Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. S tem motorjem sem na poti do smučišča z lahkoto držal ritem vožnje z Audijem benzinarjem 4.0 tsi ki je bila kar krepko preko omejitev. S tem, da smo pogledali na koncu in je bila njegova poraba 7,9/100,pri mojem pa

6,8100.

 

Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.

  • Všeč 4
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Audijem benzinarjem 4.0 ts

Prosim prevedi.

 

Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.

 

Isto je BMW začel glumit.

Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....

Napisano
pred 22 minutami je godlike napisal:

Prosim prevedi.

 

Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.

 

Isto je BMW začel glumit.

Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....

Ma audiji imajo kar neki oznake, da izgledajo bol kul. Jaz sem mislil, da ima kako hudo mašino noter, na koncu pa je to  2.0 turbo benzinar, mild hybrid, 201 konjiček. Vseeno kar gre to. 

pred 6 urami je Boss napisal:

 

Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.

Hitro voziš tam, kjer veš, da lahko. Kot pri nas, ko veš, kje so radarji. 

 

 

Napisano

Bistvo je to, da z enako hitro vožnjo je manjša poraba! 

A res eni mislite, da bi se Mazda zapletala s tem X motorjem in ga dala na trg,če nebi imela dobrih razlogov za to..... 🤔🤗😉

Napisano

Pa sej motor je očitno vredu, ni pa dosegel pričakovanj, zato so ga umaknili in vrnili preizkušen in najboljši njihov 2.5l motor.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 minuto je ignacij napisal:

Pa sej motor je očitno vredu, ni pa dosegel pričakovanj, zato so ga umaknili in vrnili preizkušen in najboljši njihov 2.5l motor.

 

 

Saj ga niso umaknili... 2,5l motor nadomesca G122 in G150 motorje ... X186 pa se vedno ostaja kot najvišji model... in je cenovno nekaj jurjev drazji pri enaki opremi ... Pa AWD kot kaze ni na voljo pri G140 motorju... samo pri X186 ... Vsaj ce gledam po ceniku ... 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj ga niso umaknili.... 🤔

Škoda, da niso naredili še "X 2.5" bi imel verjetno kakih 220KM in malo manjšo porabo. A verjetno je ceneje in z manjšo težavo narediti običen preizkušen, trpežen motor za vse večne čase.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Menda je fora v evropskih predpisih glede emisij CO itd. ... In potem proizvajalci iščejo kombinacijo motorjev svojega "portfelja", da zadostijo tem pogojem.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Ja, skoraj deset, če še malo zaokrožimo navzgor ali pa 8,če smo bolj natančni.... 🤔

Je čisto dovolj za tak avto in je nadpovprečna. Večina avtov je nekje med 8 in 11 za ta razred. 

Mislim pa, da nihče pri vsakodnevni vožnji tako ne vozi... Je še pa tudi kaj drugega pomembno pri vožnj:nevem:

Vsak kupi kar mu paše a ne.... 🤗😉

Pol so pa nesreče na grosuplje vzhod in šmarje sap ker folk pri vključevanju na avtocesto zabije celoten pas ker negre nikamor

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

Pol so pa nesreče na grosuplje vzhod in šmarje sap ker folk pri vključevanju na avtocesto zabije celoten pas ker negre nikamor

S cx-30 X186 sugurno ne 😂

Jih ni tolk, da bi tako gužvo delal.... 😁😉

 

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Zopet se je sveti gral od motorja cx30 izkazal. Za domov povprečje 5,6/100.

Fantastično.💪

 

 

Napisano
dne 11. 12. 2024 ob 22:28 je Alex napisal:

Zopet se je sveti gral od motorja cx30 izkazal. Za domov povprečje 5,6/100.

Fantastično.💪

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli.

 

Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli.

 

Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃

Ha, ha, saj ni še prvi april.😄

Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile. 

Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji. 

  • Haha 1
  • Zmeden 2

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ha, ha, saj ni še prvi april.😄

Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile. 

Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji. 

Kje si dobil to statistiko

Napisano

Vse je odvisno kaj bi rad in kako si navajen voziti in krmiliti zadevo. 

Res je, japonci so klasika za nas tradicionaliste in ne za bahače tako kot precenjena nemška sveta trojica. 

Drugače pa ja, res je, tudi z 1,0 motorjem in manjšimi kubaturami se da lepo vključiti v promet ; pred kratkim sva šla z prijateljem in njegovim VW Golf II 1,1 s 4-stopenjskim ročnim menjalnikom brez težav vklopila na avtocesto ter jo mahnila proti štajerski metropoli. Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj. Pa en lep pozdrav z Mango Boosterjem. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi.

 

Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne.

 

In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a.

 

M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je DonFelipe napisal:

Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj.

 

Čak ne me jebat, a ti treniraš za vozit Tuk tuk taxi v Indoneziji. Kaj jim je Filipincov zmanjkal? ?zmeden?

 

image.png

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
dne 14. 12. 2024 ob 22:22 je Boss napisal:

 

Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi.

 

Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne.

 

In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a.

 

M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati.

Si kar zadel bistvo te primerjave le, da je poraba ravno obratna glede cx x186 motorja in g120. Verjetno bi bila 0.5 litra razlike, če bi imel ta X motor v 3ki. Meni pa v bistvu ni toliko pomembna poraba kot pa izgled uporabnost in užitek v sami vožnji, ker delam premalo km, da bi se mi kaj v žepu poznalo.... :prstgor:

Napisano

Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč. 

 

Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil. 

Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč. 

 

Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil. 

Saj tudi jaz ne gledam samo porabe. 

Cx 30 mi je všeč, ker se lepše pelje kot Mazda 6, je bolj komot, bolj pregledna in bolje zatesnena proti hrupu koles na avtocesti. Bolj ko greš hitro z njo, bolj je tiha. Da ne govorimo o motorju, ki ko se ogreje, ga sploh ne slišiš na mestu. Marsikdo me vpraša, če je električen. 

Skratka, avto in pol. Bi bil pa še boljši, če bi ", pomotoma" vgradili kak turbo vanj, da bi imel krepko preko 200 konjičkov. Takrat bi bil popoln. 

 

 

Napisano

https://www.zurnal24.si/avto/so-pri-mazdi-znoreli-v-c-segmentu-zdaj-25-litrski-motor-433809

Še posebej pade v oči tale odstavek:. 

WWW.ZURNAL24.SI

Mazda ponovno dokazuje, da razmišlja drugače. Najnovejšo različico evro 6 in bodoči evro 7...

IMG_20241217_100254.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)

Spoštovani avtor članka A.L. Sevuplè "e-skyactive" napiši prosim pravilno: "e-skyactiv", brez e.🙄

image.png

 

p.s.: Bini, sorry, imaš tudi ti narobe napisano. 😉

Popravljeno od etcho

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.