Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A je mogoce kaj narobe napisal ? Ketna je naceloma vecna, ni DPFJA, ni nekega jebanja z nastavljanjem sob, ni turbine, ni treba pucat cedila in pa karterja, itd.

Sej na?eloma ni nujno, da ?isti? karter, pa cedilo, pa dpf te lahko ne zafrkava, pa injektorji ti tudi lahko zdr?ijo ?ez 300000 km... ali pa ne.Odvisno od sre?e kakor tudi pri benzinarju.

 

 

Napisano

Seveda je vse odvisno od srece ampak na zalost ima 70% folka probleme z dpf napram ostalim 30% k nimajo problemov. Pri bencinarju nerabis menjat ketno, Nerabis nikoli pucati karterja in pa cedila, nimas turbine, da bi te kakorkoli jebala, nimas zapacanih sob, kot je to kar pogost primer pri dizlih. Da ne govorim, da so stroski menjave sklopke 3x visji napram bencinarju... in glede na to da se kupuje avto star 10+ let je vprasanje, ce je bila menjana. Skratka, govor je bil, da ima bencinar manj kvarljivih komponent, kakor dizel in to popolnoma drzi. Je pa res, da te lahko tako dizel kot, bencinar zafrkava, ampak te pri bencinarju lahko bistveno manj stvari zajebava    :)

Napisano

?e raj?i pa tole pogledat, ker je mo?nej?i motor in pa 6 prestav za enake denarce;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13296437

My point exactly. Poraba je tudi ista, ce ne celo nizja. Edina razlika je ta da pades v visji razred, ampak se splaca za tistih par 10?, ker se kar pozna med 1.8 in 2.0. 1.8 je pac prevec podhranjen za to kilazo.

Napisano

Pismo,a tok so ?e pocen take mazde :( Drga? pa ja, jaz bi ti tudi priporo?al 2.0.

Meni se ?e 2.0 pri dolo?enih primerih zdi podhranjen, oz je treba kar v visoke obrate spravitt, da poka?e kaj ve? ?ivljenja od sebe :) Poraba se pa res giblje okrog 7l (je pa res, da imam 3/4 kruzanja po AC).

Napisano

Mi imamo isto doma 2.0 in ravno zato sem jest vzel 2.5 motor. No pa tudi zato, ker GTA opremo je mozno dobiti samo z 2.5 motorjem. Se pa kar ornk pozna razlika med 2.5 in pa 2.0, saj ima 2.5 motor 20% vec navora :)

Napisano

Kaj je narobe? To je murano

Motorna mo? vendar.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ni tezko videti da se je zgolj zatipkal....

248kw je in ne 348kw.....

 

Zato obstaja drobni tisk, pa vsak ki ga zanima bo to videl

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri 1896ccm delovne prostornine?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

a ti to kupujes da te tako moti????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

3.5 V6 ima 248 ce je 3.5....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a ti to kupujes da te tako moti????

Plin ima zraven oznaceno... Borut ima pa fetis na plin... oz. se mi zdi, da pregleda vse oglase, kjer je zraven omenjen plin... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e raj?i pa tole pogledat, ker je mo?nej?i motor in pa 6 prestav za enake denarce;

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=132964

?al je ?e ?la.  Zdej pa si ogledujem tole https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13276308&display=Mazda%20Mazda6%202.5i%20GT kaj pravte fantje. a ni mal previsoka cena. Kak?na je pa razlika v vzr?evanju i stro?kih med 2.5 in 2.0 recimo.

Napisano

To ni GT, ampak GTA. Stroski vzdrzevanja so isti, poraba je za kaksen 1.5l visja pa za zavarovanje mal vec placas. Kar se tice rednih servisov sta si stroskovno popolnoma enaka. Je pa fajn ker je GTA kar pomeni da gre za "sportno" verzijo ala m-optik, s-line itd. Sportni odbijaci in maska, zadnji lip spoiler, notri je delno usnje, modri stevci, alu pedalke, chrome zadnje luci, GTA feltne itd. Se pa splaca vzet 2.5 motor, ker je bistveno bolj poskocen od 2.0. Imamo doma 2.0 in 2.5 :). Cena pa ni nic previsoka, saj imajo bencinarji visjo ceno od dizla. Jest sem isti avto kupil novembra pa sem isto dal 7.000e. Lahko pa probas se malo zbiti ceno, ce je avto seveda dobro ohranjen :).

Je pa to meni osebno najlepsa barva pri mazdi in ce bi imel takrat izbiro bi vzel perlo belo :)

Napisano

Ej...lepa MAZDURINA ..probaj se ?e malo pogovorit da ti zni?a ceno .pejdi jo pogledat..zoom zoom..tudi lepo vzdr?evana.preveri zgodovino avta...in itd ..lp

Napisano

To ni GT, ampak GTA. Stroski vzdrzevanja so isti, poraba je za kaksen 1.5l visja pa za zavarovanje mal vec placas. Kar se tice rednih servisov sta si stroskovno popolnoma enaka. Je pa fajn ker je GTA kar pomeni da gre za "sportno" verzijo ala m-optik, s-line itd. Sportni odbijaci in maska, zadnji lip spoiler, notri je delno usnje, modri stevci, alu pedalke, chrome zadnje luci, GTA feltne itd. Se pa splaca vzet 2.5 motor, ker je bistveno bolj poskocen od 2.0. Imamo doma 2.0 in 2.5 :). Cena pa ni nic previsoka, saj imajo bencinarji visjo ceno od dizla. Jest sem isti avto kupil novembra pa sem isto dal 7.000e. Lahko pa probas se malo zbiti ceno, ce je avto seveda dobro ohranjen :).

Je pa to meni osebno najlepsa barva pri mazdi in ce bi imel takrat izbiro bi vzel perlo belo :)

Kako pa je s prtlja?nikom. Pri tej https://www.avto.net/ADS/details.asp?id=13096057&display=Mazda%20Mazda6%20Sport%201.8i%20TE   vidim da je 5 vratna. pri GTA pi?e da je 4 vratna. Kak?no ima porabo.

Napisano

5 vratna je zelo prakticna, ker imas veliko luknjo

Prtljaznim je tako ali tako pri teh 6kah velik

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Osebno bi jest raje imel 4-vratno to pa izkljucno iz vizualnega vidika, saj ima lepsi zadek, nima zadnjega brisalca in pa drugacen lip spoiler pri GTA opremi. Kar se pa velikost prtljaznika tice bi bil pa za moje potrebe v 4 vratni verziji vec kot dovolj velik. Osebno imam 5-vratno, saj nisem imel izbire, ko sem kupoval :).

Napisano

5-vratna je najbolj uporabna - skoraj tolk ima? manevrskega prostora kot v karavanu pa ne izgleda kot trugawagn. 4 vratna je pa za bolj stare atate, ki ne rabijo p?portnih rekvizitov okrog trogat in se z mularijo ter njihovo robo ukvarjat.

 

Glede oglasa pa samo to - predrago pa ?e senzorje za tlak v gumah ima v kurcu.

33112_1.png

Napisano

5-vratna je najbolj uporabna - skoraj tolk ima? manevrskega prostora kot v karavanu pa ne izgleda kot trugawagn. 4 vratna je pa za bolj stare atate, ki ne rabijo p?portnih rekvizitov okrog trogat in se z mularijo ter njihovo robo ukvarjat.

 

Glede oglasa pa samo to - predrago pa ?e senzorje za tlak v gumah ima v kurcu.

Meni pa je recimo ta zadnja verzija veliko lep?a v karavan izvedbi kot navadna.

Bolj ?portno deluje.

 

 

Napisano

Mene so pri Mazdi "re?ili" nepotrebnega nakupa, tako da so mi ukinili 5-vratno izvedbo. Karavan mi je pa neumen, da bi moral skoz voziti trugo zadi, rabil bi jo pa mogo?e 3x al pa 4x letno.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.