Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je Alex napisal:

In ja, cx-30 je že v premijskem razredu, medtem ko 6-ki manjka kar nekaj stvari. 😉

🤣🤣🤣 pa to ne moreš verjet kako eni spreminjajo svoja mnenja, še pred 3 meseci je bla 6ka fuuuul premijski razred

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Alex napisal:

Kako misliš, da zadaj nima rež? Celo v prtljažniku jih ima, medtem, ko jih 6-ka nima. Kje jih pobiraš?? 

Imam obe variante in iz prve roke lahko ugotavljam stvari. Ne pa rekla-kazala. In ja, cx-30 je že v premijskem razredu, medtem ko 6-ki manjka kar nekaj stvari. 😉

No, meni so še na Celovški pred leti razložili, da je M6 višji nivo avta, kot CX-30. Takrat na začetku je bil CX-30 tudi relativno poceni, kakor jo je umestil proizvajalec. Potem so kupci, tako kot ti, pokazali svoje zadovoljstvo, jih precej kupovali, bili zadovoljni in je tudi cenovno poskočila. Dvomim, da so  med tem dvignili kakovost oziroma, da je višja cena zaradi višje kakovosti.

 

Sam bi vrgel vse te naše Mazde glede kakovosti izdelave v en koš, odvisno od obdobja izdelave. Ene so večje, ene daljše, ene imajo močnejše motorje, ene bolj žive barve, ... Nobena Mazda od teh zame ni premijska, je pa OK, primerna ceni, ... toliko muzike, kolikor denarja (gledano konkurenco v teh časih).

 

Glede vlage in rošenja, ta ni odvisna od modela avta, ampak predvsem od razmerja notranje/ zunanje temperature, absolutne in relativne vlage v avtu in zunaj. Če se pozimi v avto usedejo štirje mokri ljudje, s plundro na nogah, zraven še mokre dežnike, bodo šipe težko neorošene.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

No, meni so še na Celovški pred leti razložili, da je M6 višji nivo avta, kot CX-30. Takrat na začetku je bil CX-30 tudi relativno poceni. Potem so kupci, tako kot ti, pokazali svoje zadovoljstvo, jih precej kupovali, bili zadovoljni in je tudi cenovno poskočila. 

 

Sam bi vrgel vse te naše Mazde glede kakovosti izdelave v en koš, odvisno od obdobja izdelave. Ene so večje, ene daljše, ene imajo močnejše motorje, ene bolj žive barve, ... Nobena Mazda od teh zame ni premijska, je pa OK, primerna ceni, ... toliko muzike, kolikor denarja (gledano konkurenco v teh časih).

Pa saj večina novinarjev, ki ima na preizkušnji cx30 to napiše. In sigurno lahko primerjajo vse znamke med seboj. Pač 6-ka je že star avto in se strinjam, da ko je prišla ven je bil moderena. A cx30 je vseeno Mazda nove generacije.

Se pozna napredek. Prav tako bo premijska cx 60 vsaj po prvih zapisih sodeč. Aja ni vse v  cm in velikosti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimam praktično nobenih pripomb, dam na avto in tem.od 22-24 stopinj in je to to.... 👍

Kar se pa volana tiče je nov bil res gladek a sem ga namazal s kremo za usnje in ostale materiale pa je zdaj ok.... 👌Razpada še ne.... 😁🙈

  • Všeč 1
  • Začuden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Bini napisal:

Nimam praktično nobenih pripomb, dam na avto in tem.od 22-24 stopinj in je to to.... 👍

Kar se pa volana tiče je nov bil res gladek a sem ga namazal s kremo za usnje in ostale materiale pa je zdaj ok.... 👌Razpada še ne.... 😁🙈

Kremo za usnje? Verjetno s kakšno kremo za umetno usnje, skaj? 🤔

 

To, kar je na volanu Mazd, mene pri novem volanu na otip spominja na papir, pri obrabljenem pa na alkatensko cev. 😀

 

image.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Kremo za usnje? Verjetno s kakšno kremo za umetno usnje, skaj? 🤔

 

To, kar je na volanu Mazd, mene pri novem volanu na otip spominja na papir, pri obrabljenem pa na alkatensko cev. 😀

 

image.png

 

Saj je obrabljeno pravo usnje tudi gladko z leti. A pravo usnje ne drsi v rokah in tudi na otip je čisto drugi filing. 

Lahko komot uporabljaš kreme za usnje tudi na tem eko usnju. Škodilo mu ne bo, neke koristi pa tudi ne bo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Saj je obrabljeno pravo usnje tudi gladko z leti. A pravo usnje ne drsi v rokah in tudi na otip je čisto drugi filing. 

Lahko komot uporabljaš kreme za usnje tudi na tem eko usnju. Škodilo mu ne bo, neke koristi pa tudi ne bo. 

Ne vem če bi se strinjal. Razni voski lahko topijo umetne materiale, naravno usnje pa bolj težko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

Ne vem če bi se strinjal. Razni voski lahko topijo umetne materiale, naravno usnje pa bolj težko.

Te kreme niso voski in so zelo blagi, večinoma. V praksi bi si lahko tudi roke mazal z njimi. Ne bi bilo neke škode za kožo. To je namenjeno bolj vlaženje usnja, da ne popoka. 

Spet po drugi strani to umetno usnje ni tako delikatno, da mu vse škodi. 

Če se razpada ni prav narejeno po postopku. Seveda ni vzdržljivo kot pravo usnje, a tudi usnjene rokavice, če niso prav vzdrževane, se znajo raztrgati. To je vseeno tanko usnje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cel doktorat boste naredili s tem usnjem na volanu 🤪

 

Nevem kako to, da iamte nekateri (ponavadi vedno isti) probleme s celim kupom malenkosti ... Jaz imam avto za vozit... ne zato, da bom studiral, kaksen material je uporabljen na volanu, kateri zavorni diski se ne skrivijo, katera politura je za mazanje pleha :D ...In dosedaj nisem imel nekih omembe vrednih problemov in sem z Mazdami zadovoljen ...

 

https://zargonaut.com/losem-kurcu-i-dlaka-smeta

 

 

  • Všeč 5
  • Haha 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je TiEn napisal:

cx 30 je premijska pa kaj ti ni jasno no,..sam poglej to kvaliteto naprimer volanskega obroča

Res ja moj korejski polizdelek kot ga imenujejo eni pa začuda takih težav nima🤔🤔🤔 pa tud na vlecni še ni končal za rumeno lučko 🙈🙈🙈

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Jest napisal:

Cel doktorat boste naredili s tem usnjem na volanu 🤪

 

Nevem kako to, da iamte nekateri (ponavadi vedno isti) probleme s celim kupom malenkosti ... Jaz imam avto za vozit... ne zato, da bom studiral, kaksen material je uporabljen na volanu, kateri zavorni diski se ne skrivijo, katera politura je za mazanje pleha :D ...In dosedaj nisem imel nekih omembe vrednih problemov in sem z Mazdami zadovoljen ...

 

https://zargonaut.com/losem-kurcu-i-dlaka-smeta

Še en tak kot moja žena. 😀 Vse dela super, normalno, dokler se v njen avto ne usedem sam.

XY: "Od kdaj pa takole piska?"

XX: "Jaz tega nič ne slišim, a je kaj narobe?"

 

Oziroma je narobe, kadar ni nič narobe (včeraj so se ogledala zložila sama od sebe, ker nismo vedeli, da je na vratih poseben gumb za ogledala). 😂

 

Sicer pa le malenkosti, za 10 cm nazaj premaknjena plastika praga (kriv pločnik), pritisnjena sprednja maska (kriv voznik spredaj) in 3 x v 5-ih letih se ji je nekdo zabil v rit pred prehodom za pešce (po defaultu je kriv tisti zadaj). 😂

 

Meni se je od zadaj v avto zabil nekdo samo 1x , pa enkrat mi je avto z odprtimi vrati na ravnem parkirišču ušel nazaj in se razbil, medtem ko sem na bližnji stojnici kupoval slive. 😂

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Janez007 napisal:

Kremo za usnje? Verjetno s kakšno kremo za umetno usnje, skaj? 🤔

 

To, kar je na volanu Mazd, mene pri novem volanu na otip spominja na papir, pri obrabljenem pa na alkatensko cev. 😀

 

image.png

 

Ste cevi so zgleda tud zobniki v ogledalih narejeni,..🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Še en tak kot moja žena. 😀 Vse dela super, normalno, dokler se v njen avto ne usedem sam.

XY: "Od kdaj pa takole piska?"

XX: "Jaz tega nič ne slišim, a je kaj narobe?"

 

Oziroma je narobe, kadar ni nič narobe (včeraj so se ogledala zložila sama od sebe, ker nismo vedeli, da je na vratih poseben gumb za ogledala). 😂

 

Sicer pa le malenkosti, za 10 cm nazaj premaknjena plastika praga (kriv pločnik), pritisnjena sprednja maska (kriv voznik spredaj) in 3 x v 5-ih letih se ji je nekdo zabil v rit pred prehodom za pešce (po defaultu je kriv tisti zadaj). 😂

 

Meni se je od zadaj v avto zabil nekdo samo 1x , pa enkrat mi je avto z odprtimi vrati na ravnem parkirišču ušel nazaj in se razbil, medtem ko sem na bližnji stojnici kupoval slive. 😂

 

 

Hahaha, moja žena je podobna.

Najboljše je bilo pred leti ko sem se po dolgem času hotel peljat v trgovino z njeno M3. Takoj ko sem zaštartal avto sem videl in slišal da nekaj z avtom ne štima, po zvoku motorja se je slišalo da dela samo na 3cilindrih, in prižgana lučka za motor.

Sem takoj preveril z testerjem in pokazalo napako na vžigalni tuljavi.

In pol jaz njo vprašam če ni opazila da je z avtom nekaj narobe.

In ona meni lepo reče, da je mislila da ima avto tak zvok zato ker je pač star in tako brni. za lučko na armaturki pa ni opazila.😱

Sem bil prav šokiran, zato zdaj vsak teden za vikend na njenem avtu vsaj malo preverim če vse deluje. Ženske 🤪

  • Haha 5
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj jaz opazim, ce je kaj narobe... ampak enostavno nic ni narobe :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Janez007 napisal:

Kremo za usnje? Verjetno s kakšno kremo za umetno usnje, skaj? 🤔

 

To, kar je na volanu Mazd, mene pri novem volanu na otip spominja na papir, pri obrabljenem pa na alkatensko cev. 😀

 

image.png

 

Mene pa na moji cx-30, material na volanu bolj spominja na termoskrčljivo cev za električne žice štukati, kot pa na usnje. Zraven tega pa, če sem malo pikolovski, je to "usnje"zelo nekvalitetno sešito skupaj. Ko grem s prsti po zadnji strani oboda volana, se čuti izboklina na mestu, kjer je usnje sešito skupaj. 

Sicer me to ne moti, ampak kaj takega nisem pričakoval pri pregovorno kvalitetni Mazdi. 

Zraven tega, pa so se začele kazati še druge pomanjkljivosti povezane s kvaliteto.

Sicer se pa ne čudim, moj avto je namreč narejen v Mexicu. To sem izvedel šele pred kratkim.

 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Boss napisal:

Moj pa na Japonskem in ma lepo usnje sešito... jebemu mogoče pa CX-30 le ni tolk premium kot pravi @Alex :hudicek:

He, He, sanja svinja kukuruz in pravo usnje. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Lentus napisal:

Mene pa na moji cx-30, material na volanu bolj spominja na termoskrčljivo cev za električne žice štukati, kot pa na usnje. Zraven tega pa, če sem malo pikolovski, je to "usnje"zelo nekvalitetno sešito skupaj. Ko grem s prsti po zadnji strani oboda volana, se čuti izboklina na mestu, kjer je usnje sešito skupaj. 

Sicer me to ne moti, ampak kaj takega nisem pričakoval pri pregovorno kvalitetni Mazdi. 

Zraven tega, pa so se začele kazati še druge pomanjkljivosti povezane s kvaliteto.

Sicer se pa ne čudim, moj avto je namreč narejen v Mexicu. To sem izvedel šele pred kratkim.

Boš odprl novo temo, ali je v tej dovolj prostora? 😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je NevLado napisal:

Verjetno mu je Alex že poslal zasebca s podkupnino, naj ne govori traparij :D 

Ah, nekaterim tudi porsche ni v redu. Bi našli kako napako. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.