Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

pred 10 minutami je Tilen5 napisal:

Kak motor imaš že?

 

PHEV327 (Bencinski G191 in EV175)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

Prejle sem se peljal iz Kranja domov, pa je bila prazna ravnina in sem malo "pohodil" gas... Najprej sem zmanjsal na cca. 60 km/h, potem pa pospesil do cca 110 km/h (ja vem... prehitro :D ... ) ... Kameri malo zaostaja prikaz hitrosti po GPS-u ... 

 

 

 

Daj si duška,sa imaš dobro konjenico pod havbo.....🍀😉

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ze pri CX-5 se mi je zdel avtomatski menjalnik OK… tukaj pa tudi… Mogoce se se manj cuti, ko prestavlja… Vcasih se cuti, ko se vklopi bencinski motor… Ko sem o tem bral, sem mislil, da bo to motece… pa se mi ne zdi… ali pa me manj moti ;) …

  • Všeč 2
  • Hvala 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem zgolj iz firbca pogledal par novih YT posnetkov CX-60 200D in 254D. Nikoli nisem bil diezel privrženec, sam ta zadeva izgleda pa zelo zanimiva, da bi jo celo dal na seznam za bodoče vozilo. Vsi se nekako strinjajo, da je neverjetna in drzna poteza mazde, da je dala na trg v teh časih takšnega dizla, ki pa je vsekakor v koraku s časom in korak pred konkurenco.

 

3.3l V6 motor očitno zelo paše temu dvotoncu, poraba pa je zmešno nizka. Na nekaterih forumih sem zasledil, da jo spravijo tudi pod 4l, na večino testov pa je okoli 5,5l. Zvok motorja je extra dober, v plus pa ji gre tudi cena v primerjavi s PHEV. Po moji oceni že 200D različica zadovolji vse potrebe.

 

Predvidevam, da bo tudi bencinski V6 neka huda zadeva, prišel naj bi konec leta.

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je ignacij napisal:

Včeraj sem zgolj iz firbca pogledal par novih YT posnetkov CX-60 200D in 254D. Nikoli nisem bil diezel privrženec, sam ta zadeva izgleda pa zelo zanimiva, da bi jo celo dal na seznam za bodoče vozilo. Vsi se nekako strinjajo, da je neverjetna in drzna poteza mazde, da je dala na trg v teh časih takšnega dizla, ki pa je vsekakor v koraku s časom in korak pred konkurenco.

 

3.3l V6 motor očitno zelo paše temu dvotoncu, poraba pa je zmešno nizka. Na nekaterih forumih sem zasledil, da jo spravijo tudi pod 4l, na večino testov pa je okoli 5,5l. Zvok motorja je extra dober, v plus pa ji gre tudi cena v primerjavi s PHEV. Po moji oceni že 200D različica zadovolji vse potrebe.

 

Predvidevam, da bo tudi bencinski V6 neka huda zadeva, prišel naj bi konec leta.

Kje so pa težave z dpf filtri in podobno?... 😉

... 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex, ne bodi polovičar. Če začneš stavek, ga napiši tako, kot se za gre, ali pa sploh ne začenjaj. Torej:

 

Kupi dizla in ga vozi kot bencinarja (kratke razdalje, tja do 10 km v eno smer, prazen), pa jih boš imel.

 

Poznam namreč precej lastnikov novih dizlov, ki nimajo prav nobenih težav. Večina se jih vozi iz okolice Nove Gorice v Postojno ali celo v Ilirsko Bistrico v službo. Pa tudi iz Kobarida v Ljubljano. Pa iz Kanala v Pivko. Pa jim novi dizli tečejo brez težav. Vsaj za štiri vem, da so v treh letih navozili preko 100.000 km (so razlagali nekaj o garanciji, podaljšanem jamstvu in kilometrih...) in nimajo nobenih težav z dizli... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da dobr, koliko km npr. bi mogel dnevno narediti, da bi dizelski motor deloval pravilno. Janso mi je, da dizel ni za dnevne vožnje 5 km po mestu. koliko pa je ta meja, da se vse to ogreje, regenerira itd. Pa ne mislim na računico koliko prišparaš, ampak kaj je dobro za motor da ni težav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enoznačnega odgovora ni, kot si pa že rekel, da strogo mestno vožnjo spet ni. Žena ma bavarca 2.0d, pa se zadnji 2 leti vozi po 1.5km v eno smer, redko pa po par kilometrov v kosu. Parkrat je že javljalo opozorilo za filter, takrat ga vržem v forse mode za regeneracijo, grem na ene 15km vožnjo pa je spet za nekaj mesecev mir. Ampak , ker avto ni več bogvekaj vreden, se niti ne sekiram. 

Saje se menda zabijejo slej ko prej povsod ne samo pri Mazdah in ne samo pri naftarjih. 

 

Pri dragem avtu je pa seveda na prvem mestu vprašanje smiselnosti za tak avto - tudi če bi imel notri bencinski motor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je ignacij napisal:

Da dobr, koliko km npr. bi mogel dnevno narediti, da bi dizelski motor deloval pravilno. Janso mi je, da dizel ni za dnevne vožnje 5 km po mestu. koliko pa je ta meja, da se vse to ogreje, regenerira itd. Pa ne mislim na računico koliko prišparaš, ampak kaj je dobro za motor da ni težav.

Imaš ljudi, ki delajo po 100 kilometrov na dan, pa se zabije. Ni nekega pravila. 

To vsekakor ni avto, da se boš dnevno vozil v trgovino in po otroke v šolo, občasno boš pa naredil 200 kilometrov. 

To je atro za ljudi, ki veliko potujejo (avtoceste, hitre ceste)  ali pa  naredijo ponavadi veliko kilometrov v enem kosu. Zato pa se bom jaz verjetno moje 6-ke lifral, ker ne delam z njo več relacij, sin pa tudi ne toliko, da bi se jo še izplačalo imet. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.

 

Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.

 

Zbiram informacije da se bom pravilno odločil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je ignacij napisal:

No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.

 

Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.

 

Zbiram informacije da se bom pravilno odločil.

Glede na to da imava isti motor, jaz imam vedno užgan ta števec ki kaže temperaturo vode. Pa se mi segreje takole zdaj spomladi po šele ene 13 km relacije (50-90).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je ignacij napisal:

No moj primer je 30km vsak dan v sluzbo in 30 nazaj, pa dnevne zadeve, pa enkrat tedensko kaksna relacija. A je to primerno al premalo, pa pustimo koliko goriva prisparam ker to ni bistvo.

 

Gledam PHEV in dizla, pa seveda me zanima bodoci bencinar. Pri PHEV me skrbi kaj bo z baterijo in vrednostjo vozila čez par let, pri dizlu pa dizelski problemi. Predvidevam da bo verjetno bencinar se najbolj izbira, sam trenutno še ne vem.

 

Zbiram informacije da se bom pravilno odločil.

To je OK....👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej to smo ze obdelali, da so lahko bolj problematicne starejse dizelce predvsem iz uvoza, kjer ni znane zgodovine… Novejsi vsaj z DPF nimajo vec toliko problemov… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem šel na testno vožnjo D254 AWD. 

 

Materiali brez pripomb.

Notranjost urejena in pregledna.

Vzmetenje brez pripomb.

Info sistem odziven, lahk bi pa še kako funkcijo dodali.

Volan brez pripomb.

Izolacija odlicna.

Sedeži odlični, tudi prostora na zadnjih je dovolj.

Prtljažnik bi bil lahk večji, ampak je ok, boljš kot v CX 5.

 

Motor pa avion. Od Lj do Kranja in nazaj sem ga sprobaval pa pritiskal ko je bila možnost po avtocesti in je bila poraba za teh 50km, 7,1l. Ko sem se vozil 90 je bila okoli 5l, samo ima majhen števec ki kaže trenutno porabo in težko oceniš. Avto vleče izredno suvereno ne glede na hitrost. Zvok motorja je hud, sploh ne veš da si v dizlu.

 

Vglavnem moja končna ocena je 10, pogresal sem samo boljši prikaz trenutne porabe.

 

Bom probal dobiti še PHEV, da vidim razliko.

  • Všeč 9
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na CX-60 je mozno pri uporabi Android Auto predvajati tudi Youtube… Mogoce je mozno tudi ori ostalih z novejsim Mazda Connect (CX-30, nova CX-5,…)

 

IMG_0146.jpeg


 

IMG_0145.jpeg
 

IMG_0147.jpeg

 

IMG_0150.jpeg
 

IMG_0153.jpeg

 

 

 

Še postopek, kako se to uredi…

 

 

  • Všeč 5
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jest mene pa zanima kolika je poraba pri 140 km/h in z kakšnimi vrtljaji se vrti takrat motor

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.