Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Res je posre?ena limuzinska varianta, verjetno eden izmed najbolj skladno oblikovanih avtov v tem razredu... edino audi a3 limo ji pride blizu (ne vem ?e se sploh ?e prodaja).

Se strinjam. A3 Limo... Hja,meni je tudi v?e?; a4ka mi je od nekdaj anti, navadna a3prav tako... Ta jim je pa lepo uspela...

 

Za razliko od raznih cla-jev... Pa je razred a (vsaj prej?nji) prav lu?tna zadeva...

Meni je ?e prej?nja trojka limuzina bila ,je lep?a.

Meni sta bila tam-tam s 5vratno,ampak v novi generaciji jo pa poseka na celi ?rti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A3 limo S-line v temno sivi barvi ima sosed in se ga res ne morem nagledati...edini audi poleg prej?njega A6 avant in prej?njega A7, ki je oblikovno nekaj posebnega, ?eprav seveda po audijevsko generi?en. Cla limo je tud meni neposre?en, karavan ?e nekako, ?eprav neuporabno majhen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A3 limo S-line v temno sivi barvi ima sosed in se ga res ne morem nagledati...edini audi poleg prej?njega A6 avant in prej?njega A7, ki je oblikovno nekaj posebnega, ?eprav seveda po audijevsko generi?en. Cla limo je tud meni neposre?en, karavan ?e nekako, ?eprav neuporabno majhen.

Se strinjam; a7 je tudi meni v?e?; sploh tisti grob rob zgornjega dela zadnjega dela nad lu?mi mi top izpade... Ubistvu poleg q8ke edini lep/hud Audi.... Razne q2ke pa.... Bruh...

 

Mi pa je pri mazdi v?e?,da dizajn ni na prvo ?ogo... Je bolj Evergreen in kot tak,tudi te?je zastara.... Saj pravim,ne ven kdaj sem nazadnje prav stal in gledal avto... In to avto v (skoraj) mojem financnem dosegu :)

 

Ceprav 5vratna je pa ?e zmeraj.... Vsaj ?udna... Mogo?e s pravo barvo... Ampak jebemu,sem videl belo z ?rno masko; kakor so mi take stvari v?e?,mi je bila prav sme?na...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ECU predelava zaenkrat da samo 13 HP

 

https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tuning-file/mazda-3-20-skyactiv-g-122hp/

 

bo potrebno po?akati na Avstralske ECUje kjer imajo na 2,0 motorju 114 kw kar znese 155 KM

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?ina predlav je ?e za stare SkyA motorje, nekaj razlik v elektroniki, je sigurno pri teh novih, saj imajo dva konja ve? ?e v osnovi, Mildhybrid, pa izklop cilindrov,...

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pri?akoval ve? posko?nosti od teh novih 184 km, tako so pa bolj leni kot prej?nji 165...?koda...upam, da pride ?e kak?en vmesni motor, recimo g150 kot pri cx-3, se mi dobra alternativa temu novemu X, bi bil bolj zainteresiran, ker par deci ve? pa? ni pomembno.

https://www.youtube.com/watch?v=epg94TJp2BE

Je pa zanimivo, da se da prej?njega g120 za 300 eur odklenit pri nas na 160 konjev, novega pa ?e ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi ste za?el govorit o X in kak nepospe?uje, ga je ?e kdo ?el probat? Mene ?e noben ni poklicu (na avtonetu pa ?e majo par kosov, celo kot testno vozilo), zgleda, da se bo spet treba it tja najavlat >_> Po?as me bo minal zganjat tole trojko ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp...danes me je poklical kolega iz Mazda KP.naj pridem hitro probat novo M3z novim x motorjem .grem hitro po slu?bi..

Se vsedem not bordo usnje not ..vsa oprema ..ok.na .hitro

Avto lepo vle?e konstanto 2.3.4.5.prestava ..gre do 7.000 obr.lepo.6.prest.izi..turist.ro?ni menjalnik dela super.180.k.se ?uti..postopoma..motor se mora udelat ...10.000.k.pa bo bolj?e

Motor dela lepo tiho skoraj se ga ne ?uje ..vo?nja po AC.malo.po.mestu..isklop teh cilindrov se sploh ne opazi..dela ok..imel samo 30.minut za probat.vseekako bilj?i je ta x motor od G.motorja.po 17.10.dobim avto za wikend ...bom testiral Ve?..Alex te pokli?em ko jo dobim.ob?asno se tudi ?uje Kompresor..dober zvok..he he ..na hitro..mogo?e sem malo ve? pri?akoval...bomo videli sproti..novi motor..se mora udelat in itd...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok..ti javim Alex..

Boss@..moja Mazda CX5 Benz 165.k.

Ko je bila NOVA res si jo moral stiskati na obrate da je ?la.ko se je motor udelal 10.000 km...gre lep?e in lepo potegne seveda skupaj z dobrim R.menjalnikom.ve?.inf..bom imel ko jo dobim za wikend..po 17.10.

Res..180.k.bi se mogli bolje poznat.pozabil sem PORABA je bila solidna AC..,mali mestne vo?nje

6.8.litra..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.