Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Trotl ziher motor, ima pa ta verzija izklop cilindrov (G122), kar zna bit v kombinaciji z avtomatikom kar moteče pri 70-90kmh ko dela preklope

 

Priporočam testno vožnjo

 

Sam sem pred meseci preklopil iz Mazde 3 G120 na Mazdo 3 G122, obe sicer z ročnim menjalnikom.

 

Pri mojem režimu vožnje kakšne opazno večje moči ali nižje porabe nisem zaznal (pri obeh cca 6.0 l/100 km). Sem pa kar nekaj tednov rabil, da sem se privadil novega motorja - ne vleče tako naravno (uporablja baterijo in izklop cilindrov). Pri cca 1500-1600 obratov včasih malenkost trese - takrat pritisnem malo več gasa, da preklopi na vse cilindre in blage vibracije izginejo (verjetno pri teh obratih v motorju ob samo 2 delujočih cilindrih pride do resonance).

 

Glede G122 AT sem od več ljudi slišal, da je nekoliko šibak motor. 

Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21079936&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png


nullimage.png

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 6 urami je jstdoma napisal:

Očitno ga nisi kupil, ker je ceno že spustil za 1000 €

  • Všeč 1
  • Haha 3

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kle prtisneš gas, pa je poleg zvoka motorja slišat še srk vrtinca v kestlu.

33112_1.png

Napisano

brez veze, potem ne boš mogel sodelovati v poraba testu in meriti na deci gor/dol, tuki itak zaokrožuje na pol litra :)

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Lahko pa se bo peljal suvereno na vrhniški klanec. Potem se lahko pa še v leru spusti čez Opičine do Trsta in se kurči, da mu pije 4l 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Kakšne so pa te mašine iz vidika zanesljivosti?

Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km.

Pa to je še atmosferski motor. 

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler. 

 

Ta motor je uporabljen v precej vozilih:

- Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014

- Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023

- Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023

- Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024

- Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021

- Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023

- Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024

 

Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.

 

Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)... 

 

Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne. 

 

So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...

Napisano

Pri teh avtomobilih so bili bolj avtomatski menjalniki na slabem glasu, se ne spomnim več kaj je bil problem, vprašanje tut, če je isti kot pri švohnejši verziji motorja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prav imaš, povišati bi jih moral, da ljudje ne bi nasedli in da bi videli kaka pizda je tale Holob. Lahko zberemo peticije, da poveča cene al pa samo damo "predlog vladi" da to naredi na zahtevo razočaranih državljanov, ker nas je zdaj strah, da ne bi slučajno Taubi bil resen kandidat na naslednjih volitvah, ker nas misli nategnit na tak poceni način.
    • To je željena teorija, ampak če bi bilo to tako sila enostavno bi to bil idealen svet. Policije ne bi rabili, vojske še manj, prevzgojnih zavodov ne bi bilo, zaporov tudi ne. To kar si zdajle izjavil je čista ignoranca in nepoznavanje družbe kot take. In najslabše je to, da zdaj se nekdo oprime ideje in reče "starši so zajebal in so krivi, mi gremo pa veselo dalje, kot čredica lemingov, ki bo padla v prvo luknjo en za drugim.   Prosim, dajmo si pogledat kako družba deluje zakaj imamo določene službe in kaj bi bilo, če jih ne bi imeli... zakon močnejšega. Zato je potrebno omogočit, da te službe delujejo, da se zavedajo kakšen je njihov namen in zakaj jih rabimo v tej družbi in predvsem kakšne zadolžitve imajo.   Mogoče ne bi bilo neumno, da si malo pogledate današnjo Tarčo, kjer so bili zbrani strokovnjaki teh področij in so točno povedali kako se mora takim stvarem strežt. 
    • Ja teli 65 letniki so res nevarni na kolesih.
    • Samo povem, da nebi kdo predolgo čakal doma.... 
    • CSD-ji, učitelji, itd. Ja, se strinjam. Samo s temi prihodki, ki so zdaj v teh poklicih, gre vse v smeri "jebe se mi". Problem ne bi bil tako velik, ampak je kritična masa ljudi že s tem razmišljanjem in to bo kar težko obrniti. Sigurne službe, probleme naj pa kdo drug rešuje. Pa niti jih ni tako težko razumeti - zakaj pa bi, če ni treba? Lahko zaenkrat samo upamo na najboljše.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.