Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ok, malo kot zanimivost, včeraj sem bil na enem izobraževanju oz. seminarju, kjer se je debatiralo o avtomatskih menjalnikih in prišlo je tudi do pogovora o Aisinovem menjalniku (ki ga uporablja tudi mazda  FW6a-el). Namreč pri skyactive x motorjih (baje samo pri prvih motorjih x180) z avtomatskem menjalniku se je na nekaj primerih pojavila povečana obraba oziroma na magnetu v karterju se je pojavila večja količina kovinskega materiala (obraba). Zanimivo je bilo zakaj glih pri skyactive x, baje bi naj imeli drugačen program kot na G in novejših x  motorjih. V glavnem če se olje ne menjuje redno se počasi obrabljen material nabere na obe razdelilni tlačni stikali, ki več ne dovajata olja pod pravilnim tlakom in posledično pride do drsenja in še povečane obrabe. Kaj se priporoča? da se krmilna plošča odstrani in preveri razdelilni tlačni stikali, če sta polni z usedlinami se menjata, menjalnik se spere in menja se oljni filter. Jaz osebno če že imaš krmilno ploščo veni bi preveril še vse elektromagnetne ventile in jim počistil sitice. 

 

V glavnem menjalnik ima filter in šipko za nivo olja, torej olje se menja obveznooo, doživotnega olja ni. Bolje dat 200€ pa menjat olje na vsakih 60000km (brez spiranja) pa si miren.  Drugih težav koliko je bilo rečeno ni, ob rednem vzdrževanju je ta menjalnik večen.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
Pravkar je mazdaman napisal:

A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).

 

Jaz priporočam v Lescah Pogačnika. Bo narejeno tako kot mora bit.

Pravkar je Bini napisal:

Za ročni menjalnik pri X motojih je bilo kaj rečeno..... 🤔Hvala😊

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Napisano
pred 9 minutami je scania napisal:

 

Jaz priporočam v Lescah Pogačnika. Bo narejeno tako kot mora bit.

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Ok, če bom le prišo do tja.... 😉Hvala

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Ok, če bom le prišo do tja.... 😉Hvala

Ja, tej x186 motorji so prekomplicirani in znajo iti prej k vragu, baje. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

A so na servisih dovolj usposobljeni za te menjave na AT menjalnikih? Ali imaš koga boljšega (baje je pri vas eden strokovnjak za AT samo ne vem kateri tip AT menjalnikv obvlada).

 

sej pa ni nobena umetnost ali kakšenkoli prov poseben postopek glede menjave tega olja, tak da bi mogu to načeloma vsak mehanik znat to olje zamenjat.

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ja, tej x186 motorji so prekomplicirani in znajo iti prej k vragu, baje. 😉

Ma ni bilo tako mišljen,mišljeno je bilo,da tako dolgo ne bo v mojih rokah.....😊😉👍

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 57 minutami je Janez007 napisal:

Torej prehoda režima obratovanja pri okoli 2.000 obratih lastniki X186 ne čutite? 😮

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/e-skyactive-x-flat-spot.243221/

 

Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče. 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Pri mojem je ni. Kvečjemu takrat motor dobi nekaj dodatne moči (kompresor) in imaš občutek kot, da je mali turbo vgrajen. 😊 Po 3500 obratih se mu pa itak zrola in samo vleče. 

Si mislim, vsako šaltanje (ročno ali avtomatsko) povzroči določeno motnjo, če je pa še ena minimalna motnja zraven ... komu mar. :)

Napisano
pred 7 urami je scania napisal:

 

Ne, nič. Ročni mazdini so tak eni najboljših, nimaš tu kaj, samo vozi ;) . Aja pa olje menjaš z redline tam na enih 100000km :) 

Sem vzel ročnega lih zato, k so tok Mazdini prehvaljeni. Pa se mi zdi, da kar paše na ta bencinski motor  ....

Se mi pa dogaja, da je včasih buttery smooth ,, da je kar veselje, včasih pa se kar nekaj zatika. Največ na semaforju, k je treba v prvo šaltat.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Sej so se že pri starejših oz drugih modelih zatikali

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 50 minutami je Volume napisal:

Sem vzel ročnega lih zato, k so tok Mazdini prehvaljeni. Pa se mi zdi, da kar paše na ta bencinski motor  ....

Se mi pa dogaja, da je včasih buttery smooth ,, da je kar veselje, včasih pa se kar nekaj zatika. Največ na semaforju, k je treba v prvo šaltat.

Redline reši zadevo, preverjeno :) 

Napisano

A nimajo Japonci tako, da moraš ustavit skoraj avto, da daš v prvo brzino potem? Honde vem da so imele tako včasih.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 33 minutami je TiEn napisal:

Sej so se že pri starejših oz drugih modelih zatikali

Nebi vedu, je to moja prva M ljubica....

pred 4 minutami je scania napisal:

Redline reši zadevo, preverjeno :) 

A to kaj menjajo na pooblaščencu? Je lih leto pa še mal mlada 

Napisano
pred 2 minutama je Volume napisal:

Nebi vedu, je to moja prva M ljubica....

A to kaj menjajo na pooblaščencu? Je lih leto pa še mal mlada 

 

Jaz sem menjal v lastni režiji, je pa res olje malo dražje, mislim da sem dal okoli 25€ liter

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

A nimajo Japonci tako, da moraš ustavit skoraj avto, da daš v prvo brzino potem? Honde vem da so imele tako včasih.

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

pred 3 minutami je scania napisal:

 

Jaz sem menjal v lastni režiji, je pa res olje malo dražje, mislim da sem dal okoli 25€ liter

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Napisano
pred 19 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Ne vem, če je to glih normalno za nov avto:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Mislim da je 1,7 litra. 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je FuManchu napisal:

Ne vem, če je to glih normalno za nov avto:blink:

 

NE, razen če ga je kdo uničil. Sicer najbolje, da ga sproba nekdo, ki vozi enakega, ti pa njegovega.

 

pred 10 minutami je scania napisal:

Mislim da je 1,7 litra. 

Ti veš .. :)

 

image.png

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-30/cx-30_8hq1ee19i/contents/10020100.html

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 31 minutami je Volume napisal:

Meni se zgodi, k je čisto ustavljen avto. Lažje gre, če dam iz 2. v ler pal 1. Včasih se zatika tudi iz 4. v 3. Med vožnjo seveda....

Prašam zaradi garancije. Ja, prvo k sm najdu ceno je 26€ za slab liter. Kolk pa kaj gre v cx30?? Pa je to pol mir za dolgo časa?

Imam nekaj čez 11kkm in se mi niti enkrat ni zataknila ročica menjalnika!😊

Jaz bi na tvojem mestu šel na servis in naj oni rešijo pod garancijo ta problem ali menjajo olje (redline)

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Imam nekaj čez 11kkm in se mi niti enkrat ni zataknila ročica menjalnika!😊

Jaz bi na tvojem mestu šel na servis in naj oni rešijo pod garancijo ta problem ali menjajo olje (redline)

Na moji cx30, 8000 km, menjalnik tudi mehek kot puter. Resda sva zamenjala z Gelipterjem oba na svojih ročko menjalnika (teža 300 g) in seveda to znatno pripomore k mehkem pretikanje. V bistvu pade samo v brzino. 

Če boš kaj na obali se javi, da probaš. 😊

 

 

Napisano

Uhh... zdj ste me pa mal zasekiral....

Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje,  če sem malo popustil pedal za bremzo.

Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje,  ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.

Napisano
pred 11 urami je Volume napisal:

Uhh... zdj ste me pa mal zasekiral....

Mal po občutku se mi zdi, k da bi bremza preveč zagrabila, pa se zatika v prestavo pri istop sistemu na semaforju. Parkrat je šlo lažje,  če sem malo popustil pedal za bremzo.

Pa poskušam držati ročico menjalnika nižje,  ne za bunko na vrhu, pa je tudi malo lažje. Res ne vem, prej je žena mela corso turbo bencin in je menjalnik bil tako lahkoten. V 5 letih prav nobenega zatikanja.

 

To se je meni dogajalo na CX-3 nekaj časa, potem pa kar naenkrat ne več. Pa nevem a se je avto navadil mene ali jaz njega. :lol:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.