Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 28. 6. 2023 ob 14:44 je Alex napisal:

Da zaključimo. Ne smemo pozabiti, da je ta kombinacija x 186 motor tudi blagi hibrid. Ko štarataš se pomoč elektrike presneto pozna. Pa tudi pri "jadranju" z 1500 obrati, ko je poraba le kak liter ali dva. Občutek imam, da se z prevoženimi kilometri vedno bolj pozna ta pomoč elektrike.

Boss, ko si ti izprobal ta motor, je imel prevoženih  kvečemu par sto kilometrov ali mogoče največ tisoč. Vsaj pri mojemu je razlika kot dan in noč sedaj pri 20000 kilometrih in novemu. Ko je bil motor še nov, neulaufan, je bil res precej anemičen. Sedaj je veliko bolj eksploziven in ne občutim več tako velike razlike napram dizelci. 

Aja, da ne pozabim. Pri tem zadnjem vpoklicu naložijo med drugim tudi nov softverski program za drugačno odpiranje ventilov motorja. Posledično naj bi bil  po tem motor še bolj živahen  z nekaj  več moči. 

To lahko potrdi Gelipter, ki so mu to že opravili. 

Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 48 minutami je ignacij napisal:

Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.

Boš šel z mojim en krog pa se prepričaj. To je sedaj čisto drugi avto kot, ko je bil nov. Vi ste vsi vozili nove, neulsufane avte. Komot se lahko kosa v vožnji z 150 konjsko dizelco. Ok, v klancih mogoče  ne, ostalo je pa hitrejši in bolj uglajen. 

 

 

 

Napisano

Ja, res je, kar pravi @Alex! Ko bi vi videli, kako šele leti naša petka, ki ima res pošteno zlaufan motor... Čeprav je dizel, se pelje kot da je na kerozin! Vsaj občutek imaš, da se bo vsak čas razpadlo od hitrosti - pa kakršna koli že je...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 28 minutami je Slivka napisal:

Ja, res je, kar pravi @Alex! Ko bi vi videli, kako šele leti naša petka, ki ima res pošteno zlaufan motor... Čeprav je dizel, se pelje kot da je na kerozin! Vsaj občutek imaš, da se bo vsak čas razpadlo od hitrosti - pa kakršna koli že je...

Predvsem zadnji stavek zanesljivo drži. 😄😉

 

 

Napisano

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 5
Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

In to večinoma komentirajo lastniki starih benzinskih motorjev. 🤣

  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....:nevem:

 

A veš, da sem že sam pomislil na to.

 

Kakšne težave z anemičnimi 150 konjskimi motorji in morajo v osebnem avtu imeti motorje od vsaj 180 konjev. Jaz pa sem s 140 konjskim dizlom peljal še šest potnikov in zraven vlekel kamp prikolico. Pa ne, da se ravno vlečem po cesti kot megla, v Rebrnice še marsikoga prehitim...

 

Če pa primerjam z BTjko, pa na prikolico lahko naložim tiste osebne od 200 konjev in jih vlečem tudi na vrh hriba, če je treba...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 4 minutami je Slivka napisal:

 

A veš, da sem že sam pomislil na to.

 

Kakšne težave z anemičnimi 150 konjskimi motorji in morajo v osebnem avtu imeti motorje od vsaj 180 konjev. Jaz pa sem s 140 konjskim dizlom peljal še šest potnikov in zraven vlekel kamp prikolico. Pa ne, da se ravno vlečem po cesti kot megla, v Rebrnice še marsikoga prehitim...

 

Če pa primerjam z BTjko, pa na prikolico lahko naložim tiste osebne od 200 konjev in jih vlečem tudi na vrh hriba, če je treba...

Pa dobro, smo že ugotovili, da se noben avto ne more primerjati s tvojim delovnim vozilom. 😉

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Pa dobro, smo že ugotovili, da se noben avto ne more primerjati s tvojim delovnim vozilom. 😉

 

Mazda 5 pa delovno vozilo? No, ja, sonce, sonce... Pa nestrpnost pred obiskom Hrvaške...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Mazda 5 pa delovno vozilo? No, ja, sonce, sonce... Pa nestrpnost pred obiskom Hrvaške...

Ja, v bistvu je lahko tufi delovno vozilo. Lahko natovoriš deset delavcev noter. 😉

 

 

Napisano

Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.

Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.

Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.

Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 5 minutami je Lentus napisal:

Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.

Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.

Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.

Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.

Ko boš imel še kakih 10000 km več, boš še bolj navdušen. 😊 Napisal si točno to, kar sva tudi z Gelipterjem ugotovila. 

Da ne rabiš pritiskati gasa do konca, ampak le malo z občutkom in takrat ti elektrika pomaga, da si res takoj preko omejitev, tudi  avtocestnih. Enostavno izgleda kot drugi avto, napram na začetku, ko si ga moral gnati v obrate.

Kot, da ima dodatnih 50 Nm navora. Upam, da bo še boljše po namestitvi nove motorne programske. Resnično ne pogrešam dizelskega motorja, saj gre ta kot puščica pa še pije manj kot dizel. 

Obstaja pa še chip tuning za dodatnih 15 konjičev in 20 Nm navora. 🤗

 

 

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Ne vem kaj zdaj sledi, kot kaže so se "kokice" pojedle..... :bravo:

Počakaj, da programsko  nadgradijo mojo. 😄

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Alex napisal:

Počakaj, da programsko  nadgradijo mojo. 😄

Čez mesec in pov bodo tudi mojo, ko grem na drugi redni servis...:jupiii: 

Kdaj pa greš... 🤔

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Čez mesec in pov bodo tudi mojo, ko grem na drugi redni servis...:jupiii: 

Kdaj pa greš... 🤔

7. 7.

 

 

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Kako mora šele ameriška CX-30 s 2.5 turbo strojem leteti ... Sploh, ko se uteče. 😃

jeremyclarkson-drdalek10.gif

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je dvorjan napisal:

Kako mora šele ameriška CX-30 s 2.5 turbo strojem leteti ... Sploh, ko se uteče. 😃

Jap. Pa doseg 400 km z enim tankom. (ima Mpg 22= 10.69l/100)😉

Še slabše kot električarji. 😉

Sem tudi  na forumu cx30. Američani, ki imajo te turbake stalno jamrajo, da kako malo kilometrov naredijo z enim tankom. Pa da jih sploh ne terajo, ko bi se spodobilo. Takrat gre šele poraba v višave... 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ja, a ni logično, da zmogljivejši motor porabi več goriva?

Kaj pa bi ti imel, najzmogljivejšega bencinarja s porabo najšibkejšega dizla ali še raje električarja. Kaj takega ne obstaja ...

 

 

Napisano

Tu je razlika pri turbu.

Če ga ne teraš ima porabo N/A mašine. Ko pa ga goniš, pa pije primernemu N/A po konjih.

 

Vsak kojn je žejn. Tak je in treba muje dati piti, če ne kljuse crkne.

Napisano

Konjenica stane tako ali drugače, če ne pri bencinu pa ob zavarovanju😂😉....najbolje, da @Z M A J pove koliko ima porabo na Zju, ki ima ornk konjenico, kot se za gre....to je 200+ 👍😉😂

Napisano

Katero verzijo softwara/firmwara imate na CX-30? Zanima me, ker branje znakov dela RES slabo...prej na trojki je zaznavanje delovalo super, skoraj brez pripomb, tukaj pa je sploh brezveze, da jih prepoznava...🙄

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.