Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 34 minutami je Jest napisal:


Lepo, da sam zase priznas, da dajes bedaste odgovore ;) ko citiras samega sebe 😜

 

image.png

Ta, na katerega, se to nanaša z bebavimi odgovori, že ve kdo je. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Brane napisal:

Slivka nima problemov z avti zato ker živi  v hribih in v hrib ne boš  prišel z 1500 obrati v 5 brzini,po moje se pri njem motorji zelo veselo vrtijo

 

Prvo si zadel, drugo si zgrešil. 

Ja, jaz nimam problemov z avti. No, mogoče to, da kilometri kar letijo in to, da je kljub majhni porabi rezervoar kar naprej prazen...

Ne, pri meni motorji ne žvižgajo. Dvolitrski dizelaš ima dovolj moči in navora, da s 1800 obrati pelje po teh hribovskih cestah tudi, če je avto obremenjen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Morda zanimivost za lastnike cx30. 

Z thuletom na strehi lahko zapeljete na večino parkirišč. Tudi v garažne hiše (v Franciji) gre 😊PSX_20220802_194638.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Alex napisal:

Morda zanimivost za lastnike cx30. 

Z thuletom na strehi lahko zapeljete na večino parkirišč. Tudi v garažne hiše (v Franciji) gre 😊PSX_20220802_194638.jpg

Super, s CX5 nebi šlo.... 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Bini napisal:

Za poln avto s trugo vred je odlično👌

Res je. Sem presenečen. Tempomat na 135 in v Franciji je precej hribov.😊 Brez problemov povsod na polno. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evola, po prevoženih 2800 kilometrih v enem tednu, moram res pohvalit svojo "premium" mazdo cx 30. Polno naložena, z polnim thuletom na strehi in štirimi odraslimi v avtu sem imel povprečno 6,7 l/100. Na avtocesti tempomat 135, ostalo po omejitvah. 

Na nobenem strmem klancu ni bilo problemov. 😉

V glavnem, ne pogrešam niti malo 6-ke.

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čeprav v vseh navodilih piše, da hitrost v nobenem primeru ne sme presegati 130 km/h, se bo našel nekdo, ki bo poskusil, če gre 135...

 

Al je to balkanc al pa nekdo, ki mu je sonce užgalo v glavo...

 

P.S.: To je mišljeno kot hec, da ne bo kakšne hude zamere!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Slivka napisal:

Čeprav v vseh navodilih piše, da hitrost v nobenem primeru ne sme presegati 130 km/h, se bo našel nekdo, ki bo poskusil, če gre 135...

 

Al je to balkanc al pa nekdo, ki mu je sonce užgalo v glavo...

 

P.S.: To je mišljeno kot hec, da ne bo kakšne hude zamere!

Folk se  vozi tudi 150-160 in več z kovčki na strehah. 😉

Ja, nekateri delovne stroje vozijo tudi po cestah, čeprav so mišljeni za vožnjo po šumah in njivah. 😉

Hec, da ne bo zamere. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Alex napisal:

Folk se  vozi tudi 150-160 in več z kovčki na strehah. 😉

Ja, nekateri delovne stroje vozijo tudi po cestah, čeprav so mišljeni za vožnjo po šumah in njivah. 😉

Hec, da ne bo zamere. 😊

Škoda 😔, sem kupil Mazdo 6 ravno zato, ker je bila po tvojih številnih objavah @Alex leta in leta šestka daleč najboljši model Mazde. 😉

OK, sedaj je to CX-30. Dobro da vemo.😁

 

Sicer ugotavljam, da mi je všeč široka paleta različnih avtov in vsaka sprememba je zame pozitivna popestritev. Postane dolgočasno z istim avtom "kuča-posao-kuča". Pred 3 leti so mi na Mazdi bolj priporočali Mazdo 6 (bencinarko), kot CX-30, sedaj pa isti ljudje že CX-30 z motorjem X186. Nekaj že bo na temu. 😉 Žal CX-30 še nisem uspel preizkusiti. Pri vsakem servisu namignem, da bi si želel nadomestni avto CX-30, pa mi ne rata.😔

 

In zakaj imamo zadnja leta doma Mazde?

- ker imajo Audije, Mercedese, BMW-je že sosedi, če hočeš izstopati, ostanejo le še japonski avti 😜

- ker so primerljive Honde, Toyote, Lexusi precej dražji, ali pa primerljivih modelov ni

- ker so zadnje Mazde seksi aerodinamičnih oblik (ostali člani družine nakupu nikoli ne nasprotujejo), cenovno še dostopne (kupujem rabljene) in še zadovoljive kakovosti (mlajša člana se ne bi strinjala - počasen info sistem je zanju muzejski) 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Janez007 napisal:

Škoda 😔, sem kupil Mazdo 6 ravno zato, ker je bila po tvojih številnih objavah @Alex leta in leta šestka daleč najboljši model Mazde. 😉

OK, sedaj je to CX-30. Dobro da vemo.😁

 

Sicer ugotavljam, da mi je všeč široka paleta različnih avtov in vsaka sprememba je zame pozitivna popestritev. Postane dolgočasno z istim avtom "kuča-posao-kuča". Pred 3 leti so mi na Mazdi bolj priporočali Mazdo 6 (bencinarko), kot CX-30, sedaj pa isti ljudje že CX-30 z motorjem X186. Nekaj že bo na temu. 😉 Žal CX-30 še nisem uspel preizkusiti. Pri vsakem servisu namignem, da bi si želel nadomestni avto CX-30, pa mi ne rata.😔

 

In zakaj imamo zadnja leta doma Mazde?

- ker imajo Audije, Mercedese, BMW-je že sosedi, če hočeš izstopati, ostanejo le še japonski avti 😜

- ker so primerljive Honde, Toyote, Lexusi precej dražji, ali pa primerljivih modelov ni

- ker so zadnje Mazde seksi aerodinamičnih oblik (ostali člani družine nakupu nikoli ne nasprotujejo), cenovno še dostopne (kupujem rabljene) in še zadovoljive kakovosti (mlajša člana se ne bi strinjala - počasen info sistem je zanju muzejski) 

Da ne bo pomote. Mazda 6 je še vedno vrhunski avto, dizel motor mi je še vedno top. Ampak sam več ne potrebujem tako velikega avta, pa tudi sprememba je, kor sam praviš, dobrodošla. Mogoče malo pogrešam navor iz mazde 6 a sem se navadil uporabljati menjalnik. Upoštevati moram tudi to, da je bil avto maksimalno obtežen in se je seveda poznalo to v kakih res dolgih in strmih klancih v Franciji. A tudi na mazdi 6 bi se to vsekakor občutilo. 

To cx 30 si bolj zamišljam kot avto za dvoje. Tukaj res blesti. Ima pa res presenetljivo  dobre pospeške iz štarta.

Tudi polno naložen. Sem pa malo razočaran nad prvovgradnimi pnevmatikami bridgestone. Na mokrem mi ne dajejo ne vem kako dobrega občutka. 🤔

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je bilo pri nakupu podobno, nihče mi ni priporočal v vseh prejšnjih letih dizla samo bencinca, očitno vsi mehaniki na servisu pač vejo kaj je boljše in s katerim imajo več dela, dela se pa tako vsi branijo...👌 😉 👍

Ko je prišla x180 so res malo cincali in bili vsi malo negotovi... 🤔

Očitno malo opravičeno, da so sedaj dodelali dober motor v "odličen" X186 motor.... :ouje:

@Alex mi je všeč, da si zadovoljen z avtom in da uživaš v sami vožnji:jupiii:

Za gume pa mislim, da so kar vredu samo ti si navajen precej širših in imaš zato verjetno bolj elastičen občutek čez ovinke👍

Tak občutek oziroma še večji je pri Citroenih, ki gre čez ovinke kot po gumicah.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Bini napisal:

Pri meni je bilo pri nakupu podobno, nihče mi ni priporočal v vseh prejšnjih letih dizla samo bencinca, očitno vsi mehaniki na servisu pač vejo kaj je boljše in s katerim imajo več dela, dela se pa tako vsi branijo...👌 😉 👍

Ko je prišla x180 so res malo cincali in bili vsi malo negotovi... 🤔

Očitno malo opravičeno, da so sedaj dodelali dober motor v "odličen" X186 motor.... :ouje:

@Alex mi je všeč, da si zadovoljen z avtom in da uživaš v sami vožnji:jupiii:

Za gume pa mislim, da so kar vredu samo ti si navajen precej širših in imaš zato verjetno bolj elastičen občutek čez ovinke👍

Tak občutek oziroma še večji je pri Citroenih, ki gre čez ovinke kot po gumicah.... 😉

Najbrž imaš prav. Sem pa zasledil tudi tale zapis, kar samo potrjuje moja opažanja. "Not the sharpest on the handling track, needing more steering. 🙂

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Bini napisal:

@Gelipter stara sekira, kako si kaj? 

Ej...gre na boljše...😄🙂je ok..samo še vedno rabiš zjutraj več časa da zalaufaš👍😁..počasi se dajemo v stare tirnice 😄

Zoom zoom 😁😄

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Alex napisal:

Folk se  vozi tudi 150-160 in več z kovčki na strehah. 😉

Ja, nekateri delovne stroje vozijo tudi po cestah, čeprav so mišljeni za vožnjo po šumah in njivah. 😉

Hec, da ne bo zamere. 😊

 

Sonce, sonce. Vem, kako je to, sem bil samo en dan v Kopru, pa sem imel težave...

Torej, v osnovni šoli so nas učili, kaj je 'glagol'. Vprašajmo se: "kaj kdo dela ali kaj se z njim godi?" Odgovor nam pove, ali gre za glagol ali ne.

Če se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Lep", to ni glagol.

Če pa se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Dopustuje", pa to je glagol. Iz tega lahko zaključimo, da 'dopustovanje' je delo. In 'pohajanje' po Šaleški in Koroški je tudi glagol, torej je tudi 'pohajanje' delo. In za delo se uporabi delovni stroj. Torej je vse po predpisih in standardih. Za dodatek je pa zraven še escord, se pravi spremljevalno vozilo...

 

Torej se tvoja pripomba lahko zavrže kot neutemeljena.

 

 

 

 

 

Pa upam, da ni sonce toliko žgalo, da boš spoznal, da je to bolj za šalo kot zares...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Slivka napisal:

 

Sonce, sonce. Vem, kako je to, sem bil samo en dan v Kopru, pa sem imel težave...

Torej, v osnovni šoli so nas učili, kaj je 'glagol'. Vprašajmo se: "kaj kdo dela ali kaj se z njim godi?" Odgovor nam pove, ali gre za glagol ali ne.

Če se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Lep", to ni glagol.

Če pa se vprašamo: "Kaj kdo dela?" in je odgovor: "Dopustuje", pa to je glagol. Iz tega lahko zaključimo, da 'dopustovanje' je delo. In 'pohajanje' po Šaleški in Koroški je tudi glagol, torej je tudi 'pohajanje' delo. In za delo se uporabi delovni stroj. Torej je vse po predpisih in standardih. Za dodatek je pa zraven še escord, se pravi spremljevalno vozilo...

 

Torej se tvoja pripomba lahko zavrže kot neutemeljena.

 

 

 

 

 

Pa upam, da ni sonce toliko žgalo, da boš spoznal, da je to bolj za šalo kot zares...

Kaj čem zamerit. Vem, da si šaljivec. 

Zato ne morem vzeti napisanega, resno. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex se strinjam s tabo. Sam vozim 6tko na relacijskih  vožnjah 300+ km ali kadar nas je več v avtu, ker je diesel navor res boljši kot bencinski. Za krajše vožnje v dvoje pa mi je CX30 Ok.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.