Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno moja 6ka GTA.

2009 letnik, dobrik 200k prevoženih, 185 konska z vso opremo kar je takt obstajala ( gretje sedežov, mrtvi kot, keyless, senzorji spredaj zadaj, električna ogledala....)

IMG_0449.JPG

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Pri teh kilometrih bo šla verjetno kmalu sklopka, pa zavorni diski... Lahko bo kmalu en kup stroškov. 

 

ni nujno, odvisno kakšen je bil prej lastnik, moja Alfa je pri 385kkm šla od mene tipi topi, razen pač karoserijsko se je tam pa tam že pojavla kakšna rja :)

Napisano
Kaj pa kaj takega, se splaca kupovati z 250k prevozenimi km? Obstaja kako pravilo koliko vreden/star/st. prevozenih km avto se najbolj splaca kupiti? npr kupim avto za 10k za katerega naj bi bilo vzdrzevanje cenejse (manj servisov glede na mladost oz. manjso kilometrino) in ga furam 5 let in prodam. Ali avto za 5k za katerega bo potrebno vec vlozka v vzdrzevanje, saj je starejsi oz. ima vec km? 
 
1058849.jpg WWW.AVTO.NET
Volkswagen Passat 1.4 TSI Comfortline 125ps 2xpdc multif.volan aut.c, letnik:2011,7777 EUR :: www.Avto.net ::  
Bejž stran od TSI mašin!

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 2 urama je marto napisal:

Eno moja 6ka GTA.

2009 letnik, dobrik 200k prevoženih, 185 konska z vso opremo kar je takt obstajala ( gretje sedežov, mrtvi kot, keyless, senzorji spredaj zadaj, električna ogledala....)

IMG_0449.JPG

Vau, na mangartskem sedlu slikana in to ob krasnem vremenu....😊🌞👍

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Vau, na mangartskem sedlu slikana in to ob krasnem vremenu....😊🌞👍

Ja res je bla dogodivscina 😁

Čeprou sm pol do Nove gorice diske skuru hh

Napisano
Bejž stran od TSI mašin!

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Tolk za argument. Žlahtnik Altea 1,2 77kw Tsi. Po 90tkm in 10 letih uporabe ne vejo, ne znajo zrihtat ruženja v mašini. Na koncu kupu novo mašini in jo menjal.

Tast Golf6 1,8 tsi, 118kw. Po 4 letih in 120tkm odfukal pol mašine stran. Vse redno servisirano, vse redno rihtano. Kao ni garancije. Popravilo skor 5 jurjev. Na koncu se zdilal, da so krilo skor 4 jurje nekak oni, on pa jurja.

Kolega golf 6 karavan 1,4tsi 125kw. Kupu ga z že zrihtano mašino pr 230tkm. Sm mu reku na začetku, da nej ne kupi tsija, da mu bo žal. Po letu pa pol mu je res, vmes ga je noro hvalil. Zaružilo mu je na polno, na koncu po 1 mesecu rihtanja ni blo druge k drugo mašino notr dat. 3 jurčke baj baj :) tko da, kdor hoče met pester lajf poln pričakovanja, kdaj se bo kej zgodilo, MORA KUPIT TSI ;)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je J.J. napisal:

Tolk za argument. Žlahtnik Altea 1,2 77kw Tsi. Po 90tkm in 10 letih uporabe ne vejo, ne znajo zrihtat ruženja v mašini. Na koncu kupu novo mašini in jo menjal.

Tast Golf6 1,8 tsi, 118kw. Po 4 letih in 120tkm odfukal pol mašine stran. Vse redno servisirano, vse redno rihtano. Kao ni garancije. Popravilo skor 5 jurjev. Na koncu se zdilal, da so krilo skor 4 jurje nekak oni, on pa jurja.

Kolega golf 6 karavan 1,4tsi 125kw. Kupu ga z že zrihtano mašino pr 230tkm. Sm mu reku na začetku, da nej ne kupi tsija, da mu bo žal. Po letu pa pol mu je res, vmes ga je noro hvalil. Zaružilo mu je na polno, na koncu po 1 mesecu rihtanja ni blo druge k drugo mašino notr dat. 3 jurčke baj baj :) tko da, kdor hoče met pester lajf poln pričakovanja, kdaj se bo kej zgodilo, MORA KUPIT TSI ;)

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Lepo. Potem takem  so Mazdini benzinski motorji pravi nasa izdelki proti tem vagovim. 😊

Pa toliko ljudi kupi te tsi motorje. 😬

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Kar naj kupujejo. Mi smo imeli dva doma nova. Z obema sami problemi in so šli kmalu od hiše. Zdej so pa japonci pa italjan doma.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Lepo. Potem takem  so Mazdini benzinski motorji pravi nasa izdelki proti tem vagovim. 😊

Pa toliko ljudi kupi te tsi motorje. 😬

Turbina/jermen je “problem” teh TSI, nek napenjalec vem da je bilo za zamenjat v garanciji.

 

Mislim da je ena serija 1.4 TSI bila povsem okej, sam ne vem zdele iz glave, 1.2 pa raje ne.

Aha evo, ta je izboljšana verzija

 

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=116

Napisano

Kakorkoli... Imel sem enega vw in starši so jih imeli nekaj. Najmanj problematičen je bil golf 3 in 4. Ostalo žal polizdelki.

Mi smo z njimi zaključili:jupiii:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Kakorkoli... Imel sem enega vw in starši so jih imeli nekaj. Najmanj problematičen je bil golf 3 in 4. Ostalo žal polizdelki.

Mi smo z njimi zaključili:jupiii:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legendarna je serija 1 in 2, sploh traktor dizel 1.6 in 75km....zadnja serija z 5.prestavo, 25-30.let nazaj je bil celo stroj za tiste čase....to je bila bulletproof mašina😉😄, potem sem se poslovil od vw👍

Napisano
pred 7 urami je robz napisal:

Kaj pa kaj takega, se splaca kupovati z 250k prevozenimi km? Obstaja kako pravilo koliko vreden/star/st. prevozenih km avto se najbolj splaca kupiti? npr kupim avto za 10k za katerega naj bi bilo vzdrzevanje cenejse (manj servisov glede na mladost oz. manjso kilometrino) in ga furam 5 let in prodam. Ali avto za 5k za katerega bo potrebno vec vlozka v vzdrzevanje, saj je starejsi oz. ima vec km? 

 

WWW.AVTO.NET

Volkswagen Passat 1.4 TSI Comfortline 125ps 2xpdc multif.volan aut.c, letnik:2011,7777 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Zdaj se bo slišalo mogoče malo noro, ampak ni, ker je resnica. 1.2 TSI in 1.4 TSI nikar kupovat, s temi kilometri le 2.0 TSI ali pa 2.0 TDI. Ne resno, ta TDI motor je vzdržljiv - imamo ga za službeno vozilo in se tolk menjajo vozniki na njem, da je še kurbam nerodno.

 

Naš TDI ima 10 let 2.0 140KM in DSG menjalnik in se še vedno vozi zelo dobro. Očitno mu različni slogi vožnje prav pašejo in glede na vse to si upam trditi, da zna še vsaj 100kkm narest brez nekih generalk. Velika kubatura je pač bolja in za tako velik avto mlinček pod pokrovom ne pride v poštev pa ne glede kak turbo ima gor obešen. V neki fazi ravno te obremenitve majhnih motorjev zmanjšajo življensko dobo in menjava motorja je tu.

 

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Zdaj se bo slišalo mogoče malo noro, ampak ni, ker je resnica. 1.2 TSI in 1.4 TSI nikar kupovat, s temi kilometri le 2.0 TSI ali pa 2.0 TDI. Ne resno, ta TDI motor je vzdržljiv - imamo ga za službeno vozilo in se tolk menjajo vozniki na njem, da je še kurbam nerodno.

 

Naš TDI ima 10 let 2.0 140KM in DSG menjalnik in se še vedno vozi zelo dobro. Očitno mu različni slogi vožnje prav pašejo in glede na vse to si upam trditi, da zna še vsaj 100kkm narest brez nekih generalk. Velika kubatura je pač bolja in za tako velik avto mlinček pod pokrovom ne pride v poštev pa ne glede kak turbo ima gor obešen. V neki fazi ravno te obremenitve majhnih motorjev zmanjšajo življensko dobo in menjava motorja je tu.

 

 

Pa tut 1.6 tdi so super, jih mamo na sihtu cel kup. Za 2.0 pa tut lahk potrdim (mam sluzbenga caddya s takim motorjem). S prejsnjimi Berlingoti so ble pa same tezave 🤦‍♂️

Napisano
pred 8 urami je Deeyan napisal:

 

Pa tut 1.6 tdi so super, jih mamo na sihtu cel kup. Za 2.0 pa tut lahk potrdim (mam sluzbenga caddya s takim motorjem). S prejsnjimi Berlingoti so ble pa same tezave 🤦‍♂️

Mi pa 10 let s Citrončki nobenih problemov, vsi cca 400kkm 1.6 motorji.... 😊👍

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Mi pa 10 let s Citrončki nobenih problemov, vsi cca 400kkm 1.6 motorji.... 😊👍

 

po večini so crkovale AdBlue pumpice, enemu je odtrgalo  jermen in zabilo ventile v bate....

Napisano
pred 5 minutami je Deeyan napisal:

 

po večini so crkovale AdBlue pumpice, enemu je odtrgalo  jermen in zabilo ventile v bate....

Jp, ena pumpica je šla kolegu-sodelavcu malo nazaj pri 250kkm in so pri tvojem sosedu to porihtali kot je najboljše..... 😇Jaz sem trenutno pri 200kkm in čakam..... :nevem:

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Jp, ena pumpica je šla kolegu-sodelavcu malo nazaj pri 250kkm in so pri tvojem sosedu to porihtali kot je najboljše..... 😇

 

pri katerem pa, če ni skrivnost? :)

Napisano
pred 22 minutami je Deeyan napisal:

 

po večini so crkovale AdBlue pumpice, enemu je odtrgalo  jermen in zabilo ventile v bate....

Adblue crpalka je kar znana težava pri novejših Citroenih. Ampak Citroen ima eno drugo težavo zadnje čase; nobenega pametnega modela za množico razen Berlinga. Sam bi res rad ostal na Citroenu,pa preprosto ni nobene izbire. Imajo podobno težavo kot Mazda in še kdo.

Napisano
pred 19 minutami je Deeyan napisal:

 

pri katerem pa, če ni skrivnost? :)

Pri Muhiju na nabrežju😊

Napisano
pred 22 minutami je Nejc1986 napisal:

Adblue crpalka je kar znana težava pri novejših Citroenih. Ampak Citroen ima eno drugo težavo zadnje čase; nobenega pametnega modela za množico razen Berlinga. Sam bi res rad ostal na Citroenu,pa preprosto ni nobene izbire. Imajo podobno težavo kot Mazda in še kdo.

Kakšno težavo? :D 

 

Imaš hatchbacka 3ko, imaš limuzino 3ko, imaš "višje sedečega" cx-30, imaš 6ko karavana ali pa CX-5 če rabiš res orngi placa. Vse z brezkompromisno vrhunskimi in zanesljivimi 2.0/2.5 skyactiv-G motorji.

Napisano
pred 16 urami je Nejc1986 napisal:

 

Enaka kot ta, le bele barve in z 18.000 km, slovenski papirji. Če koga zanima, jo lahko dobi za eno desetino cene te iz oglasa...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Kakšno težavo? :D 

 

Imaš hatchbacka 3ko, imaš limuzino 3ko, imaš "višje sedečega" cx-30, imaš 6ko karavana ali pa CX-5 če rabiš res orngi placa. Vse z brezkompromisno vrhunskimi in zanesljivimi 2.0/2.5 skyactiv-G motorji.

Nimas pa karavana oz. družinskega avta za povprečno slo družino. Nekaj v stilu golfa,astre. Vem... Trendi so zdaj drugačni. 

Napisano

Odsvetovali ste TSI-ok kupim, itak je VW overrated znamka za moje pojme.

Odsvetovali ste turbo mlincke ala Ford Focus 1.0. Te variante se nisem odpisal.

Potem mi ostanejo samo se atmosferci :D zgleda bo odlocitev simpl kot pasulj, sarcasm off.

 

Osebno bi tudi raje kupil od fizicne osebe.

Enako sem storil tudi pri prejsnji Mazdi. Vsaj mislil sem tako, dokler ni tipa nekdo klical in je v pogovoru omenil nek drug avto. Takrat sem vedel koliko je ura...

 

Avto kupiti od postenega prodajalca je skoraj misija nemogoce... Imam pa moznost nakupa Crysler Sebring od poznanega prvega lastnika :D

 

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.