Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)


koroska18

Priporočeno sporočilo

Re?itev je da kupi? nov model po petih letih prodaje,do takrat porihtajo skoraj vse gre?ke ki so se pojavile po rojstvu novega modela. Pa mogo?e kako leto pred koncem proizvodnje modela da so ?e prisotni tu ,ne pa ?e pri novem modelu in se ?e selijo iz fabrike!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bossova zgodba je nauk, kako ?e od vsega za?etka ve?, kaj je najbolj?e, a se ho?e? prepri?ati, da pa mogo?e je kdo v tem ?asu kaj napredoval in je mogo?e kaka druga opcija.

To je podobno, kot bi mene po?iljali v druge trgovine z avti. Kak?en bi bil rezultat?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

F2Dxrpt.jpg

 

 

Moja! : )

Evo, sem ?e ve? kot mesec dni lastnik nove Mazde 3 G122 (paketi so vsi razen luxury, torej usnja). Ve? kot zadovoljen. Nobenih problemov do zdaj.  Res je poseben ob?utek usest se vsak dan v en tak premijski avto. Po dizajnu i kvaliteti notranjosti je avto res v enem malo vi?jem razredu. Izgleda kot kak?en testni model novega Astona Martina in zaradi tega pogre?am malo ve? cuga, ko da? gas. Sicer, pospe?ek je vedno, vendar je linearen. To je eno tako uglajeno pospe?evanje. Pa?, se pozna, da ni turbine. Seveda, prestava ni?je in je ob?utek takoj bolj ?porten.

 

To je avto za ovinke. Recimo, vo?nja od Novega mesta do Metlike ?ez Gorjance je vozni?ka meditacija. Zvo?no izoliran, Bose zvo?niki v ozadju in avto kot na tirnicah v ovinkih.  Na takih relacijah se res pozna, da je avto nekaj ve?. Takega fajn ob?utka nisem imel v starem golfu ?estki. Na relaciji ?ez Gorjance sem z novo Mazdo imel porabo okrog 7.6 litrov. Trenutna poraba mi stoji na 10.5 litrov, ker se zadnje tedne le v slu?bo vozim in to skozi mesto, pa ?e na poti imam en hrib?ek kjer se vedno naredi majhna kolona. Tako, da sem s porabo kr zadovoljen. ?e se to ne bi skoz na forumih omenjalo, sploh ne bi opazil deaktivacije cilindrov. ?e res spremlja? in pri?akuje? potem to opazi?, vendar res komaj opazno (mogo?e so ?e kaj porihtali software za to zadnjo dostavo).

 

Plusi:

 

  • vozne lastnosti
  • kvaliteta notranjosti (uglajeni minimalizem, ki mal vle?e na kak?ne klasik avte iz 60ih)
  • infotainment (nisem si mislil, da bo tolk intuitiven in enostaven sistem, ki nima touchscreena. Hiter, odziven, vse najde? v sekundi s kole??kom. Pa ?e ekran ni popacan.)
  • videz (nisem vajen dobivati komplimente zaradi avta, tako mi je hecno, ko mi hvalijo videz avta. Prvi dan sem dobil ve? komplimentov za avto, kot pa zadnjih 15 let za svoje nem?ke avte. Pa ?e tole? To je avto, ki ga mora? v ?ivo videt in do?ivet. Na slikah je OK, ampak v ?ivo je to umetnina na kolesih.)
  • dobra poraba za benzinca
  • prtlja?nik (pri?akoval sem, da bo manj prostoren, ker je pa? manj?a litra?a kot pri golfu, vendar v realni uporabi ne ob?uti? razlike. Korekten prtlja?nik za hatchbacka. Pa odgovarja mi je, da je globok, kar pomeni da lahko tudi kak?no vi?jo stvar spravi? noter.)
  • ?gadgeti? in varnost (head-up projekcija je super zadeva, vzratna kamera je ?irokokotna in z odli?no resolucijo, kar pomeni, da res ni te?av z vzvratno vo?njo, 360 kamera pomeni, da bo? pred blokom vedno parkiral v piko znotraj ?rt, zvo?ni signali v primeru drugega vozila v mrtvem kotu su super in do zdaj so vedno pravilno reagirali).
  • do zdaj res ni nobenega problema. Upam, da tako ?e ostane.

 

Minusi:

  • Edino, kar mi je mote?e pri avtu je levi rob vozni?kega sede?a. Nekako mi je ta del sede?a pretrd in ga ?utim na riti oziroma na bedru. Zdaj je ?e bolj?e. ?ez par mesecev najbr? ne bo ve? problem. Pa? po kme?ko urejam zadevo. ?ez no? pu??am par te?kih enciklopedij na tem levem robu sede?a, da mi to mal poravna. Po?asi bo. Ima mogo?e tukaj kak?no pametno re?itev?
  • glede na agresiven ?portni videz je ?koda, ker ni mo?nej?ega sunka pri pospe?evanju.
  • Videz : ) (Namre?, avto res izstopa? do te mere, da nisi ve? anonimen. Ne more? ve? parkirati pred blok svoje ljubice in ra?unati na to, da ?ena ne bo izvedla. Nekdo te bo ?e prijavil. :) Prej?nji teden sem ga pri star?ih pred blokom pustil in mi je takoj nekdo zalimal na steklo, da je to parking le za stanovalce tega bloka. Ko sem imel golfa, noben ni te?il za ta parking. : ) )
  • Sicer, mene to ne moti, vendar mogo?e koga bo... je pa? dejstvo, da so drugi avti bolj prostorni. Mogo?e je to bolj ob?utek kot pa realnost, vendar temna streha in majhna zadnja okna dodatno ?utesnijo? avto. Po drugi strani vsakemu kupcu bi moralo biti jasno, da to ni avto za dru?ino s petimi otroci.  

 

Zdravo vsem skupaj,

...?estitke novemu lastniku - Zagor!

 

Sam sem lastnik ?e od maja in sem pravkar z enakim prevozil 10k. Lahko samo podpi?em vse kar si napisal, bolje ne bi mogel.

Vo?nja po ovinkih je res zenovska. Prvi avto iz katerega pridem po vo?nji spo?it. Motor mi je super, zame sko?i dovolj. Prej sem imel atmosferca 1.6 s samo nekaj konji manj pa je razlika v primerjavi s tem motorjem izrazita. Se pozna da ima zalogo navora in ja, ko ho?e? da sko?i pa? navije? obrate. Ni tako instanten odziv ampak meni je to bolj intuitivno kot litrski turbobencinarji. Probal sem ogromno avtomobilov preden sem tole kupil in mi nikakor ni ?al. Res se peje uglajeno in vedno ima? ob?utek da ima ?e zalogo mo?i.

Edina malce mote?a zadeva je brnenje pri izklopu valjev, malce brni, bobni, ne vem kako bi bolje opisal. Sem povpra?eval na servisu ?e je na voljo kak?en sw update za to pa so rekli da ni. Vpra?anje, ?e je to sploh mo?no softwersko odpravit ali je bilo re?eno strojno, ?e sploh? Bi moral it probat testno vozit eno novo, da bi primerjal.

 

Z vami lahko delim ?e podatek o porabi, tole je povpre?je po prevo?ehih 10k:

Povpre?na poraba avtomobila: 6,62 l/100km

Cena za prevo?enih 100 kilometrov: 9,26 ?

Gre pa za me?ano vo?njo, ?ez teden mesto in obvoznice, ob vikendih pa pode?elske ceste. Kak?en dan bolj mirna vo?nja, kak?en dan bolj razigrana.

 

?e ?e koga kaj zanima pa na dan z vpra?anji.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda-3-moja800x600.jpg

 

Da se ?e jaz pohvalim ;-)

 

Tudi jaz in moja draga sva sre?na lastnika nove Mazde 3 Skyactiv X AWD.

Kot je ?e Zagor napisal je vo?nja s tem vozilom zares u?itek na vseh podro?jih. Od voznih lastnosti, udobnosti in izgleda (zunaj in znotraj).

Pri izbiri barve pri nama ni bilo te?av, ker sva bila oba takoj odlo?ena za Soul Crystal Red ki res poudari obliko vozila.

 

Ko sem se jaz odlo?al za tip motorja sem tehtal med G122 in Sxyactiv X in sem se glede na obljubljene specifikacije (180KM, 134kW, povpre?na poraba 4,5l/100km) odlo?il za slednjega. Sicer sva potem ?akala na vozilo pet mesecev (od maja do septembra) ampak sva do?akala.

 

Pozitivne strani vozila je ?e opisal Zagor in se z vsem strinjam. Ugotavljam pa tudi jaz par minusov, ki pa niso tako mote?i, da ne bi mogel trditi, da je nova Mazda 3 res super avto.

 

Minusi:

- motor ni tako odziven kot sem pri?akoval. Sploh pri nizkih obratih rabi kar nekaj ?asa, da se "zbudi". Pri vi?jih obratih pa motorju ne zmanjka posko?nosti. Mazda je res naredila motor, ki bo v?e? naj?ir?emu krogu voznikov.

- poraba je kar visoka glede na uradne specifikacije (4,5l / 100km na uradni strani) je pri meni po dobrih 4.000 prevo?enih km povpre?na poraba 7,2l/100km in to v glavnem po avtocesti.

- tudi mene "?uli" levi rob sede?a. Sem pa opazil, ?e imam na sebi bolj mehke hla?e (ne kavbojk) pa ti??anje ni ve? problem. O?itno je problem tudi v robovih hla? (Zagor).

- pri preklapljanju motorja med razli?nimi na?ini delovanja (SPCCI; delovanje brez iskre) se ?uti rahlo "cukanje" motorja. Pri tem motorju ni opaziti brnenja kot je napisal 73837 ampak se ?uti na vo?nji. Sicer sem imel avto ta teden ?e na servisu (vpoklic vseh vozil z motorjem Skyactive X), kjer so mi nalo?ili nov program za motor in se mi zdi, da je sedaj "cukanje" motorja ?e manj izrazito. Mi je pa serviser omenil, da je problem v okolijskih standardih, ki jih motor mora izpolnjevati in zato je program vozila naravnan k ?im manj?i emisiji izpu?nih plinov ter da zna biti, da se bo s ?asoma (beri: po ?e nekaj programiranjim motorja) karakteristika motorja spremenila. Upam, da res ;-)

 

 

Druga?e pa vozila ?e nisem uspel dodatno protikorozijsko za??ititi, ker sem "zamudil" suho vreme. Hvala ti SpEkTr za tvoje mnenje. Tako da ?akam na bolj suho vreme. Tudi jaz mislim, da za??ita z oljem Krown ne more ?kodovati ;-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akam na prvi sneg ;-). V de?ju 

 

Kul avto in poro?ilo. Si AWD ?e uspel kaj sprobati? Ima grafi?en prikaz razporeditve navora med prednjo in zadnjo osjo?

 

?akam na prvi sneg ;-) V de?ju mi ga pa ?e ni uspelo spravit "s tira"... Druga?e pa je AWD povsem avtomatski in ni nobene indikacije o razporeditvi navora. Se pa res dobro dr?i ceste... Sporo?im kako bo v snegu ;-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda-3-moja800x600.jpg

 

Da se ?e jaz pohvalim ;-)

 

Tudi jaz in moja draga sva sre?na lastnika nove Mazde 3 Skyactiv X AWD.

Kot je ?e Zagor napisal je vo?nja s tem vozilom zares u?itek na vseh podro?jih. Od voznih lastnosti, udobnosti in izgleda (zunaj in znotraj).

Pri izbiri barve pri nama ni bilo te?av, ker sva bila oba takoj odlo?ena za Soul Crystal Red ki res poudari obliko vozila.

 

Ko sem se jaz odlo?al za tip motorja sem tehtal med G122 in Sxyactiv X in sem se glede na obljubljene specifikacije (180KM, 134kW, povpre?na poraba 4,5l/100km) odlo?il za slednjega. Sicer sva potem ?akala na vozilo pet mesecev (od maja do septembra) ampak sva do?akala.

 

Pozitivne strani vozila je ?e opisal Zagor in se z vsem strinjam. Ugotavljam pa tudi jaz par minusov, ki pa niso tako mote?i, da ne bi mogel trditi, da je nova Mazda 3 res super avto.

 

Minusi:

- motor ni tako odziven kot sem pri?akoval. Sploh pri nizkih obratih rabi kar nekaj ?asa, da se "zbudi". Pri vi?jih obratih pa motorju ne zmanjka posko?nosti. Mazda je res naredila motor, ki bo v?e? naj?ir?emu krogu voznikov.

- poraba je kar visoka glede na uradne specifikacije (4,5l / 100km na uradni strani) je pri meni po dobrih 4.000 prevo?enih km povpre?na poraba 7,2l/100km in to v glavnem po avtocesti.

- tudi mene "?uli" levi rob sede?a. Sem pa opazil, ?e imam na sebi bolj mehke hla?e (ne kavbojk) pa ti??anje ni ve? problem. O?itno je problem tudi v robovih hla? (Zagor).

- pri preklapljanju motorja med razli?nimi na?ini delovanja (SPCCI; delovanje brez iskre) se ?uti rahlo "cukanje" motorja. Pri tem motorju ni opaziti brnenja kot je napisal 73837 ampak se ?uti na vo?nji. Sicer sem imel avto ta teden ?e na servisu (vpoklic vseh vozil z motorjem Skyactive X), kjer so mi nalo?ili nov program za motor in se mi zdi, da je sedaj "cukanje" motorja ?e manj izrazito. Mi je pa serviser omenil, da je problem v okolijskih standardih, ki jih motor mora izpolnjevati in zato je program vozila naravnan k ?im manj?i emisiji izpu?nih plinov ter da zna biti, da se bo s ?asoma (beri: po ?e nekaj programiranjim motorja) karakteristika motorja spremenila. Upam, da res ;-)

 

 

Druga?e pa vozila ?e nisem uspel dodatno protikorozijsko za??ititi, ker sem "zamudil" suho vreme. Hvala ti SpEkTr za tvoje mnenje. Tako da ?akam na bolj suho vreme. Tudi jaz mislim, da za??ita z oljem Krown ne more ?kodovati ;-)

 

Jure75, sre?no vo?njo, naj ti bo vo?nja u?itek! Tudi mene zanima kaj ve? izku?enj po ?e nekaj ve? prevo?enih kilometrih, veseli bomo poro?ila..  :rolleyes: 

Jaz sem na servisu zadnji? vpra?al ?e za G122 obstaja ?e kak?en update (zaradi tega brnenja) pa so rekli da ne. Morda kdo ve kaj ve? insajderskega o tem?

 

Lp, Peter

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?akam na prvi sneg ;-). V de?ju 

 

 

?akam na prvi sneg ;-) V de?ju mi ga pa ?e ni uspelo spravit "s tira"... Druga?e pa je AWD povsem avtomatski in ni nobene indikacije o razporeditvi navora. Se pa res dobro dr?i ceste... Sporo?im kako bo v snegu ;-)

Ma kak?en sneg dej no nehi. Za priklopljiv 4kolesen pogon so pravi zaresni pogoji testiranja tisti mejni pogoji, ko se koeficient trenja v trenutku spremeni ko zapelje? v kravji drek. ?e to po?ne? v zares strmem klancu in ker to ponavadi samo z enim kolesom, takrat se v resnici poka?e koliko so vredne razne elektronske zapore in priklopljivi pogoni. Torej za resno testiranje bo? moral po?akat do naslednje pa?ne sezone.

 

Pa dobro vozi ta?as.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Foruma?i ?koti imajo AVTO LETA in toje.....MAZDA 3,poleg tega je ?e naj dru?inski avto leta! Zakaj ?e pa nima ni? prostora? Verjetno so bolj mali.

No, vsaj en narod, ki ni obseden z nem?kimi avti. O?itno imajo dober okus. Pa saj kdor je bil na ?kotskem se je lahko prepri?al, kako ?udovite gradove so gradili. Kaj pa pri nas?Kaj bo avto leta?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zdravo, 

Sem nov na formu..prvi? lastnik Mazde..

Tri mesece sem lastnik M3 G122, prevozil sem cca 3k klometrov. Z avtom sem na splo?no zadovoljen, ?e posebej z vo?njo, ker se je res u?itek vozit..

Opa?am pa zadnji ?as da mi deluje nenavadno prezra?evanje in klima. Zdi se mi da greje pretirano in hladi premalo..namre? pri zunanji temperaturi 8C moram nastaviti notranjo temperaturo med 16 in 17 C, da je avto rahlo ogret. ?e nastavim 20C greje na full.. enako je ?e deluje le prezra?evanje ali klima. Prezra?evanje je nastavljeno na 

vstop sve?ega zraka.. 

Je to normalno?Ima ?e kdo tako izku?njo? Mislim da se bom oglasil na servisu :)

 

Lp.D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, 

Sem nov na formu..prvi? lastnik Mazde..

Tri mesece sem lastnik M3 G122, prevozil sem cca 3k klometrov. Z avtom sem na splo?no zadovoljen, ?e posebej z vo?njo, ker se je res u?itek vozit..

Opa?am pa zadnji ?as da mi deluje nenavadno prezra?evanje in klima. Zdi se mi da greje pretirano in hladi premalo..namre? pri zunanji temperaturi 8C moram nastaviti notranjo temperaturo med 16 in 17 C, da je avto rahlo ogret. ?e nastavim 20C greje na full.. enako je ?e deluje le prezra?evanje ali klima. Prezra?evanje je nastavljeno na 

vstop sve?ega zraka.. 

Je to normalno?Ima ?e kdo tako izku?njo? Mislim da se bom oglasil na servisu :)

 

Lp.D

 

Tudi jaz opa?am podobno.

Poleti je kar te?ko prijetno shladit avto, ?e posebno pa to ?utijo potniki zadaj, ker nima posebnih re? za zrak na sredinski konzoli. CX-30 jih recimo ima.

Enako pa zdaj ko je hladneje opa?am da se avto ?ez nekaj minut mo?no segreje ?e je nastavljeno na 19, 20 stopinj. Potem moram zmanj?at na 16 ali celo na hlajenje, da se malo umiri. O?itno na za?etku starta gretje na polno, in je potem ?e nekaj ?asa pregreto, ker po ca 15min je vse normalno - na dalj?i, enourni vo?nji potem recimo nastavim na 19 in se mi zdi da deluje kot bi moralo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.