Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 33 minutami je 50keda napisal:

Zdej pa naj še nekdo pove, kak ugotovit, kdaj maš vse tolk zapacan, da se splača glavo motorja odpirat ...

 

Čist enostavno, za 5€ kupiš endoskopsko kamero na usb in priklopis na telefon ali pc, Odšraufaš zračni filter in porineš kamero v sesalni kolektor vse do sesalnih ventilov in vidiš kako zapacano je. 

Pol pa lahko še svečko daš ven in skozi odprtino od svečke pogledaš zapacanost bata. 

Glavni problem Direct Injection bencinarjev je bolj zapacanost sesalnega kolektorja, loput in sesalnih ventilov. 

Zato  ni potrebe po odpiranju glave motorja, ampak se lepo mehansko očisti z postopkom mletih orehovih lupin. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kako pa poteka čiščenje z orehi?

A obstajajo USB-C kamere?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Ja sm šou zdej gleat par videu. @Aless in ja, ne rabiš glih glave dol vzet. Dejansko morš pa cel intake dol vzet, pa dva po dva cilindra pucat.

 

Pri mazdah mamo to srečo, da je intake odspredi, da je pol vse lažje dostopno. Ampak, ne predstaljam pa si to it delat med garancijo, torej pet let lahko drek nabiraš pol pa šele spučeš :D In če bi navsezadnje bilo tega tako ogromno mnogo, bi mogli naši avti po 5 letih že zdavnaj umret ...

 

@Aless pa hvala, za napotke z endoskopijo, tole pa znam nabavit, za po petem letu starosti avta ;)

Popravljeno od 50keda
Napisano

Ne govort o tej zapacanosti ventilov, ker pol ne bo samo kvasa zmanjkal, ampak tudi orehov!?!

Napisano
pred 28 minutami je SpEkTr napisal:

Ne govort o tej zapacanosti ventilov, ker pol ne bo samo kvasa zmanjkal, ampak tudi orehov!?!

Pa sej imamo tudi lešnike za te zadeve. Baje, da še boljše spucajo zadevo.😏

 

 

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:

Kako pa poteka čiščenje z orehi?

A obstajajo USB-C kamere?

 Ja obstajajo ja maš poceni na Aliju😉

Evo link kako poteka tako čiščenje 

CAR-MANIAC.DE

Es ist nicht unbekannt, dass die Verkokung der Einlassventile bei den Direkteinspritzern teilweise zu Problemen führen kann. Schon Motoren mit unter 100.000
pred 2 urama je 50keda napisal:

Ja sm šou zdej gleat par videu. @Aless in ja, ne rabiš glih glave dol vzet. Dejansko morš pa cel intake dol vzet, pa dva po dva cilindra pucat.

 

Pri mazdah mamo to srečo, da je intake odspredi, da je pol vse lažje dostopno. Ampak, ne predstaljam pa si to it delat med garancijo, torej pet let lahko drek nabiraš pol pa šele spučeš :D In če bi navsezadnje bilo tega tako ogromno mnogo, bi mogli naši avti po 5 letih že zdavnaj umret ...

 

@Aless pa hvala, za napotke z endoskopijo, tole pa znam nabavit, za po petem letu starosti avta ;)

Če maš garancijo je malo neugodno it to delat, ker ti znajo pri garanciji kaj komplicirat nepooblaščen poseg. 

Ja ne boš verjel dejansko  je ta problem prisoten pri vseh novejših bencinarjih z direktnim vbrizgom. Zato so nekateri proizvajalci dodali dodatno šobo za vbrizg pred sesalne ventile. 

Ne avto ne bo zdaj takoj "umrl", bo pa zagotovo s vsakim kilometrom izgubljal na moči, kar lahko vidiš na prejšnjem objavljenem linku o Audi RSu ki je izgubil 60konjev s tem da je mel prevoženih 130kkm.

V najslabšem primeru pa če se sesalni ventili zaradi umazanije ne zapirajo do konca, ventili zgorijo. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ej...Aless ..glede zapacanosti  sesalnega kolektorja in ventilov pri bencinskem motorju  ...po 5 letih ..kaj predlagš ?..več vožnje po AC...pa gassss....kakšen aditiv za čiščenje ventilov in itd. .....samo pri Mazdah nisem zasledil tak primer...niti na Mazda servisu niso imeli ..verjetno bi naredi upoklic..:D..če ne po 5 letih bo cela JEBA ..:danzoman:. ...lp zoom zoom 😃

Napisano (urejeno)

Če govoriš o aditivih v gorivu ti čist nič ne pomagajo, razen če ga šopaš v intake manifold. Če že pol raje gor odprem, pa grem pucat s temi delci, ker sam postopek ni tak kompliciran, sam cajt si moraš uzet, da dol odšraufaš vse.

 

@Aless Ni mi pa jasno, zakaj vsi proizvajalci  o tem ne razmišljajo, ja extra šoba po starem bi pomagala. Očitno res hočjo, da avto furaš pet let, pa ajd kupi novega :D Ne verjamem, da so inžinerji tak butasti, da tega ne predvidijo, al pa pač ja z leti bo vaša mašina zgubil X % moči, to je normalno xD

Popravljeno od 50keda
Napisano

Pol pa samo full ..GASSSSSS....da se ventili spucajo....he he ...:bravo:

Mislim da če ga voziš normalno. ne penzionistično :danzoman:.Po AC...stisneš..po gasuuu .. .100 Okt benzin občasno ...bi morali biti ok...več kot pet let..:rispekt:

Razmišljam....zoom zoom lp:D

Napisano
pred 56 minutami je 50keda napisal:

Ni mi pa jasno, zakaj vsi proizvajalci  o tem ne razmišljajo, ... ... ... ... ... ... Ne verjamem, da so inžinerji tak butasti, da tega ne predvidijo, ... ... ... ... ...

Tudi jaz ne verjamem, da tega ne predvidijo. Ampak, če naredijo tako, da se to čisti med vožnjo, se bo to odstranilo skozi izpušno cev - in bosta Lučka in Greta preštevali, koliko ljudi si s tem ubil oz. koliko jih je zaradi tega imelo zdravstvene težave... Če pa v izpušno cev nomtiraš filter, bo pa toliko bolj pogosto delal regeneracije, kar pa spet ni ravno dobiček...

 

Mislim pa, da je glavna težava za vse te "nabirke" vsa ta "sodobna umetnost": EGR, turbo, DPF, katalizator,...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

@Gelipter   kot je 50kega napisal ti aditiv ti  nič ne pomaga ker  ne pride do sesalnih ventilov.  Vožnja po AC in vožnja kot bi Alex rekel bolj po "moško", ziher pomaga malo omiliti to packarijo, odpravilo je pa ne bo.

Kaj predlagam po 5letih, hehhe menjat za nov avto 😁

 

@50keda proizvajalci in njjhovi inženirji niso butasti ne, dobro poznajo to problematiko, ampak kot rečeno vejo pa tudi da motor ne bo kr tak čez noč crknil, garancijsko dobo bo zdržal, če potem več nima tolk moči večina uporabnikov itak ne bo opazila. Če pa pride do resnih težav čez 5,7,10let se jim pa gladko jebe oz. bi rekel da si tega želijo, ker če bo avto brez vsakega problema zdržal 10,15 ali več let kdo bo pa kupil nov avto?

Recimo VAG dobro pozna to problematiko in je pri eni od  generacij EA888 motorja začel vgrajevat dodatno šobo,  tak da ima direct injection in multipoint injection. Brez razloga si ne bi šli delat dodatnega dela😉

Ostali proizvajalci pa pač se delajo francoze 🙄😁

 

35146_2011_135_Fig1_HTML.gif

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 37 minutami je Aless napisal:

@Gelipter   kot je 50kega napisal ti aditiv ti  nič ne pomaga ker  ne pride do sesalnih ventilov.  Vožnja po AC in vožnja kot bi Alex rekel bolj po "moško", ziher pomaga malo omiliti to packarijo, odpravilo je pa ne bo.

Kaj predlagam po 5letih, hehhe menjat za nov avto 😁

 

@50keda proizvajalci in njjhovi inženirji niso butasti ne, dobro poznajo to problematiko, ampak kot rečeno vejo pa tudi da motor ne bo kr tak čez noč crknil, garancijsko dobo bo zdržal, če potem več nima tolk moči večina uporabnikov itak ne bo opazila. Če pa pride do resnih težav čez 5,7,10let se jim pa gladko jebe oz. bi rekel da si tega želijo, ker če bo avto brez vsakega problema zdržal 10,15 ali več let kdo bo pa kupil nov avto?

Recimo VAG dobro pozna to problematiko in je pri eni od  generacij EA888 motorja začel vgrajevat dodatno šobo,  tak da ima direct injection in multipoint injection. Brez razloga si ne bi šli delat dodatnega dela😉

Ostali proizvajalci pa pač se delajo francoze 🙄😁

 

35146_2011_135_Fig1_HTML.gif

VAG je daleč od tega, da bi bil edini, ki dela MPI. Nebom trdil, kdo je bil prvi, ampak Toyota ima na svojih motorjih to že dolgo. Sploh pa še nisem slišal, da bi se "novemu" Toyotinemu 1.2 turbo zapacali ventili.

 

Problematiko pacanja pa lahko rešiš tudi z na primer menjavo motornega cikla - kot to tudi delajo pri Toyoti. Seveda, do pacanja bo še zmeraj prihajalo, ampak v manjši količini. In če združiš več takšnih mehanizmov skupaj si na konju.

 

Vsi tako veselo udrihate čez DI, kaj bi radi vsi nazaj na frgazar vozili, že tako vam gre v nos da vam avto pije 6.1, bog ne daj 6.2. 😂

 

Napisano

Aless....hvala za odgovor :rispekt:...

Alora...bo treba vozit bolj po MOŠKO ...GASSSSSS...:bravo:...pol pa menjava po 5-6let...itak ..😀👍😁😁

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 3 minutami je Gelipter napisal:

Aless....hvala za odgovor :rispekt:...

Alora...bo treba vozit bolj po MOŠKO ...GASSSSSS...:bravo:...pol pa menjava po 5-6let...itak ..😀👍😁😁

Za mo#ko vožnjo se lahko javiš pri meni. Za ostalo boš moral. na servis. 😛

 

 

Napisano

Mah, sami bomo spet začel šraufat, če bomo hotli tak avto met dlje kot 5 let očitno.

@NevLado jp, nekaj tekga sem imel v mislih, je pa res, da s tem dobiš spet senzor več, kar pomeni, da če ti ta ne deluje pravilno spet pride do komplikacij :D Nimaš kaj, fajn so to zrežirali, da se bojo kupovala nova vozila, čeprav v aprilu je samo 40% lanske prodaje blo doseženo ... tak da očitno še preveč dobre motorje delajo xD

Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

Za mo#ko vožnjo se lahko javiš pri meni. Za ostalo boš moral. na servis. 😛

He he.  ..ali pa ti pri meni 😁😜..pol greva na pivo ..😆😆😁😁😁😁lp

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Za mo#ko vožnjo se lahko javiš pri meni. Za ostalo boš moral. na servis. 😛

To se bere, kot da želiš z vožnjo impresionirat oz. prestrašit kakšno mladenko, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

To se bere, kot da želiš z vožnjo impresionirat oz. prestrašit kakšno mladenko, hehe

He, He. Ne, to je mišljena vožnja, kjer ne delaš kolon za sabo po avtocesti. 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

He, He. Ne, to je mišljena vožnja, kjer ne delaš kolon za sabo po avtocesti. 🤪

Ampak, če ima bencinca... Kolikor jaz razumem tudi drug šofer ne more pomagati, da ne bi bilo zastojev na AC 😝

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Danes videl novega Hyundai-ja i20... Ogabmo. Še huje kot na fotkah. Kot kaže so spremenili oblikovni jezik, saj je tudi novi Tucson v nekem svojem svetu.

 

Škoda, pa ravno Hyundai je delal meni simpatične avte zadnje čase (i30, tudi prejšnji i20, kona..).

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Meni so pa všeč novi hyudaji. 

Meni pa Porscheji. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Velik inženirskih bedarij v avtih sem videl, ampak ta wet belt pa dobi prvo nagrado za moje pojme.
    • Zakaj pa se s fiziko ne bi pogajali? So bili primerki, ki so se pogajali z astro-fiziko in jim je skoraj uspelo, pa jih je 'biologija' zeznila...   So delali koledar brez vikendov, pa so delavci vsak sedmi dan vzeli dopust... Po enajstih letih so odnehali...   Nekaj v tem smislu...   Koliko časa so vztrajali, da bodo prepovedali vozila z ICE motorji? A ni bilo tudi to nekih enajst let?
    • Tocno tako. Jest imam fps limitiran samo v lobbyu, ker ponavadi ce si v lobbyu ti nasopa fpse na +300 in se ventilatorji na gpuju za bv vrtijo v prazno. Vsync imam tudi jest na off pa nisem nikoli opazil nobenega screen tearinga. Meni osebno je bilo najbolj motece in opazno nizki 1% in 0.1% lows. Sedaj, ko je to reseno je cisto drug svet. Je pa pri gamingu tako, da ce hoces neke dobre rezultate je vse nekako povezano. GPU in CPU morata biti po zmogljivosti cimbolj uparjena, da nimas bootlenecka. Enako velja za monitor. Đabe imas dober cpu in gpu ce imas potem slab monitor ali obratno. Pac vse to funkcionira, kot celota
    • @NevLado Te razlike v ram hitrostih, ki jih ti omenjaš, so na koncu cca 5 FPS, pa še to na 1080p resoluciji, na višjih je še manj opazno. Imam pa tudi jaz 180Hz 1440p monitor, pa si velikokrat omejim FPS na 120 ali 144, odvisno od špila, ampak zgolj zato, da mi manj vrti ventilatorje, pa v življenu nisem opazil kakega tearinga. Vsync je tudi stalno off. Battlefield 6 se mi na polni grafiki giblje med 125-144 FPS (limit na 144). Nisi edini 😝 Med 60 in 120 FPS je razlika res kot dan in noč, med 120 in 180 pa ne opaziš tako očitne.
    • če imaš monitor 180hz, potem si omeji fps na 180fps, da ne pride do "screen tearinga"   zakaj je x3d procesor boljši? ker ima večjo količino cacha-a na samem procesorju, zato mora cpu manjkat iskat nove komande, in jih ima več že pripravljenih, zato tudi manjkrat pride na 1% lows   ko pa zmanjka komad v cachu, jih gre iskat v ram, in večji in hitrejši kot je, manjša je verjetnost da boš dlje čakal ko bo moral jit po podatke do diska, torej bo še manjkrat prišlo do fps dropov   jaz sem za 64gb dal 150 eur, sedaj bi moral dat skoraj pol plače, zaradi vseh teh situacij z AI in pomanjkanjem komponent
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.