Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140 :D

 

Jaz mam z mojo trojko G122 trenutno prevo?enih 4200 km in skupno povpre?je 6,2L/100km, pa nisem ravno ovira na cesti :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ga pa imam vedno vklopljenega.?e sem ga pla?al, naj dela, hudi?. Ni lep?ega, kot ko pripelje? na semafor in se avto lepo ugasne. Zraven pa model v starem dizel golfu uro 1,5 nabija z gasom, da mu ne crkne. Ti pa lepo v ti?ini poslu?a? muziko in razmi?lja?, kako te ima v tem trenutku rada greta.Unemu modelu v golfu pa pravi njene ?e legendarne besede"how...

Sem vesel, da nekaj prispevam tej na?i zemljici.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1. 

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1. 

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

Mislim, da se ti ne bo tako pogosto uga?al... ali pa bo klimo vrglo v najni?jo brzino na min.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1.

 

Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).

To je normalno saj meri porabo energije v aku.in zato pri veliko porabniki ne ugasne ali pa hitro pri?ge nazaj, tudi hladnega nikoli ne ugasne kar je tako razumljivo.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot neke vrste ?ipiranje, pa bo spet kak jur?ek dra?ja za tistih 30 konji?ev.

 

 

Saj je ze v ceniku, tako da lahko sam preveris, koliko je drazja :D ...

 

 

https://si.cdn.mazda.media/f158b335ff114d45bb918eee9a631034/e31ec37be8f243f2bef81190b085973d.pdf?48d50c

 

Pri rocnem menjalniku je 1.000? razlike, pri avtomatskem pa je cena enaka :) ...

 

Cenik-MAZDA_20200204_pdf_23E96DE3.png

 

Cenik-MAZDA_20200204_pdf_23E96E36.png

Cenik-MAZDA_20200204.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.