Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Trotl ziher motor, ima pa ta verzija izklop cilindrov (G122), kar zna bit v kombinaciji z avtomatikom kar moteče pri 70-90kmh ko dela preklope

 

Priporočam testno vožnjo

 

Sam sem pred meseci preklopil iz Mazde 3 G120 na Mazdo 3 G122, obe sicer z ročnim menjalnikom.

 

Pri mojem režimu vožnje kakšne opazno večje moči ali nižje porabe nisem zaznal (pri obeh cca 6.0 l/100 km). Sem pa kar nekaj tednov rabil, da sem se privadil novega motorja - ne vleče tako naravno (uporablja baterijo in izklop cilindrov). Pri cca 1500-1600 obratov včasih malenkost trese - takrat pritisnem malo več gasa, da preklopi na vse cilindre in blage vibracije izginejo (verjetno pri teh obratih v motorju ob samo 2 delujočih cilindrih pride do resonance).

 

Glede G122 AT sem od več ljudi slišal, da je nekoliko šibak motor. 

Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21079936&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png


nullimage.png

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 6 urami je jstdoma napisal:

Očitno ga nisi kupil, ker je ceno že spustil za 1000 €

  • Všeč 1
  • Haha 3

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kle prtisneš gas, pa je poleg zvoka motorja slišat še srk vrtinca v kestlu.

33112_1.png

Napisano

brez veze, potem ne boš mogel sodelovati v poraba testu in meriti na deci gor/dol, tuki itak zaokrožuje na pol litra :)

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Lahko pa se bo peljal suvereno na vrhniški klanec. Potem se lahko pa še v leru spusti čez Opičine do Trsta in se kurči, da mu pije 4l 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Kakšne so pa te mašine iz vidika zanesljivosti?

Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km.

Pa to je še atmosferski motor. 

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler. 

 

Ta motor je uporabljen v precej vozilih:

- Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014

- Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023

- Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023

- Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024

- Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021

- Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023

- Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024

 

Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.

 

Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)... 

 

Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne. 

 

So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...

Napisano

Pri teh avtomobilih so bili bolj avtomatski menjalniki na slabem glasu, se ne spomnim več kaj je bil problem, vprašanje tut, če je isti kot pri švohnejši verziji motorja.

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21131017&display=Mazda Mazda3

 

tole je potem za kupiti ?, če vprašam @Bini ali @Alex vem kakšen je odgovor :)

Res je, malo se še zdilaj in imaš TOP avto, če ti je všeč in dovolj velik👍Pa obvezno na probno vožnjo, da vidiš, če je to, to.... :whatever:

Aja, če ga slučajno kupiš ne dajaj jeseni tistih grdih 16 colarc gor.... 😁😉

Napisano
pred 20 minutami je dvorjan napisal:

Lep, samo kaj, ko ni avtomatik ...

Enim (nam) je pa to bolš 🤭

Napisano

Jah, dokler nimate mestnih voženj in kolon, je ročni menjalnik še prebavljiv. Ampak zdaj kupovati vozilo, ki nima avtomatskega menjalnika, je res adijo. Včasih, ko so se avtomatiki zatikali in motili, še razumem. Danes pa je vožnja z avtomatikom precej bolj udobna. Ni važno, ali se pelješ 10 ali pa 1000 km, on vedno lepo menja ... za razliko od takih in onakih šoferjev.

Napisano
pred 4 minutami je Tilen5 napisal:

Yes! Kokice out! Odličen vikend bo!

Nič se ne bomo kregali. Gremo raje na pir. Pa kako rečemo o "nebesno aktivnih motorjih", točkah G in X, avtomatiki (taki in onaki) ... 😃

Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

Jah, dokler nimate mestnih voženj in kolon, je ročni menjalnik še prebavljiv. Ampak zdaj kupovati vozilo, ki nima avtomatskega menjalnika, je res adijo. Včasih, ko so se avtomatiki zatikali in motili, še razumem. Danes pa je vožnja z avtomatikom precej bolj udobna. Ni važno, ali se pelješ 10 ali pa 1000 km, on vedno lepo menja ... za razliko od takih in onakih šoferjev.

 

Jaz mam dnevno mestne vožnje z ročnim menjalnikom. Res pa, da ne kompliciram.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano

Tudi jaz sem 90% vožnje v končnicah in na ročnem.

Napisano
pred 4 minutami je samSimon napisal:

Tudi jaz sem 90% vožnje v končnicah in na ročnem.

V takem primeru vzameš EV z radarskim tempomatom in te tiste pol ure ali uro sam vozi po cesti.

Napisano

Ročni menjalnik all day long. Veliko zabavnejši za vožnjo. Res je, v kolonah je malce utrujajoče, a se da. Če ne voziš veliko v Ljubljano in po Ljubljani, v bistvu drugje niti ni kolon. Ga ni lepšega kot to, da sam določiš, do koliko obratov  boš vlekel katero prestavo. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ne boš verjel, če se ti res zalušta, lahko to počneš tudi pri avtomatskem menjalniku (no, vsaj tistih, ki omogočajo ročni način delovanja).

Napisano

Saj če imaš avto zato, da ga glancaš in poliraš pa da so sosedje fouš… je itak vseeno, ali je ročni ali avtomatski ;) 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.