Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 54 minutami je FuManchu napisal:

Js se je nebi branil:bravo:

 

 

00a0ef6704aaa858-medium.jpg

Saj jo lahko nabaviš. Edino tej benzinski mlinčki noter 1.0 so bolj bogi. Pa še, ko preklopiš na plin (veliko jih ima tudi plin) je bolj bogo vse skupaj v klancih. 😉

 

 

Napisano
pred 8 urami je klemen 77 napisal:

Vzel sem gt plus opremo in machine siva barva.

😀

Avto sem pa kupil pri avto močnik.

 

 

A je ta tvoja? 🙂 

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus, letnik:2022,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Napisano

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Napisano
pred 38 minutami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Jaz sem prisegal vedno na original ampak sem probal sedaj Aerotwin in ni razlike na 6ki.

Napisano
pred 7 urami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

Torej bo Alex kupil aftermarket. :)

 

Na Mazde sem do seda dajal original ... in dobro brišejo 3 leta. Aerotwin sem kupoval za Hondo in so dobro brisali 1 leto. Morda tudi zato, ker sem s Boschovimi praskal led s šip, v času Mazd pa ni več mraza oz ledu na šipah ... od poletja do danes še niti 1 x. 

 

Naslednjič kupim Boschove, ki so najmanj pol cenejši ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 urami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Koliko prevoženih km že kaj imaš? 😊

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Koliko prevoženih km že kaj imaš? 😊

Malo oziroma skoraj nič - 19400 km.

Napisano

Heyner brisalci najboljši,samo za CX30 še jih nimajo.

Pardon,imajo jih za CX30

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Je že kdo menjal svečke na CX-30 X186......🤔

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 29 minutami je Alex napisal:

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu. 

Ah te svečke me ne skrbijo preveč 😉 Hočem samo zvedet,če je že kdo med nami prišel do 60kkm.....😉👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

 

pred 1 uro je Alex napisal:

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu

 

Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲 🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀

Popravljeno od Janez007
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

 

Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲 🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀

Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original. 

Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch. 

Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev,  veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost. 

Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔

  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

 

 

Napisano

A za svecke pa je vseeno, ce so aftermarket slabse kvalitete? Ce pravis, da so brisalci taksni in tudi akumulatorji, zakaj potem sklepas, da bodo aftermarket svecke enake kvalitete ali celo boljse od originalnih? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original. 

Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch. 

Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev,  veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost. 

Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔

Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?

 

 

Sem nazadnje kupil Bosch zal 6-ko (izredno slabi brisalci, puščajo sledi na šipi) in so made in china. To zimo jih bom še pustil gor, da se izrabijo do konca, kolikor se sploh lahko izrabijo in jih spomladi zamenjal z mazda  originalnimi. 

 

 

Napisano

Ja potem bo glede na vse navedeno potrebno gledati za original brisalci, ima mogoče kdo kakšen podatek kakšna je cena za komplet prednjih za Mazdo CX-30 oziroma kje se dobi najceneje.

Napisano

Jest sem na servisu dal 30eur skupaj z menjavo. Za ta dnar se mi niti ne splaca cajta vzet do stacune it pa jih kupt, kaj sele iskat original sam da par evrov prsparam :)

Napisano
pred 1 uro je Brane napisal:

30 eur komplet prednji  BOSCH -GMT 

Se pravi, da so originalni, ki so najboljši enako "dragi" kot boschevi, slabi, kitajske izdelave? Pa to vam hočem dopovedati, da se izplača kupiti originalne. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.