Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 minutami je FuManchu napisal:

A to zakoplje kaj?:D

Veš da. Že navadna, če je pa še 2.5T, potem pa zakoplje tudi s 4x4 pogonom. Ampak o čem takem lahko po zaslugi politikov, ki so talci trmoglave skandinavske najstnice, Evropejci lahko le sanjamo ...

  • Všeč 2
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Veš da. Že navadna, če je pa še 2.5T, potem pa zakoplje tudi s 4x4 pogonom. Ampak o čem takem lahko po zaslugi politikov, ki so talci trmoglave skandinavske najstnice, Evropejci lahko le sanjamo ...

Se strinjam, z 2.5 postanejo to drugi avtomobili. 🙂

 

Ne strinjam pa se z razmišljanjem glede našega ravnanja do okolja. 😔 Prej ali slej bomo morali nekaj storiti, sicer nas bo v to prisilila narava sama, kot se že počasi dogaja.

Napisano
pred 52 minutami je dvorjan napisal:

In, ja, 2.5 motor, ki ga ima ves ostali svet razen Evrope, je kot ulit za CX-30 ...

Ja, in poraba 9litrov na 100 kilometrov. 😉

Je vseeno boljši ta x motor, ki je enako močen a pije 2-2,5litra manj.

Socer pa ne hvalijo preveč tega 2,5 motorja v testih. Turbo je boljši a je tudi poraba v višavah. 

pred 58 minutami je Bini napisal:

Aha,to je to,se mi je zdelo ,da sem nekje zasledil navora 250....😊👍

Enako kot pri našem x 186 motorju. Se pravi, da je ta 2.5 motor tam tam z našim x 2.0 motorjem. Če dodaš še avtomatski menjalnik so performance še slabše proti ročnem v X186. 😉

 

 

Napisano

Alex, ti se kar tolaži ...

 

SkyActiv G 2.5l še v CX-5 ob normalni vožnji ne pije 9l/100km, kaj šele v manjšem in lažjem CX-30.

 

Sicer pa imajo Amerikanci lep pregovor: "There's no replacement for displacement."

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

2,5 motor je 6 cilindrski? 

 

 

Ne... 6 cilindrski prihaja v Mazdi CX-60 ... 2023 kot 3.3 litrski dizel in 2024 kot 3 litrski benicnar ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 minutami je Jest napisal:

 

 

Ne... 6 cilindrski prihaja v Mazdi CX-60 ... 2023 kot 3.3 litrski dizel in 2024 kot 3 litrski benicnar ... 

In s takimi avti bo rekla Mazda pa, pa Evropa..... 😪😟🙃🙈

pred 42 minutami je Alex napisal:

Ja, in poraba 9litrov na 100 kilometrov. 😉

Je vseeno boljši ta x motor, ki je enako močen a pije 2-2,5litra manj.

Socer pa ne hvalijo preveč tega 2,5 motorja v testih. Turbo je boljši a je tudi poraba v višavah. 

Enako kot pri našem x 186 motorju. Se pravi, da je ta 2.5 motor tam tam z našim x 2.0 motorjem. Če dodaš še avtomatski menjalnik so performance še slabše proti ročnem v X186. 😉

Saj več  moči dejansko ne rabimo, ker po tej gužvi, ki je vedno hujša tako ne moreš več normalno vozit. 😟

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

In s takimi avti bo rekla Mazda pa, pa Evropa..... 😪😟🙃🙈

Saj več  moči dejansko ne rabimo, ker po tej gužvi, ki je vedno hujša tako ne moreš več normalno vozit. 😟

Imaš prav. Ko smo vozili skozi Monte Carlo, so bili razni ferrariji in lamborghiniji enako (počasni) kot mi. 😉

Res se promet zadnje čase odvija počasi in predvsem je vse več kolon na avtocestah. Vse je zabito. 🙄

 

pred 34 minutami je FuManchu napisal:

2,5 motor je 6 cilindrski? 

Ne, to je precej stara zasnova 4 cilindričnega motorja. 

 

 

Napisano
pred 41 minutami je FuManchu napisal:

2,5 motor je 6 cilindrski? 

Ne, štirivaljnik je.

 

Pa letos praznuje 10 let ... Je pa iz t. i. "bulletproof" serije.

 

WWW.MOTORREVIEWER.COM

What is the 2.5 SkyActiv-G Engine? Is it good or bad? Read about Mazda 2.5 SkyActiv-G Engine design and features, its the most...

 

Napisano (urejeno)

Drugo leto praznuje ? V linku piše 2013 naprej,.. no saj ni važno ma kar leta :D

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ne, štirivaljnik je.

 

Pa letos praznuje 10 let ... Je pa iz t. i. "bulletproof" serije.

 

WWW.MOTORREVIEWER.COM

What is the 2.5 SkyActiv-G Engine? Is it good or bad? Read about Mazda 2.5 SkyActiv-G Engine design and features, its the most...

 

Točno to sem hotel rečt. Alex ga tako pljuva brez razloga da je neekološki, a Mazda ga leta 2023 uvrsti v njihov najbolj premijski avto možen :rispekt:

Napisano
pred 6 minutami je NevLado napisal:

Točno to sem hotel rečt. Alex ga tako pljuva brez razloga da je neekološki, a Mazda ga leta 2023 uvrsti v njihov najbolj premijski avto možen :rispekt:

Amerika ni glih zgled za ekologijo. 😉

Bi pa veliko amerikancev imelo rado x 186 motor v svojih Mazdah cx30. 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Amerika ni glih zgled za ekologijo. 😉

Bi pa veliko amerikancev imelo rado x 186 motor v svojih Mazdah cx30. 

 

Zapomnite si, od 14. julija 2022 naprej je X186 za Mazdo edina prava izbira 🤪

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano (urejeno)

Kaj vam ni jasno... zdej k ma Alex x186 je to najboljši motor na tržišču,..sladke želje amerikancev in 90% ostale populacije,..usi se grebejo za ta motor kot vroče žemljice

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

Napisano

Jaz bom organiziral en dogodek, da mi vsi pripeljete te vaše zamorjene motorje in vam pripravim 3 dnevni tretma moje AC vožnje, ker vam bo ratal še te X motorje zabit :lol:

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

 

Zapomnite si, od 14. julija 2022 naprej je X186 za Mazdo edina prava izbira 🤪

 

@Alex, kako to, da je imel tvoj novi avto prvi dan že 690 prevoženih km??? So ga peljali iz Luke Koper v Mursko Soboto, nazaj v Luko Koper, v BTC in ti iz BTC v Koper? 😮

image.png

 

 

To je od 6tke števec,moj nima takega.....🤔🧐

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Bini napisal:

To je od 6tke števec,moj nima takega.....🤔🧐

Upsss, pa res. Spet sem ga polomil :vskalo:

 

Sem kar pobrisal, tako me je sram 😔

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Gor al dol,tile vsi G in X motorji so vsekakor mokre sanje dizlašev.....:vesel:če že ni pa bo kmalu...:bravo:

Napisano

Ni res, kupiš kaj drugega kot mazdo in se tej slabi motorni paleti izogneš 😉

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ni res, kupiš kaj drugega kot mazdo in se tej slabi motorni paleti izogneš 😉

Hehehe, potem pa nimaš lepega avta.... :harhar:

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.