Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Govorimo, da je odvisno od vrste snega... in ker je pri nas tega že tako bolj malo in je v večini moker in brozgast pol vseeno velja kar pravi @FuManchu.

 

Ampak najboljši je pa kompromis, če ga seveda lahko maš - ne ena ne druga skrajnost.

33112_1.png

Napisano

Mene je poledice bolj strah kot pa mokrega snega. 🙂

Sneg vidim, led pa me pošteno prestavlja, sploh če je nepričakovan v ovinku.

 

So pa dosti bolj pobembne dobre gume, kot pa to kar meljeva. 😉

Napisano

Na poledici bodo leteli in eni in drugi - tam bi pomagali le žebljički oz. ježevke.

 

Drugače pa je... kvaliteta gum je najbolj pomembna, ampak jaz sem ti odgovoril le na tisto, ker si se vpiknil najprej in to je širina gum.

33112_1.png

Napisano

No, kar se športne vožnje po predpisih tiče...ne vem, no. Daj uporabi drajv in vozi športno... Pelji avtobus poln potnikov športno. Pelji tovornjaka športno.

Za moje pojme je to divjanje. Pa brez zamere. Ko gume cvilijo, je divjanje. Ko se ti stvari po prtljažniku vozijo sem ter tja je divjanje. Lahko je to vožnja, ko si SAM na cesti. Pa da te policaji ne dobijo...

Napisano

Tole je malo napihnjeno… Kot prvo avtobusi in kamioni niso namenjeni sportni voznji… (razen pac tam, kjer so dirke s takimi vozili)…

 

Sicer pa se da tudi z bolj dinamicno voznjo dobiti v aplikaciji Drajv oceno preko 90… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 9. 2. 2023 ob 20:56 je FuManchu napisal:

Za v sneg je ožja guma (manjša feltna) boljša. 

 

To je očitno neka mestna legenda, da morajo biti za sneg manjše feltne oz. platišča. Ker v resnici to sploh ni tako. Če torej tamestni česa ne znate, pojdite vprašat kmete. Za zimske razmere pa kmete, ki so s hribov doma...

 

Platišča so različno široka. Za primer vzemimo, da ima vozilo platišče 7Jx16 H2 ET43 6x139,7. Platišče je platišče in je zgolj in samo povezava med pnevmatiko in osovino. Lahko je jekleno, aluminijasto ali iz karbonskih vlaken. In to je več ali manj to. 

 

Na to platišče pa potem montiraš pnevmatiko. Za poleti daš 225/60R16, za pozimi pa 195/70R16. Platišče pa je isto. Ista širina, isti premer, isti ET, isto število vijakov, isti razmak med vijaki, ista barva,... Skratka, platišče je isto. Samo pnevmatika je druga.

 

Torej za v sneg platišče ne igra bistvene vloge, sploh ne dimenzija. Ja, bolj prikladno je, če so platišča jeklena, ker jih verige ne poškodujejo toliko kot aluminijasta. To je pa tudi vse.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Se popolnoma strinjam.

 

Samo manjše platišče se povezuje z ožjo gumo zaradi homologacij. Za to pač razumem, kak je mislil.

Pač osnovna oprema in švoh mašina mala, ozka felna, ožja guma in bolj mesnata. Boljša ko je mašina in oprema, širša je felna, nižja in širša guma.

Napisano

Danes sem končno malo preizkusil tole novo CX-60. Kaj naj rečem - za tak denar je zame no - go. Me je prav zanimalo par stvari, ki so rak-rana na mazdah, in tudi pri tem modelu je to še vedno prisotno..in to za precej več denarja.

Je precej boljša alternativa recimo cx-5, ki je sedaj precej precej že zloščen in speglan komplet.

 

Sicer pa ja, avto je velik , čuti se veličina in seveda teža. Po slabih cestah in luknjah precej poskakuje. Zdej to bodo najbrž sčasoma kaj uredili, ali pa pa ne , kot niso uredili zlaganje ogledal, ipd..Se pa najbrž v dnevu dveh navadiš tudi na to, ampak spet, ko pogledaš cenik si misliš, zakaj bi se moral navadit, da me sedaj premetava in ruka notri?? :)

 

Vklopil sem regeneriranje na hard, in mi je kar vse skupaj nekak cukalo, plus preklop med enim in drugim motorjem je še precej precej za izboljšat. Kup nekega cukanja ipd, kar seveda za tak denar ni sprejemljivo. Vsaj zame :)

 

Zapiranje šip na vratih je slabše bolj ne-premijsko kot na moji mazdi 6 - 2017 letnik. 

 

Na AC se še vedno trese levo ogledalo - ko sem to videl, desnega niti gledal nisem kaj dosti :)

 

To je bilo v slabi urci tako na hitro.

 

Kar se pa tiče plusov - napredek je v zvočni izolaciji podvozja in zunanjega hrupa. Hrup motorja je še vedno prisoten - za moje pojme mogoče celo preveč - razen če se cel čas voziš kot penzič.

 

Ergonomija je ok, materiali tudi v redu, osrednji del s plastiko tudi zaškriplje sem in tja , ampak nič kritičnega. Zadaj nisem sedel, prostora je pa res ogromno, sploh po širini.

 

Infotainment se mi zdi precej dober, zvok ki je pa tudi dokaj pomemben pa tudi bi bil za prvo silo, čeprav spet nič posebnega. Pozabil sem pogledati, če je bil bose al ne.

 

Skratka, overall - zaenkrat še ne, mogoče nekdaj nekoč, s kakim 6 valjnim bencinarjem - če le ne bi bil preveč požrešen :)

Napisano (urejeno)

A je to normalno, CX-60, 11.500 km, pa ima voznikov sedež že raztegnjeno-zmečkano usnje (vidne vdolbine)? Za primerjavo usnjen sedež CX-5 letnik 2016 s 320.000 km. 

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

A je to normalno, CX-60, 11.500 km, pa ima voznikov sedež že raztegnjeno-zmečkano usnje (vidne vdolbine)? Za primerjavo usnjen sedež CX-5 letnik 2016 s 320.000 km. 

 

image.png

 

image.png

Se vidi,da ni tako premijski kot CX-30......😁😉

  • Všeč 1
  • Haha 6
Napisano
pred 13 urami je Janez007 napisal:

A je to normalno, CX-60, 11.500 km, pa ima voznikov sedež že raztegnjeno-zmečkano usnje (vidne vdolbine)? Za primerjavo usnjen sedež CX-5 letnik 2016 s 320.000 km. 

 

image.png

 

image.png

ODGOVOR JE JA

 

Testni avto in folk se not vsede nikome ništa, noben verjetno tudi še ni zica namazal od novega, mraz in vsedanje v bundah notri tudi naredi svoje, etc

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 21 minutami je NevLado napisal:

ODGOVOR JE JA

 

Testni avto in folk se not vsede nikome ništa, noben verjetno tudi še ni zica namazal od novega, mraz in vsedanje v bundah notri tudi naredi svoje, etc

Se ne strinjam glede vzroka. Vzrok je drugačen koncept (polnilo) sedežev, ki se kaže predvsem pri usnjenih sedežih pri modelih od 2018 naprej. Poglejte usnjene sedeže takih Mazd na mobile.de ... praktično vsi imajo vtis moške denarnice. 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Se ne strinjam glede vzroka. Vzrok je drugačen koncept (polnilo) sedežev, ki se kaže predvsem pri usnjenih sedežih pri modelih od 2018 naprej. Poglejte usnjene sedeže takih Mazd na mobile.de ... praktično vsi imajo vtis moške denarnice. 

To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati. 

Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo  imele 100000 km+. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati. 

Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo  imele 100000 km+. 

To sedišče ni eco usnje, ampak pravo napa usnje. 100%.  :) 

 

Problem je večinoma debela denarnica. 

https://www.fpaceforum.com/threads/leather-seat-issues.22026/

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

No saj to je potrem dobro ne, si lahko predstavljate, da so tok kvalitetni sedeži, da majo spominsko peno notri. :D Še boljše se ti uleže na rit.

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

To sedišče ni eco usnje, ampak pravo napa usnje. 100%.  :) 

 

Problem je večinoma debela denarnica. 

https://www.fpaceforum.com/threads/leather-seat-issues.22026/

 

Se prvi, da bi jaz z mojo debelo denarnico, ki jo nosim vedno v zadnjem žepu (nimam peder tašne) naredil luknjo po kakem letu v teh nobel sedežih? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Zgleda da CX-30 nima nikjer placa za denarnico.

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 1
  • Haha 4

Podpis.png

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Se prvi, da bi jaz z mojo debelo denarnico, ki jo nosim vedno v zadnjem žepu (nimam peder tašne) naredil luknjo po kakem letu v teh nobel sedežih? 🤔

A zato nimaš usnja v CX-30 :D 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Moji v CX-5 so po petih letih taki ... not bad, not terrible :D ... 

 

image.jpeg

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 minutami je Jest napisal:

Moji v CX-5 so po petih letih taki ... not bad, not terrible :D ... 

 

image.jpeg

 

image.jpeg

Pri meni je znucan točno tam pri prefu :D 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Moji v CX-5 so po petih letih taki ... not bad, not terrible :D ... 

 

image.jpeg

 

image.jpeg

Tudi dokaj zmatrano usnje. 😉

Pred eno uro je NevLado napisal:

A zato nimaš usnja v CX-30 :D 

Ne. Usnja, če le ni nujno, ne bom imel v nobenem avtu več. Ga nimam ne v 6-ki ne v cx 30. To je poleg ročnega menjalnika v obeh najboljša odločitev. 😉

pred 1 uro je g.Wankel napisal:

Zgleda da CX-30 nima nikjer placa za denarnico.

Ima. Samo ne za debelo. 😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

To je to eko sranje od usnja, ki s"asoma izgubi elastičnost in prične razpadati. 

Ne morem si predstavljati, kako bodi izgledali sedeži v teh cx 60, ko bodo  imele 100000 km+. 

 

Moja izkušnja iz cx 3 (2016): po 4 letih in cca 80000km jim ni nič falilo - nega? vsake kvatre enkrat prebrisal z namenskimi robčki iz Lidl-a in to je bilo to. 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Civic napisal:

 

Moja izkušnja iz cx 3 (2016): po 4 letih in cca 80000km jim ni nič falilo - nega? vsake kvatre enkrat prebrisal z namenskimi robčki iz Lidl-a in to je bilo to. 

Samo v CX-3 si imel zelo verjetno skaj???

 

Saj drugače je to za naravno usnje normalno, da se raztegne, če je podloga mehka. V Jestovi CX-5 pa je sedež bolj trd, usnje pa zategnjen na krajših razdaljah in zato usnje še po 90.000 km dokaj lepo nategnjeno.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

@Gelipter,kako se pa kaj tvoji usnjeni sedeži obnašajo,premijsko ali tako kot v CX-60 .....🤔🥴😉

Bini...na moji cx30 so usnjeni sedeži TOP ..res jih moreš redno vzdrževat  😉😁😁..zoom zoom 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.