer), kjer udobno sedi 5 oseb.

 

Je pa mal vprasanje kaksna bi bila ponudba stara za novo. Koliko bi mi ponudili za moj avto in koliko bi bila cena kone. Verjetno bi bilo cist prevec doplacila in lahko to misel kar opustim :)

VZAMEM TVOJO CX30 (če zrihtaš do takrat jermen :dudek:

dne 17. 5. 2025 ob 11:30 je jures napisal:

Da bi pa za drug avto imel premium malcka pa ne? 10k, razlike, ostane ti se denar za ves bencin do konca tvojega terminskega plana.....pa se hibrid je. To je totalna zmaga ce mene vprasas....

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18635491&display=Mazda Mazda2

Raje kr direkt Yarisa, Toyota ga ma že v malem prstu, Mazdini servisi pa šele "na novo"

Napisano
pred 20 urami je NevLado napisal:

Raje kr direkt Yarisa, Toyota ga ma že v malem prstu, Mazdini servisi pa šele "na novo"

V tem primeru bi tudi jaz kupil original Toyota Yaris, pa če sem še ne vem kaki Mazda "fan". Ne razumem "point" avtov kot je Mazda 2 hybrid, če je praktično Toyota Yaris. Razumem, da bi bil skupen motor, vse ostalo kot oblika, podvozje... pa original Mazda. Enako opažam pri drugih proizvajalcih, očitno folk to kupuje?

Pa upam, da bo Mazda razvila svoj original novi model 2, ali pa naj ta mix ukine, škoda za znamko...  

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
dne 15. 5. 2025 ob 20:21 je Bossek napisal:

Malo se spogledujem, da bi mojo premium CX30 menjal za polno elektricno Kono (in pol lih en review napise).

 

95% mojih vozenj predstavlja Ziri <-> Ljubljana (50km v eno smer). Predvidevam da tavelka baterija (64kWh) bi to zdelala brez problema. Zjutraj je vecinoma na AC dokaj guzva kar pomeni pocasna voznja s 60, nazaj pa tudi ni nekaj.

Imamo seveda se family car (Citroen C4 SpaceTourer), kjer udobno sedi 5 oseb.

 

Je pa mal vprasanje kaksna bi bila ponudba stara za novo. Koliko bi mi ponudili za moj avto in koliko bi bila cena kone. Verjetno bi bilo cist prevec doplacila in lahko to misel kar opustim :)

Ma to ti danes naredi vsak EV. 100 km pa res ni neka razdalja.

 

Sicer pa imaš v rangu do 30.000 evrov precej dobrih avtov, ne le Kone. Meni je ta hip najbolj všeč Lynk & Co. 02 - tehnologija Geely/Volvo pa najbolj dodelan avto na njihovi platformi. Zadnji pogon, 6 sekund do stotice, 66 kWh baterija, hitro polnjenje ... oprema pa itak "ni da ni".

Napisano
dne 16. 5. 2025 ob 21:00 je Bossek napisal:

@Slivka ma nisem lih nek motorist da bi to izvajal. Vsec se mi je kdaj peljat (ceprav zdaj pri bajti ni motorja) toj pa to.

 

Pa saj ni sam ta "letna razlika" neki. CX30 je se 1 leto v garanciji, mogoce je se nekaj vredn in bi bil cas za menjavo. Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.

 

Zdaj nekako jaz bi mojo dal na a.net za 22,5k in recmo, da bi se sprijaznil z 21k. Staro za novo bi verjetno ponudili pod 20k.

Kone impression z tavelko baterijo so cca. 40k (nekatere malo pod) in pa 6,5k subvencije. Optimisticno je to 15k doplacila.

Kasko imam ze sedaj tle ne bi blo neki razlike.

Varovalke so 3*25A tko da to b blo pomoje ok, samo bi bil pa verjetno dodaten strosek 1,5k (napeljava + naprava).

 

Ma sej najraje bi mel to se naslednjih 10 let :)

Za tak denar boš dobil že Mazdo 6e, ki pa je avto proti Koni. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Vse ostalo kar je @dvorjan naštel so kitajci.

Ja in? Kje je tu problem, razen v glavah?

 

Kdo zna danes delati dobre električne avte? Kitajci!

 

Iskreno povedano bom prej kupil kitajski EV kot pa VW ali kak njegov derivat. Ali pa karkoli od Stellantisa. Edino za Renault in BMW je še nekaj upanja od evropskih proizvajalcev, ko beseda nanese na elektrifikacijo ...

Napisano

Mi smo min. 10 let za Kitajci kar se tiče e. avtomobilov.... 🥴

Samo dizajn še malo popeglajo in je to to... :nevem:

Napisano

Predvsem naj se navadijo, kakšna velikost koles paše na avto, da ne zgleda kot kotalke.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 15 minutami je etcho napisal:

Predvsem naj se navadijo, kakšna velikost koles paše na avto, da ne zgleda kot kotalke.

 

To se bere kot da si ti delal vozniški izpit na 22,5" gumah in kot da še vedno voziš kaj takega vsakodnevno za v službo in trgovino...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Kdo zna danes delati dobre električne avte? Kitajci!

Kaj pa korejcem fali?

Ioniq 5 N je v vseh pogledih stroj, vozniško in motorno (od polnjenja, do baterije ....)

 

Pa se razpiši prosim, čakam.

Napisano
pred 54 minutami je Slivka napisal:

 

To se bere kot da si ti delal vozniški izpit na 22,5" gumah in kot da še vedno voziš kaj takega vsakodnevno za v službo in trgovino...

Lahko ti bereš kot ti paše, ampak pri večini njihovih avtov so kolesa premajhna glede na karoserijo in izpadejo smešno.

Izpit sem delal na Zastavi 750 in tam so bila kolesa začuda primerne velikosti glede na karoserijo. 😁

Napisano

Ne vem zakaj vedno dvomi .. matr smo negativen narod

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Kaj pa korejcem fali?

Ioniq 5 N je v vseh pogledih stroj, vozniško in motorno (od polnjenja, do baterije ....)

 

Pa se razpiši prosim, čakam.

Nič ne oporekam, da Ioniq 5 N ni dober avto. Ampak za 77 jurjev znajo Kitajci narediti raketo, ne samo avto.

 

Raje mi povej, kaj zna Evropa narediti za 15-20 jurjev, kar so zneski, ki jih danes povprečna slovenska družina odšteje za prevozno sredstvo.

Napisano

Nič pametnega. Ker se revežem ukinja pravico do avtomobila.

 

Hmmm ioniq 5n je bil prvi električar, ki je zmogel več kot 1 krog na Nordschleife brez da je baterijo pregrel.

 

Saj nima veze. Samo hotel sem reči, če mu je Kona všeč, nič ni narobe z njo.

Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Nič pametnega. Ker se revežem ukinja pravico do avtomobila.

 

 

Točno to je zeleni prehod.  To je kako spraznit ceste da bodo takozvane elite lahko na "ful ekološko" sintetiko žgale s ferariji in lamboti 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sem napisal en "članek", pa ga je forum kar sam izbrisal. A je kakšna cenzura tu gor? Al je slučajno prišlo do kakšne napake?

  • Haha 2
  • Začuden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.