Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Multilinka v tem razredu tudi pri konkurenci ni ve?. Razlog - kaj pa folk ve kaj je multilink, pomemben je izgled,

Imajo ga Kia,Hyundai,Ford,Volvo pa ?e kdo,tako da to sigurno ni vredu za stabilnost,je pa vredu za vzdr?evanje in manj?e stro?ke pri izdelavi. Za normalno vo?no bo tako ok,za ve?ino folka! Bomo pa videli kak?en rezultat bo imela na testu (km 77). Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov).

Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!

Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja. :rolleyes::blink::zvizga:

Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov).

Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti?

Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.

Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!

...................M3.............. I30

Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/h

Slalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/h

Doppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/h

Doppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h

 

Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.

Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Metri so ze metri... ampak pri merjenju zavorne poti je veliko dejavnikov... kdaj voznik pritisne zavoro, koliko jo pritisne, kaksne so gume, kaksna je podlaga,...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence?

 

Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm no

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence?

Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm no

Fantje, kdaj boste ?e enkrat ugotovili, da je vse samo v denarju. Ne govorim na pamet, moj dober kolega je avto-novinar in vem, kako potekajo testi.

Ve? bombon?kov in darilc kot dobijo, bolj?i so rezultati testov. Plus tega imajo nekateri novinarji preference na nekatere znamke in tudi, ?e te znamke naredijo skropucalo, dobijo dobre ocene.To je enako, kot da bi jaz delal teste... le katera znamka bi imela najbolj?e avte? :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, kdaj boste ?e enkrat ugotovili, da je vse samo v denarju. Ne govorim na pamet, moj dober kolega je avto-novinar in vem, kako potekajo testi.

Ve? bombon?kov in darilc kot dobijo, bolj?i so rezultati testov. Plus tega imajo nekateri novinarji preference na nekatere znamke in tudi, ?e te znamke naredijo skropucalo, dobijo dobre ocene.To je enako, kot da bi jaz delal teste... le katera znamka bi imela najbolj?e avte? :)

 

Ja saj to je bilo splo?no znano da so nemci na testih o?itno preferiral nem?ke avte, ?eprav se mi zdi da zadnje cajte ljudsko vozilo zgublja teste (mogo?e je vw zaprl denarnico, heheh).

?e bi ti delal teste bi verjetno vsepovsod zmagala Mazda a? :D :D :D :D

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj to je bilo splo?no znano da so nemci na testih o?itno preferiral nem?ke avte, ?eprav se mi zdi da zadnje cajte ljudsko vozilo zgublja teste (mogo?e je vw zaprl denarnico, heheh).

?e bi ti delal teste bi verjetno vsepovsod zmagala Mazda a? :D :D :D :D

Kdo mazda?... neee. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker so var?evali z zadnjo premo,pa? niso ni? pridobili proti temkmecem v stabilnosti. Tisti primer z i30 pove veiko,pa ?e kdo jo na?ge,?av! Druga?e pa mislim da je ta "los"test brezveze,ker je avto za normalno vo?jo vredu,?e ta test opravi in se ne obrne. Novinarji pa so sedaj naredili pravo tekmovanje med avti. Ko da? pa na felge ?ungalunga gume,potem se pa za?ne zabava ?ez ovinke! Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.

Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!

...................M3.............. I30

Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/h

Slalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/h

Doppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/h

Doppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h

 

Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.

Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral.

 

Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna.

 

Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna.

 

Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.

Se popolnoma strinjam, glede zavorne poti seveda. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).

 

Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)

In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.

 

Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)

 

Besede strokovnjaka...?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).

 

Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)

In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.

 

Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)

 

Besede strokovnjaka...?

Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti).

 

Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)

In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka.

 

Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost)

 

Besede strokovnjaka...?

Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V testu pi?e: GY UG 215/45 18, pri +7 stopinjah celzija je bil opravljen test. Torej ne ?ungalunga gume in ni bilo + 30 stopinj. Morda je napaka v podatkih glede zavorne poti.

 

Auto Bild po novem pi?e o G150 bencinarju, morda je lapsus, a je novica pod odstavkom, ki ima zraven napisano UPDATE. Malo dvomim, saj bi bil to korak nazaj od G165 iz biv?e M3. Morda pa le dr?i, saj bo tako vrzel med G122 in X181 to?no na sredini. Pi?e pa, da "mo?nej?a 2.0 izvedenka bencinarja (torej G150) na za?etku ?e ne bo na voljo".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

LOL, me pa veseli, da ima novi bmw 1 o?itno mazdino navigacijo in kole??ek za upravljanje infotainmenta. :)

 

https://siol.net/avtomoto/novice/pogon-nic-vec-zadaj-novi-bmw-je-bolj-prostoren-foto-498601

Zakaj bi imel Mazdino navigacijo? Na sliki je klasicen ekran z aktivnim Apple CarPlay...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi imel Mazdino navigacijo? Na sliki je klasicen ekran z aktivnim Apple CarPlay...

Digitalen cockpit si pa zgleda ?e ?erajo nemci med seboj (enak 10,25 v mojem)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od normalnih bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.