Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 15 minutami je Bossek napisal:

Vi imate samo 1 problem .... prevec potih radio 😂

He,he,.... zato pa sem jst vzel bose..... 

 

Napisano

Pri meni je popolna tišina v avtu, tako da res ne vem kaj je to pri vaših cx-sercah... 🤔🤔🤔

Napisano
pred 3 urami je tommaazz napisal:

1.jpg

2.jpg

Ja za 4 mesece star avto je to čisto prehitro.... kaj pa ,če je kakšna trdovratna umazanija. Mogoče bi kdo, ki se ukvarja z avtokozmetiko ali pa kakšna dobra trgovina znala kaj več reči....

Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Pri meni je popolna tišina v avtu, tako da res ne vem kaj je to pri vaših cx-sercah... 🤔🤔🤔

A tudi, ko je žena s tabo v avtu? :harhar:

 

 

Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

A tudi, ko je žena s tabo v avtu? :harhar:

Tudi,če sva skregana.....:vesel:

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Pri meni je popolna tišina v avtu, tako da res ne vem kaj je to pri vaših cx-sercah... 🤔🤔🤔

Ali si res tak srečko, ali mal sluh nagaja ali pa imaš avto kar v postelji ko ga skoz tako božaš 😀😀😀

Napisano
Pred eno uro je mito3000 napisal:

Ali si res tak srečko, ali mal sluh nagaja ali pa imaš avto kar v postelji ko ga skoz tako božaš 😀😀😀

Nič od tega. Mislim,da tisti redki s problemi imate 'petkove' avte....😲 :zoom-zoom:

Napisano

Samo res, kako lahko ob vsej dobri muziki poslušate raje te zvokove plastike? 🤪

 

 

Napisano

Men tole ne zgleda rja, ampak flek od nečesa drugega. :nevem:

 

Kar se pa ropota tiče. A je to enako, ko je avto mrzel in potem, ko je recimo notranjost ogreta? Če je razlika je navadno plastika, ki udarja med seboj in servis bi to moral zrihtat.

 

Je pa še nekaj drugega in sicer to, da je zvok varljiv in da ni nujno, da res prihaja od tam, kjer ga slišiš.

Moj primer: sem tudi slišal črička nekje spredaj desno pri sovoznikovem predalu in je bil kar nadležen. Po parih dneh ugotovim bolj po naključju, da je prihajal zvok iz prtljažnika, ko je plastična metlica nekako nesrečno se ujela in tolkla po kovini. Ni šanse, da bi to povezal, ampak ko sem lepo pospravil prtljažnik, pogledal, če vse lepo sedi na mestu je zvok čudežno izginil in se ni več pojavil.

33112_1.png

Napisano

Ena taka glupa fora je recimo celo tablica, ki lahko ropota pa se prenaša vsepovsod.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Boss napisal:

Men tole ne zgleda rja, ampak flek od nečesa drugega. :nevem:

 

Kar se pa ropota tiče. A je to enako, ko je avto mrzel in potem, ko je recimo notranjost ogreta? Če je razlika je navadno plastika, ki udarja med seboj in servis bi to moral zrihtat.

 

Je pa še nekaj drugega in sicer to, da je zvok varljiv in da ni nujno, da res prihaja od tam, kjer ga slišiš.

Moj primer: sem tudi slišal črička nekje spredaj desno pri sovoznikovem predalu in je bil kar nadležen. Po parih dneh ugotovim bolj po naključju, da je prihajal zvok iz prtljažnika, ko je plastična metlica nekako nesrečno se ujela in tolkla po kovini. Ni šanse, da bi to povezal, ampak ko sem lepo pospravil prtljažnik, pogledal, če vse lepo sedi na mestu je zvok čudežno izginil in se ni več pojavil.

Zvok sigurno prihaja nekje iz B stebrička. Slišim ga, ko je cesta luknjasta (kar pri nas ni težko 😁). Je pa na obeh straneh, tako da sumim, da je verjetno nekje pri pasu...gre mi pa močno na živce, ker je v višini ušes. Butasto se mi zdi zaradi tega peljati avtomobil na servis, tako da bom počakal na servis in bojo takrat pogledali...glede na to, kako se je začelo se bojim, da bo do takrat kar nekaj dela🙃🙄. Pa so govorili, da so Mazde narejene v Mehiki manj kvalitetne...🤣,

Popravljeno od tommaazz
Napisano

Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:

-zadaj levo amortizer spustil olje

- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira

- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka

- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo

-ultrasonic sensor malfunction drive safely

Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 1 uro je Stinica napisal:

Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:

-zadaj levo amortizer spustil olje

- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira

- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka

- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo

-ultrasonic sensor malfunction drive safely

Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.

Upam,da je samo "petkov"avto.....👃🤔

Napisano
pred 9 urami je Stinica napisal:

Danes je mene sin peljal v cx-30 in isto pri pasu v b stebričku nekaj rožlja,glih v višini glave.Zdaj da povzamem naše težave v 2 letih lastništva in 30000km:

-zadaj levo amortizer spustil olje

- desno ogledalo se vedno ne zapira-odpira

- občasno spredaj levo pri zavijanju nekaj poka

- občasno se zgodi,da desna stran pri sopotniku poleti ne hladi piha toplo,pozimi ne greje,piha mrzlo

-ultrasonic sensor malfunction drive safely

Zdaj je tako,dokler je garancija 5let bodo pooblaščenci rihtali, po 5letih gre od hiše.Novi avto smo kupili z namenom vozi in tankaj ne pa da sem več na servisu kot z prejšnjo staro gajbo.

So na servisu glede hladnega pihanja pozimi kaj ukrenili? Imam enake težave, je pa celotna logika klimatizacije zgrešena. Po minuti vožnje ti hladen zrak začne nabijat v kolena tako da jih moram stalno umikat. Nato ogreje na previsok nivo, za piko na i pa potem ko vzdržuje temperaturo stalno nekaj hladno piha. 

Občasno je pokalo spredaj levo tudi pri moji ampak je sedaj že nekaj časa mir. Morda se vrne nazaj v toplem vremenu.

Napisano (urejeno)

Ja tako je,dlje kot imaš ta avtomobil več napak odkrivaš...prepoznavanje znakov je tudi slabo,na trojki je bilo veliko bolje,na trojki tudi ni bilo čričkov,klima na trojki je bolje delovala... Če bi vedel da bo tako bi prejšnjo trojko vozil še 5 let...😪

Popravljeno od tommaazz
Napisano

Tudi sam sem negativno presenečen, zanimivo. Sej drugače za vozit je super (čeprav meni še vedno bolj ustreza nekoliko nižja pozicija za volanom, kot je bila pri trojki, tako, da višji avtomobil, kot npr. cx-5 (še)ne bi imel), samo malenkosti so pa moteče. Nikoli si nisem mislil, da mi bo čriček po štirih mesecih paral živce. Sem mi je zdelo, da bi moral počakati facelift, takrat ponavadi speglajo avtomobil. Ja zdaj je kar je, vozit ga, pa na rednih servisih reševat stvari, ki se pojavijo. Ko pride novi model trojke pa po njo🤣

Napisano (urejeno)

Sploh ne.... 😇

Mogoče je moja že kaj dodelana in nimam niti ene od teh težav. 😊Res pa je, da še nimam veliko kilometrov-(4000)

Popravljeno od Bini
Napisano

Sej avto je fajni nimaš kaj, morem pa rečt, da sem bil s prejšnjo res bolj zadovoljen, glede na to, da v dobrih 4 letih in 100.000 km ni bilo nobenega črička in vse je delalo BP. Mogoče sem se preveč razvadil, ampak glede na to, da so nove cx-30 narejene na Japonskem sem pričakoval vsaj enako kvaliteto kot pri trojki in zato sem malo razočaran.

Napisano

Sam sem po slabem letu (15k km) se vedno zadovoljen. Crickov ni, kak izredn servis ni bil potreben ... zaenkrat vse ok.

Mogoce bi res 186 konjev lahko malo vec pokazalo. Pa da bi AM v radiuju lahko sklopil ker to pa res ne rabim.

 

So pa na tujih forumih najvec crickov pojavlja v obmocju ekrana. In potem nekateri zadej med armaturo in ekran dajo neko gumo in je ok.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.