Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, scania said:

Sklopka je enaka. Tudi jaz sem enakegs mnenja kot Aless, samo akcija nima kaj bit.

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

Napisano
4 hours ago, Shrek said:

Verjetno ni zadnja... 

In koliko je realna cena? 

Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Husky1290 napisal:

Ne vem kakšna je realna cena, ampak 16000 sigurno ne, na 13 500 pa dvomim da bo spustil. Po tej logiki bi jaz svojo, ki je letnik 2016 s 96000km in vsemi papirji od servisov prodal za recimo vsaj 17000? Moje skromno mnenje.

Probaj..noben ti ne brani ;) 

Napisano
pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

Probaj..noben ti ne brani ;) 

Verjemi mi da ko boš imel s seboj gotovino ti ga bodo z veseljem dali za nižjo ceno.

Pri meni je bilo tako da sem šel pogledati Lado Nivo katera se je prodajala skoraj pol leta in je imela nastavljeno ceno 3000€ ; sem prišel, si jo pogledal, peljal in ko sem rekel da jo bom vzel mi jo je dal za 1000€!

Enako je bilo pri znancu ko je kupil Hondo Accord lansko leto in sicer je za letnik 2011 pisalo 7000, ko sva jo pa pogledala in se je odločil pa jo je dobil za 3600€!

Covid19 je precej spustil cene in razredčil trg.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

 

 

pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS.

Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS.

Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. 

Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 54 minutami je Alex napisal:

 

 

175 KS mazde, avtomatik, imajo po meritvah na valjih različno moč v razmaku od 168KS do deklariranih 175KS. No na "cesti" je teh konjičev realno z avt. menjalnikom le še okoli 135KS.

Če greš v čipanje, stage 1, prideš nekje do 210KS, realno imaš pa po čipanju tudi na cesti okoli 170KS.

Tudi poraba ob normalni vožnji malenkost pade. 

Seveda pa pride čipiranjem bolj do izraza na 150 konjski.

Kdaj bo skupinski maping? :)

Napisano
pred 12 minutami je Bini napisal:

Kdaj bo skupinski maping? :)

Jaz se dogovarjam. Takoj, ko bo mogoče skakati med regijami. 😁

 

 

Napisano
pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora.

Napisano
pred 44 minutami je scania napisal:

Jaz ga nebi ni neki prirastek moči in navora.

Se strinjam. Pri teh motorjih ni nekega velikega prirastka moči. 

 

 

Napisano
pred 15 urami je Deeyan napisal:

 

Ko smo lih pri temi cipiranja, CD175 je pametno cipirat, al rajsi pustit tak kot je? 

 

Odgovor je pri tebi, če je želja ali potreba po večjo moči in navoru? 

Moje mnenje je da v kolikor je avto v dobrem stanju in ustrezno vzdrževan,  +30HP ni problematičnih, je pa pri turbo motorjih ponavadi bolj omejitev navor. Pri prevelikem navoru serijska sklopka ne zdrži več in bo drsela (moje izkušnje na Accordu 450Nm serijska sklopk ni držala, zato maping na 420). Je pa res da te mape ki jih ponuja večina Slo tunerjev so dokaj stestirane in so delane pod limit, zato ne bi smelo biti nobenih težav. Če pa ti bo kdo šel delat custom mapo na max. limite pa se bo na valjih pokazalo če je sklopka šibka točka. Bo pa pol itak tuner sam predlagal nek nižji safe navor. 

Sklopka je prvi limit, nato je Turbo, ki je lahko premajhen in ne da več od sebe, vzporedno s turbotom zna biti še limit intercooler, če je premajhen oziroma ne uspe zadostni ohladit zraka ne bo moči. 

Aja, če se dobro spomnim maš ti avtomatika, tam bi še posebej pazil na max navor in to da je graf navora lepo razporejen brez špic. 

Glede max navora avtomatskega menjalnika bi ti verjetno znal @scaniapomagat, za Vage, Bmw in nekaj MBjev mam podatke, za Mazdine avtomatske menjalnike pa žal ne.

Kolikor pa sem gledal grafe čipanih D175 pa lepo pridobiš navor in moč čez celo Rpm območje. 

Btw. Jaz bi čipal😎

Spodaj je graf D175, moč je na kolesih, ker je merjeno na valjih. 

chip-tuning-Mazda-6-2.2-D-175-KM-129-kW.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Jaz ga nebi ravno zaradi avtomatskega menjalnika, vecja obremenitev wandlerja, vecje temperature. Nevem kje je meja pri mazdinem ampak vem za zf in mercedes da so razlike v stevilu lamel v sklopkah in zavorah. Pri avtomtskem vsakemu odsvetujem, se mi zdi bolj ziher. Ceprav menjalnik je skonstruiran za visje navore ni zdaj limit 420Nm lahko je 500Nm kar je zelo verjetno za mazdinega, ampak vseeno sem raje na varni strani.

Popravljeno od scania
Napisano

Evo sem izbrskal podatke za Mazdine Skyactive avtomatske menjalnike. 

Obstajata 2 verziji:

1. Mid-size version za navor do 200 lb-ft (271 N·m)

2. Large version za navor  do 340 lb-ft (461 N·m) 

Oba menjalnika sta baje kompatibilna za bencinske in dizelske motorje. 

 

Če se pri čipanju držiš tega navora ne bi smelo biti problema, s tem da bi priporočal pri čipanem avtomatiku prepolovit interval menjave olja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Napisano

Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...

  • Všeč 2
  • Zmeden 2
Napisano

Tukaj se pa ne strinjam s tabo, saj je prenos prestav pri avtomatiku med sklopkami in zavorami, kar pomeni da sklopke drsijo in se dodatno grejejo, kar posledično slabše vpliva na šiber ki vse skupaj krmili, in pa seveda na wandler in lock up sklopko. Pri večjem navoru mora sklopka prenašat večji navor in s tem se poveča obraba (več 'mulja'), kar pa spet slabo vpliva na šiber in hitrostne senzorje. Tudi hitrosti vrtenja v planetnem gonilu so večje kot pri ročnem menjalniku, tako da povečan navor nima dobrega vpliva, če menjalnik ni konstruiran za večje navore, torej več lamel sklopk, dodatno hlajenje, povečan pretok olja črpalke, pogostejše menjavanje olja. 

Napisano

Moj menjalnik (aisin avtomat) 500Nm maximum navora. Torej če ga čipiraš, (kdor ga) imš to v mislih seveda. Drugače se kmalu posloviš od lamel pomoje.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...

 

Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

 

Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.

Se strinjam. Zanima me, ali kdo ve, koliko Nm navora zdrži naš ročni menjalnik?

Se je pa res že zgodilo našemu nekdanjemu soforumašu Batkotu, ki je čipiral svojo Mazdo 6 MK 1,

136KM  na okoli 185 KM in 400Nm navora, da mu je šel menjalnik. Se spomnim, da je takrat vgradil drugi  menjalnik z 6 prestavami od FL. 

 

 

Napisano

Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. 

Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Aless napisal:

Ma ročni menjalniki zdržijo konkretno več navora, tako na oko bi rekel enkrat več kot serijsko ziher. 

Kot sem že v prejšnjih postih napisal "problem" pri ročnem menjalniku se prvo pokaže da sklopka ne drži navora, zobniki in ležaji menjalnika zdržijo kr dosti, ok verjetno se najdejo tudi kake menjalnike kjer so poddimenzionirani ampak večina ročnih menjalnikov zdrži dosti več navora kot ostale komponente motorja. 😉

 

Se strinjam. Itak vemo, da je pri vsem rezerva. Nekje sem imel članek, ko so eni Poljaki  našega 2,2 dizla spravili na 300 KM in 500 Nm navora ( remap stage 2).Res,da so zamenjali kar nekaj komponent a nikjer nisem zasledil, da bi menjali tudi menjalnik. 🤔

pred 4 minutami je Boss napisal:

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

Samo, še vedno bi najbrž šla prej sklopka. Vsaj mislim. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Sam ne direktno zarad čipiranja ampak zato, ker pol avto gre in se ga vozi kot na dirkah...

 

Ja sklopka začne drset zaradi čipanja, oziroma prevelikega navora ki ga sklopka enostavno ne zdrži. Lamela nima zadostnega oprijema za tak navor. 

Vem iz lastnih izkušenj na Accordu i-CTDI, sklopka je tam bila z majhno rezervo. 

Takoj ko sem naložil čipano mapo 193hp/450Nm in šel na testno vožnjo, je v 5 in 6 če se pri nižjih obratih pohodil gas začela drset in so obrati narasli med 2 in 3000rpm je začela drset ker je bil navor enostavno prevelik. In ne nisem "še" dirkal. 😉

Pol sem dal drugo mapo 185hp/420Nm je pa bilo vredu, in splošno znano je bilo od tunerjev da serijska sklopka na teh avtih ne zdrži 450Nm navora. Saj me je tudi angleški tuner ki mi je prodal mape opozoril na to, ampak sem vseeno sam hotel probat. 

V planu je bil itak upgrade sklopke na močnejšo od CG Clutches in Stage2 mapa na 225hp, ampak sem se ločil z bivšo in avto prodal. 🙄😎

  • Všeč 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.