Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

KIA in Hyundai ?e kar nekaj ?asa nista ve? poceni oziroma sta celo v rangu VW-ja s ceno. ?e dobro, da so ?li tudi s kvaliteto v tej smeri ampak vseeno je cena pretirana. Se pa da kar nekaj izpogajat pri nakupu tako da :ne vem:

Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%

Sodelavec je v?eraj dobil predra?un za ceed 1,4 motor, benzinar, res dosti opreme,pri Jerebu 22400, pri Ben?i?u pa 21600.WTF?...za eno navadno ceed benzinarko, res, da je naro?il specialno rde?o barvo, pa vendar.Mogo?e je pa sedaj to premium znamka?

 

 

Napisano

Sodelavec je v?eraj dobil predra?un za ceed 1,4 motor, benzinar, res dosti opreme,pri Jerebu 22400, pri Ben?i?u pa 21600.WTF?...za eno navadno ceed benzinarko, res, da je naro?il specialno rde?o barvo, pa vendar.Mogo?e je pa sedaj to premium znamka?

Saj ne, da sem na teko?em s cenami, ampak se mi zdi nekako krepkih 10 Smukov ? previsoka cena za tak avto?ek in z nekim osnovnim motorjem. Matrwola!  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%

Jest nimam EOM 0,0%, pa ne preplacam tolk velik lizinga, na koncu mal mnj kt 2000 vse skup z odobritvijo in podobnim traparijam. Pri ostalih se teli dnarji vrtijo od 3 do 4000. Plus, tukaj mi je vsec da mesecno placam kar placam, in zadnji obrok je enak prvem, ne pa neke traparije da zadnji je pa 2000+ kt ma skoda naprimer

Napisano

Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3.

 

 

?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji.

Napisano

Ne na ?alost se ne ampak mora? pritisniti tisto stikalo, ki je zraven ro?ke za odpiranje vrat...tudi sam sem to pogre?al a sem se navadil, ko potrebuje? pa? pritisne? tisti gumb oz stikalo...mene je tudi motilo recimo, da lahko brez klju?a odpre? samo na voznikovih in sovoznikovih vratih pa sem se tudi navadil  :zvizga: ...pa? imajo dolo?ene stvari ne najbolj?e re?ene, verjetno bo to pri novi bolj?e. Se pa odkupi pri sami vo?nji, zanesljivosti ter manjkom ?ri?kov, ki so ponavadi pri drugih avtomobilih  :jupiii:

Napisano

In kdaj tocno ti je ta autolock prav prisel? Drgac ce te ze toliko moti se da naknadno zmontirati modul... Meni osebno svetovna bedarija.

Napisano

V bistvu niti ni modul potreben, ker so samo konfiguracijske opcije (na mazda3revolution forumu ma? ljudi ko hekajo te kode in se da vklopiti autolock tudi na EU modelih). Ampak tudi mene zanima v kateri dr?avi ?ivi da ga probajo oropati na cesti.

Napisano

Meni je ze to neumno da pri drugi generaciji sestke nemores odpreti prtljaznika ce pri prizganemu avtu nimas zategnjene rocne. To je baje narejeno iz istega razloga, da ti kdo cesa ne ukrade, ko stojis na semaforju. Najvecja ironija je pa to, da na usakemu semaforju k stojim zategnem rocno...

Napisano

Meni je ze to neumno da pri drugi generaciji sestke nemores odpreti prtljaznika ce pri prizganemu avtu nimas zategnjene rocne. To je baje narejeno iz istega razloga, da ti kdo cesa ne ukrade, ko stojis na semaforju. Najvecja ironija je pa to, da na usakemu semaforju k stojim zategnem rocno...

Ha, ha,.. meni enako...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

So pac zadeve, ki se nekaterim zdijo neumne, drugim pa ne... tretjim je pa vseeno ... :) Meni se tudi recimo zdi neumno, da nekdo pri vsakem semaforju zateguje rocno :) ... ampak mi je drugace vseeno... omenil sem samo zato, ker je to ocitno "in", da se omeni ...

 

Glede samodejnega zaklepanja... Imam to v sedanjem avtu in me ne moti... saj nic ne boli, ce se zaklene, ko speljes... Aja... malo elektrike pokuri... pa mogoce kljucavnice prej crknejo, ce se stalno odklepa in zaklepa :D ... Podobno je s "Comming Home" in "Leaving home"... imam to v avtu... pa nisem prej nikoli pogresal... tudi sedaj bi z lahkoto to pogresal ... kot pa se lahko spomnimo, je nekdo pred casom delal celo dramo iz tega :) ... in celo zamenjal avto... mogoce ne samo zaradi tega... ampak je bil pa verjetno tudi to vzrok  :P ...

 

Da bi bilo nekaj narejeno tako, da bo vsec in po godu prav vsem... se nikoli ne bo zgodilo :) Zal smo prevec razlicni... in prav je tako...  :bravo:  :pepsi:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To da se zaklenejo vrata ima smisel, ne samo zaradi kraje, ampak tudi naslanjanja. Se pa skorajda v vseh avtoh ki sem jih imel (razen mazde a moja zadnja nova je bila letnik 2011) da to regulirati.

 

Prtljaznik ce vas skrbi je pa vedno tako - ce mas rocno rocno se ga da verjetno s kljucem zakleniti a ne? Z elektronsko pa je regulirano, a ni tako?

 

Pri nas je drugace ampak kak zahod ali vzhod kjer ti ma semaforjih stalno beracijo je drugace (res pa da nihce ne odpira vrat)....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Autolock se da vklopit prek Forscana z pravimi Asbuild kodami. Goggle it!

Verjetno bi se na servisu tud dalo to nastavit.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pri kupovanju sem zasledil, da naj bi se cene za?ele od 20.000 dalje za novo M3.

 

 

?e eno cvetko sem opazil pri moji trojki. Saj ne da bi panicaril, samo kaj se ta avto sploh kaj zaklene med vo?njo in ko stojim na mestu? Namre? vrata se odprejo iz zunanje smeri. Sistem autolock je bil razvit prav zaradi kraj iz avtov, ko so ljudje stali pred semaforji.

 

 

V prirocniku pise, da naj bi tudi trojka imela to funkcionalnost ampak kot kaze samo pri nekaterih modelih... Od strani 3-15 dalje >> https://www.mazda.si/handlers/TwedlePdfDownload.ashx?u=%2Fmedia%2Fmazda%2F4a2ef_Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%2BL_Edition1_web_OM.pdf&f=Mazda3_Navodila_za_uporabo__8FQ6-EE-16I-SI%20L_Edition1_web_OM.pdf 

 

post-10-0-27865200-1542185083_thumb.jpg

 

post-10-0-75102400-1542185087_thumb.jpg

 

post-10-0-99096400-1542185093_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sistem autolock je imela do cca 2015, potem v EU ni bilo ve? na voljo. Enostavno so izbrisali funkcijo iz sistema, kolikor sem na hitro preletel tuje forume.

Mi je pa zanimivo brat komentarje, ko pridejo na plano neke svojeglave frustracije in predsodki. Ne, ne bojim se da me kdo ukrade. Mi je pa fino, da se avto zaklene zaradi otrok. Ni ravno fino prestavljat zati? na samih vratih. Meni je ta funkcija ustrezala pri prej?njem 10 let starem korejcu. A se bom pri temu pa? navadil.

Napisano

Druga generacija nima kljucavnice za prtljaznik in se samo elektronsko odpira/zapira (tipka). Ja ok ni nevem kaksen problem zategniti rocno, da lahko odpres prtljaznik, ampak je kr ena fora :D. Kokr sm ze reku na vsakemu semaforju dam avto v ler in zategnem rocno, ker se mi res neda cel cas drzati sklopko.

Moj brat ima na bmwju ze serijsko autolock in se vrata sama zaklenejo pri hitrosti nad 20 km/h. Odklep/zaklep kontrolira z namensko tipko. Ce iz notranje strani hoces odpreti vrata jih v prvem poskusu nemores v drugem poskusu se pa odprejo. Skratka spet neuporabno, ce imas na zadnjih sedezih otroka, ki ves cas kljuka in skusa odpreti vrata. Nevem pa kako pri mazdi deluje ta autolock. Drgac pa ja tako, kot je jures rekel bi lahko dali vsaj opcijo za vklop/izklop omenjene funkcije. Ce lahko dajo da vklopis/izklopis welcome messsage k se pokaze k vzges avto in pa recimo BEEP ON-OFF kontrolnih tipk bi pa tudi autolock lahko nastimali :)

Napisano

Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM.

 

Pa ima? mogo?e taprav OBD in kode? Enkrat bi to rad naredil, sam nimam dovolj izku?enj.

Napisano

Kot sem napisal, stvar se da nazaj vklopiti (in se pojavi v nastavitvah) ?e popravi? konfiguracijo na BCM.

Seveda se da. Aftermarket se marsikaj da. Govorim o OEM nastavitvah.

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.

To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?

V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne? 

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i kaka je logika elektronske ro?ne zavore.

To da jo mora? sam vklopit mi je jasno, kako je pa s spu??anjem?

V?asih ko speljem sama spusti, v?asih pa ne?

 

Logika je ta, da ko so vsi pogoji za voznjo izpolnjeni, se rocna sama sprosti... To pomeni, da poleg tega, da je avto v pravi brzini, da motor tece.... tudi to, da je voznik privezan... ;) Vsaj pri moji CX-5 je tako... Tudi ce recimo stojim na mestu in se odvezem, se takoj zategne rocna...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.