Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Samompri vnosu naslova v navigacijo je touchscreen prednost... povsod drugje pa je preko kolescka in gumbov meni osebno bolj uporabno... Pa se ko enkrat probas vnos preko govora, je to se boljse... Zal edino Mazdina navigacija ne dela dobro, ce ne znas dobro anglesko... Pri Google Maps recimo odlicno razmume, tudi ce po slovensko poves... Vsaj preko iPhone in Siri je tako...

 

Imam oba nacina vnosa oz. upravljanja v CX-5... pa redkokdaj tapkam po ekranu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Tudi  jaz uporabljam zelo malo ekran.Navigacijo upravljam večinoma preko koleščka. Zanimivo, da sem se navadil tudi glasnost glasbe upravljati z gumbom spodaj  in ne z komando na volanu. Mi je veliko bolj priročno. Pa ko se vsedem v staro 6-ko vedno avtomatsko iščem ta gumb spodaj... v prazno, seveda. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Samompri vnosu naslova v navigacijo je touchscreen prednost... povsod drugje pa je preko kolescka in gumbov meni osebno bolj uporabno... Pa se ko enkrat probas vnos preko govora, je to se boljse... Zal edino Mazdina navigacija ne dela dobro, ce ne znas dobro anglesko... Pri Google Maps recimo odlicno razmume, tudi ce po slovensko poves... Vsaj preko iPhone in Siri je tako...

 

Imam oba nacina vnosa oz. upravljanja v CX-5... pa redkokdaj tapkam po ekranu...

Ja govorno upravljanje je najboljše pod pogojem da govoriš dobro angleščino, če ne je pa polom. 

Google zna še dokaj dobro razbrat tudi s polomljeno angleščino, pri večini avtov z tovarniško navi oz. upravljanjem z glasom pa je bolj bogo brez dobre angleščine. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V kolikor imas google maps v slovenscini, zastopi vse prav lepo (tudi ce malo po narecju poves).

Tako prez tezav das v google maps in poves "Smartinska cesta 52 Ljubljana" in bo naslo.

Napisano

V bistvu, je tako, da moraš imeti telefon na slovenščini. Drugače tudi v google maps (čeprav je nastavljena na slovensko) ne deluje. Žal, ne vem ali imajo tak bug, ali kaj d rugega.

 

še večji hec je z AA. Tam pa sploh ni šans da bi to usposobil, da je GUI na telefonu angleško, pa da bi v mapsih govoril slovensko :)

Napisano

Ja ampak koliko avtov pa ima tovarniško navigacijo z Gmaps in govornim upravljanjem v slovenščini??? Kolikor je meni znano nobeden. 

Pa ponavadi mastno doplačaš za eno na pol uporabno navigacijo🙄🥴

Ajd Android Auto je neka rešitev, ampak zakaj pol doplačat za brezvezen navi ki ga ne uporabljaš. 

Slovenija za proizvajalce žal ni zanimiva in se jim dobesedno jebe za nas. 🥴

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
On 1/16/2021 at 8:46 AM, scania said:

Meni je tudi opravljanje z gumbom top. Ta touch je kar nekaj peljes cez luknjo in pritisnes kar nekaj.

Hja, očitno še nisi vozil novega golfa kjer je vse super duper digitalno in je analogno upravljanje v ostalih avtih pase. :) 

 

+ to so tako dobro spromovirali, kot da so res prvi avto, ki je šel na digitalno :D

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Naj kar imajo te golfe z drsanje po ekranu. Upam,da mazda ostane na gumbih, vsaj kar je nujnega. Moja prognoza je, da ne bo dolgo, ko bo kak Američan tožil kako avtomobilsko firmo, da se je zaletel, medtem, ko je štelal klimo. Da nikjer ne piše, da moraš gledati na cesto, medtem, ko čaraš s prstom po ekranu. In se bodo počasi nazaj vrnili klasični gumbi. Zanimivo mi je, da ko gledam kake teste avtomobilov, tudi večini novinarjev tej touch screeni niso preveč všeč. 🤔

 

 

Napisano

Še en razlog več, da ne bom kupil takega avta. Dokler se bo dalo bomo imeli pri bajti stare avte. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 40 minutami je FuManchu napisal:

Še en razlog več, da ne bom kupil takega avta. Dokler se bo dalo bomo imeli pri bajti stare avte. 

Bomo čez ful let iskali dele po odpadnih, da popravimo in ohranimo na cesti te naše zdajšnje  mazde.Po mojem bodo kar iskane, ko se bo večina vozila z elektro-mlinčki. Nas pa bodo gledali postrani, kot gledajo sedaj nekadilci-kadilce. 🧐

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni so nekateri SUV kar luštni za pogledat mi pa ne ustreza kako vožnjo majo. Majo pri starših suva pa se moja šestica ful lepš pelje,.. bom kar ostal na karavanu tudi v bodoče

  • Všeč 5
  • Hvala 1

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Druge primerne teme nisem našel.🤔

Svak je te dni kupil v neki akciji -2k€+zimske gume tale avto; MG HS 1.5 Luxsory ,za 26k€ in 7let ali 150kkm garancije!

Moram rečt,da je velik cca kot cx5 Mazda in je vreden vsakega evra glede na velikost opremo in ceno 26k€. Mene je pozitivno presenetil,notri so usnjeni sedeži in vsa tapicirnga po armaturni  in na vratih je mehko in tudi vožnja z njim je zelo,zelo mehka in po slabi cesti tiha in udobna! Izdelava je tudi na visoki ravni.Čez ovinke pa to pomeni,da se ziblje kot kak kombi pa še zelo visoko se sedi....☹️ Zadaj je ogromno prostora in še klop- naslon je pomičen. Prtljažni je pa povprečen,malo večji od cx30.

Motor je v normalnih pogojih kar vredu pri pospeševanju pa 🥴 Motor je od grupacije GM.

Ja hudi časi se bližajo EU avtomobilski industriji......🤔

IMG_20230826_162810~3.jpg

IMG_20230826_162746~2.jpg

IMG_20230826_164633.jpg

IMG_20230826_162843~2.jpg

Napisano

Še vedno je samo Kitajc in od znotraj in zunaj zgleda kot bi bil star minimalno 15 let. Vsaka Dacia zgleda boljš. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 40 minutami je Bini napisal:

Druge primerne teme nisem našel.🤔

Svak je te dni kupil v neki akciji -2k€+zimske gume tale avto; MG HS 1.5 Luxsory ,za 26k€ in 7let ali 150kkm garancije!

Moram rečt,da je velik cca kot cx5 Mazda in je vreden vsakega evra glede na velikost opremo in ceno 26k€. Mene je pozitivno presenetil,notri so usnjeni sedeži in vsa tapicirnga po armaturni  in na vratih je mehko in tudi vožnja z njim je zelo,zelo mehka in po slabi cesti tiha in udobna! Izdelava je tudi na visoki ravni.Čez ovinke pa to pomeni,da se ziblje kot kak kombi pa še zelo visoko se sedi....☹️ Zadaj je ogromno prostora in še klop- naslon je pomičen. Prtljažni je pa povprečen,malo večji od cx30.

Motor je v normalnih pogojih kar vredu pri pospeševanju pa 🥴 Motor je od grupacije GM.

Ja hudi časi se bližajo EU avtomobilski industriji......🤔

IMG_20230826_162810~3.jpg

IMG_20230826_162746~2.jpg

IMG_20230826_164633.jpg

IMG_20230826_162843~2.jpg

Ni švoh

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

teh MG je kar veliko v SLO sedaj videti, enako kot Dacia ni več poceni, včasih so jo še po TV oglaševali za koliko 7.999 in 9.999......danes je pa njboljši model mislim da že krepko čez 20k€.....je pa res (za moje pojme), vsaj kar jih vidim na cesti, je tudi oblikovno šla naprej (nek novi model z ledicami spredaj je že skoraj čisto ok :)......)

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Še vedno je samo Kitajc in od znotraj in zunaj zgleda kot bi bil star minimalno 15 let. Vsaka Dacia zgleda boljš. :nevem:

Kake imaš, komentiraš kar ne poznaš.... 🫣Pejd pa najprej poglej od blizu, se pelji in potem povej kaj dobiš še za tak denar, Dacie pa ne omenjaj edino Reno Austral se mogoče lahko primerja, če nebi bil plastičen kot vsi novi vw-ji. 

Kitajc je pa res.... 😂😉

 

Napisano (urejeno)

Soseda ga ima.... Spredaj iz določenega kota izgleda kot Seat Taraco. Jaz osebno bi za isti denar sicer raje kupil Dusterja ali pa Vitaro,ampak ok... 

 

Ni pa 15let za časom,no :) Verjamem da je čisto ok .

 

Vem da so prve serije imele težave z avtomatskim menjalnikom.

 

Naj odlično služi 

Popravljeno od Nejc1986
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Soseda ga ima.... Spredaj iz določenega kota izgleda kot Seat Taraco. Jaz osebno bi za isti denar sicer raje kupil Dusterja ali pa Vitaro,ampak ok... 

 

Ni pa 15let za časom,no :) Verjamem da je čisto ok .

 

Vem da so prve serije imele težave z avtomatskim menjalnikom.

 

Naj odlično služi 

Ima ročnega in ful opremo, tudi jaz upam, da mu bo dobro služil. 👌

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Druge primerne teme nisem našel.🤔

Svak je te dni kupil v neki akciji -2k€+zimske gume tale avto; MG HS 1.5 Luxsory ,za 26k€ in 7let ali 150kkm garancije!

Moram rečt,da je velik cca kot cx5 Mazda in je vreden vsakega evra glede na velikost opremo in ceno 26k€. Mene je pozitivno presenetil,notri so usnjeni sedeži in vsa tapicirnga po armaturni  in na vratih je mehko in tudi vožnja z njim je zelo,zelo mehka in po slabi cesti tiha in udobna! Izdelava je tudi na visoki ravni.Čez ovinke pa to pomeni,da se ziblje kot kak kombi pa še zelo visoko se sedi....☹️ Zadaj je ogromno prostora in še klop- naslon je pomičen. Prtljažni je pa povprečen,malo večji od cx30.

Motor je v normalnih pogojih kar vredu pri pospeševanju pa 🥴 Motor je od grupacije GM.

Ja hudi časi se bližajo EU avtomobilski industriji......🤔

IMG_20230826_162810~3.jpg

IMG_20230826_162746~2.jpg

IMG_20230826_164633.jpg

IMG_20230826_162843~2.jpg

Vrefu avtek, kljub temu pa nasvet. V zelo mrzlih dneh (vem da so pri nas redki) imajo ti motorji težave z vlago, namreč turbo zamrzne in je omejen vstop zraka. Pri takojšnji vožnji lahko pride do poškodb turba, zato predlog ob zagonu v zelo hladnih dneh naj avto na mestu laufa nekaj časa da se zagreje. Včasih ga senzor tlaka olja malo zabluzi. Drugače pa koliko vem te zadeve kar gredo 🙂

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kake imaš, komentiraš kar ne poznaš.... 🫣Pejd pa najprej poglej od blizu, se pelji in potem povej kaj dobiš še za tak denar, Dacie pa ne omenjaj edino Reno Austral se mogoče lahko primerja, če nebi bil plastičen kot vsi novi vw-ji. 

Kitajc je pa res.... 😂😉

 

 

Kaj pa moraš poznat? Izgleda kot CX-5 iz leta 2012. Ok ja ni 15 let je pa 11. Teli SUV-i so en živ dolgčas in le redki proizvajalci si upajo stopit tudi v malo bolj drzne oblikovalske vode pa še tisto zadnje čase nekako hranijo za EV-je.

 

Nikjer nisem omenjal, da je cena slaba in verjetno res nima veliko cenovne konkurence ampak komur je to dovolj je pač že v letih in mu je vseeno, kdor pa bi rad imel še malo več je pa treba seči nekoliko globlje v tošl. Zato pač vsi ne kupujemo najceneje, ampak tisto kar nam je všeč, kar nam da zadovoljstvo in kar tudi z veseljem pogledamo čez 5, 6 ali pa 10 let. Čez 10 let bo tudi tvoja CX-30 še vedno zgledala lepo, tole MG nešto pa močno dvomim.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.