Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Boss napisal:

Res... pametno uro recimo tudi?

Ja. Sem malo povprašal tukaj na forumu, prečekiral na netu, jo pogledal v živo v hervisu in se odločil. Hotel sem najboljšo. Kupil sem jo in jo dobil po pošti. Enostavno.😁

Sicer je pa v tej temi govora o CX 30.😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

... in poslušalti uglajene in dolgočasne prodajalce, ki največkrat vedo še manj kot vem sam. 😎

👍

Napisano

No s tem se strinjam ... ko pridem v salon ponavadi vem vec o avtu kot trgovec :) vso opremo, dodatno opremo, izvedbe, .... izgovor je ponavadi, imamo prevec modelov in ne vemo.

 

Drugace pa Alex smo na mazda forumu. In tukaj prasat za nasvet za avto je tko malo nerealno. Najbolje da grem se v Kia klub in VW klub prasat. Lahko predvidevas odgovore.

 

In pa ne, slika na spletu ni isto kot ko vidis in dozivis v zivo.

Recimo ko sem kupoval zdajsno M6, sem gledal tudi mondeota. Vse ok, toda ko sem se vsedel vanj sem se pocutil kot upokojenec in vse mi je delovalo nekako kot da je namenjeno upokojencem (pac tak obcutek) zato je takoj odpadel.

Napisano

Ja v Passatu in Superbu bi se počutil enako... starejši občan.

33112_1.png

Napisano
pred 13 urami je Bossek napisal:

No s tem se strinjam ... ko pridem v salon ponavadi vem vec o avtu kot trgovec :) vso opremo, dodatno opremo, izvedbe, .... izgovor je ponavadi, imamo prevec modelov in ne vemo.

 

Drugace pa Alex smo na mazda forumu. In tukaj prasat za nasvet za avto je tko malo nerealno. Najbolje da grem se v Kia klub in VW klub prasat. Lahko predvidevas odgovore.

 

In pa ne, slika na spletu ni isto kot ko vidis in dozivis v zivo.

Recimo ko sem kupoval zdajsno M6, sem gledal tudi mondeota. Vse ok, toda ko sem se vsedel vanj sem se pocutil kot upokojenec in vse mi je delovalo nekako kot da je namenjeno upokojencem (pac tak obcutek) zato je takoj odpadel.

Trgovec je tam, da te prepriča, da bi kupil nekaj, kar ne rabiš in pa, da te nategne s ceno. :D Če bi karkoli vedel o avtu, bi bil zaposlen na oddelku servisa in ne prodaje. :D Je pa res 100 ljudi 100 čudi, doživel že marsikaj in ni vse za metat v isti koš, ker obstajajo izjeme.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mogoče malo laično vprašanje ampak me zanima kako sprostite ko ugasnete vozilo parking zavoro predno greste v avtopralnico (na trak) in ali so kakšne posebnosti ?

Napisano

Izklopiš pa je... mogoče boš moral najprej pritisnit glavno zavoro ampak načeloma ni zapletov.

33112_1.png

Napisano

Se pravi, če prav razumem zapeljem v "tirnice" ugasnem motor, pritisnem gumb "P" in če je potrebno nato pritisnem še na zavoro.....

Napisano
pred 1 minuto je Robert napisal:

Se pravi, če prav razumem zapeljem v "tirnice" ugasnem motor, pritisnem gumb "P" in če je potrebno nato pritisnem še na zavoro.....

Ne komplicirat, zapelji notri , daj v N in je. Po želji lahko ugasneš tudi motor.

Napisano

Pa ne vkljapljati Auto Hold-a pred vstopom v pralnico ... Pa zavorni pedal moras pohodit pred tem, ko pritisnes  gumb "P", drugace se rocna ne sprosti ... sicer ti to itak verjetno napise na armaturi ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ste ziher, da bi ga dali v P? Ker P je parking, v avtopralnici se pa avto premika. Jaz bi pustil v N (ker tudi z ročnim pustim v leru....)

Napisano

Gumb "P" je treba pritisnit... kar pomeni, da sprostis rocno zavoro ... Ce gumb "P" potegnes k sebi, zategnes rocno ... Seveda to naredis, ce vidis, da je rocna ze zategnjena ...  

 

IMG_1001.jpg.39fa8cea1d336e3396be2d28de1908b3.jpg

 

Menjalnik (avtomatski) pa seveda v "N" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

A ste ziher, da bi ga dali v P? Ker P je parking, v avtopralnici se pa avto premika. Jaz bi pustil v N (ker tudi z ročnim pustim v leru....)

P pomeni pranje, zato v P.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni.

 

Spogledujem se z nakupom mazde cx 30 awd. Sedaj pa me zanima, kateri motor mi priporočate? Kolebam med 150G in X. Na testni vožnji velikih razlik nisem občutil, je pa res da nisem šel v velike obrate. Pri X imam pomisleke predvsem z dolgoročno zaneslijvostjo.

 

Kot drugo pa me zanima, kolikšna bi bila dobra cena na katero bi ciljal pri pogajanju, če je na primer cena na ceniku 27 290€. 

 

Napisano

Se pravi kupujes AWD? Ker G150 ni na voljo brez AWD. AWD pa takoj doda gor 2.000 EUR in zato sta G150 in X (brez AWD) na istem s ceno. Sam (tudi malo gledam da bi vzel) bi se odlocil za X brez AWD.

 

Glede pogajanja pa je kar znano, da se pri mazdi ZELO tezko karkoli spogajas. Cena je na ceniku in toj to. Lahko dobis kake zimske gume / tepihe / ... ceno pa ponavadi ne spustijo.

Napisano

Awd kupujem ker ga tudi potrebujem, saj je drugače pozimi lahko problem priti domov. 
 

Me je pa zmotilo dejstvo, da ni vključene rezervne gume. Doplačilo pa je čez 900€. Ali se da dobiti kje bolj poceni, ker 900€ je preveč.

Napisano

Za 900 € ne dobiš samo rezervne gume, ampak tudi felgo in vinto, pa ključ! :D Ja šalo na stran, res je ta cena 900€ preveč za ta hec, js na konec nisem reševal tega in sem brez rezerve, ker 19 colske 225 gume tak ne spraviš v prtlažnik, met pa tisto kolo od samokolnice zraven je pa tko tko. Ok vrjetno prideš malo prej, do vulkanizerja, sam kam dlje pa js z njo nebi. Js se bolj zanašam na asistence zavarovalnic, naj pripeljejo pravo rezervo, zato jih pa plačujem.

Napisano

Tudi guma za samokolnico je boljša kot nič, ker se kar veliko vozim po makedamu in rezerva velikokrat prav pride.

 

Kdaj pa se menjajo modeli vozil, zdaj so verjetno v prodaji še modeli za 2020 ali pač?

In kako bo z cenami drugo leto, če kdo ve? Ker te kazni za preveč co2 bodo verjetno prevalili na kupce. 

Napisano
19 hours ago, mario3 said:

Pozdravljeni.

 

Spogledujem se z nakupom mazde cx 30 awd. Sedaj pa me zanima, kateri motor mi priporočate? Kolebam med 150G in X. Na testni vožnji velikih razlik nisem občutil, je pa res da nisem šel v velike obrate. Pri X imam pomisleke predvsem z dolgoročno zaneslijvostjo.

 

Kot drugo pa me zanima, kolikšna bi bila dobra cena na katero bi ciljal pri pogajanju, če je na primer cena na ceniku 27 290€. 

 

Ravno danes sem gledal primerjavo G122 in G150. Popolnoma nerelevantno s tvojim razmišljanjem ampak G150 ima dejansko edino razliko v primerjavi s G122 to, da je nad 4 tisoč obrati "odprt". Sepravi kot v starih trojkah G120 in G165. 

 

Tako da če kdo koleba med G122 in G150 češ ker je G150 močnejši motor, bo za penzionersko vožnjo to brezveze nakup.

 

 

mazda-cx-30-girona2019-exterior-23.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) in 2020, the model with 5-door sport-utility crossover wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 90 kW / 122 PS / 121 hp...

 

2018-mazda-cx-3-action-front-27.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) in 2018, the model with 5-door sport-utility wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)...

 

 

Če se je to že vedelo tu na forumu, se posipam s pepelom. V tvojem primeru bi pa vzel G150, ker je preverjen motor, razen če rad stiskaš po gasu. :) 

Napisano
pred 44 minutami je NevLado napisal:

Ravno danes sem gledal primerjavo G122 in G150. Popolnoma nerelevantno s tvojim razmišljanjem ampak G150 ima dejansko edino razliko v primerjavi s G122 to, da je nad 4 tisoč obrati "odprt". Sepravi kot v starih trojkah G120 in G165. 

 

Tako da če kdo koleba med G122 in G150 češ ker je G150 močnejši motor, bo za penzionersko vožnjo to brezveze nakup.

 

 

mazda-cx-30-girona2019-exterior-23.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) in 2020, the model with 5-door sport-utility crossover wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 90 kW / 122 PS / 121 hp...

 

2018-mazda-cx-3-action-front-27.jpg
WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM

Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) in 2018, the model with 5-door sport-utility wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)...

 

 

Če se je to že vedelo tu na forumu, se posipam s pepelom. V tvojem primeru bi pa vzel G150, ker je preverjen motor, razen če rad stiskaš po gasu. :) 

Ja o tem smo že, ampak nič zato... :prstgor:

Napisano

Skoraj sem že naročil mazdo cx 30, pa mi je znanec priporočil, da raje kupim hyundai kono. Tako da sem spet v dilemi. Cena je res malo nižja... Kako se kaj primerjata ta dva avtomobila in kateri bi bil na dolgi rok bolj zanesljiv. 

Napisano

Kona...Sodelavec jo ima..električno. 

 

Zdej, prvo kot prvo, a ti je všeč design Kone? Ker meni nekako ne doseže do pasu CX30 recimo. AMpak to je subjektivno mnenje.

 

Kar se pa tiče kvalitete materialov, pa ne bom zgubljal besed.

 

Razen, če ti je všeč elektrika, pol nimaš dileme..

Napisano

AWD in bencin je pri nakupu pogoj. Mi je pa notranjost mazde veliko lepša. 
No, znanec (sodelavec) me je prepričeval, da naj vzamem hyundai, ker naj bi bil bolj vzdržljiv in bo z njim po nekaj letih uporabe manj težav.

Je pa res, da sam vozi hyundai-a.

 

Edino kar me malo moti pri mazdi je, da pri izbiri awd ne moreš izbrati nižjega paketa opreme, saj stvari, kot je na primer električni pomik pritlažnjih vrat, osebno ne potrebujem. No, upam le da se električni pomik ne kvari. Je imel že kdo probleme?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.