Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ne vem, meni se je zdelo zanimivo, da so recimo prve generacije 6-ke imele kar precej te?av z rjo. Moja pa je bila vo?ena po vseh mo?nih pizdarijah, pa avto gara?e ni videl nikoli in je ves ?as stal pod milim nebom (tudi nadstre?ka nimam) in ni bilo niti pikice rje al pa da bi lak odstopal. Je pa res, da smolo, pti?je dreke takoj odstranim, ko jih vidim in tudi udarce od kamen?kov posku?am sanirat vsak konec zime.

Enako... to je prava skrb za avto lak. To je podobno, kot ima? paciente ki nikoli ne pogledajo nivo olja in samo gasa.

Pa slu?ajno zmanjka olja in gre turbina in potem bentijo, kak kr? od avta je to.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O kak?nem vosku ti govori? Alex? A to naredi? sam doma?

Recimo tega uporabljam vedno.

https://www.operi-avto.si/zascitni-voski/1023-chemical-guys-butter.html?search_query=voski&results=91

Ta je pa super za ?ez zimo, ker je izredno obstojen in odporen na pranje.

https://www.operi-avto.si/zascitni-voski/1099-colliinite-no-845-insulator-wax.html

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi nisem ravno za zgled takim, ki redno perejo avto... pa nisem opazil, da bi bilo zato kaj narobe ... Vceraj sem ga po dolgem casu doma opral... z vodo in nastavkom (krtaco) na cevi ... :) ... Brez kaksnih kemicnih dodatkov (samponi, voski, ...). Prej je bil opran v avtopralnici enkrat pred novim letom ... :) ... Avto imam zato, da sluzi meni... in ne obratno :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak zanimivo, pri enih znamkah ima? tudi jebiveter lastnike, pa se jim ne lu??i in ne rjavi avto po 5ih, 10ih letih. Pri Mazdi mora? pa vzdr?evati lak in prati skoraj po vsaki vo?nji po soli itd, da ne zarusta.

 

Vse znamke gnijejo prej ali slej.

Na nekaterih je vidna rja na drugih je pa skrita in je avto nevaren, ker nima ve? trdnosti.

Glih v?eraj sem gledal oddajo prva pomo? za klasi?ne avte in so imeli v obdelavi mazdo rx 7 staro ?ez dvajset let. In so ugotovil, da je to prvi avto v oddaji, ki nima skoraj ni? rje.

Ponavadi imajo take avte tam, ki sodijo samo ?e na odpad.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ne eksperimentiram ne s konzerviranjem oz. tudi ne z nobeno za??ito laka in podobnim in ?e z nobenim nisem imel te?av, niti z rjo, niti sicer (izjema je bil en ja, uganili ste, dizel). Pazim, da ne butam sosednjih avtov, ne parkiram preblizu ostalih... odstranit pti?je iztrebke, sprat pozimi sol na 14 dni, druga?e pranje enkrat na mesec and that?s it.  Konec koncev z avtom nisem poro?en...

 

Tisti ki pravi, da mazda 6 prve generacije ni bila problemati?na glede rje, pa ne vem kaj naj si mislim... 80 % teh avtov je rjavih okrog blatnikv, tisti, ki niso, so pred kratkim imeli tretma ali pa so se vozili tam, kjer ni soli oz. so lastniki bili pretirano skrbni. Morda pa celo obstaja serija, ki je bila tovarni?ko OK za??itena in lakirana.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto imam doma v gara?i, v slu?bi pa je parkiran vedno v podzemni gara?ni hi?i. Tako da Alex, tvoje vesoljske teorije o padcih z neba odpadejo. Pomoje bo? moral razviti novo teorijo : lak je s strehe odpadal zaradi pomanjkanja UV svetlobe.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto imam doma v gara?i, v slu?bi pa je parkiran vedno v podzemni gara?ni hi?i. Tako da Alex, tvoje vesoljske teorije o padcih z neba odpadejo. Pomoje bo? moral razviti novo teorijo : lak je s strehe odpadal zaradi pomanjkanja UV svetlobe.

 

To?no tako. Razumem, da obstajajo zelo natan?ni lastniki in zelo povr?ni. Ampak, obstajajo tudi ljudje, ki so zamenjali ve? znamk ali imajo vzoporedno po dva avta pri hi?i. In, ko pri istem negovanju en avto rjavi prej kot drug je pa tudi ?e nek pokazatelj. Sicer pa a niso bile nedolgo nazaj neke raziskave objavljene tu gor, kjer se je izkazalo, da so nekatere znamke bolj podvr?ene rjavenju kot druge?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tisti ki pravi, da mazda 6 prve generacije ni bila problemati?na glede rje, pa ne vem kaj naj si mislim... 80 % teh avtov je rjavih okrog blatnikv, tisti, ki niso, so pred kratkim imeli tretma ali pa so se vozili tam, kjer ni soli oz. so lastniki bili pretirano skrbni. Morda pa celo obstaja serija, ki je bila tovarni?ko OK za??itena in lakirana.

 

Sej ne rabi? verjet, ampak moja ?estka prve generacije je bila Ok in nikoli ni videla nobene "kao" za??ite podvozja in drugih neumnosti. Vse serijsko in avto je vozil po soli po pesku in je bil skozi zunaj brez kak?nekoli za??ite. Imamo pa pri bajti ?e eno, ki je leto mlaj?a (2005 letnik) od moje prej?nje in tudi po skoraj 15 letih nima niti pikice rje. Ok, sej mogo?e smo imeli pa samo sre?o in to 2x. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponavljam, z nobenim avtom do sedaj nisem imel problema z rjo, ?e z yugotom ne. In ?e vedno imam teotijo-?e ima? ti avto rad bo imel tudi on tebe..

Spet si bom sposodil kitarsko sceno. Nekdo da na kitaro nove strune. Po dveh tednih so ruzne.

Meni zdr?ijo tudi par mesecev in jih menjam, ker izgubijo zvok.

Zakaj je tako? Ker jih vedno po igranju obri?em z navadno suho krpo. In je podobna zgodba kot pri avtu-slani pot, kisla ko?a in grejo. In potem se prito?ujejo prodajalcem kaj so jim prodali. Isto je z avtom.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poleg tega da sem imel avto doma v gara?i, v slu?bi pa v gara?ni hi?i, mazda tudi nikoli ni videla krta? avtopralnice, vedno sem ga pral na roke z namenskim ?amponom. Poleg tega sem ga redno ro?no povoskal s kvalitetnimi voski. Ampak ker mazde rjavijo od znotraj ven, lahko voska? kolikorho?e? tako da tvoja teorija, Alex, tudi v primeru rje odpade. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ponavljam, z nobenim avtom do sedaj nisem imel problema z rjo, ?e z yugotom ne. In ?e vedno imam teotijo-?e ima? ti avto rad bo imel tudi on tebe..

Spet si bom sposodil kitarsko sceno. Nekdo da na kitaro nove strune. Po dveh tednih so ruzne.

Meni zdr?ijo tudi par mesecev in jih menjam, ker izgubijo zvok.

Zakaj je tako? Ker jih vedno po igranju obri?em z navadno suho krpo. In je podobna zgodba kot pri avtu-slani pot, kisla ko?a in grejo. In potem se prito?ujejo prodajalcem kaj so jim prodali. Isto je z avtom.

No nenazadnje si iz primorske.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No nenazadnje si iz primorske.....

A jaz sem tud s primorske? Mogo?e je pa ravno to narobe, da mate avte po toplih gara?ah in mokre ter umazane od soli bumf v gara?o ker se za?ne pol rja tenstat. Moji avti so bili ve?ino ?i??eni v avtomatskih avtopralnicah in to vedno s pranjem podvozja. Aja tudi voskam jih ne, niti ne poliram ampak zgolj popravilo udarcev kamen?kov, ?e so do ?ivega.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?na krown olja? Lahko malo ve? napi?e??

 

http://www.mazdaklub.si/2012/07/tri-krone/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem na prvi generaciji saniral vse zivo pa se je za avto skrbelo bolj, kot pa marsikateri skrbi za svojega otroka. Obe novi zadnji obrobi, oba nova praga, oba nova blatnika, sanirana sprednja leva in zadnja leva vrata. Po strehi so se ze zaceli pojavljati mehurcki in pa na prtljaznih vrati pri lucki za tablco. To da je imela prva generacija tezavo z rjo je DEJSTVO. To vsi mehaniki vejo in tudi licarji. FL je bil malenkost bolj zasciten od pred FL to je pa to. Veliko vlogo ima pri tem tudi kje je bil avto vozen in pa nekaj doprinese tudi kako za avto skrbis. Da bi pa zej reku da avto ne rjavi, ker si ga povoskal je pa malo za lase privleceno. Jest sem ga redno voskal in vsako leto je bil pri treh kronah pa je vsako leto nekje drugje ven udarilo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

trikrone gode?i? :)

 

Dokler sem BTjko vozil tja, je bila vsako leto bolj rejnata. Na koncu ni pomagalo ve? niti tretma na pol leta. Potem sem odpeljal drugam, kjer so mi sicer zara?unali 50% ve? (120? namesto 80), ampak pred rjo je pa to zimo mir. Bomo videli, kako dolgo bo dr?alo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zakaj pa nisi peljal na uradni servis ? Ne recem, da te kaj takega tam ne more pricakati, ampak verjetno bi bil boljsi odnos in tudi za nadomestni avto bi se lahko zmenil kljub temu, da ti ga zavarovalnica ne krije. Pa za mazda selmar sem slisal same pohvale do sedaj.
    • Ne, v bistvu je okej. "Kokr tolk." Jaz zagotovo ne bi dal takšnega avta naprej stranki.   Ampak maska je drugačna - ima vmes luknjo. Stara je imela zadaj zaprto, da se hladilnika in cevi ni videlo čez. In pa nižje spodaj na spojlerju je luknja na vsaki strani, prej je bilo zaprto na originalu. Taki pokrovčki. Saj bo naročil je rekel, ampak se ne zanašam na to. Če ne bi opazil, mi sam tudi ne bi rekel, ker se je spet nekaj ven vlekel z izgovori. Zgoraj mi je čudno da se vidi hladilnik, ne vem če ga lahko tako perem z vapom da bo špricalo po hladilniku? Spodaj luknje pa dvomim da imajo kakšno funkcijo, samo pač izgled.   Slikam in objavim sliko.   Ja, pooblaščenec za Grawe je. Gorjak iz Celja. 4x sem šel 40 km v eno smer do njega, ker je rekel da ima masko namontirano. Pa je ni imel.  Staro je pa dol vzel. Če bi pustil gor mojo zlomljeno, bi vzel avto in se ta čas vozil z njim. Drug avto sem si sposojal od enega starša, pa od drugega, pa od soseda... žal nimam nadomestnega na polici. Potem sem mu zatežil naj mi on posodi svojega tisti čas, dokler moj ne bo zrihtan. Saj bi mu ga tankal in ga pazil. Se že skoraj zmeniva za nadomestni avto, grem po njega, pa mi reče "jutri bo tvoj, pejt zej domov s tem ko si prišel, pa jutri pridi nazaj po svojega". In sem obrnil in šel nazaj domov. In potem spet čakal na svojega, ki "bo bo bo"...  Mah, hvala lepa in se ne vidimo več. Drugič bom kar Selmarju peljal, upam da se drži dogovora in datumov. Dandanes se niti na "resno" firmo očitno ne moreš več zanesti.
    • Aja...še nekaj,kar omenja v intervjuju...zamenjava celic v baterijskih sklopih...sem tudi sam pogruntal,ko sem pri baterijah Metabo vrtalnika testiral celice po dobrih 10 letih uporabe...namesto 1,3Ah so imele še 0,9-1Ah,kar niti ni bilo tako slabo,a se je poznalo pri zmožnosti oddaje toka...so bile enostavno "zmatrane", im si stroj komot z roko zaustavil...ko pa sem zamenjal vse celice z novimi-ni šanse-ti kožo odtrga....   Enako je tudi pri abtobaterijah...ja,lahko jih "popraviš",a ne z novimi celicami,ampak z enako "zmatranimi" kot so ostale,katere so v neki meri "še OK". Seveda je to podaljševanje življenske dobe paketov dobrodošlo v stroškovnem,okoljskem itd. smislu...a ni v interesu proizvalalcev...je kot neka vgrajena obscolescenca,kar pa kaže na to,da ta tip tehnologije še daleč ni zrel za to uporabo....stara pesem.   Pa ne rečem,to sem že domneval,ker se pač tudi z to tematiko bavim...pač po potrebi...nisem pa si mislil,da je pri motorjihin  in elektroniko tako hudo...."Mercedes sa 18.000km"😯
    • Samo spodnji M.2 slot podpira samo 3.0 hitrost (chipset).
    • Ajd,sem pogledal,k sem lih imel čas😃. @Bini...se mi zdi,da boš ti kriv,če @dvorjan ne bo mogel spati...kolikokrat je bil negativno omenjen Renault oz. ZOE....Pouch-type celice za en drek,motorji z ležaji za en drek,inverterji za "živeli 1.Maj"...   Ekstremno informativen članek,a jih tip tudi malce poka z kao 10x nižji stroški vzdrževanja...in predpostavlja,da boš vsakih 3 leta naredil po 100.000km....moraš itak ves ta EV hipe vzeti orng z rezervo...     Tole je tudi zanimivo...baker...ali bo šla cena v nebo,al kaj...ne bo ga dovolj...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.