Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V obeh primerih bo v redu avto.

?e je toliko razlike v ceni, bo le ta verjetno prevladala.

Jaz se vedno odlo?im po filingu.

Ne glede na ceno. Res pa je, da nikoli ne kupujem novih avtov in je la?je, ker ni toliko denarja.

Kar kupi? s tem mora? bit zadovoljen.

 

 

Napisano

Pazi, da se ne bo? prehitro zaletel z odlo?itvijo.

1.) KIA je cena z njihovim financiranjem, kar ne pomeni, da bo? pla?al to ceno, ki jo vidi? v oglasu ampak kar nekaj jurjev ve?. Res dobro preveri, kaj je s tem financiranjem, ker ko sem sam izbiral me je kar glava zabolela kak?na natega je to.

2.) Avtotrade Vrhnika so eni ?udni ?alabajzerji, ker dajajeo v oglase avte, ki jih sploh nimajo. Ko pride? k njim se pa pogovarja? potem o ?ist drugih modelih za drug denar.

3.) Mazda ima popolno usnje, Kia samo delno na sede?ih in ?e se ne motim tudi niso elektri?ni.

4.) Mazda ima dosti bolj?e ozvo?enje

5.) Kia ima multilink bla?enje zadaj, kar je bolje od Mazde

6.) 1.4T je bolj?i tako navorsko kot odzivno. Jaz osebno bi pri Mazdi raje gledal SkyactivX ampak to je nekje 2 jurja ve?.

7.) 7 letna garancija pri Kia je kr lep plus.

8.) KIa ?al nima DAB radia, kot mi je znano, kar bi znalo bit lahko v prihodnje problem, ?e se bodo odlo?ili skenskat analogni radio.

9.) Na zadnji klopi je problem za stopala pri Xceedu

10.) Znotraj je Mazda vsaj za klaso ali dve bolj moderna, ampak to je lahko za nekoga tudi minus.

 

V glavnem... te?ko odlo?itev ima?, zdaj nastopajo pa? drugi faktorji.

33112_1.png

Napisano

Odlika Mazde je tudi, ?e seveda na to gleda? s tega zornega kota, da ti turbina ne more crknit, ker je pa? nima in da tudi nima filtra trdnih delcev na izpuhu - to velja za bencinske G motorje, ne pa tudi za X.

 

G 150 pa naj bi dobili v naslednjem mesecu ...

Napisano

Odlika Mazde je tudi, ?e seveda na to gleda? s tega zornega kota, da ti turbina ne more crknit, ker je pa? nima in da tudi nima filtra trdnih delcev na izpuhu - to velja za bencinske G motorje, ne pa tudi za X.

 

G 150 pa naj bi dobili v naslednjem mesecu ...

 

To pa prvi? sli?im, da imajo Skyactive-X motorji filter trdnih delcev na izpuhu......saj gre za bencinski motor....

Napisano

Ce gledas iz tega stalisca, je bolje, da avta nimas... potem ti tudi ne more crknit :D :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Khm ...

 

Allgemein

Kategorie

Herstellerangabe

Marke

Mazda

Modell

CX-30 SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid

Typ

Selection

Baureihe

CX-30

CO2-Effizienzklasse

A

HSN Schl?sselnummer

7118

TSN Schl?sselnummer

AID

KFZ-Steuer/Jahr (Kann aufgrund WLTP-Umstellung abweichen)

116 Euro

Herstellerinterne Baureihenbezeichnung

DM

Modellstart

09/2019

Baureihenstart

09/2019

Grundpreis

28990 Euro

Grundpreis

28990 Euro

Motor und Antrieb

Kategorie

Herstellerangabe

Motorart

Otto

Kraftstoffart

Super

Abgasreinigung

Otto-Partikelfilter

Motorbauart

Mild-Hybrid (Otto/Elektro)

Napisano

Nekje nazaj se je govorilo o porabi goriva... nasa CX-30 rocni menjalnik X180 - trenutno 3k prevozenih, povprecje 6.4l ... vecina vozim jaz, zelo mesano, ne sparam ... elektricne ki srecam na AC in vozijo 100kmh, prehitevam z 140  :D

Napisano

Khm ...

 

 

Allgemein

Kategorie

Herstellerangabe

Marke

Mazda

Modell

CX-30 SKYACTIV-X 2.0 M Hybrid

Typ

Selection

Baureihe

CX-30

CO2-Effizienzklasse

A

HSN Schl?sselnummer

7118

TSN Schl?sselnummer

AID

KFZ-Steuer/Jahr (Kann aufgrund WLTP-Umstellung abweichen)

116 Euro

Herstellerinterne Baureihenbezeichnung

DM

Modellstart

09/2019

Baureihenstart

09/2019

Grundpreis

28990 Euro

Grundpreis

28990 Euro

Motor und Antrieb

Kategorie

Herstellerangabe

Motorart

Otto

Kraftstoffart

Super

Abgasreinigung

Otto-Partikelfilter

Motorbauart

Mild-Hybrid (Otto/Elektro)

X ga ima, G122 in G150 pa sta brez.

Napisano

?e kdo opa?a te?ave z motorjem G122 (?ibkej?i motor) pri Mazdi CX 30 in drugih modelih? Avto nenavadno trese in vibrira pri deaktivaciji dveh cilindrov in konstantni vo?nji, kar se dogaja zelo pogosto in ?e najve?krat pri enakomerno hitri vo?nji okoli 70-80 km na uro, pa tudi na avtocesti.

 

Stvar je v mojem primeru mote?a, tuji forumi so POLNI podobnih izku?enj in lastniki si pulijo lase od nezadovoljstva. Mazda bo nekaj morala storiti, da odpravi to napako.

 

https://www.mazda-forum.info/threads/mazda-cx-30-vibrationen.78994/

 

Javite se lastniki, ki imate enak problem!

Napisano

Nisem lastnik, a na testni vo?nji 3 G122 me je to zelo motilo. Po spominu je bil vpoklic je bil glede tega. Ali je narejen pri tvojem avtu (ne gleda na to da je avto povsem nov).

Napisano

Ne, ni bilo nobenih vpoklicev, razen pri napakah, ki jih je povzro?ala deaktivacija cilindrov in so avti potem uga?ali ali se niso ve? pri?igali. V tem primeru govorimo  le o mote?ih tresljajih in vibracijah v kabini.

Napisano

Ja tole se dogaja tudi na drugih, moja M6 2019 ima podobno obna?anje. Zadeva je v tem, da je normalno, da se bo vse treslo, ?e ne letijo vsi bati in je motor obremenjen. Zdej, zakaj pa tak dolgo ?aka elektronika z vklopom, je pa meni tudi logi?no: Predstavljaj si pelje? se po ravnini 70-80 z konstatnim plinom. Ra?unalnik ugotovi, da za to rabi? X konjev, hkrati pa  ra?unalnik ugotovi tudi, da teh X konjev lahko izstisne samo iz dveh batov in evo ga vklopi ti samo dva bata, je sicer teh X konjev zelo na meji ampak avto gre.

 

Po mojem bi morali malo te pragove po?timat, ampak zaradi emisij in porabe vrjetno to nebojo delali.

 

Druga?e pa js se temu izognem tak, da pa? mal bolj prtisnem na gas, ?e me ?e res fejst moti.

Napisano

Dr?i, in ?e ?lovek zelo veliko vozi relacije s hitrostjo 70-80 km na uro, ravno ne more posebej pospe?evati samo zato, da ne bi ?util nenehnih vibracij avta. Sploh ne, ?e ima? avto pred sabo in nima? kaj pospe?evati. Zelo nerodno, Mazda!

Napisano

To bi pomoje komot naredili. Je pa res, da je potem potrebno popraviti ?e marsikaj, ker deklarirana poraba itd..ne bo ve? to to.

Napisano

Ej...pelji na Mazda servis...Garancija..verjetno bo treba sowftersko kaj posdobit...so na Mazda servisu dobili kaj novega za to... Zoom zoom ..lp

Napisano

Hvala vsem za odgovore. 

 

Garancije ni mogo?e uveljavljati, ker je normalno, da avto vibrira pri izklopu dveh cilindrov. 

 

Servis ne more ni?, ker bi avto potreboval novo homologacijo, zato poseg v avto ni dovoljen.

 

Avto z G122 motorjem trese vsaki?, ko se izklopita dva cilindra, seveda pa postane tresenje bolj mote?e,

ko avto pelje? dlje ?asa v hitrosti, ko sta izklopljena.

 

V bistvu sploh ni nobene re?itve, ?lovek lahko samo ob?aluje nakup avta.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To kar drži a le, če je v voznem stanju... 😁🫣😉
    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.