ignacij Napisano torek ob 21:49 Prijavi Napisano torek ob 21:49 (urejeno) Tukaj so podatki o porabi Mazde 6e ob različnih temperaturah in režimih vožnje, s tem da bi bila hitrost na AC 110 km/h. Popravljeno torek ob 21:50 od ignacij 1 Citiraj
Boss Napisano torek ob 22:31 Prijavi Napisano torek ob 22:31 pred 3 urami je Mraušk Mčk napisal: Koeficient trenja na mokri podlagi je zelo opazno nižji kot koeficient trenja na suhi podlagi, tako da tudi 10%več trenja zaradi mokre ceste so ene bučke. Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave. 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano torek ob 23:34 Prijavi Napisano torek ob 23:34 (urejeno) pred 1 uro je Boss napisal: Koeficient trenja ni toliko pomemben kot pa izgubljanje energije, ko kolesa mečejo vodo na vse strani. Ja vsaki kapljici je treba dat energijo, da jo odnese izpod koles. Tako, da poraba ne mokri cesti je vedno večja kot na suhi in se še poslabšuje z večjo količino vode na cesti pa s tem še niso bile mišljene poplave. Če misliš zelo globoko lužo in aqaplaning zna biti zadeva zapletena. Če se vozimo samo po mokri ceti z 90 km/h (moja povprečna hitrost na šiht je 34km/h), pa da v najboljšem primeru kapljice levo desno pospešiš na 50km/h, potem pri zmernem dežju spodrinemo - pospešimo - recimo liter (zmeren dež ki ni stalno) vode na sekundo izpod koles (na hitrost 50km/h). Za to potrebujemo moč 95W. Avti (ice malo z manj, ev pa z malo več) se premikajo v povprečju z močjo cca 15000 W. Dvorjan čez palec trdi, da za pospeševanje kapljic izpod koles porabi 10% moči kar bi zneslo 1500W. To je mnogo več kot izračunanih 95W. Fizika je jeba. Tudi če hočeš samo telefon napolnit. Seveda sem pozabil odštei še manjši koeficient trenja na mokri podlagi v primerjavi s suho. Seveda sem samo štromar. Lahko je kje napaka v računu. Ali pa tudi ne. Ampak za 100 watno polnjenje 3,6V baterije telefona zanesljivo rabiš 27,7 A. Kar zanesljivo upari (uplini) vsako v štacunah dosegljivo žnoro za ponjenje. Popravljeno sreda ob 00:13 od Mraušk Mčk Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano sreda ob 10:10 Prijavi Napisano sreda ob 10:10 To je vedno težko pravilno izračunat, ti pa lahko iz izkušenj povem, da pri meni se v dežju in mokrih cestah poraba dvigne za cca pol litra in to celo ob dejstvu, da se vozim nekoliko počasneje ampak večino še vedno po AC-jih in HC-jih izzven prometnih konic. Sej veš, da sem mal ubrisan na spremljanje porabe in vse take anomalije hitro prepoznam. 1 Citiraj
skritikrt Napisano sreda ob 10:45 Prijavi Napisano sreda ob 10:45 So rekli,da kitajci delajo fajn e-avte🧐...ja seveda😂🤣..."kdo poceni kupi,dvakrat kupi"... Citiraj
Mraušk Mčk Napisano sreda ob 20:13 Prijavi Napisano sreda ob 20:13 pred 10 urami je Boss napisal: To je vedno težko pravilno izračunat, ti pa lahko iz izkušenj povem, da pri meni se v dežju in mokrih cestah poraba dvigne za cca pol litra To se ti v ljubljansko močvirje voziš na šiht ane? 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
dvorjan Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro Evo, včeraj naredil 110 km z ZOE. Večji del poti je bilo oblačno in megleno, ni pa bilo res mrzlo kot zna pozimi biti. Poraba 14,3 kWh/100 km - poleti na tej relaciji je pa 13,3 kWh. V obeh primerih so enake pnemvatike (celoletne). Torej ogrevanje vendarle nima tako hudega vpliva na doseg kot vas strašijo. Če se pa z EV voziš "okoli hiše", je pa res vseeno, koliko porabi. Sem imel zadnjič ob minusu zunaj in 4x kratkih skokih do trgovin ter skupni razdalji 6 km porabo 25 ... neki ... Povsem irrelevantno. Tudi Mazda bi ob takem režimu vožnje kazala 20l/100km+. Citiraj
ignacij Napisano pred 44 minutami Prijavi Napisano pred 44 minutami Sam tale Zoe glede na velikost ni glih nekaj varčen ali se motim. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.