Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Pa je zgleda da kon?ana saga z naslovom Boss kupuje nov avto.  :jupiii: In vsi s foruma smo veseli tega :P

Tistih stre?nih nosilcev pa nikar ne ?agaj stran, so fajn ro?aji za pomo? pri vstopanju v primeru te?av z ravnote?jem.

 

(Boss, saj sem vedel da ne bo? imel jajc iti na kak?no drugo firmo :jezicek: )

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Cvetka je npr. ?koda Kodiaq: brezkompromisno vozilo. Ko smo stopili v salon, se je ?e za?elo s kompromisi. Ali to ali pa tisto, oboje hkrati ne gre. ?e bi to, potem nujno ?e tisto, eno brez drugega ne gre. Ko so mi dali na izbiro ali sedem sede?ev ali pa vle?no kljuko, sem samo vstal in ?el. Niti "adijo" 

 

Enako se je meni zgodilo pri nakupu Mazde. V Gama centru sem kupoval ?estico pa so rekli: ali vle?na kljuka ali park senzorji, nikakor oboje. Mislim, adijo pamet.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14707434&display=Mazda%20Mazda6%20Karavan%20G165%20Premium-Full%20L...

 

Lepa in kar OK cena.

 

Edit: gledam opremske pakete iz SI kataloga in je nekje med slovensko attraction in revolution... Zanimivo pa je, da je LED osvetlitev notranjost in prtlja?nika ?e vedno serijsko le pri takumi plus izvedenki. Hecno v letu 2019. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14707434&display=Mazda%20Mazda6%20Karavan%20G165%20Premium-Full%20L...

 

Lepa in kar OK cena.

 

Edit: gledam opremske pakete iz SI kataloga in je nekje med slovensko attraction in revolution... Zanimivo pa je, da je LED osvetlitev notranjost in prtlja?nika ?e vedno serijsko le pri takumi plus izvedenki. Hecno v letu 2019. :)

Zelo lepa barva, ampak Alex se najbr? ne bo strinjal. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo malo je sumljivo, da pise v oglasu, da jemorva registracija 01 2019... potem spodaj v opisu pa 12.12.2018 ... Ni veliko razlike... samo ne daje pa obcutka resnosti... Pa pomoje nova taka, ce ima res vso to opremo, je pomoje se kaksnega jurja vec, kot samo 4 jurje razlike...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss pravi, da je dobil svojo za nekih 28k, tako da verjamem da se novo bencinarko AT 165 attraction dobi za kakih 27, ?e je po ceniku dobrih 30. Seveda je tudi relevantno koliko garancije ?e ima, ?e jo ima samo 3 leta (torej kmalu samo ?e 2), potem je v primerjavi z novo s 5 let garancije premalo razlike za 4 tiso?ake, vsaj meni bi bilo, novo je le novo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale dvomim, da je attraction, ker ima precej opreme navedene... ce seveda drzi... in ni ?napaka pri vnosu? tako kot verjetnomdatum prve registracije ;) ... 

 

360 kamera je pomoje sele pri Revolution... pa full LED prilagodljivi zarometi tudi... ali se motim...? Edino 17 palcna platisca so pri nizjih paketih, Revolution ima 19...

 

EDIT:

 

vidim, da se da tudi novo Revolution dobiti za 27500? + rdeca barva + transport... torej nekje 28.500? ;)>> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14617420&display=Mazda%20Mazda6%20Karavan%20G165%20Revolution%20-%20N...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i, samo tale rde?a ni AT.

 

Modra nima bose in tudi digitalnih merilnikov ne, vse to revolution ima. LED ima verjetno klasi?ne, ki imajo AFL, ne pa matri?nih. Kljuka pa ni slikana detajlno, tako da se ne vidi ali ima smart key. Ima pa recimo 360 st. pogled, kar je domena revolution.

 

Na?a "de?elna" oprema je itak druga?na kot recimo v Nem?iji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Govori, da je vozil dalj?e relacije a sklopko je zjebal pri 260kkm. Tukaj precej ne ?tima.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No in zdaj mi pa prosim razlo?i, kako na relaciji uni?uje? sklopko... to bi pa res rad vedel. Avto je delal 100kkm na leto in tole je bil taxi in 100% ni bil samo relacijsko vo?en.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sigurno so bili tudi mestni kilometri zraven,saj ko pogleda? starost in kilometre ni to 100k na leto ampak ?e 50k ne to pa niso glih same dolge vo?je. Primer;jaz imam 400k pa ?e prva sklopka,dela normalo in ne ka?e da bi ?e ?la k vragu. Sodelavec enak avto,leto starej?i,iste relacije in je menjal sklopko pri 180k. Sklopka postala tda in pok pa je ?la k vagu! Ko je imel 370k pa se je za?elo isto in smo avto prodali,druga?e pa vse lavfalo do teh km u nulo! Tako da mislim da je verjetno med sklopkami kaka razlika,?e pa je med vozniki pa bom videl ?ez dobro leto dni saj ima sedaj enak avto pa pribli?no 70k kilometrov,to je to. Jaz sem v ?ivljenju menjal sklopko samo enkrat in to ko je mel avto 550k saj smo kupili 2leti star avto ki naj bi imel 60k pa smo potem ugotovili da je bil zbit za 100k!(Opel Vectra-Isuzu disel motor)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.