Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma bom jaz tudi raje ziheraš (kar dejansko sem 😁) in bom raje vzel g150,neke hudo velike razlike tudi ne more biti...če pa 1 s hitreje do 160 prileze pa mi tako ni pomembno😁

Napisano

ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne :P :P Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel ;)

 

Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz pa mislim, da je med 120 in 150 motorjem mala razlika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne :P :P Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel ;)

 

Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?

Ja pa nekaj navora je več...😁

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Robert napisal:

Imam CX-30 X180 motor od 12/2019, nobenih težav.

Kaj tisto deaktivacijo dveh cilindrov še imaš ?

Kakšno imaš pa kaj porabo?👍

pred 9 urami je mazdaman napisal:

Jaz pa mislim, da je med 120 in 150 motorjem mala razlika

Če primerjaš staro 3ko 120 in cx30 150 je res ni,ker je avto cc200kg težji!

Sem poskusil to varjanto in zato sem se odločil za x186. 😉

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg :)...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃

Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima :) ...

WWW.AUTOMOTIVEWORLD.COM

The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine

 

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

@Bini Skyactive X nima (nikol ni mel) deaktivacijo cilindrov. To ima Skyactive G.

 

Jaz imam po racunalniku porabo 6,5 na poraba.com pa 6,9. Sedaj ce grem v LJ cez Smrecje je v eno smer ponavadi cca. 6l nazaj pa slabih 7l. Danes sem sel cez Skofjo Loko, je na koncu voznje (ko ugasnes se izpise povprecna poraba) bla povprecna poraba 5.4.

 

Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen z masino in za moje potrebe je ok. Je pa nekaj res .... pospesuje ok ni pa tistega kicka kot ga ma turbo ali dizel. Recimo pri C4 ki ima 1,2 masino ampak je turbo imas obcutek, da full bolj pospesi. Toda to je samo obcutek.

 

Moram pa neki povedat .... avto NI narejen za velike ljudi. Sam sem 170 in imam dovolj placa. Sodelavec je 202 .... kar zanimivo kako sedi :D

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 58 minutami je Bossek napisal:

@Bini Skyactive X nima (nikol ni mel) deaktivacijo cilindrov. To ima Skyactive G.

 

Jaz imam po racunalniku porabo 6,5 na poraba.com pa 6,9. Sedaj ce grem v LJ cez Smrecje je v eno smer ponavadi cca. 6l nazaj pa slabih 7l. Danes sem sel cez Skofjo Loko, je na koncu voznje (ko ugasnes se izpise povprecna poraba) bla povprecna poraba 5.4.

 

Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen z masino in za moje potrebe je ok. Je pa nekaj res .... pospesuje ok ni pa tistega kicka kot ga ma turbo ali dizel. Recimo pri C4 ki ima 1,2 masino ampak je turbo imas obcutek, da full bolj pospesi. Toda to je samo obcutek.

 

Moram pa neki povedat .... avto NI narejen za velike ljudi. Sam sem 170 in imam dovolj placa. Sodelavec je 202 .... kar zanimivo kako sedi :D

Ali sploh lahko?...mislim da je kar "stisnjen"...

Napisano (urejeno)

Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Sej gre, sam drugač ga je treba vozit. Večino to navedeno moč razvije praktično malo pred blokado. V glvnem gont ga moraš kot opico pol pa gre. Turbači pa to moč dosežejo bistveno prej in jo tudi dlje držijo zato take razlike v občutku.

33112_1.png

Napisano
pred 56 minutami je sportman333 napisal:

Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)

Noben turbak 3 cilindre s 120 konji nima  dobrih 8 sek do 100

Napisano
pred 4 urami je tommaazz napisal:

Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg :)...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃

Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima :) ...

WWW.AUTOMOTIVEWORLD.COM

The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine

 

Ko tole prečitaš se še lažje odločiš za x186...😊

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bossek napisal:

Evo prilagam zgodovino porab

IMG_1681.jpeg

Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂

Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍

Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo.... :jupiii:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂

Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍

Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo.... :jupiii:

@Bini pričakujemo slike 🙂 . Drugače pa obilo varnih kilometrov in užitkov v vožnji. Čestitam 🙂

Napisano
dne 23. 6. 2021 ob 15:59 je Civic napisal:

 

Ko smo ravno pri cx 30: poštar je prinesel priporočeno pismo z vpoklicom zaradi zapiranja/odpiranja zadnjih vrat (prtljažnika) ... sedaj se moram le zmenit za termin da napako odpravijo.

No pa se kar nabirajo: pred dnevi zaslišim glas biip biiip vsake toliko časa ... počasi mi je postalo jasno, da je to isti biip kot pri park senzorjih.  In včeraj sledi "nadgradnja" tega opozorila: na zaslonu se pojavi tloris avta in opozorilo "preverite okolico .... " in je zaslon neuporaben za vse ostalo. K sreči ob ponovnem zagonu tega ni več, ostanejo pa tisti biip biip ...

Ja in že nekaj časa se "dogaja" tudi šipi v šoferskih vratih: včasih dela pomik kot je zamišljeno, včasih pa moram gumb na vratih držati da se okno zapre ali do konca odpre.

Ostalo pa zaenkrat bp.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

@Bini pričakujemo slike 🙂 . Drugače pa obilo varnih kilometrov in užitkov v vožnji. Čestitam 🙂

Evo ena na brzino.... 😀😂🤣

IMG_20210820_151418.jpg

  • Všeč 11
  • Ljubim 3
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Ko te pričaka Mazda v salonu in ti tole zaželijo..... ?zmeden?

IMG_20210820_162006.jpg

Lepa gesta. 👍Naj ti dobro služi kot prejšnja mazdica. 

Bo potrebno pogledati stvarco v živo. 🤗

Popravljeno od Alex
  • Všeč 3
  • Hvala 1

 

 

Napisano

Lepa MAZDURINA 👍👍👍😁😁😁pa srečno 🍻🍻🍻

Zoom zoom ...se vidimo 😁🤣

  • Všeč 4
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eh, ne bom o tem, ker žal preveč vem na to temo, prjatu.   Mal se spomni kako so Rašota manipuliral. Ni perspektiven... ma ja lol ja. Kaj pa Gregor Fučka... ma ne mi rečt, da je Tanjević tako dober pogajalec, da ga je zvabil brez blagoslova tega oneta, ki je bil takrat alfa in omega v Olimpiji. Vse odločitve so šle preko njega... sploh finančne narave, kjer je veselo zraven pristavljal svoj piskrček.   Ta tip je preprodajal igralce in ko mu jih je v Sloveniji zmanjkal jih je iskal na Finskem, Gruziji, Makedoniji in še v kakšni eksotični državi. Ne zato, da bi Olimpiji pomagali ampak, da se jih je naprej prodajalo in procente vleklo.   Misliš, da je ta tip zvezda med trenerji. V Olimpiji je šlo, ker je imela podmladek tako v obliki Olimpija mladi kot Slovana in še nekaterih slo klubov. Dolgoročni cilji so bili le prodat te igralce naprej, nikakor pa Olimpijo držat v Euroligi. Potem so celo ukinjali mladinske pogone in začeli iskati igralce drugod, da bi zaslužili kar se je zaslužit dalo in praktično spravili klub na rob likvidnosti. Flikal so luknje s poceni američani, kjer se jim je včasih celo posrečilo kakšno menjavo najt kot recimo Ariela Mcdonalda, ki so ga ob prvi priliki prodali v Macabi.    Nobene perspektive za kljub, nobene vizije, za daljši obstoj, tako da je Olimpija izpadla iz vseh Evropskih pokalov in celo skoraj bankrotirala, če ne bi prišlo do združitve z Zagrebško Cedevito.     Pa nazaj na trenersko vlogo tega tipa. Bini samo poglej kje je Sagadin bil in kej je treniral predvsem pa koliko časa. V vsakem tujem klubu so ga gledali mogoče le leto ali leto in pol predno so mu dali nogo, ko so ugotovili, da je šarlatan in trener, ki ne živi igre ampak ga zanima le pogodba. Če bi res bil taka marka kot nekateri mislite, bi se grebli zanj in mu dajali dolgoročne pogodbe. Tako pa razen Olimpije in Crvene Zvezde (eno leto) je vodil več ali manj obrobne klubo. A ne pa tak strokovnjak.     Svojo nesposobnost občutka igre pa je moral skrivat za grobostjo in terorjem, ker je to bil edini način, da je imel avtoriteto. Najboljši trenerji avtoriteto gradijo na znanju in sposobnostih.   Mogoče še to, pa da neham, ker bi o njem lahko pisal romane.    - visokim igralcem na mestu centra in štirice ni dovolil, meta za tri pa čeprav je Arvydas Sabonis ta element prikazoval kot dejansko top orožje, ki sprosti raketo. Tako so pa Olimpijini centri bili povsem nenevarni z razdalje in tako je nasprotni center zasedel raketo in dejansko preprečeval prodore branilcev v raketo. Kotnik je imel met a mu tip ni dovolil, da ga razvije do konca. Danes se pa vse vrti točno v tem, da bi moral center zadevati za tri, da širi igro. Lahko si pogledaš kako imamo težavo, ker noben od naših centrov ni nevaren iz razdalje in zato recimo Omić ne more pokazati nič, ker ga pokrijejo samo tam pri obraoču in je to dovolj za nevtralizacijo. - njegova krilatica "zavlačuj" je bila nora. Dobesedno vsak od nasprotnikov je vedel, da si igralci olimpije ne bodo dovolili metati več kot 5 sekund pred koncem napada. Tako so stisnili samo na koncu in ne vem koliko napadov je bilo na ta način izgubljenih. Igralci so bili sami pod košem in niso smeli zadeti, če je ta tip rekel, da naj zavlačujejo. Tolk glup je bil v glavi, da ni dojel, da mora nasprotnik potem nadomestiti še ti dve točki in da bo šlo še več časa. Se spomnim tekme, ko je naš napadalec stekel sam pod koš in položil žogo, ta tip je pa skoraj strgal rekelc, ko je od jeze poskušal skočiti iz reklca ven. - igrali so po razdelanih akcijah, brez improvizacije, togo in bili prebrani praktično od vseh nasprotnikov. Le individualna kvaliteta igralcev je reševala situacijo. Nikoli ni znal stopiti iz okvirja neke uravnilovke in zato razen v Olimpiji (pa še tam zaradi ogromnega talenta igralcev) ni nikjer niti približno bil tako uspešen. Zato so se ga pa znebili po dobrem letu in to čisto pri vsakem klubu.   Ok, bo dovolj, se pa strinjam, tistim, ki se na košarko ne spoznajo in ne poznajo zakulisja pa verjamem, da je ta tip fenomenalen.  
    • Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍 Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... 
    • Ja, odvisno od znamke gume. Jaz sem nazadnje kupil tam zimske Kleberce.... 👍🤗😉
    • Škoda ja, da ni 194KM, cena tud 50k, če še damo 4x4 zraven, šibedah….kr lepa 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.