Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 28. 1. 2023 ob 18:28 je Janez007 napisal:

 

Misliš, da bi Janez imel Mazdo, če bi bila slaba? Sploh pa je oblikovno vsaj meni top (6-ka, 3-ka in 2-ka), za svoj denar seveda.

 

Na parkirišču srečam kolega, ki ima limuzino trojko 2018. Sem ves čas mislil da bencinarko, nakar zadnjič izvem, da CD 2.2. Pravi, da ima 100.000 km, samo redni servisi na 20.000 km in nobenih težav. Super zadovoljen z Mazdo.

 

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

@mazdaman če se ne motim si ti nedolgo nazaj obrnil 111111km a to na cx5 dizel? Koliko vem si kupil novo, si imel kakšne težave do sedaj?

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.


Ja, pa pol še volan na novo oblečejo, pa ročico menjalnika, pa pedale, itd… 😁

 

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

 

Meni se tudi počasi zdi, da je težava dizel mazd v tem, ker so iz uvoza in pomankljivo servisirane. Rad bi govoril s kom, ki jo je kupil in vozil 150kkm kot prvi lastnik.

 

Uuu, takega boš pa težko dobil. Ker če je kupil dizelaša, ga je kupil zato, da ga bo vozil in ima gotovo vsaj 250.000 km. Še naša petka jih ima blizu 350.000. Tako da dobit nekoga z dizel Mazdo, ki ima samo 150.000 bo kar težka naloga...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Emmm, tukaj nismo na isti mreži - mislil je da išče nekoga, ki ima izkušnje z uporabo dizla, katerega je kupil novega in je zdaj že 150.000 prevoženih kilometrov za njim, da naj nam pove svoje izkušnje. Na iščemo takega, ki je kupil iz druge roke, ampak takega, ki vozi od praktično nule in kolk problemov je mel z dizlom.

33112_1.png

Napisano
dne 29. 1. 2023 ob 7:47 je Freak napisal:

Ja,tud nima DVD  predvajalnika.

Kaj so mu pa naredili (fotru) za 400€, pri generalki?

Novi, batni obrocki, brusenje glave, novi tefloni in pa jaz sem se vztrajal naj zamenja (izpusne) ventile, ker je avto na lpg. Ceprav po mnenju mehanika so bili ventili se ok, ampak glede na to, da je bil motor ze odprt ne more skodovati :)

Napisano

Pa se to so pomoje bolj problematicni SkyActive dizli, kot pa starejsi, kot je v Slivkini petki…

 

Jaz sem s prvo generacijo sestice (2.0 D121) naredil nekje okoli 180.000 km v petih letih… pa nisem imel nobenih omembe vrednih problemov…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉

 

 

Napisano

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

No, saj če pogledamo skayactiv X motorji so tudi 2000 ccm, le konjev imajo veliko več kot tvoj "pravi" motor. 😊

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

No, ja, novejše bi pa mogoče celo dobil s tako malo kilometri, ampak zadnje čase vsi raje kupujejo 'kosilnice in mopede', ne pa tistih pravih motorjev. V bistvu pravih motorjev Mazda sploh nima več v ponudbi...

Misliš delovne stroje....😁

Napisano (urejeno)

Res je, @Alex. In ima tudi enega osla, ki plačuje cestno takso za tako konjenico, ki je jaz z pravim motorjem niti ne potrebujem.

 

Krivulja pa to...

Popravljeno od Slivka

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Cestna taksa se placuje glede na kubaturo.. ali?

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 minutami je Slivka napisal:

Res je, @Alex. In ima tudi enega osla, ki plačuje cestno takso za tako konjenico, ki je jaz z pravim motorjem niti ne potrebujem.

 

Krivulja pa to...

Potem so mone vsi tu gor, ki imajo benzinarje ali kako? 🤔

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Težava vseh dizlov, vseh znamk je ekologija (dpf, posledično zabiti egr ventil...) Tukaj nima veze ali je avto uvožen ali kupljen pri nas. Itak so uvoženi bolj kvalitetni(to smo že pri 6-kah ugotovili, da so bolje zaščitene kot te za balkanske trge). Dizli bi morali delat 300000 jurjev brez problema ali pa še veliko več. Saj v bistvu jih tudi skayactiv.So primerki z več kot 400000 km. Poglejte prvo generacijo dizel, ko ni bilo tega eko stanja. Te vozijo in vozijo brez problemov. 😉

 

Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.

Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.

 

Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Pa sej se ne pogovarjamo o tem... pogovarjamo se o tem, da ko kupiš rabljeno težko veš koliko kilometrov je realnih, sploh če je avto uvožen iz tujine. Od privat prodajalca, kjer napiše, da je prvi lastnik je verjetnost, da te nategnejo manjša, sploh če so redno delani servisi.

Zelo dobro se da zakamuflirat 300.000km, da zgledajo kot da jih je 150.000km. Avto je rabljen in če so menjane pedalke usnje na volanu in šaltkeblu pa še recimo roke ipd, da nima lufta pa seveda zavorni diski rabiš biti že kar mehanika, da boš opazil, razliko.

 

Moja prejšna 6-ka je bla kot iz škatlice pri skoraj 300.000km, neopraskana, nepobutana. Od znotraj nobenih prask, strganin, umazanije, usnje celo. Edino kjer se je videlo je bil svetleče usnje na volanu in nekoliko zrabljene pedalke. Če bi še to zamenjal ga ni frajerja, da bi med vožnjo opazil, da je toliko km za njo.

 

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji. 

 

 

Napisano

Saj nisi edini, ki ima Mazdo iz uvoza? Pa dvomim, da so vsi, ki so jih uvozili iz tujine nabavili v Leverkusnu od kaksnega sefa in da so bile “moviestar” v reklami ;)…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji. 

 

Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Jaz sem mojo kupil v Leverkusnu (generalni zastopnik Mazda za Nemčijo) z prevoženimi 19000 km. Avto je bil od enega od šefov. Uporabljen je bil tudi v reklami za mazdo 6 v Nemčiji. To sem ugotovil, ko sem videl nemško tablico na njej preden so jo prišli iskati. 

Pa ne mi rečt da so kaj mutili z kilometri pri moji

In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Pa kolk se obešaš na besede... verjetnost je večja in ne, da so vse take. Pri tako novem avtu ni fore, da bi mutili, ker kaj lahko naredijo? Napišejo kilometre v minus? Ker je avto, ko si ga kupil imel še garancijo je bilo vse vpisano v digitalno servisno. Tako, da težav ne bi smelo biti. Če pa kupuješ 5-7 let star avto ali več je pa možnost pevare toliko večja in takrat se prisvaljka nekdo na forum, ki razlaga kako mu je pri 150kkm odletelo že vse živo in rabi generalko. Pol pa eni z bencinarji na tem forumu onanirajo ob tem podatku in razlagajo kako so Mazdini dizli čist zanič.

Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉

?zmeden? , to resno? Po čem vidijo, kot ti zamenjajo olje in filter olja, pa kabinski filter?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

In pride v roke lastniku na Balkanu, ki odžaga stran filter pri 70.000 km. 😩

Pol Evrope se tako vozi. Pametni ljudje. Pa ne bo ena Greta njih j... a. 😉

Eno leto ni nobenih problemov, samo pali vozi. 😉 Altroke benzinar. Tako bi morali bit narejeni vsi novi dizli. 😊 Pa kdo bo meni ukazoval,kako naj se vozim. Veš kako so rekli anticepilci:"moj avto moja pravica". 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Na servisu že vejo koliko km imajo ko jih šravfajo.....😉

 

Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.

 

Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja @Jest pa glih ne zgleda kot en shiran Indijec slikan pred 30 leti.
    • Tko k prav @Slivka "fake news". Golob je kriv, gremo dalje.
    • neeeee... a spet. A to bo šlo tko do volitev al kaj? Mislim, ta Golob pa njegovi pocen predvolilni triki. 😜
    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.