Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam enako te?avo, ?eprav z manj zahtevami. ?elim si bencinarja, ker delam premalo kilometrov, neturbinski motor in ro?ni menjalnik. 12 let nazaj, ko je bil kupljen clio, ki ga ?e zdaj vozim, bi to bil skorajda standard. Zdaj je Mazda bolj ali manj edini brand, ki stavi na atmosferske motorje, ?e X, ki prihaja, malce odstopa in bo s superchargerjem..

 

Ko gledam trojko in ?estko, imata ?tiri vrata. Dobro ?estka ima karavana, 2,5 motor pa samo avtomatika. ?e ?e pade? v vi?ji razred pri registraciji pri 2,5+, valda ho?em 2,5 namest 2,0. Ko pogledam Octavio, ki ima soliden price/performance, mo?nost poljubnega dodajanja opreme, 5 vrat, je pa novi 1,5 turbo motor z ro?nim problemati?en, VRS pa tudi samo avtomatik.

 

Nova M3 bi bila gladko #1, ?e bi lahko dodal usnjene zice, bose ozvo?enje na plus paket. Za oboje skupaj pa ne bom dal 4k+, in smo spet tam.

 

35 jurjev pa tud ne mislim dat za avto in nadaljnjimi zavarovanji, ki bodo 2x vi?ja. Na koncu se bomo ?e ?tirje v 1.4 cliotu vozil, pa tud ?e jih ima ?e 250.000.

Napisano

Groza, a ne?

Sej Talisman ni tko slab. Zdaj je na voljo ?e 200km dizel 2.0
Napisano

Imam enako te?avo, ?eprav z manj zahtevami. ?elim si bencinarja, ker delam premalo kilometrov, neturbinski motor in ro?ni menjalnik. 12 let nazaj, ko je bil kupljen clio, ki ga ?e zdaj vozim, bi to bil skorajda standard. Zdaj je Mazda bolj ali manj edini brand, ki stavi na atmosferske motorje, ?e X, ki prihaja, malce odstopa in bo s superchargerjem..

 

Ko gledam trojko in ?estko, imata ?tiri vrata. Dobro ?estka ima karavana, 2,5 motor pa samo avtomatika. ?e ?e pade? v vi?ji razred pri registraciji pri 2,5+, valda ho?em 2,5 namest 2,0. Ko pogledam Octavio, ki ima soliden price/performance, mo?nost poljubnega dodajanja opreme, 5 vrat, je pa novi 1,5 turbo motor z ro?nim problemati?en, VRS pa tudi samo avtomatik.

 

Nova M3 bi bila gladko #1, ?e bi lahko dodal usnjene zice, bose ozvo?enje na plus paket. Za oboje skupaj pa ne bom dal 4k+, in smo spet tam.

 

35 jurjev pa tud ne mislim dat za avto in nadaljnjimi zavarovanji, ki bodo 2x vi?ja. Na koncu se bomo ?e ?tirje v 1.4 cliotu vozil, pa tud ?e jih ima ?e 250.000.

To si ubistvu dobro napisal "12 let nazaj je bil to standard". In to?no to; za moje pojme se je nekje 10let nazaj za?elo , da je v avtu kup stvari, ki bi jih sicer mogo?e ?eleli imeti, rabimo jih pa ne...

 

In tako smo obsojeni na dra?je avtomobile,zgolj zato ,ker ima ve?ina ljudi ob?utek , da ne zmore ?iveti brez bombonckov v avtu, si jih pa hvala Bogu lahko privo??ijo (tako ali druga?e).

 

Pravijo,da si naj bi kupil avto,ki je vreden toliko,kolikor zasluzis v enem letu.

 

Jaz ne zaslu?im za osnovno mazdo3 v enem letu..

Napisano

To si ubistvu dobro napisal "12 let nazaj je bil to standard". In to?no to; za moje pojme se je nekje 10let nazaj za?elo , da je v avtu kup stvari, ki bi jih sicer mogo?e ?eleli imeti, rabimo jih pa ne...

 

In tako smo obsojeni na dra?je avtomobile,zgolj zato ,ker ima ve?ina ljudi ob?utek , da ne zmore ?iveti brez bombonckov v avtu, si jih pa hvala Bogu lahko privo??ijo (tako ali druga?e).

 

Pravijo,da si naj bi kupil avto,ki je vreden toliko,kolikor zasluzis v enem letu.

 

Jaz ne zaslu?im za osnovno mazdo3 v enem letu..

Nekje sem prebral, da naj bi ekonomsko uspe?ni ljudje mese?no za avto porabili max 10% mese?nega prihodka.
Napisano

No, nekaj podobnega sem imel tudi jaz. Imam Mazdo 5, ki je opremljena, kakor je. Zdaj i??em podoben avto s enako opremo, pa mi re?ejo, da je to eksoti?na zahteva... 

 

In mi ponujajo opremo, za katero nekdo misli, da jo potrebujem, ne pa tiste opreme, ki bi jo rad imel.

 

Na izbiro imam pa modele, ki so trenutno "in", ne pa modele, ki me zanimajo. Po?akam ?e malo, moda se obra?a. Po?akam, da bodo spet v modi taki, kot bi rad, pa kupim takrat. Saj na?a Mazda ?e ni tako grozno zdelana, ima 10 let in 260.000 km...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

No, nekaj podobnega sem imel tudi jaz. Imam Mazdo 5, ki je opremljena, kakor je. Zdaj i??em podoben avto s enako opremo, pa mi re?ejo, da je to eksoti?na zahteva...

 

In mi ponujajo opremo, za katero nekdo misli, da jo potrebujem, ne pa tiste opreme, ki bi jo rad imel.

 

Na izbiro imam pa modele, ki so trenutno "in", ne pa modele, ki me zanimajo. Po?akam ?e malo, moda se obra?a. Po?akam, da bodo spet v modi taki, kot bi rad, pa kupim takrat. Saj na?a Mazda ?e ni tako grozno zdelana, ima 10 let in 260.000 km...

Slivka, moja ma 7 let in 175 tkm pa je ne bom menjal do 400 tkm.
Napisano

Opa, smo pristali ?e na oplih. Kaj bo naslednje? Reno?

 

A ima mogo?e kdo kaj proti Reni? Mi smo imeli R-clio. Koliko pa to malo goriva porabi, to je neverjetno! Na mesec sem enkrat to?il, pa ?e to kve?jemu 30, najve? 40 litrov... Ob dejstvu, da avta skoraj nikoli ni bilo doma! ?e bi vsi vozili Reno, gotovo ne bi imeli te?ave z izpusti in CO2 in podobnim.

 

Pa preden se lotite Opelov, a je kdo mogo?e pogledal Ford Focus karavan ali pa Subaruja Levorg?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Levorg je bil do lani pogojno zanimiv (brezstopenjski menjalnik je marsikoga odbil od nakupa, tudi mene pred 2 letoma), od letos naprej je samo ?e 2.0 benz atmosferec, kar je ob kombinaciji s CVT idealen avto za upokojence in upokojence po na?inu vo?nje, ki ne bi imeli SUV. Prav tako je ob izgubi T in intercoolerja izgubil simpati?no grbo (air intake) na motornem pokrovu in zaradi manka tega detajla ?al izgleda dolgo?asno....

 

2019_subaru_levorg_20_gt-s_00.jpg

 

VS.

subaru_levorg_freigestellt.jpg?itok=biTD

Napisano

Meni je levorg kul, ceprav se nisem poglabljal v cene...

 

Sem pa tudi sam ze dal predlog za XV tukaj, ceprav vem, da je malo izven okvirjev...

 

Samo kaj, ko je spomin na tezave s sluzbenimi outbacki s prvimi boxer diesli , ?e kako ziv...

Napisano

Nekje sem prebral, da naj bi ekonomsko uspe?ni ljudje mese?no za avto porabili max 10% mese?nega prihodka.

 

V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.

Napisano

Ja pa? nekdo z 800euri place bi se potem pa? "moral" voziti z 4jurje vrednim avtom.... 10let star Clio....

 

Se kar strinjam.

 

Itak smo preve? mahnjeni na pleh...

Napisano

Ja pa? nekdo z 800euri place bi se potem pa? "moral" voziti z 4jurje vrednim avtom.... 10let star Clio....

 

Se kar strinjam.

 

Itak smo preve? mahnjeni na pleh...

 

...govori nekdo, ki je 10 jurjev ?e zmetal v bicikle ... :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Samo resno, Boss. Kaj pa kak ford focus karavan. Je kar lu?tkan avtek.

 

 

Napisano

...govori nekdo, ki je 10 jurjev ?e zmetal v bicikle ... :hudicek:

Bajk je strast... Avto (mi) pa? ni....

 

:)

Samo resno, Boss. Kaj pa kak ford focus karavan. Je kar lu?tkan avtek.

Novi fordi so svinsjko dragi....

Napisano

Bajk je strast... Avto (mi) pa? ni....

 

:)

 

 

ampak, pleh je pleh, samo tukaj je mal druga?e zakrivljen :jezicek:

Samo resno, Boss. Kaj pa kak ford focus karavan. Je kar lu?tkan avtek.

Sicer nisem glih Ford fan, ampak se strinjam - ni za pre?rtat.

33112_1.png

Napisano

Samo kaj, ko je spomin na tezave s sluzbenimi outbacki s prvimi boxer diesli , ?e kako ziv...

 

Prve generacije boxer dizlov so bile ?al res porazne. 

 

 

Nejc za tebe je Dacia Dokker Stepway

 

?e bi ljudje kupovali zgolj racionalno bi Dacia teh avtov prodala toliko, da bi Romuni se valjali v denarju. 

Napisano

Prve generacije boxer dizlov so bile ?al res porazne. 

 

 

 

 

?e bi ljudje kupovali zgolj racionalno bi Dacia teh avtov prodala toliko, da bi Romuni se valjali v denarju.

 

... ?e bi pa z glavo in o?mi bi pa lahko zaprli barako.To je tako kot tista, da tudi grda baba si najde lepega mo?a.

 

 

Napisano

nismo se z bossom koncal, ne prehitevaj ti :D

Ne skrbi; zame ne bo tok te?ko. Samo razmerje prostora in cene bo treba izra?unati :)

Napisano

V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.

 

Ne, govora je o letni pla?i za nov avto na vsakih 5 let. V Sloveniji pribli?no 1.100 *12 = 13.200, v Avstriji in Nem?iji ca. 2.400*12 = 28.800 EUR.

 

Ko pogleda? na ceste, so v SLO v povpre?ju tako dobri ali na videz celo dra?ji avti kot v Avstriji ali Nem?iji, z eno veliko razliko: tisti na severu so svojo ?ivljenjsko dobo ?e oddelali (4 ali 5 let, 200-250k kilometrov), v Slovenijo pa so pri?li v stanju "kot nov, negovan, z magi?nimi 112 kilometri na ?tevcu). Seveda obstajajo izjeme in vsak ?ast tistim, ki v SLO kupujejo nove avte za 30k+ EUR in hkrati ni v hladilniku samo kekec pa?teta, v shrambi sbudget bel kruh in voda, 50 % dohodka pa gre za kredit za avto.

Napisano

O?itno gre tako naprej. Moj sodelavec je kupil kio na kredit pred dvema letoma pa ?e gleda za novo drugo leto. En kredit odpla?a? pa gre? v drugega in tako naprej.Mislim,da takole deluje sistem pri nas. Aja, tej modeli, ki vzamejo vsake tri leta nov kredit tudi avte menjavajo tako pogosto. Mi ostali, ki nimamo kredita pa pilimo avte po 10+let.:)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.