Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V slu?bi vozim citroe?ka in ima obvo.ro?ico za tempomat in mi je bolj?e delat z njim in bolj?e kot na volanu,ker lahko vonan normalno dr?i? in je tudi bolj varno. Lp

Napisano

Ne ne, ?e ima? obe roki na volanu, je pa ja la?je s palcem pritisnit na tipko, kot iskat ro?ico zadaj za volanom?? Sploh ?e je ta ro?ica ?e malce bolj dol prestavljanea, tako kot ima recimo superb...Fail. Vsaj zame. In potem bognedaj na tisti ro?ici ?e iskat stikalo za nastavit razdaljo na aktivnem tempomatu. Ne vem no.

Napisano

Verjemi mi navadi? se u nulo,ker ve? na pamet kot pri ?migavcu avtomatsko dela? in je super pa ?e radio je na ro?ici in je varno da kaj.Ko primerjam z m3 in citr. glede tega mi je bolj?e. Moje mnenje. Lp

Napisano

Ok, verjamem da je to stvar navade. Ni mi pa jasno, zakaj bi bilo to bolj varno??

No tak ob?utek imam ko vozim enega in drugega ni pa neke razlike. Druga?e je pa bolj?e ?e ima? vse skupaj na o?eh ker so ?e druge stvari na volanu tako da ?e gledam na ?isto vse mi je bolj?e pri m3. Lp

Napisano

Vse vec asistence vse manj prostora na volanu

Ampak to se potem vracajo nazaj na klasiko, se hitro navadis. Nenazadnje je pri radarskem + avtomatik zelo zelo malo dela s tempomatom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dr?i. Po drugi strani pa je ro?ni menjalnik + radarski tempomat kar nekaj, saj avto teoreti?no iz 130 bremza na 50, nato pa je potrebno spet pospe?iti. V 6. prestavi se bolj malo zgodi, razen to da si misli?, da se je radar sam nastavil na 50 km/h. Moja izku?nja iz testne vo?nje nove mazde 3, ki pa jo nisem posebej poudarjal v svojem zapisu tu v temi, saj ne gre za slabost doti?nega avta, ampak vseh avtov s to kombinacijo.

Napisano

Ja, ampak vsi hvalijo ro?ni menjalnik, avtomatski je pa bolj vrste "tako tako". ?e v vseh teh letih nisem potreboval radarskega tempomata, verjetno tudi zdaj ne bi ravno jokal ob kombinaciji z ro?nim menjalnikom. Sem pa danes sedel v trojki HB in tista temna notranjost je res mrtva?ka - hvala kurcu, da ima vsaj limo svetlo.

 

Zdaj pa slabe novice - Japonci so se zavili v molk glede Skyactiv-X motorja. Ne obve??ajo niti svojih prodajnih partnerjev, tako da optimisti?ne napovedi za jesen bolj slabo izgledajo. ?edalje bolj verjetno se vse skupaj pomika v 2020, kot sem ?e pred ?asom napisal. Slab ob?utek, je da imajo te?ave z obvladovanjem izpustov in da se zatika pri homologaciji.

33112_1.png

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

 

 

Napisano

Meni radarski tempomat sploh ne rabi. V bistvu ?e navadnega uporabljam samo, ko se vozim po Italiji. Pri nas je itak gu?va ppo avtocesti.

80% v uporabi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

80% v uporabi

Sorry, ?e vedno rad upravljam z avtom jaz in ne on z mano, ko je to le mogo?e.Edino,?e so avtoceste prazne in dolgo?asne vklopim tempomat. :)

 

 

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

33112_1.png

Napisano

Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?

Baje, da klenkanja ?e niso odpravili. Izgleda, da so preve? pompozno napovedovali revolucijo in sedaj ni vse tako, kot mora biti.Jaz teh prvih motorjev zagotovo ne bi hotel imeti.

 

 

Napisano

To s klenkanjem SkyactiveX motorjev se vle?e ?e od za?etka, ?e na prototipnih ko so testirali samo motorje v starem modelu M3 so omejili mo? motorja glih zaradi prevelikega klenkanja.

Btw: klenkanje pri bencinskem motorju pomeni prej ali slej smrt za motor, tak da mam ob?utek da bo to bolj fail od motorja. Kot pa revolucija.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja...dejmo po?akat da pride ta novi motor x v Prodajo..probamo..ne more si Mazda dovolit da naredijo slab motor..in potem jeba....mislim da bojo porihtal to...lp

Napisano

Mazdo boli k..va?no da proda, saj v preteklosti so ?e delali razne cvetke: rja se je vlekla leta in leta, wankel tudi niso porihtali, dizli z dpf nafta v olju so tudi rabli dolgo da so kolikortolko po?timal... Tako da ne bi bil prepri?an da bodo porihtali SkyX

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se bojim da ima? prav, sploh ker motor ne bo globalen, ampak je mi?ljen predvsem za Evropo (v USA ga ne bo, ker so emisijski standardi bla?ji). Glede na to, da je ?e obi?ajni G122 mild hibrid, naj raje dajo na trg mo?nej?o 170 verzijo tega motorja, s "kraj?im" menjalnikom, tako kot pri G165 prej?nje generacije, pa se nih?e ne bo prito?eval. Kupce tako dolgo dr?ati v negotovosti je malo neodgovorno. Naj se prihodnji? ne hvalijo ?e dve leti prej, da so nekaj razvili, ?e motorja ?e danes ni v proizvodnji.

 

Tisti liter manj porabe gor ali dol, sploh ker so ?e zdaj?nji G bencinarji zelo var?ni, nekje na ravni 1.2 T mlin?kov, pod obremenitvijo celo var?nej?i.

Napisano

Danes sem vozil novo kio od sodelavca,1.4 turbo. Moram priznati, ?eprav nerad, da ta motor je pa res dober, zvok tudi.

Ima mislim da okoli 280nm navora.To je benzinar, kakr?nega bi morala narediti tudi mazda in bi se druga?e pogovarjali o benzinarjih.?e bo... ko bo...novi x motor vsaj pribli?no tako dober, bo v redu. Aja, pa poraba kie ppo mestu okroglo 8,6l/100 po ra?unalniku.

 

 

Napisano

Jaz sem pa danes vozil ?estico, 2017 letnik 2.5 bencinar. Teh 190 konjev res ne ?uti?, majke mi. Za lagodno vo?njo super, ?im si pa hotel malce ve?, je pa spet kup 'dretja' pod havbo. No...lahko da sem pa? ?e star in mi je ?lo to malce na ....

 

Sicer pa kar napredek v sami zvo?ni zatesnjenosti.

Napisano

Mislim da teh te?av,?e so res ne bojo kar tako odpravili ,se ?e predolgo vle?ejo! Mislim da so ?e nekateri poskusili to kar dela Mazda z X motorjem pa jim ni ?lo oziroma prezapleteno in predrago za serijsko proizvodnjo. Upam da bo kaj iz tega. Glede Kie pa, res dobro gre,samo dizajn in ceno malo zni?ajo pa bo mogo?e moj naslednji avto po kakih petih letih!? Lahko ?e kdo ali vsi napi?ete maksimalne prevo?ene kilometre z 2.0 bencinskim motorjem(kdo jih ima najve?)da vidimo? Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.