Skoči na vsebino

Mazda CX-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je Tilen5 napisal:

Kak motor imaš že?

 

PHEV327 (Bencinski G191 in EV175)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Prejle sem se peljal iz Kranja domov, pa je bila prazna ravnina in sem malo "pohodil" gas... Najprej sem zmanjsal na cca. 60 km/h, potem pa pospesil do cca 110 km/h (ja vem... prehitro :D ... ) ... Kameri malo zaostaja prikaz hitrosti po GPS-u ... 

 

 

 

Daj si duška,sa imaš dobro konjenico pod havbo.....🍀😉

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

Daj si duška,sa imaš dobro konjenico pod havbo.....🍀😉

Quadrifoglio? Ni to za alfo veljalo?:bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ze pri CX-5 se mi je zdel avtomatski menjalnik OK… tukaj pa tudi… Mogoce se se manj cuti, ko prestavlja… Vcasih se cuti, ko se vklopi bencinski motor… Ko sem o tem bral, sem mislil, da bo to motece… pa se mi ne zdi… ali pa me manj moti ;) …

  • Všeč 2
  • Hvala 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Včeraj sem zgolj iz firbca pogledal par novih YT posnetkov CX-60 200D in 254D. Nikoli nisem bil diezel privrženec, sam ta zadeva izgleda pa zelo zanimiva, da bi jo celo dal na seznam za bodoče vozilo. Vsi se nekako strinjajo, da je neverjetna in drzna poteza mazde, da je dala na trg v teh časih takšnega dizla, ki pa je vsekakor v koraku s časom in korak pred konkurenco.

 

3.3l V6 motor očitno zelo paše temu dvotoncu, poraba pa je zmešno nizka. Na nekaterih forumih sem zasledil, da jo spravijo tudi pod 4l, na večino testov pa je okoli 5,5l. Zvok motorja je extra dober, v plus pa ji gre tudi cena v primerjavi s PHEV. Po moji oceni že 200D različica zadovolji vse potrebe.

 

Predvidevam, da bo tudi bencinski V6 neka huda zadeva, prišel naj bi konec leta.

Popravljeno od ignacij
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Včeraj sem zgolj iz firbca pogledal par novih YT posnetkov CX-60 200D in 254D. Nikoli nisem bil diezel privrženec, sam ta zadeva izgleda pa zelo zanimiva, da bi jo celo dal na seznam za bodoče vozilo. Vsi se nekako strinjajo, da je neverjetna in drzna poteza mazde, da je dala na trg v teh časih takšnega dizla, ki pa je vsekakor v koraku s časom in korak pred konkurenco.

 

3.3l V6 motor očitno zelo paše temu dvotoncu, poraba pa je zmešno nizka. Na nekaterih forumih sem zasledil, da jo spravijo tudi pod 4l, na večino testov pa je okoli 5,5l. Zvok motorja je extra dober, v plus pa ji gre tudi cena v primerjavi s PHEV. Po moji oceni že 200D različica zadovolji vse potrebe.

 

Predvidevam, da bo tudi bencinski V6 neka huda zadeva, prišel naj bi konec leta.

Kje so pa težave z dpf filtri in podobno?... 😉

... 

 

 

Napisano
pred 46 minutami je ignacij napisal:

To pa ti razloži, jaz jih še nimam.

Kupi dizla... pa jih boš imel. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

@Alex, ne bodi polovičar. Če začneš stavek, ga napiši tako, kot se za gre, ali pa sploh ne začenjaj. Torej:

 

Kupi dizla in ga vozi kot bencinarja (kratke razdalje, tja do 10 km v eno smer, prazen), pa jih boš imel.

 

Poznam namreč precej lastnikov novih dizlov, ki nimajo prav nobenih težav. Večina se jih vozi iz okolice Nove Gorice v Postojno ali celo v Ilirsko Bistrico v službo. Pa tudi iz Kobarida v Ljubljano. Pa iz Kanala v Pivko. Pa jim novi dizli tečejo brez težav. Vsaj za štiri vem, da so v treh letih navozili preko 100.000 km (so razlagali nekaj o garanciji, podaljšanem jamstvu in kilometrih...) in nimajo nobenih težav z dizli... 

Napisano

Da dobr, koliko km npr. bi mogel dnevno narediti, da bi dizelski motor deloval pravilno. Janso mi je, da dizel ni za dnevne vožnje 5 km po mestu. koliko pa je ta meja, da se vse to ogreje, regenerira itd. Pa ne mislim na računico koliko prišparaš, ampak kaj je dobro za motor da ni težav.

Napisano

Enoznačnega odgovora ni, kot si pa že rekel, da strogo mestno vožnjo spet ni. Žena ma bavarca 2.0d, pa se zadnji 2 leti vozi po 1.5km v eno smer, redko pa po par kilometrov v kosu. Parkrat je že javljalo opozorilo za filter, takrat ga vržem v forse mode za regeneracijo, grem na ene 15km vožnjo pa je spet za nekaj mesecev mir. Ampak , ker avto ni več bogvekaj vreden, se niti ne sekiram. 

Saje se menda zabijejo slej ko prej povsod ne samo pri Mazdah in ne samo pri naftarjih. 

 

Pri dragem avtu je pa seveda na prvem mestu vprašanje smiselnosti za tak avto - tudi če bi imel notri bencinski motor :)

Napisano
pred 20 minutami je ignacij napisal:

Da dobr, koliko km npr. bi mogel dnevno narediti, da bi dizelski motor deloval pravilno. Janso mi je, da dizel ni za dnevne vožnje 5 km po mestu. koliko pa je ta meja, da se vse to ogreje, regenerira itd. Pa ne mislim na računico koliko prišparaš, ampak kaj je dobro za motor da ni težav.

Imaš ljudi, ki delajo po 100 kilometrov na dan, pa se zabije. Ni nekega pravila. 

To vsekakor ni avto, da se boš dnevno vozil v trgovino in po otroke v šolo, občasno boš pa naredil 200 kilometrov. 

To je atro za ljudi, ki veliko potujejo (avtoceste, hitre ceste)  ali pa  naredijo ponavadi veliko kilometrov v enem kosu. Zato pa se bom jaz verjetno moje 6-ke lifral, ker ne delam z njo več relacij, sin pa tudi ne toliko, da bi se jo še izplačalo imet. 

 

 

Napisano

No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.

 

Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.

 

Zbiram informacije da se bom pravilno odločil.

Napisano
pred 5 minutami je ignacij napisal:

No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.

 

Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.

 

Zbiram informacije da se bom pravilno odločil.

Glede na to da imava isti motor, jaz imam vedno užgan ta števec ki kaže temperaturo vode. Pa se mi segreje takole zdaj spomladi po šele ene 13 km relacije (50-90).

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.

 

Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.

 

Zbiram informacije da se bom pravilno odločil.

To je OK....👍😉

Napisano

Sej to smo ze obdelali, da so lahko bolj problematicne starejse dizelce predvsem iz uvoza, kjer ni znane zgodovine… Novejsi vsaj z DPF nimajo vec toliko problemov… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem šel na testno vožnjo D254 AWD. 

 

Materiali brez pripomb.

Notranjost urejena in pregledna.

Vzmetenje brez pripomb.

Info sistem odziven, lahk bi pa še kako funkcijo dodali.

Volan brez pripomb.

Izolacija odlicna.

Sedeži odlični, tudi prostora na zadnjih je dovolj.

Prtljažnik bi bil lahk večji, ampak je ok, boljš kot v CX 5.

 

Motor pa avion. Od Lj do Kranja in nazaj sem ga sprobaval pa pritiskal ko je bila možnost po avtocesti in je bila poraba za teh 50km, 7,1l. Ko sem se vozil 90 je bila okoli 5l, samo ima majhen števec ki kaže trenutno porabo in težko oceniš. Avto vleče izredno suvereno ne glede na hitrost. Zvok motorja je hud, sploh ne veš da si v dizlu.

 

Vglavnem moja končna ocena je 10, pogresal sem samo boljši prikaz trenutne porabe.

 

Bom probal dobiti še PHEV, da vidim razliko.

  • Všeč 9
  • Ljubim 2
Napisano

Na cx5 si prikaz porabe lahko nastaviš, da ti v številkah prikazuje vrednost

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 18 urami je mazdaman napisal:

Na cx5 si prikaz porabe lahko nastaviš, da ti v številkah prikazuje vrednost

 

Možno da kaj obstaja, samo se nisem s tem pretirano ukvarjal.

Napisano

Na CX-60 je mozno pri uporabi Android Auto predvajati tudi Youtube… Mogoce je mozno tudi ori ostalih z novejsim Mazda Connect (CX-30, nova CX-5,…)

 

IMG_0146.jpeg


 

IMG_0145.jpeg
 

IMG_0147.jpeg

 

IMG_0150.jpeg
 

IMG_0153.jpeg

 

 

 

Še postopek, kako se to uredi…

 

 

  • Všeč 5
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest mene pa zanima kolika je poraba pri 140 km/h in z kakšnimi vrtljaji se vrti takrat motor

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.