Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
6 minutes ago, NevLado said:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G192 AT Revolution Top SD belo usnje, letnik:2016,18500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Po tej ceni bo prodana čez 2 dni :D 

uu jebi*a, jaz sem za karavanko dal 12 jurjev pred 2 leti... res da z 170k prevoženimi ampak vseeno... zgleda sem kupil naložbo :) čez nekaj let bo šla za 20k€ :D

  • Všeč 1
  • Haha 4

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
pred 26 minutami je KAALman napisal:

uu jebi*a, jaz sem za karavanko dal 12 jurjev pred 2 leti... res da z 170k prevoženimi ampak vseeno... zgleda sem kupil naložbo :) čez nekaj let bo šla za 20k€ :D

Koliko km imaš pa sedaj? Kakšne posebnosti?

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G192 AT Revolution Top SD belo usnje, letnik:2016,18500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Po tej ceni bo prodana čez 2 dni :D 

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

 

 

Samo tale v oglasu je ocitno slovenskega porekla... >> https://avtolog.si/search/JMZGL623801504948/ ... Na drazbi je bila verjetno na voljo v tujini (ce je se prevoz zraven) ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

Imaš ljudi ki se jim s tem ne da ukvarjat :D 

Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Imaš ljudi ki se jim s tem ne da ukvarjat :D 

Drži. In pridno plačujejo.

Sicer švercerji ne bi živeli na veliki nogi, ampak bi životarili.

Napisano
pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

A si jo kupil? :) 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

A si jo kupil? :) 

Ah, kje. Mislim, da zdaj par let ne spreminjam voznega parka. 😃

 

Ampak imam podobno "motnjo" kot ti, za "šport" vsake toliko pogledam oglase ...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Ah, kje. Mislim, da zdaj par let ne spreminjam voznega parka. 😃

 

Ampak imam podobno "motnjo" kot ti, za "šport" vsake toliko pogledam oglase ...

 

Enako. :) Trenutno sem zelo zadovoljen z belo M3, belo M6 in rdečim Cliotom.

 

Če me kaj moti, potem sta to pri Cliotu znamka in njegova "trula višnja" barva. Na dvorišču bi raje imel 3 bele mazde, torej bi Cliota zamenjal za belo Mazdo 2, če bo kakšna priložnost. Če malo pomislim, bi tudi tista bela MX-5 izpred BTC salona z rdečo streho še kar pasala zraven (in na tlakovce). :) 

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
2 hours ago, NevLado said:

Koliko km imaš pa sedaj? Kakšne posebnosti?

Remont menjalnika na 185k… 1500EUR

 

sedajma 197k

 

drugace pa samo gasa

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
Pravkar je KAALman napisal:

Remont menjalnika na 185k… 1500EUR

 

sedajma 197k

 

drugace pa samo gasa

Kaj pa je bilo z menjalnikom?

 

Si olje kaj menjaval pred 185k?

Napisano (urejeno)

A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?  

 

"You probably know by now how often you should be changing the oil in your Mazda, but what about the transmission fluid? Well, there’s a good chance the answer is “never.”

 

WWW.MAZDAOFLODI.COM

If you're asking, do you need to change the transmission fluid in a Mazda, then we have the answers you'll need right here.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?  

A so to podobne fore kot pri Bmw, ki navaja, da olja ni potrebno menjat, ZF, ki je proizvajalec menjalnika pa priporoča na 70.000km.
Potem pa bodi pameten. Mislim pa, da za navodila proizvajalca malokdo poizve.

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je samSimon napisal:

A so to podobne fore kot pri Bmw, ki navaja, da olja ni potrebno menjat, ZF, ki je proizvajalec menjalnika pa priporoča na 70.000km.
Potem pa bodi pameten. Mislim pa, da za navodila proizvajalca malokdo poizve.

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo.

 

Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

V vsakem primeru je 30000 km preveč. Potem pa jamrajo nad temi 1,5tsi motorji, da ne zdržijo preveč. Mene je prav ta 1,5  turbo mlinček, ki me ni prepričal odvrnil od nakupa cupre fermenton. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G192 AT Revolution Top SD belo usnje, letnik:2016,18500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Po tej ceni bo prodana čez 2 dni :D 

Če nebi bila rdeča... 

Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je Janez007 napisal:

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja, ni debata nobena usedlina, noben harry poter notri in nic. Dajmo enkrat nehat s temi norijami. Olje se menja in konec. Vsak proizvajalec menjalnikov predpise menjavo. A olje s friteze tudi celo zivljenje uporabljate enako? 

Malo kmecke pameti, olje se iztroši in posledično se poveča obraba, zato SE OLJE MENJA. Ko se menja se da tocno doloceno olje not in pa menja se po proceduri zato jaz mazda servisu nebi nikoli dal menjat olja v avtomatskem menjalniku, ker niso solani ker po njihovo se nerabi, saj bo menjalnik garancijsko dobo ziher zdrzal. Ce pa menjas na spol in s kar nekim oljem in filtrom pa znajo bit tezave.

Vedno me dvigne to pametovanje da se olje ne menja v avtomatskem menjalniku, dajte malo razmisljat no madona.

V tem glupem članku ki ga lahko piše vsak ki ima 5min časa pa še menjalnika videl ni piše da se menjuje kot celotna komponenta ma ne me j.... nedolgo nazaj sem vam pokazal da nikoli ni v okvari celoten menjalnik NIKOLI. pokazal sem vam da je pri dsg pocil samo zeger ki drzi sklopke zato ni sklopka prijela saj je lamele porinilo iz lezisca. Pri aisinu od volvota sem vam pokazal da je odtrgalo samo pogon na crpalki  torej dva zoba, lastnica je menjala cel menjalnok,crpalkapa pride 200€, pri bmw zf ki ni imel vzvratne prestave je zribalo oring in ni tesnilo, posledicno je olje teklo iz bata, zakaj? Ker se olje ni menjavalo. Se kak primer????

Zdaj pa nehajte s temi nebulozami, olje se menja in nikoli ni cel menjalnik za obnovit. A ce ti gre semering na glavni gredi tudi motor menjas?

 

Popravljeno od scania
  • Všeč 5
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Pooblaščenci so 50:50 s temi menjavami :D Jaz vem da bom pri 100kkm župco zamenjal, potem se malo vozil, potem pa enkrat še filter komplet.

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

A ma sploh AT? Nisem nikjer zasledil...al je ročnega mogu popravljat.

Saj 2,5 bencinar je bila samo z avtomatskim kolko je meni znano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.