Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Jaz sem menjal na približno 74.000 prevoženih kilometrov. Uradno :) Se pravi prva polovička :)

in s tem si mu podaljšal življenjsko dobo, sebi pa prihranil kar nekaj €€ ob morebitnim težavam ob nemenjavi.

Jaz bom enkrat nardil tečaj za avtomatske menjalnike, samo za člane tukaj na forumu, da vidite zakaj je potrebno menjat olje pa kako to zgleda znotraj pred tem pa seveda teorija da boste sploh vedeli kaj gledate.

Upam da bo od takrat naprej mir s tem prepovedanim menjavanjem olja :) 

  • Všeč 5
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je scania napisal:

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja, ni debata nobena usedlina, noben harry poter notri in nic. Dajmo enkrat nehat s temi norijami. Olje se menja in konec. Vsak proizvajalec menjalnikov predpise menjavo. A olje s friteze tudi celo zivljenje uporabljate enako? 

Malo kmecke pameti, olje se iztroši in posledično se poveča obraba, zato SE OLJE MENJA. Ko se menja se da tocno doloceno olje not in pa menja se po proceduri zato jaz mazda servisu nebi nikoli dal menjat olja v avtomatskem menjalniku, ker niso solani ker po njihovo se nerabi, saj bo menjalnik garancijsko dobo ziher zdrzal. Ce pa menjas na spol in s kar nekim oljem in filtrom pa znajo bit tezave.

Vedno me dvigne to pametovanje da se olje ne menja v avtomatskem menjalniku, dajte malo razmisljat no madona.

V tem glupem članku ki ga lahko piše vsak ki ima 5min časa pa še menjalnika videl ni piše da se menjuje kot celotna komponenta ma ne me j.... nedolgo nazaj sem vam pokazal da nikoli ni v okvari celoten menjalnik NIKOLI. pokazal sem vam da je pri dsg pocil samo zeger ki drzi sklopke zato ni sklopka prijela saj je lamele porinilo iz lezisca. Pri aisinu od volvota sem vam pokazal da je odtrgalo samo pogon na crpalki  torej dva zoba, lastnica je menjala cel menjalnok,crpalkapa pride 200€, pri bmw zf ki ni imel vzvratne prestave je zribalo oring in ni tesnilo, posledicno je olje teklo iz bata, zakaj? Ker se olje ni menjavalo. Se kak primer????

Zdaj pa nehajte s temi nebulozami, olje se menja in nikoli ni cel menjalnik za obnovit. A ce ti gre semering na glavni gredi tudi motor menjas?

 

@scania, na koliko prevoženih km bi ga ti menjal, če bi imel G194 AT?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

 

OK, to pomeni, da ga je fino zamenjat med 120-180.000 km. 🙂 😄

 

Tale možakar ga je zamenjal pri 270.000 km in to brez kanala. :)

 

 

Realno tam okoli 100000 do 120000. 

Če bi jaz imel novo g194 avtomatik bi pa na 60000km ampak pri meni je saj ves....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je scania napisal:

Realno tam okoli 100000 do 120000. 

Če bi jaz imel novo g194 avtomatik bi pa na 60000km ampak pri meni je saj ves....

Saj zato... sem vedel, da boš razumel, tudi nekaj heca. :) 

 

Kaj pa pri tvojem ročnem menjalniku, si ga že menjal ... na koliko?

 

¨

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je scania napisal:

Že dvakrat, sedaj bo tretjič :) 

In kakšno je bilo olje? Če priporočaš menjavo pri AT pri 100-120.000 km, kaj pa pri MT in katero olje konkretno(vem da si že omenjal....)?

 

V tem videu sem dobil kar nekaj odgovorov.

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Janez007 napisal:

In kakšno je bilo olje? Če priporočaš menjavo pri AT pri 100-120.000 km, kaj pa pri MT in katero olje konkretno(vem da si že omenjal....)?

 

V tem videu sem dobil kar nekaj odgovorov.

 

 

Oba s scanio imava v menjalniku Redline mtl 75w80 gl4. Res super olje, zelo pomaga pri gladkem prestavljanju tudi, ko je olje še mrzlo. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@scania a praviš, da je bolje, da midva sama menjamo olje v menjalniku sedaj na 120000 kot da ga peljem v MB na servis?

 

prvo menjavo na 60000 so mi delali tam.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je mazdaman napisal:

@scania a praviš, da je bolje, da midva sama menjamo olje v menjalniku sedaj na 120000 kot da ga peljem v MB na servis?

 

prvo menjavo na 60000 so mi delali tam.

 

Kakor želiš :), zdaj če so na 60000km naredili pa še avto zdaj gre pol so ok nardili :) :) . Drugače pa koliko te jaz poznam, si ti to narediš z levo roko pa brez ene oke ;);) to je šala mala za tebe :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkrat bi res lahko naredili eno kratko izobraževanje o avtomatskih menjalnikih, teorija, pa malo aisina 8speed pogledamo (je zelo podoben mazdinemu 6speedu). Združimo prijetno s koristnim :) 

Popravljeno od scania
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 2/3/2023 at 2:04 PM, NevLado said:

Kaj pa je bilo z menjalnikom?

 

Si olje kaj menjaval pred 185k?

 

ker sem strojnik tudi po duši, sem prepričan da tako dolgi servisni intervali, kot jih predpisujejo proizvajalci, niso logični, sem pač dal menjat olje v menjalniku malo po tem ko sem avto kupil.

serviser je potrdil, da je bilo olje prežgano, ampak še vedno precej gosto... 

 

potem pa po cca 5.000 kilometrih se je iz menjalnika začelo slišati čudno cviljenje... avto smo dali na dvigalo in ga pognali, zvok je bil definitivno iz menjalnika, slišalo se je kot ležaj, torej smo se dogovorili z mojstrom za menjalnike, ta je nabavil robo (ki se je čakala skoraj 5 tednov), razdrtje je pokazalo obrabljen "wandler" torej pretvornik navora in pa zanič ležaje na 2. in 3. prestavi.

 

ker avto ostaja pri meni še vsaj 2 leti, smo ga porihtali, in zdaj spet menja kot se šika :) pa tudi zvokov ni ;) 

  • Všeč 5
  • Začuden 1

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je KAALman napisal:

 

ker sem strojnik tudi po duši, sem prepričan da tako dolgi servisni intervali, kot jih predpisujejo proizvajalci, niso logični, sem pač dal menjat olje v menjalniku malo po tem ko sem avto kupil.

serviser je potrdil, da je bilo olje prežgano, ampak še vedno precej gosto... 

 

potem pa po cca 5.000 kilometrih se je iz menjalnika začelo slišati čudno cviljenje... avto smo dali na dvigalo in ga pognali, zvok je bil definitivno iz menjalnika, slišalo se je kot ležaj, torej smo se dogovorili z mojstrom za menjalnike, ta je nabavil robo (ki se je čakala skoraj 5 tednov), razdrtje je pokazalo obrabljen "wandler" torej pretvornik navora in pa zanič ležaje na 2. in 3. prestavi.

 

ker avto ostaja pri meni še vsaj 2 leti, smo ga porihtali, in zdaj spet menja kot se šika :) pa tudi zvokov ni ;) 

Tukaj se mi zastavi več vprašanj.

Si 100%, da je imel avto samo 170.000km? Kateri letnik?

Je menjava olja povzročila poškodbe? Načeloma ne bi smela, glede na to, kar sem videl v videu, ampak naj bi mazanje nekoliko izboljšala???

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.