Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Brane napisal:

Pa kaj vam pomagajo ti konji če več kot 130 km  ne voziste,33 let nazaj sem šel z katrco 160

 

pospeški... sam, ko 3/4 slovencev nve kaj je to.... da bi se čimprej spraznjevalo križišča

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

In kolikokrat si na mesec v Nemčiji? 😊

Ja so pe Nemci vsak dan v Nemčiji... :lol:

 

Ne resno... maš prav, da to v večini primerov ni bistveno kolk je top speed. Ampak na največjem tržišču v EU, če bi radi konkurirali v premium segmentu z Audji, Mečkami , Bimerji, porši ipd je ta podatek pač pomemben. Ko bo Švaba videl, da gre recimo X5, al pa Q7 250km/h, CX-60 pa "le" 200km/h bo že gledal raje kaj drugega kot Mazdo.

 

Ampak to, da je omejena hitrost je v bistvu več ali manj to, da ta elektromotor lahko deluje le do 130km/h, potem je pa na klasičnem 2,5 litrskem 192KM bencinarju. SUV pa je nearodinamičen in poleg tega gre proti 2100kg lastne teže. Tako, da verjetno z vsemi temi podatki kaj dosti več kot 210km/h tud brez omejevalnika niti ne bi šel. Zato pa ta trik, da lahko vsepovsod napišejo, da je omejena hitrost na 200km/h, ker da avto, ki ima na papirju preko 300KM ne gre več kot 210 pa glih ni reklama.

33112_1.png

Napisano

Če se ne motim ima večina Lexus-ov omejeno hitrost na 180km/h (za NX-a sem ziher). Jaz s tem nimam težav. Tudi cena se mi zdi ok, če gledaš, da je RAV4, 50.jurjev. Je pa še vedno over my budget :( 

Napisano
pred 54 minutami je Deeyan napisal:

 

če bi na to razmišlju se niti z beciklom nebi več upu po klancih spuščat 😬

Ma kaki klanci stari, folk se po lj po celovški vozi z 10 let starimi bicikli in prepelelimi gumami, avti pa mimo 60kmh. Pa brez čelad.

Napisano

Tak kot kamione vse zapret na 90km/h pa mir 🤣🤣🤣

pred 4 minutami je NevLado napisal:

Ma kaki klanci stari, folk se po lj po celovški vozi z 10 let starimi bicikli in prepelelimi gumami, avti pa mimo 60kmh. Pa brez čelad.

To so pa zvani kamikaze.

Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

Tak kot kamione vse zapret na 90km/h pa mir 🤣🤣🤣

To so pa zvani kamikaze.

Se strinjam, pecikliste na 90km/h🤣

Napisano
pred 9 urami je Bini napisal:

Smo vsi hoteli Mazdo v "premium" razredu in sedaj imamo" super premium " še ceno......😳🙃😛🥴😤

Do takrat, ko bom jaz začel samo razmišljat o menjavi bo že tam nekje 80k€.....😁😉

 

 

 

Ne se sekirat. Do takrat, ko boš ti začel samo razmišljat o menjavi, CX-60 ne boš več dobil, ker se bodo samo še električni prodajali. In zato ti bo čisto vseeno za ceno CX-60...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 7 urami je scania napisal:

Pa kdaj pomisliš da ti takrat guma poči?  Samo vprašam za prijatla :D 

 

A ta tvoj prijatelj mogoče dela na pogrebnem zavodu?

 

Čeprav, resnici na ljubo, če je avto vzdrževan tako kot mora biti, ne bi smelo biti hude in bi vzmetenje to moralo kompenzirat, da se varno ustavi. Potem so pa tu še zračne vreče, pa bočne ojačitve, pa... ... ...

 

Čisto resno: jaz sem pred leti tik pred dopustom peljal Mazdo 5, da so obnovili amortizerje. Na poti pa nam je na kamp-prikolici razneslo gumo na avtocesti pri hitrosti 100 km/h. Avto se je sicer tresel, ampak smer je pa držal in sem prevozil še kakšnih 500 metrov do počivališča in tam varno ustavil. Če sem jaz celo kompozicijo pri stotki ustavil, bi se pa menda moral tudi solo pri dvestotki...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Smo pa imeli primer na kamionu 40ton 90tempomat, na prikolici razneslo, kot nic normalno vstavis, na prvi osi pa ga ni junaka ki vlovi, gre direktno s ceste pa lahko delas kaj ces. 

Od takrat zmeraj pri veliki hitrosti predvidevam, kaj pa ce... bog ne daj ampak kaj pa ce....

Tudi z letalom ko letim in razmisljma kaj pa ce motor odpove kje bom pristal.... 

Ziher je ziher.

Popravljeno od scania
Napisano
pred 57 minutami je scania napisal:

Smo pa imeli primer na kamionu 40ton 90tempomat, na prikolici razneslo, kot nic normalno vstavis, na prvi osi pa ga ni junaka ki vlovi, gre direktno s ceste pa lahko delas kaj ces. 

Od takrat zmeraj pri veliki hitrosti predvidevam, kaj pa ce... bog ne daj ampak kaj pa ce....

Tudi z letalom ko letim in razmisljma kaj pa ce motor odpove kje bom pristal.... 

Ziher je ziher.

Ponavadi na tleh, ponavadi.

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 11 urami je scania napisal:

Smo pa imeli primer na kamionu 40ton 90tempomat, na prikolici razneslo, kot nic normalno vstavis, na prvi osi pa ga ni junaka ki vlovi, gre direktno s ceste pa lahko delas kaj ces. 

Od takrat zmeraj pri veliki hitrosti predvidevam, kaj pa ce... bog ne daj ampak kaj pa ce....

Tudi z letalom ko letim in razmisljma kaj pa ce motor odpove kje bom pristal.... 

Ziher je ziher.

 

ampak, ampak, zakaj pa potem za na prvo os kamionarji gor dajejo nalite gume pa nek čipšit. Mislim, ok, če razumem ceno in daš na ostalih 12 koles cenejše ali nalite gume, ampak na prvo os bi pa res morale bit top in čim novejše gume. Al jaz kej ne razumem v tej zgodbi? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 10 minutami je Boss napisal:

 

ampak, ampak, zakaj pa potem za na prvo os kamionarji gor dajejo nalite gume pa nek čipšit. Mislim, ok, če razumem ceno in daš na ostalih 12 koles cenejše ali nalite gume, ampak na prvo os bi pa res morale bit top in čim novejše gume. Al jaz kej ne razumem v tej zgodbi? :nevem:

Michelin zagotavlja da je remix guma, nalita enakovredna novi nenaliti gumi. Tudi profil na pogonski gumi se lahko poglablja z rezanjem. Poanta je v ceni, torej guma je pol cenejša in zdrži enako okoli 250000km če gledamo pogonsko in jo potem še poglobiš si ji podaljšal življenjsko dobo še za max 100000km, pri 100kamionih pa se to že pozna. Primer katerega sem opisal je bilo z balonarko na prvi osi s tem da se je povozilo nek jeklen profil. Edino kaj opažamo da je remix pogonska michelin dosti bolj trda guma. 

Napisano

Spet je pa odvisno, kje se tovornjak vozi. Eno so avtoceste, drugo lokalne ceste, tretje gradbišča, pa hribi ali ravnine...

Napisano (urejeno)

Evo je..Selmar Celje..IMG_20220906_155809.jpg

(Ni se mi dalo ven iz avta stopit da bi jo konkretno fotografiral 😅)

Popravljeno od Denlub
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano

Na hitro z boka, kot toyota highlander. Nič posebnega.

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Volvo je tudi omejil hitrost pri svojih avtih na 180 km/h to je izgleda moderno

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je Denlub napisal:

Evo je..Selmar Celje..IMG_20220906_155809.jpg

(Ni se mi dalo ven iz avta stopit da bi jo konkretno fotografiral 😅)

A samo meni deluje, da ima kabino čisto nazaj potisnjeno? 🤔

 

 

Napisano

Havba je dolga, ker je pripravljena za vzdolzni sestvaljnik, ki prihaja z dizelsko in bencinsko razlicico…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

Volvo je tudi omejil hitrost pri svojih avtih na 180 km/h to je izgleda moderno

Ja,vsi šparajo z energijo in gorivom......:nevem:

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Konec je embarga na teste avta v Sloveniji, kar pomeni, da so avti že blizu salonov

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 6. 9. 2022 ob 19:37 je Alex napisal:

A samo meni deluje, da ima kabino čisto nazaj potisnjeno? 🤔

 

Zato, da zadnji del bolj iz ovinka vleče - lažje driftanje.

 

Pa da potnike zadaj bolj premetava, ker sedijo na zadnji osovini, ki je zaradi oblike avta bolj obremenjena. Sploh mora biti poseben občutek, ko na to obesiš zadaj še nosilec za kolesa in na streho privežeš trugo...

 

Sicer ne eno ne drugo ni pozitivna lastnost, ampak, glej, Japonske inžinirje že nekaj časa ne razumem lih tanartabl. Mogoče zato, k sm kmet an s hribu doma...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.