Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 56 minutami je sportman333 napisal:

dino ne more imeti toliko konjev :)

 

 

Seveda jih lahko ima ... Moj jih ima 327 :P ... (Dinomotor + Elektromotor) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

 

Spuščajo ceno ...

 

image.png

Še jo bodo mogli za kar veliko jurčkov. 😊

 

 

Napisano

Cupra Tavascan je tudi Kitajec kakor bo Mazda 6e. Koliko sme slišal bo tudi twingo v Osnovi Kitajc.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 22. 1. 2025 ob 13:38 je NevLado napisal:

Kakšno prikolico bi ti imel?

 

Največja dovoljena masa 3000 kg, nosilnost 2400 kg, ročni kiper nazaj, možnost navoznih ramp, da se lahko tudi kakšen avto odpelje,...

 

Ampak so cene take, da me je želja minila...

Napisano

Pol takšno kot sm jo obnavljal lansko leto.

Včasih je bila za prevoz avtomobilov, sedaj je pa za valjar 2800kg. Sicer ni čisto uradno.

 

IMG_20240727_101109.jpg

 

IMG_20240727_170817.jpg

 

IMG_20240727_192120.jpg

 

IMG_20240727_192127.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Večinoma z znakom Vina Koper.

Poznam nekaj takih vinarjev na Štajerskem.

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Večinoma z znakom Vina Koper.

Poznam nekaj takih vinarjev na Štajerskem.

Po Ljubljani se mi zdijo najbolj objestni vozniki s tablico KP (beri Kopar) in vozili črne barve, predvsem Audi in BMW, pa kakšni SUV različnih znamk, to so izjemno arogantni in agresivni vozniki.

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 minuto je Z M A J napisal:

Po Ljubljani se mi zdijo najbolj objestni vozniki s tablico KP (beri Kopar) in vozili črne barve, predvsem Audi in BMW, pa kakšni SUV različnih znamk, to so izjemno arogantni in agresivni vozniki.

Ja, pa mekani L govorijo, zlatni lanac nosijo in šuškavac obvezno. Oglasijo se pa z "Kva". 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Ta ni primorec. Vsaj tako sem ocenil, ko je bil enkrat na izletu.

Cena pa resno pretirana.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano

Da je previsoka cena? Resno?

 

Vam pokažem previsoko ceno:

- dve osovini z gumijasto torzijo (brez volana)

- železen poden

- zadnje luči

- brez motorja, brez menjalnika, brez strehe, brez radia, brez tapiserije, brez zračnih vreč, ... ... ...

 

Cena? 22.000€ ni dovolj...

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20462517&display=Fitzel MAXINO SV35-22/55 - zaloga

 

Predstavitev1.jpg

 

 

In potem je ena lepo ohranjena Miata predraga, ker zanjo hoče 16.000€...

Napisano
pred 47 minutami je Slivka napisal:

Cena? 22.000€ ni dovolj...

A to je še ostal oglas od lani, 1. aprila? 😆

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Da je previsoka cena? Resno?

 

Vam pokažem previsoko ceno:

- dve osovini z gumijasto torzijo (brez volana)

- železen poden

- zadnje luči

- brez motorja, brez menjalnika, brez strehe, brez radia, brez tapiserije, brez zračnih vreč, ... ... ...

 

Cena? 22.000€ ni dovolj...

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20462517&display=Fitzel MAXINO SV35-22/55 - zaloga

 

 

A to si gledal, da bi imel za kvaziForda na servis vozit? :nevem:

  • Haha 3
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano

Joj Slivka, ne bi škodil, če bi ženi tok pozornosti posvetu, kot jih tem prikolicam :D 

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 10 minutami je g.Wankel napisal:

Joj Slivka, ne bi škodil, če bi ženi tok pozornosti posvetu, kot jih tem prikolicam :D 

 

Sej je še preveč, pa mu je seksolog predlagal jebeno drage prikolice gledat, da mu vsaj nekoliko libido pade. Tko da zdaj ga jebejo samo še občasen sneg, predrage prikolice, WannabeFord in počasen internet.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je jstdoma napisal:
WWW.PKW-TRAILER.DE

This is meta description

Screenshot_2025-01-26-21-41-53-772.jpg

 

 

 

Jah, saj bo treba nekaj brez kiperja vzet. Pa dva Črnogorca s seboj, da bosta dol metala...

 

Mimo grede, ta prikolica ima za 500 kg preveliko največjo dovoljeno skupno težo. BTjc lahko vleče največ 3000 kg - po homologaciji. Ampak to se da uredit s papirji...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.