Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

To je pa čudno, saj imajo isto programsko srce.

 

 

Vem... se vedno malo upam, da bo vseeno na voljo s kaksno od naslednjih nadgradenj firmware-a ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 urami je Sunking napisal:

Se še malo pošopirim :)

 

Prevzeta ob 15.30 in že vsa umazana :)

 

Fotografija pa vremenu primerna .

 

 

20240105_164937.jpg

20240105_181544.jpg

Bomba zgleda klub vremenu in naj ti gre, gre, gre....... 👍😉:zoom-zoom:

Napisano
pred 16 urami je Sunking napisal:

Se še malo pošopirim :)

 

Prevzeta ob 15.30 in že vsa umazana :)

 

Fotografija pa vremenu primerna .

 

 

 

Naj ti dobro služi in :zoom-zoom: :P ...

 

Glede na to, da je bila frišno dobavljena... ali ima že infotainment v slovenščini? Po informacijah, ki sem jih dobil, naj bi bili prvi modeli s sloveščino ravno Mazda 3 in CX-30 ... Edino če nisi dobil kakšno iz zaloge...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ej....lepa CX30  😉👍👍👍Samo gassss😉zoom zoom😉😁😁

Napisano
dne 28. 12. 2023 ob 16:50 je MazdaBoy napisal:

Čestitke! Po branem ti ne bo žal, da si vzel cx-30. Kot že nekdo napisal, ko boš enkrat mel AT, ne boš šel več nazaj na MT. :zoom-zoom:

@Sunking Čestitke še 1x za nakup, naj ti dobro služi, velik varnih km :zoom-zoom:

 

 

Napisano
dne 5. 1. 2024 ob 17:19 je Sunking napisal:

Se še malo pošopirim :)

 

Prevzeta ob 15.30 in že vsa umazana :)

 

Fotografija pa vremenu primerna .

 

 

20240105_164937.jpg

20240105_181544.jpg

Srečno in čim več zabavnih km!

Napisano

Zanima me naslednje pri Mazdi CX-30 Skyactive X (180, 186):

- koliko akumulatorjev ima M-Hybrid motor,

- ali se lahko zažene motor na "kleme", če je akumulator sistema I-stop.

Hvala za odgovore. 

Napisano
pred 19 minutami je Robert napisal:

Zanima me naslednje pri Mazdi CX-30 Skyactive X (180, 186):

- koliko akumulatorjev ima M-Hybrid motor,

- ali se lahko zažene motor na "kleme", če je akumulator sistema I-stop.

Hvala za odgovore. 

2, en je "navaden", drug pa 24V za shranjevanje odvečne energije

 

Prvega menjaš, drugega nevem če boš kadarkoli menjal

 

Lahko normalno zaženeš motor na kleme, ker je 12V ista napetost kot na vseh ostalih aku

Napisano

Ima zagonskega za motor in pod sovoznikovem baterijo, ki pomaga pri sami vožni. Pojma nimam, če se lahko vžge na kable, poglej navodila, v tem primeru raje pokliči servis! 

Napisano

Ker je ravno tak pobeljen dan in da česa ne zamočim, s čim čistite sneg z avta da ne poškodujete barve? Glede na vsa opozorila o občutljivosti barve, me sedaj skrbi še to :)

Napisano
pred 54 minutami je Sunking napisal:

Ker je ravno tak pobeljen dan in da česa ne zamočim, s čim čistite sneg z avta da ne poškodujete barve? Glede na vsa opozorila o občutljivosti barve, me sedaj skrbi še to :)

Metlica iz petrola, nima bit kaj

 

https://www.petrol.si/eshop/avto-oprema-in-avtomobilizem/avtokozmetika/cistila-za-avto/strgala-in-metlice/teleskopsko-strgalo-z-metlico--87-115-cm-skuBL-PIS-151926

 

Napisano

Daš keramiko gor ,pa samo vse dol zdrsne 😁😁😁

 

Če boš s čimerkoli drgnil, boš spraskal... tko k pri pranju.... zdj pa koliko te to moti.

Napisano
pred 3 minutami je Volume napisal:

Daš keramiko gor ,pa samo vse dol zdrsne 😁😁😁

 

Če boš s čimerkoli drgnil, boš spraskal... tko k pri pranju.... zdj pa koliko te to moti.

Imam v planu, ampak je čakalna doba cca 2-3 mesece.

 

Bom pa danes tale sneg kar s fenom stopil :)

Napisano
pred 20 minutami je NevLado napisal:

 

Jest imam podobno, je imel pred par leti merkur take tudi, pa se scetine so mehke, niso trde kot pri vecini metlic.
Z mojo metlco se men na avtu cisto nic ne pozna, pa bi me hitr zmotil ce bi metlca pustila sledi

 

Napisano

Jaz imam tako z gumijastimi ščetinami, do zdej nobenih prask.

Napisano

Za garažo je sirkova. Metla, ne metlica 😅 Samo mam avto itak zunaj parkiran, ker sem jaz strokovnjak v garažo navleku biljard.

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Ljubim 1
Napisano

Lahko bi bil... Žar je zravn, hladilnik je... pa cisterna za kurilca 😅

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.