Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 54 minutami je FuManchu napisal:

Js se je nebi branil:bravo:

 

 

00a0ef6704aaa858-medium.jpg

Saj jo lahko nabaviš. Edino tej benzinski mlinčki noter 1.0 so bolj bogi. Pa še, ko preklopiš na plin (veliko jih ima tudi plin) je bolj bogo vse skupaj v klancih. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je klemen 77 napisal:

Vzel sem gt plus opremo in machine siva barva.

😀

Avto sem pa kupil pri avto močnik.

 

 

A je ta tvoja? 🙂 

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus, letnik:2022,0 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Jaz sem prisegal vedno na original ampak sem probal sedaj Aerotwin in ni razlike na 6ki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

Torej bo Alex kupil aftermarket. :)

 

Na Mazde sem do seda dajal original ... in dobro brišejo 3 leta. Aerotwin sem kupoval za Hondo in so dobro brisali 1 leto. Morda tudi zato, ker sem s Boschovimi praskal led s šip, v času Mazd pa ni več mraza oz ledu na šipah ... od poletja do danes še niti 1 x. 

 

Naslednjič kupim Boschove, ki so najmanj pol cenejši ... 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Robert napisal:

Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.

Koliko prevoženih km že kaj imaš? 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Je že kdo menjal svečke na CX-30 X186......🤔

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Alex napisal:

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu. 

Ah te svečke me ne skrbijo preveč 😉 Hočem samo zvedet,če je že kdo med nami prišel do 60kkm.....😉👍

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Alex napisal:

Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč. 

Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.

Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas. 

 

pred 1 uro je Alex napisal:

Ne se sekirat za to. Do takrat, ko boš (ko bomo) prišeli na vrsto, bodo že poceni aftermarket na trgu

 

Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲 🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀

Popravljeno od Janez007
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

 

Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲 🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀

Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original. 

Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch. 

Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev,  veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost. 

Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔

  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A za svecke pa je vseeno, ce so aftermarket slabse kvalitete? Ce pravis, da so brisalci taksni in tudi akumulatorji, zakaj potem sklepas, da bodo aftermarket svecke enake kvalitete ali celo boljse od originalnih? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Alex napisal:

Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original. 

Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch. 

Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev,  veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost. 

Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔

Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?

 

 

Sem nazadnje kupil Bosch zal 6-ko (izredno slabi brisalci, puščajo sledi na šipi) in so made in china. To zimo jih bom še pustil gor, da se izrabijo do konca, kolikor se sploh lahko izrabijo in jih spomladi zamenjal z mazda  originalnimi. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Brane napisal:

30 eur komplet prednji  BOSCH -GMT 

Se pravi, da so originalni, ki so najboljši enako "dragi" kot boschevi, slabi, kitajske izdelave? Pa to vam hočem dopovedati, da se izplača kupiti originalne. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.