Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

V testu pi?e: GY UG 215/45 18, pri +7 stopinjah celzija je bil opravljen test. Torej ne ?ungalunga gume in ni bilo + 30 stopinj. Morda je napaka v podatkih glede zavorne poti.

 

Auto Bild po novem pi?e o G150 bencinarju, morda je lapsus, a je novica pod odstavkom, ki ima zraven napisano UPDATE. Malo dvomim, saj bi bil to korak nazaj od G165 iz biv?e M3. Morda pa le dr?i, saj bo tako vrzel med G122 in X181 to?no na sredini. Pi?e pa, da "mo?nej?a 2.0 izvedenka bencinarja (torej G150) na za?etku ?e ne bo na voljo".

Jaz bi pa vzel tega g150, ?e se x ne izka?e preve?...meni bi bil idealen, pa ?e vzdr?ljivi motorji so G-ji...upam, da bo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izgleda je logo spremenjen,,, takle je na prejsnji trojki...

 

post-10-0-69550000-1559047720_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 3 test by Miodrag Peru?ki na you tubu si oglejte vsi ki dvomite o novi Mazdi 3. Kaj pravite? JEST,eno vpra?anje imam,kako spravi? prispevek iz youtuba direktno na forum? Slike znam drugo pa ne! Hvala in lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sta skupaj nova in stara se stari ?e malo poznajo leta, vsaj zame,...ker nova mi ma spredaj res noro obliko :notworth: ...ozki ?arometi in agresivna maska...upam samo da bo 150hp 2.0, kot je bilo govora...bi raj?i imel atmosferski motor z nekaj ve? konji kot pa turbo oz kompresor...ne vem no bomo videli

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem danes sedel v novi...omg to je to...ob?utek za volanom, materiali v notranjosti, kvaliteta izdelave, udobni sede?i...mislim da je razred nad vsemi podobnimi v svojem razredu, z lahkoto... :notworth: vrhunsko so to naredili...je pa res kar temnej?a od znotraj ker ima ?rn strop, me pa ne moti preve?...ja motorizacija manjka, ko bo facelift bo sigurno kaj pametnega, takrat bom pa razmi?ljal  :jupiii:, glede na to, da je to osnovni motor pa tudi ni slabo, ?e gledamo, da imajo ve?inoma osnovni 3 valjne 1.0 kosilnice  :lol: , jo pa? ?ipa? ?e ti je premalo, potem je pa ?e kar spodobno  :ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa zanimivo kako je razli?na poraba pri HB in sedanu. Aerodinamika je pri sedanki tolk bolj?a, da pri vi?jih hitrostih je ?e 3 deci razlike. AWD pa avtomatski menjalnik pa pobereta tudi do 2 litra ve?. :blink: :blink:

 

A je ta "luksuz" res vreden toliko vi?jega stro?ka? 2500 EUR/100.000km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce rabis ja, enostavno :)

Se strinjam, ampak vseeno mislim da jih ve?ina, ki ima AWD tega dejansko ne potrebuje...Avtomatik je pa verjetno stvar okusa/priro?nosti...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veika razlika je ali kupuje? nov ali rabljen avto. Pri novem ne bo? dopla?eval nekaj tiso? eur za stvar, ki je ne potrebuje?. Izjema je, ?e je avto na zalogi in ga na?eloma te?ko prodajo...potem bi pri ustreznem popustu ?lovek ?e pomislil na awd, ?eprav ga bo? rabil 1 do 2x na leto.

 

Pri rabljenem pa? vzame? v zakup, da ima awd, spoh ?e ni neke izbire avtov... lep primer recimo cx-5 bencinec. Ljudje se skoraj stepejo za rabljene, pa je lahko awd ali ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veika razlika je ali kupuje? nov ali rabljen avto. Pri novem ne bo? dopla?eval nekaj tiso? eur za stvar, ki je ne potrebuje?. Izjema je, ?e je avto na zalogi in ga na?eloma te?ko prodajo...potem bi pri ustreznem popustu ?lovek ?e pomislil na awd, ?eprav ga bo? rabil 1 do 2x na leto.

 

Pri rabljenem pa? vzame? v zakup, da ima awd, spoh ?e ni neke izbire avtov... lep primer recimo cx-5 bencinec. Ljudje se skoraj stepejo za rabljene, pa je lahko awd ali ne.

A potem svojega probam dat na avto.net, da vidim, ce se bodo ljudje stepli ;):) ... mogoce pa dobim dobro ceno... pa kupim kaj drugega ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.