Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 37 minutami je Boss napisal:

Hehe pa sej nisem Vizjak :hudicek:

Men avto vedno dobr gre, tako da nisem opazil, da bi bila razlika. Bom videl a se kej na porabi pozna, ko bo tank mimo.

 

Ampak je pa treba priznat, da cena je pa oreng "muška". 😜

Italijanom primerna.... 😂

Bolje, da bi v Italiji pri Agipu tankal bi se vsaj pri porabi poznalo.... 😉

Napisano

Potrkam na les je šla št. kilometrov čez tisto ko mi je ponavadi sprožilo regeneracijo(vedno na istih km). Tko, da zdej bom samo gledal koliko več kilometrov naredim prej ko mi jo sproži.

 


image.jpeg

 

Napisano
Napisano

Danes sem vklopil aplikacijo a ni "posnela" skoraj ničesar, razen dolžino regeneracije. 

Te stvari sem odkljukal.

Kaj nisem vklopil, da ni beležilio?🤔Screenshot_20211001-174545.thumb.jpg.b23b7739eb13d42f16b01423d2d74d3e.jpg 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Janez007 napisal:
FORSCAN.ORG

 

Super... ravno to sem iskal. 👍

Mimogrede, regeneracija se je začela pri 195 km. Spet normalen interval. 

 

 

Napisano
Js sm ze zacel resno razmisljat, da bi dpf ven fliknu in ga softwaresko dal zbrisat
Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
23 hours ago, Deeyan said:

Js sm ze zacel resno razmisljat, da bi dpf ven fliknu in ga softwaresko dal zbrisat 🤔

Praš strajnarja kolk bi ti računu za ga ščistit. Pa se odločiš. Lahko mu ga pošlješ demontiranega po pošti, čiščenje opravijo v enem dnevu.

 


image.jpeg

 

Napisano

Meni je Strajnar takole odgovoril:

"Imamo dva postopka čiščenja.

1. postopek čiščenja s pranjem na avtomatskem stroju brez da se filter fizično odpira
=cena 190 eur. 
2. postopek čiščenja v pečeh, filter se fizično odpre ter preveri stanje satja katalizatorja in filtra+meritve pretoka filtra.. =cena 280 eur
pred 44 minutami je mazdaman napisal:

Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Sem bral že na mnogih forumih, da se tega na naših avtih ne da v redu narediti. Prinese cel kup težav in na koncu vsi nazaj montiraj filter. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je mazdaman napisal:

Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

pred 3 urami je TiEn napisal:

Praš strajnarja kolk bi ti računu za ga ščistit. Pa se odločiš. Lahko mu ga pošlješ demontiranega po pošti, čiščenje opravijo v enem dnevu.

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 1
  • Ni všeč 1
Napisano
11 hours ago, Deeyan said:

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Jaz bom tudi videl če bodo še težave, če ne pa prodat pa kaj druzga kupt (bencinar), sam ne mazdo

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Jaz bom tudi videl če bodo še težave, če ne pa prodat pa kaj druzga kupt (bencinar), sam ne mazdo

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 12 urami je Deeyan napisal:

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Zakaj že imamo filter? Zaradi inšpektorjev, ali da vsi skupaj dihamo bolj zdrav zrak? 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Zakaj že imamo filter? Zaradi inšpektorjev, ali da vsi skupaj dihamo bolj zdrav zrak? 

 

U bistvu je tole za nase zdravje se slabse, drobne trde delce lazje vdihnes v sebe, kot vecje.

Pred eno uro je x-layer napisal:

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

 

Dragi so

Napisano
1 hour ago, x-layer said:

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

Vsi vemo kaj manjka mazdinim bencinarjem :)

 


image.jpeg

 

Napisano

Dragi so, ker so tako dobri 😂

Sem to pri zadnji menjavi tudi sam ugotovil...

 

Tisto kar pa manjka bencinarjem, pa manjka 80% (moja ocena) vseh bencinarjev, ne samo mazdinim...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 21 urami je x-layer napisal:

Dragi so, ker so tako dobri 😂

Sem to pri zadnji menjavi tudi sam ugotovil...

 

Tisto kar pa manjka bencinarjem, pa manjka 80% (moja ocena) vseh bencinarjev, ne samo mazdinim...

 

Hotel ti je povedati, da Mazdinim bencinarjem manjka predvsem turbina. Ogromno ljudi se je dan danes razvadilo s prisilno gnanimi motorji (turbina, kompresor) in zato je enostavno povedano občutek pri Mazdinih bencinskih motorjih, kot da nikamor ne grejo proti motorjem iz evropskih avtomobilskih koncernov, ki so skoraj vsi z manjšo litražo motorja in gnani s turbino...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Hvala bogu, da ima mazda motorje brez turbine. Si pa vag koncern nabavi. 

Turbo mlinček je samo za prvega lastnika in malo km. Miselnost je tista, ki odloča. Če ima sosed, moram tudi jaz...pa čeprav slabo... 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Temu se sploh ne rece motor kaj ima vag tsi motorje. Pravi bencinar al je atmosferc ali pa ima litražo 2,5 in več s turbom. Dizel pa obvezno turbo. Tisti čunga lunga mlinčli za kavo s turbom je za lego kocke 🤣🤣🤣🤣

Napisano

Kot, da je mazda perfekta znamka, daleč od tega 🤦‍♀️ nekateri ste pač zaljubljeni v to kar mate, no nič novega na tem forumu. Hvalit svoje pljuvat po drugemu.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ni všeč 1

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.