Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 56 minutami je DonFelipe napisal:

Če želiš izvedeti več o Mazdah CX3 in CX5 lahko povprašaš Viljema Turho kateri ima elektro storitve, eno črno pa imajo tudi v City Taxi. 


Ni glih vezano na temo, ampak, uno crno cx5 taxi sem pa glih zadnjic srecov na cesti. Me je mal presentu da je taxist v mazdi

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:


Ni glih vezano na temo, ampak, uno crno cx5 taxi sem pa glih zadnjic srecov na cesti. Me je mal presentu da je taxist v mazdi

A tale?

image.png

  • Haha 3
  • Začuden 2
Napisano

Odličen ročni menjalnik, brez turbine, a kljub temu varčen....pa "samo" dva minusa 🤔 Končna ocena 8 😄 

 

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Pri Mazdi ne morejo iz svoje kože. Namesto obsežnejše prenove modela po nekaj letih raje vsako leto pripravijo izbor manjših novosti...

 

 

 

Napisano

Stikalo bi lahko imelo v nastavitvah možnost "izključeno po defaultu". Bi rekli naši južni bratje "sanjala svinja o kukuruzu". 😁

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Tale rdečka je pa kot deponirana pred hotelom..... 🥴😉

IMG_20240915_113213.jpg

Verjetno se voznik uči parkinga, ker na desni strani ima še pol metra fore, pa če bi šel še tist na levi mal tja, bi imeli še en frej parking...

Napisano

Tudi meni je rekel ličar, da moja posebna metalic rdeča je dejansko biserna s 3x nanosom. In da jo zelo malo ličarjev sploh pripravljeno barvat. Noben v okoli Radelj, tako da so ga v MB vozli.

 

Tako da bi celo verjel, da na barbo pazi. Ker ta Mazdina je tudi baje kar kočljiva za barvat.

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Tudi meni je rekel ličar, da moja posebna metalic rdeča je dejansko biserna s 3x nanosom. In da jo zelo malo ličarjev sploh pripravljeno barvat. Noben v okoli Radelj, tako da so ga v MB vozli.

 

Tako da bi celo verjel, da na barbo pazi. Ker ta Mazdina je tudi baje kar kočljiva za barvat.

Jp, Mazda Selmar pa barva v Sl. Bistrici👌

Napisano (urejeno)

Ja samo tisto je Selmarjeva ličarska. Tako kot jo ima Ferk v Jarenini al tam nekje. Večina ostalih pa nima svoje in vozijo pogodbenim.

 

Se mi zdi, da imajo servisi, ki obstajajo res dolgo svoje ličarske in veliki. Ostalo pa je vse optimizacija.

 

Edit:

In točno Selmar, ki je veliki, jo ima od 2020. Ferk pa od začetka. Kar pokrije zgornjo dejstvo.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Ja samo tisto je Selmarjeva ličarska. Tako kot jo ima Ferk v Jarenini al tam nekje. Večina ostalih pa nima svoje in vozijo pogodbenim.

 

Se mi zdi, da imajo servisi, ki obstajajo res dolgo svoje ličarske in veliki. Ostalo pa je vse optimizacija.

 

Edit:

In točno Selmar, ki je veliki, jo ima od 2020. Ferk pa od začetka. Kar pokrije zgornjo dejstvo.

Vem, da je Selmarjeva ja. 👌

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Člani, kaj uporabljate za zaščito gum? Praktične izkušnje in priporočila zaželeni. 👍🙂

Čin-gum. 😊

Resno. Jaz uporabljam tole stvarco. 

 

https://www.operi-avto.si/premazi-in-cistila-za-pnevmatike/1054-meguiar-s-gold-class-endurance-tire-gel.html?search_query=Meguiers+Tyre+gel&results=218

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Alex napisal:

 

Ja, takšnega imam tudi jaz, ampak sem opazil, da po nekaj nanosih ostane na gumi sloj, zaradi katerega zgleda, kot da je guma razpokana. Je pa bolj obstojen kot pena. Ampak sem se prav zaradi izgleda vrnil nazaj na peno.

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 6 urami je etcho napisal:

 

Ja, takšnega imam tudi jaz, ampak sem opazil, da po nekaj nanosih ostane na gumi sloj, zaradi katerega zgleda, kot da je guma razpokana. Je pa bolj obstojen kot pena. Ampak sem se prav zaradi izgleda vrnil nazaj na peno.

Gume je potrebno vsake toliko dobro oprati in zdrsati stare nanose dol. 

Ne samo vedno znova in znova nanašati to gor. 

 

 

 

Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Gume je potrebno vsake toliko dobro oprati in zdrsati stare nanose dol. 

Ne samo vedno znova in znova nanašati to gor. 

 

 

Moja teorija je bila, da se ta premaz sicer sčasoma spere/posuši, kot se pena, ampak je očitno bolj vzdržjiv. Ja, nič, eno delo več. 😄

Napisano

Jaz tak po redko mažem, da ga do naslednjič ni več gor.

 

Ko pa avto perem, pa vedno ob felnah tudi po gumi en krog naredim z gobo.

Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

Bom po vsakem pranju dobro očistil gume, če ne bom imel gor sloj, kot pravi Alex, trdovraten in težek za očistit.

Saj je skoraj normalno, da tudi gume očpeteš, ne? Jaz imam posebno grobo gobo samo za gume prat. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.