Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140 :D

Napisano

Kva? 140? Norc...

 

ja norc, res pravi norc ... pri omejitvi 130 :)

 

avto je tako tih, da pozabis da malo bolj leti ... prej vozil 10 let starega renaulta

Napisano

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140 :D

 

Jaz mam z mojo trojko G122 trenutno prevo?enih 4200 km in skupno povpre?je 6,2L/100km, pa nisem ravno ovira na cesti :D

Napisano

Jaz mam z mojo trojko G122 trenutno prevo?enih 4200 km in skupno povpre?je 6,2L/100km, pa nisem ravno ovira na cesti :D

Tebi je lahko imeti tako porabo, ko ti delata pa samo 2cv,hahaha.
Napisano

Tebi je lahko imeti tako porabo, ko ti delata pa samo 2cv,hahaha.

 

Ej po pravici povedano bi raj?i vidu da ne bi mel tega izklopa cilindrov, pa tudi ?e bi mi zaradi tega pil tistega pol litra ve? :D

Napisano

Saj ni pol litra... par deci mogo?e.

 

?e bolj?e, v vsakem primeru bi raje videl da bi delal vedno na vse 4 cilindre :D Lahko bi nardili kak?no tipko za izklopit to, tako kot I-stop, ki ga imam vedno izklopljenega :D

Napisano

Dobi? ga ?e ga ho?e? al pa no?e?....verjetno je res nekje v ceni v?tet ampak je ?al del serijske opreme.

33112_1.png

Napisano

Ampak pla?al si ga pa.

Jebiga,ga majo vsi avti danes in nima? kaj.....ga prodam ?e ga kupi?.

Napisano

Jaz ga pa imam vedno vklopljenega.?e sem ga pla?al, naj dela, hudi?. Ni lep?ega, kot ko pripelje? na semafor in se avto lepo ugasne. Zraven pa model v starem dizel golfu uro 1,5 nabija z gasom, da mu ne crkne. Ti pa lepo v ti?ini poslu?a? muziko in razmi?lja?, kako te ima v tem trenutku rada greta.Unemu modelu v golfu pa pravi njene ?e legendarne besede"how...

Sem vesel, da nekaj prispevam tej na?i zemljici.

 

 

Napisano

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1. 

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

Napisano

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1. 

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

Mislim, da se ti ne bo tako pogosto uga?al... ali pa bo klimo vrglo v najni?jo brzino na min.

 

 

Napisano

Danes mam pa tud js testno vo?njo z novo trojko, ker bo moja na servisu ( 2.servis). Me zanima kako se obnese.

Napisano

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1.

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

To je normalno saj meri porabo energije v aku.in zato pri veliko porabniki ne ugasne ali pa hitro pri?ge nazaj, tudi hladnega nikoli ne ugasne kar je tako razumljivo.
Napisano

Danes mam pa tud js testno vo?njo z novo trojko, ker bo moja na servisu ( 2.servis). Me zanima kako se obnese.

Pa opi?i malo ob?utke,da primerjamo kaj dobi? sedaj za jurja dra?je od lani!

Napisano

Kot neke vrste ?ipiranje, pa bo spet kak jur?ek dra?ja za tistih 30 konji?ev.

 

 

Saj je ze v ceniku, tako da lahko sam preveris, koliko je drazja :D ...

 

 

https://si.cdn.mazda.media/f158b335ff114d45bb918eee9a631034/e31ec37be8f243f2bef81190b085973d.pdf?48d50c

 

Pri rocnem menjalniku je 1.000? razlike, pri avtomatskem pa je cena enaka :) ...

 

Cenik-MAZDA_20200204_pdf_23E96DE3.png

 

Cenik-MAZDA_20200204_pdf_23E96E36.png

Cenik-MAZDA_20200204.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.