Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Zato, da zadnji del bolj iz ovinka vleče - lažje driftanje.

 

Pa da potnike zadaj bolj premetava, ker sedijo na zadnji osovini, ki je zaradi oblike avta bolj obremenjena. Sploh mora biti poseben občutek, ko na to obesiš zadaj še nosilec za kolesa in na streho privežeš trugo...

 

Sicer ne eno ne drugo ni pozitivna lastnost, ampak, glej, Japonske inžinirje že nekaj časa ne razumem lih tanartabl. Mogoče zato, k sm kmet an s hribu doma...

Točno tako, zato moraš pa vedet zakaj tak avto kupiš.... 👍

Napisano
dne 6. 9. 2022 ob 18:30 je Denlub napisal:

Evo je..Selmar Celje..IMG_20220906_155809.jpg

(Ni se mi dalo ven iz avta stopit da bi jo konkretno fotografiral 😅)

Tudi sam sem jo včeraj prvič videl u živo. Ja, je kr konkreten voz 😉 

 

 

Napisano

Pa sm jo šou pogledat še sam, je bila na pol zvakumirana, ampak prvi vtis je že nardila. Ni me prenavdušila, sicer sam nemaram SUVjev tako da to sploh ni bilo presenečenje. Prve opazke so ble pa: dolga havba, kei car stil prednje maske, širina postavitve in nič kaj veliko mesta na zadnji klopi napram cx-5 o.O

Do novembra/oktobra, bi že lahko meli kakšno testno, da jo sprobam, medtem ko bom na rednem servisu.

Napisano

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

  • Všeč 5
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 59 minutami je Aless napisal:

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

Saj je lep Avto ...full velik in vse ostalo€€€😁za moje potrebe..nekomu bo verjetno ustrezal 👍😁

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

Uf, tole pa ne izgleda nič kaj lepo. 🙄

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Aless napisal:

Sem za vikend videl avto v živo in prvi vtis, avto je velik.

Res zgleda masiven, notranjost mi je top, zunanjost pa spredaj bi lahko bil lepši (CX-5 mi je spredaj lepša). 

Všeč mi je da ni cenene črne plastike, plastike blatnikov so ozke in pobarvane v barvi vozila. 

 

IMG_20220919_130523.jpg

Res je lepša brez tiste črne plastike

Popravljeno od TiEn

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:
WWW.ZURNAL24.SI

Mazda nas vedno znova preseneti. Zadnje presenečenje so novi šestvaljni motorji, s katerimi se je...

 

 

Postena razlaga 😎

Napisano
pred 6 urami je TiEn napisal:

Res je lepša brez tiste črne plastike

 

Hmm, ne vem... sicer sem res bolj SUV hater ampak vseeno tole zgleda kot velik kos bele tehnike. Vseeno mislim, da bi bilo tole slonovsko glomaznost nekako razbit in da tukaj sploh ne bi bilo neumno imet plastične obrobe.:nevem:

 

Hodijo iz ene skrajnosti v drugo CX-30 prevelike obrobe, CX-60, ker bi pa vsaj nekako pasale je pa celo čist brez. To zdaj ko munjeni kopirajo Audi Q5/Q7, BMW X5/X6 in upajo da bo še kaj prostora med premijci. Ne vem če se bo izšlo. Tisti, ki imajo tolk denarja za avto se navadno lahko stegnejo še za tistih 10-15k€ pa kupijo kaj bolj nemškega.

33112_1.png

Napisano

Ja... vstopna razreda opreme (Prime-Line in Exclusive-Line) imata crne obrobe... najvisja dva (Homura in Takumi) pa v barvi karoserije ... 

 

image.jpeg image.jpeg

 

image.jpeg image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sam, dejansko zgleda boljš in je veliko manj podobna ogromnemu american size hladilniku.

33112_1.png

Napisano

Meni deluje preveč generična oblika. Lahko bi bila tudi toyota, hyundai, kia,...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 urami je FuManchu napisal:

Meni deluje preveč generična oblika. Lahko bi bila tudi toyota, hyundai, kia,...

Res je. Kot, da je narejena za ameriški trg. Brez duše, nič kaj mazdaško. 

 

 

Napisano
pred 35 minutami je Gregster napisal:

Men je huda. Sam kam lahko prideš s tako kračo. 2 toni pa avt.menjalnik. pozimi samo po ravnini.

Avtomatik lepše "pleza", ker ne zavrti koles v prazno, čim za mm preveč pohodiš pedal za plin ... Ali pa spelje pod "standgasom" ... tudi v breg.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)

Ta mazda je namenjena za ameriške široke avtoceste. Je tipičen izdelek, masiven, glomazen, brez neke konkretne oblike, skratka za njih😊

Pa še avtomatski menjalnik za leno krujzanje(110/ uro) po njihovih avtocestah. Za ta denar bi vseeno pogledal raje k kakšnemu bavarcu.

Je vsaj lepši na oko. 😉

Z črnimi oblogami okoli blatnikov izgleda vsaj malo podobno nečemu. Brez je pa kar smešno vse skupaj. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Tele slike v "salonu" na uradni strani ji res ne naredijo usluge, že tako ima dolg nos, potem pa še tak kot in nek čuden render, da sploh izpade spačkasto.

 

Sem pregledal dostih teh videov in mi je v temnih barvah (rdeča, siva, modra..) v homura verziji (brez obrob, črna platišča, črna maska in dodatki namesto srebrne krom, črna ogledala) prav hudo za vidt. Še vedno pa upam da iz te zasnove kaka limuzina nastane.

 

Taka npr.

2022091501_Mazda_cx-60-800x503.jpg

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Avtomatik lepše "pleza", ker ne zavrti koles v prazno, čim za mm preveč pohodiš pedal za plin ... Ali pa spelje pod "standgasom" ... tudi v breg.

 

Mojster, saj še ni prvi april...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.